Is die Antichris Still Life (Nou is dit)? En Hy bestaan in die ouderdom van die profeet?
Deur Dr. Abdillah bin Yusuf ibn Yusuf al-Wabil
4. Is die Antichris Still Life (Nou is dit)? En Hy bestaan in die ouderdom van die profeet Mohammed sallallaahu alaihi wa sallam?Voordat hierdie twee vrae te beantwoord, moet ons die toestand van Ibn Shayyad weet, of hy is die Antichris?
As dit nie was Ibn Dajjal Shayyad, as hy bestaan het voordat hy verskyn fitnahnya of nie?
En voordat jy die vrae beantwoord, sal ons weet dat die Ibn Shayyad.
a. Ibn Shayyad. Sy naam is Shafi, is daar ook diegene wat 'Abdullah-die bin Shayyad of Shaa-ID sê [1].
Hy was onder die Jode van Medina, is 'n paar van die ka-Ansar Langan sê. Wanneer die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam na Madinah gekom het, was hy 'n kind.
Rahimahullah Ibn Kathir sê dat hy tot die Islam bekeer, en sy seun is 'Umarah wat was een van die voorste Tabi'in. Die Imam die Malik rahimahullah en ander vertel van Hom. [2]
Imam ADH-Dzahabi rahimahullah bevat biografieë van hom in die boek 'Tajriidu Shahaabah Asmaa-ish ", sê hy:" "Abdullah bin Shayyad, Ibn Syahin [3] mentions in periwayatannya, het hy gesê," Hy is Ibn Sha-id, sy pa 'n Jood , "Abdullah is in 'n staat van blind gebore is en in 'n toestand is besny, het hy gesê om die Antichris te wees. Daarna het hy tot die Islam bekeer het, is hy onder Tabi'in ingesluit, en nog nooit gesien die boodskapper sallallaahu 'alaihi wa sallam (wanneer hulle ongelowiges is) "[4].
Al-Hafiz Ibn hajar al-rahimahullah Ishaabah in sy boek, sy biografie state, soos uitgedruk deur Imam ADH-Dzahabi, dan het hy gesê, "Van die kinders was 'Umarah bin' Abdullah bin Shayyad, dit sluit voorste manne onder die Moslems, en insluitend mede Sa'id bin Musayyib. Imam Malik en ander het die hadith van hom vertel. "
Toe Ibn hajar noem 'n hadith van Ibn Shay-Yad, as ons by die volgende geleentheid genoem.
Verder het hy gesê, "In die algemeen, Ibn Shayyad kategoriseer die groep Vriende van geen belang nie, want as hy is regtig die Antichris, dan vir seker dit is nie moontlik as gevolg van sy dood moet behoort vriend in 'n toestand van die ongelowiges. Maar indien nie, dan is die situasie wat hy ontmoet met die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam is wanneer hy nie tot die Islam bekeer "[5].
Maar as hy daarna tot die Islam bekeer, dan is dit sluit Tabi'in wat die aangesig van die profeet sallallaahu 'alaihi die wa sallam (voorheen) gesien het, soos deur ADH-Dzahabi gesê.
Ibn hajar in sy boek bevat biografieë Tahdzibut Tahdziib Umarah bin Shayyad en gesê: "Umarah bin 'Shayyad-Abdillah bin al-Ansari, Abu Ayyub al-Madani, het hy vertel van Jabir ibn' Abdillah, Sa'id. Bin Musayyib," Atha bin Yasar. As die vertellers wat vertel het van hom is-Dhahhak ADH ibn 'Uthman-al-Khuzami-, Imam Malik bin die Anas en in ander. Die Ibn Ma'in en 'n Nasa-Ek het gesê, "Hy tsiqah." Abu Hatim het gesê, "fine Hadith." En het Ibn Sa'ad gesê, "Hy tsiqah maar periwayatannya bietjie." Imam Malik bin Anas het nie ten gunste van die primaat van die ander van hom, en hulle het gesê: Ons seuns Usyaihib bin 'n Najjar, en bekend as die seuns Najjar, en hulle is nou die bondgenote seuns Malik ibn 'n Najjar, maar nie weet wat hul oorsprong [6] . b. Ibn prihal Shayyad. Ibn Shayyad is 'n vakman leuen, soms is dit 'shaman wie se woorde waar of vals kan wees. Dan versprei die nuus oor hom in die middel van 'n man dat hy die Antichris. Sal later in die bespreking van die ondersoek van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam hom verduidelik word.
c. Eksamen van die profeet sallallaahu 'alaihi wa Sallam vir hom. Wanneer die nuus versprei dat hy Dajjal Ibn Shayyad, die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam wou die omstandighede te leer ken.Wanneer gaan hy sem-klank so verborge Ibn Shayyad dit nie voel nie in die hoop dat hy geluister het na iets van hom. En toe hy 'n paar vrae gevra wat sy ware identiteit te verduidelik.
Beskryf in die Hadeeth van Ibn 'Umar anhuma, dat' Umar het met die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam ook 'n groep van vriend, so hulle gevind is speel met die kinders in 1 hoë-styging geboue soos die kasteel van Ibn Maghalah [7] Wanneer dit Ibn Shayyad baligh het genader is, het hy geen gevoel enigiets tot die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam streel oor sy hand, en aan Ibn Shayyad gesê: "getuig jy nie dat Ek die boodskapper van Allah is?" Toe Ibn Shayyad na hom en sê: " ek getuig dat jy is engel van mense wat ummi (ongeletterde), "Ibn Shayyad dan sê aan die Profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het, getuig jy nie dat Ek die boodskapper van Allah is?" Hy het geweier en gesê, "Ek glo in Goden Sy Apostels. "Wat sien jy?" Meer profeet. Ibn Shayyad het gesê: "Kom na my 1 eerlike man en 'n leuenaar." Toe het die profeet gesê, "jou gedagtes is 'n gemors, as ek is wegkruip iets van jou?" Toe Ibn Shayyad geantwoord, "Ad-Dukh [8]." "Sit neer, wat jy eintliksal nooit meer as die posisie, "sê die profeet. Dan is die Umar anhu het gesê, "Laat my kap af sy nek!" Die Profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gesê, "As hy (Dajjal) dan, jy sal nie wees in staat om hom te verslaan, en as hy nie (Dajjal), dan is daar is nie goed vir jou moet julle hom doodmaak. "[9].
In nog 'n verslag, wat die profeet sallallaahu 'alaihi wa salalm vra hom, "Wat sien jy nie?" Hy het geantwoord, "ek het trone op die water, dan die Profeet sallallaahu' alaihi wa sallam gesê," Jy sien die duiwel se troon oor die see, Wat sien jy nie? "Hy het geantwoord," ek sien 2 mense wat is eerlik en 'n persoon 1 leuenaar, 'n leuenaar of twee mense en een persoon is eerlik "Toe het die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gesê,". Sy gedagtes het is deurmekaar het, laat hom! "[10]
Ibn 'Umar anhuma het gesê: "Daarna sal die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam met die Ubay ibn Ka'b het na 'n palm plantasie in daar Ibn Shayyad is nie. Deur onopmerklik te wees, het hy probeer om te luister na iets van Ibn Ibn Shayyad Shayyad voor hom gesien het. Toe die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gesien het, het leuens, geklee in 'n growwe bestaande teken. Toe sien sy die Boodskapper van Allaah ibn Shayyad 'alaihi wa sallam wat wegkruip agter 'n palm stam, het hy gesê aan Ibn Shayyad. "O Ibn Shayyad Shafi naam is dit Mohammed," en dan het hy gespring het, dan die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gesê, "As sy laat hom seker, sy saak sou duidelik wees." [11]
Abu Dharr van Allaah anhu het gesê, "Die Profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam nooit stuur my om te voldoen aan sy moeder, het hy gesê," Vra hoe lank sy swanger geword hom? "Toe ek gaan vir hom en het hom gevra en hy het geantwoord," Ek het swanger geword hom vir 12 maande.' " (Abu Dharr) het gesê: "Toe het hy gestuur my (weer) aan hom," Vra haar oor haar gille wanneer gebore? '"(Abu Dharr) gesê," En ek het aan hom, en gevra het, het hy geantwoord, "Sy het geskree soos 1 kind tussen die ouderdomme 1 maand. "" Toe die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam sê aan hom (die seun), "Waarlik, ek het iets om weg te steek nie." Hy het geantwoord, "U die voorkant van die neus en mond van 'n Swartskaap het gehou (soos grond) en rook (ad dukhan) van my "(Abu Dharr) het gesê:" Hy gaan ad-dukhan om te sê, en kan dit nie doen nie, so hy sê net dukh ad-, advertensie-dukh "[12].
