Sunday, March 25, 2012

Гостите набиране на Сахих Необходимо е да се краде наистина Усилията и устойчиво

Гостите набиране на Сахих Необходимо е да се краде наистина Усилията и устойчиво

ОтШейх Мохамед ал-Albani Nashiruddin


Da'wah поканени към монотеизъм и монотеизъм, в сърцето на човека изисква, че не можем да стихове, без подробности, където в ранните дни.
Това е, първо, защото те разбират арабски фрази, с лекота, и последният, защото когато няма отклонение по отношение на aqeedah, които възникнаха от науката за Калам и философия на науката, за разлика от права aqeedah.

 
Състояние по това време е различно от условията на мюсюлманите в първите дни. Така че ние не трябва да се приеме, че набиране на се взе коригира aqeedah при условие, че е лесно да се харесват първите дни. И Искам да приключа с един пример, че в този пример двама души не са в противоречие един с друг, Божията воля, която е:
Сред лекотата, когато е известно, че спътници чули хадис на alaihi за WA Sallam Пророка sallallaahu "директно, а след това на tabi'in чух хадис директно от приятелите ... Така ние откриваме три поколения, които свидетелстват доброта.
И ние питаме: Дали е там, когато има наука, наречена науката за хадиси? Отговорът е "не". И дали има място за наука, когато тя се нарича наука Jarh ta'dil WA? Отговорът е "не". Тъй като за сега, човек трябва да има както прокурорът наука, е наука, науката е включена fard kifaya,. Тя е на "Алим в момента, може да се намери хадис е Сахих или da'eef.
Тогава бизнес не е лесно, тъй като тези въпроси се разглеждат лесно за приятели, за приятелите хадис от други приятели, че те са били уверени от свидетелството на Аллах Всемогъщия на тяхна ... до края.
Така че нищо не е, тъй като не е лесно, лесно в момента науката в условията на яснота и доверие в ресурсите Решение науката. Следователно, трябва да има сериозно внимание на този проблем, тъй като тя трябва да бъде наред, в съответствие с проблемите около нас като мюсюлмани днес, когато проблемът не се споделя от по-ранните поколения мюсюлмани от страна на aqidah примеси, които причиняват ( ) проблеми, проблеми и водят до съмнително, съмнително на експерт-обещаните нововъведения aqidah, които се отклоняват от автентичен и истински manhaj с различни имена, включително и на повикване, за да следват Корана и Сунната, според начина си на мислене , както това е признато от тези, които приписват (само) на науката за Калам.
И това е добре, тук можем да споменем някои от това, което се съдържа в Хадиса за това, като, че Пророка sallallaahu "alaihi WA Sallam когато той спомена за ghuraba" (чуждестранни лица) в някои хадис, хадис, той каза:
"Това означава:" За един човек сред тях петдесет и награда "Те (спътници), каза (50 награда) от нас или от тях, да, Пратеника на Аллах той отговори:?. От вас" [1]
А това включва от отчуждаване на исляма, е в момента, в който отчуждението не е така по време на предишните поколения. Няма съмнение, че по време на ранните поколения на отчуждение е отчуждението между ясното бягат и tawheed на чиста от всички петна, между реалната изневярата на истинската вяра.
Тъй като за сега Ni е проблем, което е настъпило сред самите мюсюлмани, повечето от тях пълни с петното tauhidnya бягат, да го пратката да се поклонят, различна от Аллах, а той призна вяра.
Тези въпроси трябва да бъдат разгледани на първо място. И второ, не трябва някои хора казват: "Ние трябва да се премести в друг етап, различен от етапа на монотеизма, това е политиката"! Тъй като първата в ислямския da'wah е da'wah надясно (т.е. набиране на покани до истината) не ни е прилично да се каже: "Ние сме араби и Корана с нашия език"

 
Макар че, имайте предвид, че арабите по това време е различно от Ajam арабите, които разбират техния собствен език. Това ги отвежда от книгата на своя Господ и сунната на техния пророк.
Признавам, че ние сме араби и са разбрани от вярно разбиране на исляма, но се не изискват ни да мобилизира политическите и човешките същества с политически движения и да ги заемат с политика, но сега това е задължението им да разбират исляма по отношение на aqeedah, поклонение, muamalah и морал!
Аз не съм сигурен, че днес има една нация, съставена от милиони хора трябва да се разбере исляма в правилното разбиране на исляма по отношение на aqeedah, поклонение, и морала, и те са били образовани по отношение на него.

[Копирано от книгата At-Tawheed ислямска Du'atal Awwalan Да, Tawhid издания Индонезия, Priorias първа и основна, от Шейх Мохамед Al-Albani Nashiruddin, стр. 36-40, публикувана от Дар ал-Хак, преводач Fariq, Gasim Anuz]_________Фуут Забележка[1]. [Сахих хадиса:, Разказва Атина Thabrani в Mu'jam Ал-Кабир (10/225) No. 10 394, от Хадиса на anhu Ибн Масуд Аллах. И този хадис има един мъченик хадис "Uqbah бин Ghazwan един от придружителите на Аллах" anhu, разказана от Ал-Bazzar ", както и в Ал-Zaqaid (7282). И този хадис също така има и друга мъченик на хадиса на Абу anhu Ал-Khusyani "Tsa'labah Аллах", разказана от Абу Дауд (четири хиляди триста четиредесет и един). И класифицират като Сахих от Ал-Albaani "в Ал Saheehah (494)

Задължително На Всеки мюсюлманин прилагане на Закона на Бога във всички аспекти В съответствие с възможност

ОтШейх Мохамед ал-Albani Nashiruddin





Задължение на всеки мюсюлманин е благотворителна организация, според способностите, Аллах не тежест лице, освен в съответствие капацитет. Поддържа единството и истинско поклонение не е задължително придружени от Daulah Islamiyah прилага в страни, които не арбитър с това, което Бог му разкрива, защото Божият закон трябва да бъде уважено, е да се установи единство.