Toe het die kwessie van die profeet sallallaahu 'alaihi het wa sallam hom met ad-dukhan (rook) is bedoel om die natuur self te bepaal.
Wat word bedoel deur ad dukhan hier is wat op die woord van Allah Subhanahu wa Ta'ala:
فارتقب يوم تأتي السماء بدخان مبين
"Dan wag vir die dag wanneer die hemel bring 'n ware rook." [Ad-Dukhan: 10]
Terwyl hy in die Hadeeth van Ibn "Umar in die geskiedenis van die Al-Imam Ahmad," Kyk, Ek het iets om weg te steek. "Hy meyembunyikan woord van God:
فارتقب يوم تأتي السماء بدخان مبين
"Dan wag vir die dag wanneer die hemel bring 'n ware mis." [Ad-Dukhan: 10] [13]
Ibn Kathir رحمه الله het gesê: "Voorwaar, Ibn Shayyad as iets persoonlik deur sjamaans, deur mondelinge djinn wat besluit het om die woord te breek, want dit is wat hy gesê het:" Dit is ad-dukh, "wat beteken dat die advertensie-Dukhan. Dit was toe dat die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam weet wat die bron sê dat dit van Satan kan jaag. Toe sê hy: "Sit! Want jy sal nie meer as kedudukanmu ". [14]
d. Sy dood. Jabir vertel van Allaah anhu, het hy gesê, "Ons het in die geval Shayyad Ibn al-Harrah verloor het." [15]
Ibn hajar het menshahihkan die geskiedenis en die ondermyning van die argument dat hy gesterf het in Medina en hulle (die bewoners) en menshalatkannya. Oop gesig. [16]
[Gekopieer van boek Asyraathus Saa'ah, skrywer Abdillah bin Yusuf ibn Yusuf al-Wabil, Daar Ibnil Jauzi, druk Vyfde 1415H-1995M, Indonesië Issue Doomsday is naby, die Beni Sarbeni Vertalers, Uitgewers Press Ibn Kathir]
Is die Antichris is Ibn Shayyad feit?
Deur Dr. Abdillah bin Yusuf ibn Yusuf al-Wabil
e. Of Die Ibn Dajjal Shayyad is 'n feit? Voorheen beskryf die toestand van die profeet die Ibn Shayyad en vrae aan hom wat toon dat die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam nie die identiteit van Ibn Shayyad in detail vertel nie, want hy het nie die openbaring dat hy die Antichris of die ander kry.
Terwyl 'Umar in die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam beloof het dat Ibn Shayyad is Dajjal en die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het dit nie ontken nie.
Baie van wat Vriende van die mening uitgespreek deur 'Umar, en Ibn Shayyad sweer wat is die Antichris, as vertel van Jabir, Ibn' Umar, en Abu Dharr anhum Allaah.
Beskryf in 1 hadith van Muhammad ibn al-Munkadir, [1] het hy gesê, "Ek sien Jabir bin 'Abdillah anhuma Allaah sweer die naam van Allah wat Ibn Shayyad is die Antichris." Ek het gesê, "Jy sweer by die naam van Allah?" Hy gesê: "Ek het gehoor 'Omar sweer aan die kant van die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam, dan die profeet sallallaahu 'alaihi wa salalm, dit nie ontken nie" [2].
Dit is verwant van Nafi 'rahimahullah [3], het hy gesê, "Ibn' Umar anhuma het eenkeer gesê:" By Allah, ek het geen twyfel dat al-Dajjal is ibn Shayyad Masihud is. "[4]
Zaid bin Wahb vertel van [5], het hy gesê, "Abu Dharr Allaah anhu het gesê:" Sweer tien keer deur die ware Ibn Dajjal Shayyad is meer na my smaak as die gelofte slegs een keer om te verklaar dat hy nie is regtig die Antichris. "" [6]
Dit is verwant van Nafi ", Ibn 'Umar met Ibn Sha-ID op een straat in die Medina, en hy het gesê dat 'n woord te maak kwaad en losgaan, en sodoende 'n oproer in die straat. Toe Ibn 'Umar het te Hafsah en vertel, dan hy (Hafsah) het aan hom gesê, "Mei Allah merahmatimu! Wat wil jy van Ibn Sha-id?! Het jy nie weet dat die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam, het gesê: "Waarlik, hy was net uit van woede dat hy gehaat!" [7]?
En geskiedenis van Nafi, het hy gesê, Ibn 'Umar het gesê, "ek twee keer het ontmoet op die eerste vergadering Ek ontmoet hom, en dan ek het gesê sommige van hulle (vriende Ibn Shayyad)," Is jy sê dat hy is die Antichris? "Hulle het gesê," Nee, deur Allah "Nafi het gesê: Ibn Umar het gesê," Jy het gelieg vir my, deur God sommige van julle het al preek vir my in werklikheid het hy nie sou sterwe voordat hy het een van die grootste skat en haar kind onder julle , so die idee van hom tot vandag toe. "Hy het gesê:" Toe het ons gepraat en dan links "Hy het gesê," Ek het haar op 'n ander geleentheid, terwyl haar oë is geswel. "Ek het gevra," Sedert wanneer het jou oë soos dit Ek sien vandag? "Hy het geantwoord," Ek weet nie "Ek gehou haar," Jy weet nie nie terwyl hy was in sy eie kop.? "Hy het gesê," As Allah wou, hy dit sal maak op die stok. "het hy gesê "Daarna het hy snork soos 'n donkie snuif die hardste ek ooit gehoor het." Hy het gesê, "Toe 'n paar vriende het gedink ek hom het getref met 1 leiding tot en met sy besering, ter wille van Allah, en ek het nie voel (doen). "Hy (Nafi) het gesê," en hy het aan die Moeder van die Getroue (Hafsah), dan sê dit, het hy gevra, "Wat dink jy van hom wil hê? Weet julle nie dat hy (die profeet) het gesê: "Waarlik, die oorsaak van die aanvanklike druk dit uit na mense, is die woede wat veroorsaak dat hy kwaad." [8]
Ibn Shayyad hoor wat die mense praat oor dit, en hy voel baie seergemaak deur. Hy verdedig homself dat hy nie die Antichris, en berhujjah wat deur die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam verkondig word oor die eienskappe van die Antichris is nie in ooreenstemming met die situasie nie.
Beskryf in die Hadeeth van Abu Sa'eed al-Khudri-Allaah anhu, sê hy: "Ons het gekom uit te voer Hajj of die Umrah en ibn Sha-id te kom met ons, dan moet ons stop. Verder het die volk verdeel, terwyl ek besig was met hom. Ek was baie bang omdat van wat mense sê oor dit "(Abu Sa'id) gesê,". Hy het met sy voorraad gekom, en dan hy sit dit saam perbekalanku. "Sê ek vir hom," Dit was baie warm, jy moet sit dit onder die boom, "(Abu Sa'id) het gesê:" Uiteindelik het hy dit gedoen het. "Dan moet ons 'n bok is, dan het hy verlaat en teruggekeer met 'n groot houer, sê hy:" Drink, o Abu Sa'id, "Ek het gesê:" Waarlik warm lug stroom, en die melk te warm, "Is nie eintlik 'n probleem vir my, net ek wil nie iets wat kom uit sy hand, (of het hy gesê) om te drink te neem uit sy hand," dan het hy gesê, "O Abu Sa" ID, voordat ek was oor 'n tou te neem en dit aan die boom opgehang, dan het ek bind om my nek as gevolg van (seergemaak) teen alles wat deur die man gesê. O Abu Sa'id, wat nie die Hadeeth van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam weet. Daar is niks verborge van jou, o inwoners van Ansar. Is jy nie die persoon wat die meeste weet die hadith het die Boodskapper van Allaah 'alaihi wa sallam? Die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê: "Hy (Dajjal) is 'n ongelowige is, terwyl ek was 'n Moslem? Die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het eenkeer gesê dat hy (Dajjal) is een wat nie kinders het, terwyl ek my kinders in Medina verlaat het? Die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het eenkeer gesê dat hy (Dajjal) nooit sal in Makkah en Medina, terwyl ek kom uit Medina na Mekka "Abu Sa'id al-Khudri het gesê," Ek wil amper die redes te aanvaar, "dan? gesê: "By Allah, ek ken hom en weet sy geboorteplek, en waar hy nou is." Abu Sa'id het gesê, "Ek het aan hom gesê:" Wee jy op jou dae. "[9]
Ibn Shayyad het 1 ander verslag gesê "By Allah, ek weet die werklike haar waar hy (Dajjal) nou, en kry haar pa te goed ken." (Verteller sê) vir hom gesê, "Is jy gelukkig as jy was hom?" Hy het geantwoord: "As jy my aangebied het, dan het ek nie sou haat hom." [10]
Eintlik is daar 'n geskiedenis wat beskryf die toestand van Ibn Shayyad. Ons het nie doelbewus so openbaar nie die gesprek te verleng, omdat sommige navorsers soos Ibn Kathir, die Ibn hajar, en ander verwerp hierdie vertellings sanadnya swakheid. [11]
Ibn Shayyad probleem is verwarrend vir sommige geleerdes en die probleem vir hulle moeilik raak. Die meeste van hulle sê dat hy die Antichris en berhujjah-met die vorige argument, dat sommige vriend eed verklaar dat hy die Antichris is, en die gebeure wat gebeur het tussen hom en Ibn 'Umar Abu Sa'id ook anhum Allaah. Terwyl ander beweer dat hy nie die Antichris, hulle berhujjah Tamim advertensie met die hadith van Allaah anhu. Voordat die uitdrukking van mening dat die twee groepe, sal ons ad-Tamim het gesê dat die hadith van die kwartaal.
Al-Imam Moslem vertel met sanadnya rahimahullah na Amir bin al-Sya'bi Syarahil [12]-Hamdan stamme, dat hy gevra het die Fatima BINT Qais, die suster-Dhahhak ADH bin Qais, hy is een van die vroue wat deelgeneem het in die beweging Die eerste, sê hy, "Vertel vir my 'n Hadeeth wat julle gehoor het van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam dat jy nie leun na een, maar hom nie!" "As jy wil, dan sal ek dit doen," het hy geantwoord. Hy het gesê, "Sure, vertel my." Uiteindelik het hy vertel hoe hy van haar man weduwee, en hoe hy iddah besig was om in die huis van Ibn Umm Maktum, dan het hy gesê, "Na die" iddahku klaar, ek het gehoor van 'n beller roep die profeet sallallaahu 'alaihi. wa sallam, "Gebed in die gemeente, en dan het ek na die moskee en met die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam gebid. Toe ek was in Shaff vroue naby die geledere van die (manlike). Na die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam voltooi sy gebed, hy sit op die kansel glimlag en sê, "Laat elkeen bly in sy gebed plek!" Toe het hy gesê, "weet jy nie hoekom ek gedagvaar is jy?" Hulle het gesê, "Allah en Sy boodskapper weet die beste "Hy het gesê,". By Allah, het ek nie haal jy die goeie nuus of slegte nuus te dra, maar ek versamel julle ouens, want Tamim advertensie uit die vorige is 1 Christen, dan kom hy, doen die Bai " en tot Islam. Hy het my vertel 'n storie wat ooreenstem met wat ek sê vir julle oor die Dajjal Masihud. Sy het my vertel dat hy 'n skip aan boord het met 30 mense wat siek vel en melaatsheid. Hulle het vir 'n maand op see geteister deur die golwe geteister, en uiteindelik gestrand op 'n eiland in die son. Hulle het aan boord van 'n klein boot (kano), en dan sal hulle in die eiland. Verdere dier met 'n ruie hulle ontmoet, het hulle nie weet waar die voorkant is ook waar die agter as gevolg van digte pels, het hulle gesê, "Ag! Wie is jy? "Hy het geantwoord:" Ek is al-Jassasah-"Hulle het gevra:" Wat is al-Jassasah-dit? "Hy het gesê (sonder antwoorde)," O mense. Gaan na die wat in die tempel was, omdat hy die nuus van julle gemis het "(Tamim advertensie-Van) het gesê:". Wanneer iemand noem die dier aan ons, so ons verlaat, want ons was bang dat as hy die duiwel. "Hy gesê: "Uiteindelik het ons vinnig het tot ons ingang van die tempel, waarin daar blykbaar 'n baie groot en baie sterk gebind met die eerste keer wat ons sien. Sy hande is geboei aan sy nek, tussen sy knieë te beide sy enkels is vasgeketting met 'n yster, ons sê: "Wee, wee, Wie is jy?" Hy het gesê, "U het is bestem om die nuus te bring vir my, bring wie jy is?" Hulle het gesê, "Ons is 'n man van die Arabiere, ons aan boord 'n skip, dan moet ons 1 woedende see met groot golwe, geteister deur die golwe geteister ons vir 1 maand op see tot gestrand op die eiland, dan is ons aan boord van die boot en ons het na die eiland, dan dier met 'n ruie sien ons, dat ons nie weet waar die voorkant is ook waar die rug omdat die pels is baie dig. Ons het gesê: "Ag! Wie is jy? "Hy het geantwoord," Ek al-Jassasah "Ons het gevra," Wat is al-Jassasah dit? "Hy het gesê (sonder 'n antwoord)," Gaan aan diegene wat binne-in die huis is omdat hy gemis het die nuus van jou. , "ons uiteindelik kom gou na julle toe. Ons voel geskok en bang om hom, en dink dat hy is die duiwel "Hy het gesê," Hou my oor die palm boom in die Baisan. [13]? "Ons het gesê:" Wat is wat jy vra oor dit "Hy het geantwoord," Ek vir jou gesê? vrugte, indien hy nog vrugte dra? "Ons het gesê:" Ja (nog vrugte dra). "" Hy het amper nie weer vrugte dra nie, "het hy gesê. Hy het gesê Bear Lake Thabariyah my oor? "Ons het gesê:" Wat is wat jy vra oor dit? "Hy het geantwoord," Is daar water? "Hulle het gesê," Die meer nog is 'n baie water. "" "Byna droog water, "het hy gesê. Hy het gesê: "Hou my oor Zughar vere [14]?" Hulle het gesê: "Wat is dit wat jy vra oor dit?" Het hy geantwoord, "Is hierdie bronne is nog steeds vloei? En as mense nog steeds boer met water? Ons antwoord, "Ja, die water nog steeds is baie en die mense is nog steeds boer met water." Hy het gesê, "Hou my oor die profeet ongeletterd mense, wat is hy doen?" Hulle het gesê, Hy het ge-emigreer het uit die stad van Makkah en stop in Yathrib (Madinah). "Is die mense om te veg?" Vra hom. "Ja," antwoord ons.Hy het gevra, "Wat het hy doen met hulle?" Toe ons het om te verkondig aan hom dat hy het die wat hom volg en hulle Hom gehoorsaam is, te help "Hy sê vir hulle," Is dit so?. "Ons het geantwoord," Ja "Hy het gesê:" Waarlik, beter vir hulle om dit te gehoorsaam, en ek u in kennis stel dat ek die Messias (Dajjal), en amper wens ek was toegelaat om te laat totdat ek uitkom., dan sou ek die aarde wandel, dan Ek sal nooit die dorp verlaat, maar ek was menyinggahinya binne veertig nagte, behalwe Makkah en Thaibah-(Medina), hulle word verbied het. Elke keer as ek wil hê om in een van hulle te kry, dan sal die Engele menghadangku met 'n unsheathed swaard hou hom, en op elkeen van die sale van die twee stede is daar 'n engel wat dit bewaak. '"
Sy (Fatima) gesê, "Die Profeet sallallaahu 'alaihi wa-sallam gesê, druk' sy klein stok-preekstoel Dit is Thaibah, hier Thaibah, hierdie Thaibah Medina-onthou-wat ek sou ooit nie sê dat vir julle?" Toe het die mense sê, "Ja." Dit is 'n storie wat bekend gemaak deur Tamim het my verbaas, omdat dit ooreenstem met wat ek hom vertel het, van Medina en Mekka. Hom werklik weet (Dajjal) is in die see van Sham, of die Jemen see. O nee, maar uit die ooste, van die oostekant, van die oostekant "(en hy beduie met sy hand na die ooste)."
Sy (Fatima) het gesê: "So het ek dit gememoriseer van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam." [15]
Rahimahullah Ibn hajar het gesê: "Sommige geleerdes dink dat hierdie Fatima Gharib Hadith vertel slegs deur individue. Eintlik nie.Omdat, behalwe Fatima ook vertel van Abu Hurayrah, "Aa'ishah, en Jabir anhum Allaah" [16].
[Gekopieer van boek Asyraathus Saa'ah, skrywer Abdillah bin Yusuf ibn Yusuf al-Wabil, Daar Ibnil Jauzi, druk Vyfde 1415H-1995M, Indonesië Issue Doomsday is naby, die Beni Sarbeni Vertalers, Uitgewers Press Ibn Kathir]
Sommige geleerdes menings oor Ibn Shayyad
Deur Dr. Abdillah bin Yusuf ibn Yusuf al-Wabil
f. Sommige geleerdes menings oor Ibn Shayyad Abu se al-Qurtubi Abdillah rahimahullah gesê, "Die inligting wat voorsien is waar dat Ibn Shayyad is die Antichris, op grond van die argumente wat het verlede, en dit is nie onmoontlik dat hy daar was al voor op die eiland, en daar in die voorkant van die geselskap op ander tye. "[1]
Imam 1-Nawawi, kan Allaah genade sê, "Die leerlinge het gesê:" Die storie is onwaarskynlik (misverstaan), en sy saak vaag, of was sy beroemde Masihud die Dajjal of die ander? Daar is egter geen twyfel dat hy behoort onder die Antichris Dajjal
Die geleerdes sê, "Dit verskyn in die hadiths van die die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam is nie die openbarings as hy die Antichris of die ander. Hy het net oor die aard van die Antichris geopenbaar, terwyl Ibn Shayyad eienskappe wat toelaat. Dit is waarom die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het nie met sekerheid dat hy die Antichris of die ander, en dit is waarom hy na' Umar het gesê, "As hy die Antichris is, dan is jy kan nooit hom doodmaak.
Soos vir die gestel dat Ibnu Shayyad terwyl hy was 'n Moslem is 1 ongelowige Antichris redes, nie die Antichris nie hê kinders terwyl hy (Ibn Shayyad) het nageslag, en die Dajjal sal nie ingaan Makkah en Medina toe sy ingeskryf Medina en het na Mekka, alle Dit is nie 'n argument omdat die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam sy eienskappe het slegs wanneer fitnahnya en toe hy kom om die aarde.
In die verwarring van sy storie dat hy was een van sy woord Antichris is 1 leuenaar na die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam, "getuig jy dat Ek die boodskapper van Allah" En! Sy belydenis dat hy besoek mense is eerlik en mense le, hy sien 1 troon op die water, haat dit nie toe hy die Antichris was, het hy ken sy plek, en sy woorde, "Kyk, Ek het hom geken het, geweet waar hy gebore is en uit te vind waar hy nou is," en arrogansie aan die pad.
Soos vir sy show, Islam, Hajj, Jihad, en die ontkenning van die aanklag teen hom was nie 'n stelling wat toon onomwonde dat hy nie die Antichris "[2].
Die woorde van Imam Nawawi is verstaanbaar dat hy rahimahullah versterk die idee dat die Ibn Shayyad is die Antichris.
Imam as-Syaukani rahimahullah gesê, "Mense het met 1 baie skerp onderskeid verskillende mening oor Ibn Shayyad en die probleem is baie ingewikkeld om te sê baie van die opinies oor hom, en Zahir hadith wat het is uitgespreek dat die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam in twyfel , of hy is die Antichris is of nie? ... "
Twyfel is beantwoord met twee antwoorde: Eerste: Hy sallallaahu 'alaihi wa sallam huiwer voor die aangesig van God het vir hom gesê dat hy die Antichris is. Toe hy het hom vertel het, dan het hy nie die eed wat gespreek is deur 'Umar (Die Ibn Shayyad is Dajjal).
Tweede: Die Arabiere het soms sê die woorde wat 'n toon van twyfel, selfs in die nuus geen twyfel.
Van die getuienis wat toon dat hy die Antichris, wat die Hadeeth vertel deur "[3 Abdurrazzaq met n saheeh sanad van Ibn" Umar anhuma het, het hy gesê, "'n dag het ek ontmoet Ibn Shayyad hy was met iemand van die Jode - draai die lig het uit sy oë en uitpeuloë soos 'n donkie. Toe ek Hom sien, het ek gesê: "Waarlik, Ibn Shayyad! Want as die lig gaan af langs jou oë? "Hy het geantwoord," By Allah ek nie moet weet. "Ek het gesê," lieg jy, maar hy is in jou kop "Hy (Ibn 'Umar) gesê," Toe hy vee dit weg en gesnuif so veel as 3. tyd "[4].
Hierdie storie is reeds genoem in die geskiedenis van die Moslem Imam. [5]
Dit lyk vir ons van die woorde van as-Syaukani dat hy Allaah ons genadig kan wees met diegene wat argumenteer dat Die Ibn Dajjal Shayyad is groot.
Imam al-Bayhaqi rahimahullah [6] om te kommentaar op die Hadith Tamim het gesê, "In dit word gestel dat die Antichris sal kom uit van die eindtyd is nie Ibn Shayyad, terwyl Ibn Shayyad is 1 van die Dajjal (leuenaar) wat die profeet sallallaahu 'alaihi berig wa sallam dat hulle sal kom, en die meeste van hulle kom uit. "
Asof die mense wat verseker dat Ibn Dajjal Shayyad nooit gehoor van die storie van Tamim, indien nie die hoekom, die samesmelting tussen die 2 (die 2 argument van die oënskynlike bersebrangan,-desc.) Is iets baie ver weg (onwaarskynlik), want hoe kan mense wat by die van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam in 'n voor baligh Aqil, die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam ontmoet en deur hom te vra, dan aan die einde van die eeue-oue en die tronk op 1 eiland, gebind met 'n yster en vra hulle oor die profeet sallallaahu 'alaihi. wa sallam, as hy laat val of nie?
So 'n meer akkurate mening is die gebrek aan verduideliking (en) seker (van Allah) in hierdie uitgawe
Die eed van 'Umar anhu dan, is die kanse is hierdie eed wat hy gedoen het voor hy hoor die storie van Tamim Allaah anhu, dan is nadat hy dit hoor, dan het hy nie terug te keer na die eed genoem.
Terwyl Jabir Allaah anhu, waarin hy getuig op die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gesweer, geskoei op die eed wat' Umar in die teenwoordigheid van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam. [7]
Ons sê: Maar Allaah Jabir anhu was een van die vertellers van die hadith Tamim, soos beskryf in die Hadeeth vertel deur Abu Dawood, waar hy vertel die verhaal van al-Dajjal Jassasah ook soos die verhaal van Tamim. Toe het die Ibn Hulp Salamah rahimahullah [8] het gesê: "Waarlik, in die hadith daar is iets wat ek nie memoriseer nie." Hy [9] het gesê: "Jabir het getuig dat hy Ibn Sha-id was." Ek (Ibn Abi Salama) gesê. "Ja hy is dood." Hy het gesê: "Selfs al het hy is dood." Hy het tot die Islam bekeer, "sê ek."Hoewel hy tot die Islam bekeer het," het hy gesê. Ek het gesê, "Hy Madina het ingeskryf." Selfs al het hy Madinah het ingeskryf, "het hy ontken. [10]
Het Allaah anhu Jabir Ibn Shayyad het daarop aangedring dat die Antichris, selfs al is dit sê, "Inderdaad het hy tot die Islam bekeer het ingeskryf Madinah, en is dood."
Voorheen beskryf dat Jabir vertel deur outentieke van Allaah anhu, sê hy, "Ons het in die geval Shayyad Ibn al-Harrah." [11]
Rahimahullah Ibn hajar gesê, "die Abu al-Ashbahani-Nu'aim rahimahullah [12] gerapporteer in boek Taariikh Ashbahaan [13] iets wat versterk dat Ibn Shayyad is die Antichris is. Hy menuturkannya van pad Syabil bin 'Urzah-, van Hassan bin Abdirrahman, by sy pa, het hy gesê: "Wanneer ons Ashbahan, die afstand tussen ons soldate met Joodse soldate so ver as 1 farsakhs oorwin. Gewoonlik kom ons by die pad wat ons kies. En ek het op een dag, draai uit na die Joodse mense dans en dromme klop, dan vra ek een van my vriende van dié groepe. Hy het gesê, "ons Koning wat ons gevra het vir hulp om hom te verower die Arabiere gewees het," dan het ek spandeer die nag in die solder van sy huis, dan het ek bid Shubuh doen. Wanneer die son opkom, daar is 'n skielike oproer onder die troepe, het ek opgemerk daar was iemand wat 'n kroon van geurige kruie gedra het, en die Joodse volk klop tromme en dans (party), nadat ek gekyk het, het dit geblyk het hy Ibn Shayyad dan is, het hy aan Medina en sal nie terugkeer tot dit was die dag van Oordeel "[14.
Rahimahullah Ibn hajar gesê, "Jabir hierdie storie (wat hulle verloor het in die geval Shayyad Ibn al-Harrah) nie nie ooreenstem met die storie van Hassan ibn 'Abdirrahman, sedert die verowering van die stad Ashbahan plaasgevind het gedurende die kalifaat van' Umar, as vertel deur Abu Nu'aim in Tariikhnya boek terwyl die afstand tussen die moord van 'Umar Harrah oorlogstyd is ongeveer 40 jaar. "
Kan ook verstaan word dat hierdie storie is waargeneem deur sy pa Hassan ná die verowering van die stad Ashbahan met die lengte van die tyd, en die antwoord van die woord (لما) soos in die frase, "لما افتتحنا أصبهان (Wanneer ons oorwin Ashbahan)," is bestem verwerp word en die (verwagte) word, "Ek het 'n ooreenkoms aangegaan met hom en heen en weer om daar te kom (met die begrip) begin met die storie van Ibn Shayyad. Met hierdie die dag en tyd van toetrede van die verowering Ashbahan Ibn Shayyad na Medina was nie op een slag. [15]
Shaykh al-Islam Ibn Taymiyah het gesê dat die probleem Ibn rahimahullah Shayyad ingewikkeld vir 'n paar vriend. Hulle dink dat hy die Antichris, terwyl die profeet sallallaahu 'alaihi-wa sallam tawaqquf (stil) so duidelik aan hom agterna dat hy nie die Antichris.Hy is net een van 'n sjamaan wat die duiwel vermoëns het, dit is waarom hy sallallaahu alaihi wa sallam het om dit te toets "[16].
Ibn Katheer, Allaah kan het goedertierenheid sê, "Die punt is nie dat Shayyad Ibn Dajjal sal kom aan die einde van die tyd, gebaseer op die argument van die hadith Fatima BINT Qais al-Fihriyyah, hierdie Hadith is deurslaggewend in die saak "[17].
Dit is die mening van sommige geleerdes op. Ibn Shayyad, wat saam met hul onderskeie bersebrangan-argumente.
Dit is waarom al-Hafiz Ibn hajar het rahimahullah ywer die botsende hadiths te harmoniseer, het hy gesê, "Die beste manier om te verstaan die betekenis soos vervat in die integrasie van Tamim Allaah in die Hadeeth van Ibn 'anhu en die teenwoordigheid van Shayyad as die Antichris Dajjal, en inderdaad is in wese 'n getuie in 'n toestand gebind deur Tamim. Hoewel Ibn Shayyad is Satan wat verskyn in die vorm van die Antichris op die oomblik, so hy het na Ashbahan, dan wegkruip met vriende, totdat hy by die deur God bestem is om daar te kry. Gegewe die kompleksiteit van die probleem, die Imam al-Bukharistraat soek die pad van die Commissie legal sake (die mees kragtige te bepaal onder die swakkes,-desc.), Dan is hy mencukupkannya die hadith van Jabir 'Umar Ibn Shayyad oor, en nie Rabb Fatima BINT Qais oor Tamim storie "[18].
g. Die Ibn Shayyad Aadalah intrinsieke en nie bygeloof Abu 'Ubayyah Ibn Shayyad aanvaar dat persoonlikheid net is 1 hoax (bygeloof) wat maak geen sin, haar storie gaan voort in die meeste van die boek en toegeskryf aan die profeet, terwyl die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam nooit sê of doen, behalwe kwessie wat die waarheid bevat, en het bereik sy tyd vir ons om die gees en die betekenis van die Hadith, aanwysings en doelwitte te waardeer, as ons leer om die sanad en die manier wat die kennis van Islam periwayatannya ons oorleef die foute en leuens "[19].
Dit is gesê deur sjeik Abu Ubayyah in die sy kommentaar op die hadiths van die Ibn Shayyad
Mening dat dit kan met die stelling dat die hadiths van Ibn Shayyad is outentieke, vertel in die boeke van Sunnah, as al-Bukharistraat en Shahiih Shahiih ook 'n ander Moslem verwerp word. In die Hadeeth van Ibn Shayyad absoluut niks in stryd met die gees en waar hadith, voorwaar Ibn-Shayyad soos voorheen beskryf, iets wat verwarrend vir die Moslems geword het, het hy is een onder die Antichris Dajjal, Allah verskyn aan die profeet leuens en kebathilannya sallallaahu 'alaihi die wa sallam en die Moslems.
Aan die ander kant uitdrukking van Abu 'Ubayyah self 'n botsing in 'n paar kommentaar op die hadiths van die Ibn Shayyad, het hy gesê, "Eintlik, die Ibn Shayyad sê een sin op geen manier impliseer, soos die gebruik van die shaman, in sy woorde wat nie voorneme. So hy is 'n towenaar wat daarvan hou om te lieg "[20].
Hierdie woorde bevat 'n erkenning dat Ibn Shayyad was 'n towenaar wat daarvan hou om te lieg! So, hoe is dit moontlik om op een geleentheid het hy gesê dat die Ibn Shayyad storie is net bygeloof, terwyl hy op 'n ander geleentheid het hy gesê dat hy die towenaar?!
Dit is geen twyfel dat die woorde van Abu 'Ubayyah botsende. Mense wat kyk na die kommentaar Shaykh Abu 'Ubayyah-teen wal Malaahim an-Nihaayah/al-Fitan boek, die werk van Ibn Kathir al-Hafiz, waarlik, hy sal vind eienaardighede van sy houding. Abu se gedagtes Ubayyah moet afstand doen van die beheer van die hadiths word uitgedruk deur Ibn Kathir; as hy het iets wat volgens sy mening, dan is dit van die waarheid, soos vir die ander het hy met Zahir penakwilan teendeel takwil aan die Hadith, of straf saheeh ahaadeeth maudhu (valse) sonder om die openbaarmaking van die ware bewyse of getuienis.
Abu 'Ubayyah het oor die Hadeeth van Ibn Shayyad gesê, "Is die seuntjie is mukallaf.? Is aandag aan die apostel het gekom en hom met vrae soos wat gevra? Maak dit sin dat hy wag om antwoorde te kry? Is dit sin maak as hy hom die geleentheid om 'n heidense wat beweer profete en boodskappers te beantwoord? En God het die kinders? Hierdie vrae wat ons daarop gemik is om diegene wat dink dat hulle sin van reg en reguit ". [21] verlam
Die Abu frase 'Ubayyah beantwoord word dat niemand ooit sê, "Kyk kinders mukallaf, of dat God die kinders gestuur, Shayyad die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam Ibn ondersoek kwessies, of hy is die Antichris is noodsaaklik is of nie?" Omdat verstrooi is rondom die Medina dat hy is die Antichris wat 'n waarskuwing deur die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam, terwyl hy self is nie die onthullings oor Ibn Shayyad gegee. Toe die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam kan sien dat die oop-identiteit as die Antichris terwyl hy 'n mumayyiz deur hom te vra om te verstaan, is die frase: "getuig jy dat ek 'n boodskapper van God is ...? Totdat hy het gesê: 'Ek steek iets "En die ander vrae wat deur die profeet sallallaahu' alaihi het wa sallam hom.
Hierdie frase is nie bedoel om Islam Ibn Shayyad te lê. Die doel is eenvoudig probeer om die aard van sy saak te openbaar. As die doel is om so 'n aard dat ons geuiter is, is dit nie vreemd as die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam wag vir 'n antwoord van hom, en van sy antwoord dat hy was een van die Dajjal (leuenaar) verskyn het.
Net so, geen versperring wat verhoed dat enige van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam Islam aan te bied aan die kind. Selfs Imam al-Bukharistraat vertel die storie van Ibn Shayyad rahimahullah deur hom met die titel frase, "Deel van hoe Islam aangebied aan die kind." [22]
Die houding van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam wat nie - Ibn Shayyad erkenning as 'n profeet te straf nie, dan is dit 'n verwarring wat geraak word deur die afwesigheid van 'n studie wat deur Abu' Ubayyah die menings van die geleerdes in die saak.Alhoewel hulle geantwoord het dat so 'n stelling met 'n paar van die antwoorde sluit in:
Ten eerste: Dat Ibn Shayyad was Jode wat in Medina of onder hul bondgenote was. Terwyl hy in tussen die profeet, en hulle het 'n vredesverdrag op die oomblik, dit is wanneer die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam na Madinah gekom het. So het hy 'n verdrag met hulle geskryf het, maak ook vrede sodat hulle dit nie doen nie skande dit ook oor hul godsdiens.
Dit word versterk deur die geskiedenis van Imam Ahmad Jabir bin 'Abdillah anhuma op grond van die profeet van Allaah sallallaahu' alaihi wa sallam wat gaan aan die Ibn Shayyad en vrae wat gestel is vir hom, ook die woorde van 'Umar anhu daaroor, "Laat my hom te dood, O boodskapper van Allah!" dan die Profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gesê, "As hy (Dajjal) dan, jy is nie 'n deel daarvan, want wat sou net dood te maak" Isa ibn Maryam عليه الصلاة والسلام, en as hy nie (Dajjal), dan is jy het geen reg om iemand te dood is in die ooreenkoms "[23].
Die antwoord is dat wat deur al-Khaththabi [24] en [25] Al-Baghawi رحمهما الله.
Ibn hajar het gesê, "Dit is 'n duidelike mening." [26]
Tweede: Ibn Shayyad wanneer dit was klein, maar baligh. Hierdie reaksie is versterk deur die geskiedenis van al-Bukharistraat van Ibn 'Umar oor die storie van die vertrek anhuma profeet sallallaahu' alaihi wa sallam te Ibn Shayyad, waarin daar is 1 sê, "So het hy gevind dit is speel met die kinders in 1 hoë-styging Maghalah kinders, terwyl Dit is nou byna baligh Ibn Shayyad "[27].
En al-Qadi 'Iyadh hierdie antwoord gekies het. [28]
Derde: Steeds geen antwoord uitgedruk deur 'n derde-Hafiz Ibn hajar dat Ibn Shayyad homself as die profeet nie het openlik verkondig, het hy net verkondig 'n boodskap, en erkenning van die boodskap nie noodwendig nie gee die gevoel van die erkenning van die profetiese, want Allah Ta'ala gesê:
ألم تر أنا أرسلنا الشياطين على الكافرين
"Weet julle nie sien dat ons (irsaal) duiwel-duiwel gestuur het om die ongelowiges ..." [die Maryam: 83]
[Gekopieer van boek Asyraathus Saa'ah, skrywer Abdillah bin Yusuf ibn Yusuf al-Wabil, Daar Ibnil Jauzi, druk Vyfde 1415H-1995M, Indonesië Issue Doomsday is naby, die Beni Sarbeni Vertalers, Uitgewers Press Ibn Kathir]
Dit is die Dajjal ongeloof Werklik
Deur Dr. Abdillah bin Yusuf ibn Yusuf al-Wabil
10. Dit is die Dajjal ongeloof Werklik Beskryf voorheen 'n verskeidenheid van ongeloof dat vergesel Dajjal in die bespreking van laster nie. Al hierdie fabel achtig is iets wat werklik is, nie denkbeeldige of 'n hoax, want dit is deur sommige geleerdes beskou.
Ibn Kathir rahimahullah met vermelding van Ibn Hazm ook Aat-Thahawi, beide van hulle het gesê dat die meegaande Dajjal nie noodsaaklik is nie.
Net so, wat is aangehaal uit Abu 'Ali al-Juba-i [1] syfers Mu'tazilah 'n frase, "Dit is gepas dat dit is die essensie, so ongelooflik van hekse is nie soortgelyk aan die ongeloof van 'n profeet." [2]
Nadat hulle aan Sheikh Rashid Rida het, het hy ontken dat die Antichris die ongeloof. Hy het gesê dat dit strydig is met die wette op sy skepsele. Hy het gesê wanneer kommentaar op die hadith van die Dajjal, "Iets wat in watter mededinger die grootste wonderwerk dat God jou gegee het aan Ulul 'Azmi van die Apostels of selfs oorskry hulle, en dus beskou as 'n dubbelsinnigheid, as dit is gesê deur sommige geleerdes Kalam bekend gemaak word.Terwyl die meeste van die hadith geleerdes is van mening dat dit sluit kettery onder hulle (Ahl-ul-Kalam), die wonderwerk dat God nie gee nie, behalwe om gebruik te word as bewys vir sy bestaan in ooreenstemming met die bepalings van Sy genade wat voorafgaanSy woede. So, hoe kan God gee ongeloof van die grootste die grootste toets vir die groep (die Moslems) te voorsien te midde van sy dienaars! As gevolg van hierdie vertellings het verduidelik dat hy omkring die aarde in net 40 dae, behalwe Makkah en Medina .... "
Tot in die frase, "Voorwaar, almal aan hom toegeskryf ongeloof is iets wat in stryd met die wette op sy skepsele, en gebly het in die tekste van al-Qur-an dat die wette sal ook nie verander word verander, aangesien hierdie vertellings mudhtharib ( wiegelen) weer met mekaar bots, sodat dit nie verdien om te wees op die tekste pengkhusus qath'i laat staan om dit 'n teenstander "[3].
Hy versterk die teenstrydigheid tussen die verskillende hadiths oor die Dajjal dat in sommige weergawes, soos beskryf is 'n berg van die brood-Dajjal is ook die riviere van water en heuning, hy het ook die hemel hel ... en ander. Dit is duidelik in teenstelling met 'n hadith in al-Shahiihain, van bin al-Mughirah Syu'bah, het hy gesê, "Niemand het die profeet J as 'n vraag wat ek voorgestel het, en die feit dat hy het vir my gesê:
ما يضرك منه? قلت: لأنهم يقولون: إن معه جبل خبز, ونهر ماء. قال: بل هو أهون على الله keterangan epos.
"Watter skade kan dit?" Ek het geantwoord: "Omdat hulle gesê het dat hy 'n berg van die brood, en die rivier water." Hy het gesê: "In werklikheid het hy meer maklik vir Allah van dit alles was. (Dit wil sê, eerder as om verse te mislei die Moslems). [4]
En onder diegene wat die grootsheid van die Antichris ontken word besit Abu 'Ubayyah. Hy sê in sy kommentaar op die verskillende hadiths bespreek dit, "Wat 'n klomp van die mense sal 'n groot laster en baie van hierdie in die gesig staar? Hy draai op en af van die persoon in die voorkant van baie mense en (sy woorde) kan gehoor word deur die mens, dan is God gooi sy dienaars in vlamme as dit blootgestel word fitnahnya Hel! Voorwaar, Allah, die Barmhartige Mahalembut teen sy dienaars eerder as die verskaffing van 'n groot toets vir diegene wat nie daar kan wees om die hoof te bied, behalwe dié toegerus met 'n volkome geloof vasberadenheid en die krag van 'Aqeedah is baie sterk, en die ware Antichris makliker vir God eerder as net gee dit krag oor Sy skepsele, en aan hom gegee meer gevaarlike wapens destabiliseer "aqeedah en godsdiens in die hart van die mens in die heelal". [5]
11. Vir diegene wat ontken kan Summarized State met sommige van hierdie Eerste: In werklikheid die verskillende hadith wat beskryf die ongeloof Dajjal (خوارق الدجال) is nog meer outentieke, kan nie ook ditakwil en waargenome ooreenkoms geweier word, daar is geen idhthirab (skok) dit ook geen teenstrydigheid tussen die Hadeeth.
Terwyl die argumente gemaak deur Rashid Rida dat die hadith al-Mu-ghirah vertel in al-Shahiihain weerspreek die hadiths oor Dajjal dan dit kan beantwoord word met die stelling dat die betekenis van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam, "بل هو أهون على الله من ذلك (selfs as dit makliker vir God) "is dat dit makliker vir God, as keluarbiasaannya gemaak te mislei die gelowiges gee ook twyfel in hulle harte, selfs al is dit ook die geloof van gelowiges te verhoog en voeg vraag vir mense wat in sy hart siekte ingeplant is, dit is soos om te sê van iemand wat deur die Dajjal vermoor is, "Ek is vol vertroue oor kedustaanmu vandag." So die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam, "nog makliker vir God as Sulke "beteken nie doen wat hy nie het het dinge soos dit by al, maar die betekenis daarvan dat dit is makliker vir God as iets te maak as bewys van die waarheid, veral God het gemaak 1 duidelike teken van die leuens wat kan ook word gelees kekufurannya deur elke goeie Moslem wat nie kan lees of nie, as verdere bewys dat die persoon te praat met hom [6], soos uiteengesit in die bespreking van sy eiendomme.
Tweede: As ons aanvaar die Zahir Hadith, die woorde van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam ingelig hom voor die openbaring van die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam oor allerhande argumente keluarbiasaannya gebaseer al-Mughirah woorde aan die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam, "Omdat hullegesê, trouens hy het ... "sê hy aan die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam, Waarlik, jy het om oor hierdie en dat (die Dajjal) te sê." Toe kom die openbaring na wat verduidelik alle vorme van ongeloof wat deur die Antichris besit word, dan is daar geen teenstrydigheid tussen die Hadeeth van al-Mughirah-met die hadiths oor die Dajjal ander nie. "
Derde: Trouens, alle soorte van fabel achtig wat deur die Antichris in besit is 1 ware, nie denkbeeldige nie Is dit 'n hoax, en alle soorte van die grootsheid van hierdie is iets wat God bepaal 1 verhoor vir laster en die dienaars te wees, terwyl die Antichris is eenvoudig nie moontlik aan die staat van die profete ooreen, want daar is geen geskiedenis wat verduidelik dat hy toegelaat is as 'n profeet, toe hy 'n verskeidenheid van die luarbiasaan op die hand na die mens verhoog. Selfs die vrylating van alle buite-gaan gewoonte wanneer hy toegelaat is as 'n god. "[7]
Vierde: In die feit dat die houding van Rashid Rida wat gedink het dit onmoontlik dat die Antichris die wêreld kan vaar in net 40 dae behalwe Makkah en Medina, nie gebaseer op die stelling. Selfs die argument dat daar iets in teenstelling met wat hy gesê het om te verduidelik. Omdat dit beskryf word in Moslem geskiedenis dat die meeste van die dae van die Antichris het gevoel soos 'n jaar, voel gedeeltelik soos 'n maand, ander soos 'n week ... soos reeds beskryf.
Vyfde: Trouens, alle vorme van die fabel achtig wat gegee word aan die Antichris is nie strydig met die wette in die natuur. Want as ons verstaan die woorde van Rashid Rida in zhahirnya Nee, ons sal kanselleer alle vorme van wonderwerke van die Profete as gevolg van die konflik met die wette in die natuur. So alle soorte het aan die profeet gesê dat nie alle soorte keluarbiasaannya gekant is aan die wette wat ons kan ook sê vir al die fabel achtig wat aan die Antichris gegee word op grond daarvan dat dit 'laster, toetse en eksamens
Sesde: As ons aanvaar die veronderstelling dat alle vorme van fabel achtig wat deur die Antichris in konflik met die van hierdie aard wette in besit is dan, ons sê dat die dag dat die dae van n van die Antichris wat is 1 merkwaardige tyd, en as groot geleenthede sal plaasvind, wat beteken die vernietiging van die heelal, die vernietiging van die wêreld en Doomsday naby. En as hy kom uit as die van laster God wil hê, dan dit is nie waar om te sê: "Voorwaar, Allah aan sy dienaar Mahalembut (so dit het nie verdien nie) hulle te voorsien met al die laster aan die ongeloof wat gedelegeer aan hom (Dajjal), voorwaar Hy Mahalembut en alwetend. Maar met Sy wysheid het Hy aan sy dienskneg proe, want Allah het gegee voor waarsku hulle van daardie. "
Na hierdie kort antwoord te noem, sou dit as ons 'n paar frases van die geleerdes wat die grootsheid van die Antichris te definieer met vermelding verdien. Dit kom in wese, dat God het ook as 'n verhoor vir laster Sy dienaars.
Al-Qadi 'Iyadh rahimahullah het gesê: "Die hadiths vertel deur Moslem is ook 'n bewys vir die ander skole in die bepaling van die bestaan van die waarheid (die Antichris). Want hy is in wese menslik, God het die toets aan sy dienaars met alles wat God gestel het, die vermoë om die mense wat hy vermoor het, te laat herleef, en dit lyk asof alle vorme van die besonderse wêreld van vrugbaarheid ook saam met Hom, die Hemel en die hel, twee sytakke, al die deposito's van die aarde wat gevolg het, die opdrag aan die hemel het reën sodat die reën het, en hy het beveel dat die aarde om 'n plant wat groei, alles gebeur op die krag van God, die Almagtige, en Sy wil te laat groei. Allah dan verswak daarna, dan is hy nie in staat is om die ander persoon ook doodmaak, en God het gekanselleer, sy besigheid, na 'Isa Alaihissallam hom kan doodmaak, en God het die geloof van die gelowiges.
Dit is die skole in al die geleerdes van Ahlus Sunnah en die hadith het die Fiqh wetenskaplikes en denkers, in teenstelling met diegene wat sy bestaan en membathilkan soos die Kharijites, Jahmiyyah, deels Mu'tazilites, ontken ... en in die ander wat sy bestaan sal erken nie, maar allerhande van keluarbiasaannya is heeltemal denkbeeldige eerder as 'n werklike, en hulle het gedink, as dit inderdaad waar is, dan kan dit nie lei tot die bestaan van wonderwerke van die profeet se eie oortuigings.
Dit is die fout van hulle almal, want hy (Dajjal) het nie eis om die profeet te wees, dan wat Bewys van die waarheid (wat is die naam vir) word vergesel, het hy net beweer om God te wees, behalwe in sy eie erkenning daar is iets wat hom ontken, die situasie self, (ie) die getuienis wat met hom gebeur het, soos leemtes wat bestaan in hulself, skakel swakhede in skande in sy oë, en skakel die swakhede in die skriftelike bewyse van ontrouheid tussen die oë.
Die bestaan van hierdie getuienis en die ander een maak 'n persoon nie te mislei word, behalwe dié wat al die laer behoeftes te dek ook kefakirannya as gevolg van die hongersnood bedek is, of slegs beperk Amit-Amit vir vrees om slegte dade te doen, want hy is 'n baie beledigende groot, wat maak die hart was verbaas en verward gedagte, maar dat hy geloop het op die aarde op 'n onrusbarende tempo, het hy kan nie wees stil so as geleenthede vir arm mense te voorsien van die situasie en die getuienis het getoon en tekortkominge in ag te neem, op die ou end baie mense regverdig in hierdie toestand.
En omdat dit was ook die profeet se waarskuwing aan die hele gemeenskap van fitnahnya en kebathilannya bewyse.
Soos vir diegene wat taufik verskaf deur God, dan ja, hulle sal nooit onder die indruk word, of sal dit ooit mislei word deur alles wat hy het. Soos ons verduidelik het oor die getuienis lê, sowel as kennis van dit wat reeds beskryf. Daarom is mense wat vermoor is en die herlewing van sê, "Dit is nie daar nie iets groei in my, behalwe die geloof (wat jy is die Dajjal). [8]
En al-Hafiz Ibn Kathir rahimahullah gesê, "Voorwaar, Dajjal is 1 toets wat God gegee het aan sy dienaars met al die grootsheid van wat kan in sy dag getuig word, so het al verduidelik dat die wat sy oproep beantwoord dan die Antichris sal die hemel beveel aan reën, so kom neer reën, en die aarde om 'n plant wat groei van alle soorte plante geëet word deur hulle ook deur hul plaasdiere om te groei, plaasdiere dan sal hulle vet weer. Terwyl diegene wat nie sy oproep beantwoord en verwerp dit ongetwyfeld sal vertrap word deur droogte, hongersnood, armoede, dood van beeste en ten minste 'n skat, siele en vrugte afgeneem. Hy sal gevolg word deur die deposito van die soos 1 bye leier, gevolg deur sy troepe van die aarde, sou hy die jeug dood te maak en te hidupkannya, hierdie is nie denkbeeldige, maar werklik, as 1 toets wat God gegee het aan sy dienaars op die einde van tyd. Dit sal 'n klomp mense wat verdwaal wees, so ook sal baie mense wat wandel op leiding, daarom sal die mense wat twyfel nie glo nie, terwyl mense wat glo dat hulle geloof sal groei. "[9].
Al-Hafiz Ibn hajar sê: "En aan die binnekant van die Antichris en al ongelooflik dat hy geen werklike bewyse vir mense wat dink, want hy het buitengewone vermoëns (slegs gebruik nie) van die mens sowel as sigbare gebreke sy oë verblind en as hy erken dat hy hulle 'n god was, die lelike, lelike situasie van mense wat die manne van verstand sien, sou hy weet dat hy (Dajjal) nooit vervolmaak sal word om die skepping van ander, dit verander, versier dit , sowel as hy kon nie weier om leemtes in dit, dan ten minste het hy gesê, "O man wat homself as die skepper van hemel en aarde beweer! Voltooi die rupamu, Sny en verwyder hulle almal was die skande van dit, en as jy dink dat God iets in hom nie kan skep, dan kan jy enigiets verwyder wat tussen sy oë geskryf word! "[10]
En Ibn 'Arabi rahimahullah [11] sê, "Al die skynbare ongeloof van die Antichris in die vorm van die vermoë om te reën af se hande, die verskaffing van vrugbaarheid aan diegene wat oorgee (die woord) dit, te droog vir die wat hom ontken, spaar die aarde wat volg dit, Hemel, Hel , en die rivier wat hy gehad het, alles is 1 toets wat God gee, is ook 1 toets vir diegene wat huiwer om te sterf, maar diegene wat glo sal oorleef, dit is die geval van die gevreesde, want dit is wat die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallamgesê:
. لا فتنة أعظم keterangan فتنة الدجال.
"Geen groter laster as laster Antichris." [12]
[Gekopieer van boek Asyraathus Saa'ah, skrywer Abdillah bin Yusuf ibn Yusuf al-Wabil, Daar Ibnil Jauzi, druk Vyfde 1415H-1995M, Indonesië Issue Doomsday is naby, die Beni Sarbeni Vertalers, Uitgewers Press Ibn Kathir]
bron: http://almanhaj.or.id/ _______
No comments:
Post a Comment