 
И без съмнение, има специфични въпроси, които са настъпили в някакъв период от време, а именно uzlah (изгнание) е по-добре, отколкото смесени, така че мюсюлманска изгнание в затънтена долина или място, и той се поклониха своя Господ, на човешките оцелелите от престъпления него и от самото престъпление за хората.

 
В този случай има хадисите, които много, въпреки че законният произход, съдържащи се в Хадиса на anhuma Ибн Умар.
"Значение: вярващ, който може да се смесват с хора и пациенти с престъпленията си по-добре от вярващите, които не се разбира с хората и не може да чака за тяхното престъпление" [1]
Така Daulah Islamiyah-никакво съмнение, като средства за прилагане на законите на Бога на земята, а не дестинация.
И включва изненадващо нещо се е случило Повечето проповедници: Те се обърне внимание на въпроси, които не са в състояние да бъдат изпълнени и се оставя на задължение, което е лесно за тях, да я осъществи! Това е джихад срещу желанията си, както бе споменато от мюсюлмански проповедник, който даде доказателство за неговите последователи с думите си:
"Това означава: Привеждане в действие на ислямската daulah в себе си, Той ще издигне Ислямска daulah на земята ви".
Въпреки че в същото време, ние открихме, повечето от неговите последователи menyelisihi воля, те правят тяхното набиране на връх е единството на Всемогъщия Аллах, от гледна точка на закона, и по отношение на известния те го наричат: "Ал Hakimiyah до Бог". Няма съмнение, че законът принадлежи само на Аллах, няма съдружник на Него в тази или в други условия.Въпреки това, някои от тях включват хора, които са догматично към училищата в четирите школи в исляма, които в този момент, и когато доведени до него, както сунната са ясни и автентични, той каза: ", нарушава madzhabku". Е, къде е истината арбитър с онова, което Аллах е низпослал в условията на след сунна?. И сред тях се срещат сред тези, които се покланят на Аллах последващи tarikat tarikat shufiah!. Е, къде е истината арбитър с онова, което Аллах низпосла от гледна точка на монотеизма?!Така че те изискват от другите това, което не изисква от себе си.
Всъщност, включително милион много лесно нещо, което за вас е да прилага закона с това, което Аллах изпрати надолу по отношение на aqeedah, поклонение, akhlakmu по отношение на обучението на децата си у дома, по отношение на продажбата на belimu, докато тя включва нещо много трудно се вие наложи или премахване на владетели в повечето от неговите закони арбитър с нещо различно от това, което Бог му разкрива. Така че, защо го напускат лесно и трудно нещо да направя?.
Това показва един на две възможности, първото на възможността на бедните образование и насоки, на втори възможност заради лошо aqeedah която насърчава ги да плащат по-голямо внимание на това, което те не могат да си позволят това се случи, отколкото Внимавайте какво е все още в рамките на тяхната способност.
По това време, аз не го вижда, но се занимаваха да направи tashfiyah и tarbiyah и човешки menda'wahi, на aqeedah и истинско поклонение. Всичко е в съответствие с техните граници. Аллах не тежест лице, освен в съответствие с възможност. Alamin Алхамдуллилах Rabbil.
Молитви и мир на праха alaihi за WA Sallam на Пророка Мохамед sallallaahu "и семейството му.

[Копираният от книгата At-Tawheed ислямска Du'atal Awwalan Да, Tawhid издания Индонезия, приоритетно и на Майн, от Шейх Мохамед Al-Albani Nashiruddin, стр. 52-56, публикувана от Дар ал-Хак, преводач Fariq, Gasim Anuz,]_________Фуут Забележка[1]. Сахих хадиса разказана от At-Тирмиди (2507), Ибн Majah (4032), Ал-Бухари в симплекс Ал-Adabul (388) Ахмад (5/365), на хадис шейх сред на спътници на alaihi WA Sallam на Пророка sallallaahu ",, и класифицирани като Сахих от Ал Albaani в Ал-Saheehah "(939)
Принцип на промяна е на Manhaj Tasfiyah за ремонт и Tarbiyah

ОтШейх Мохамед ал-Albani Nashiruddin




Ето защо, ние винаги си тананика през цялото време и винаги се фокусира върху фундаменталния проблем за двамата, кой е правилният промяна на правилата. Двете са Tashfiyah (пречистване) и Tarbiyah (образование), и двете от тези неща трябва да вървят ръка за ръка, както и, а именно tashfiyah и tarbiyah.
Ако в страната има един вид tashfiyah, а именно tashfiyah в aqeedah, това включва много голямо събитие, което се случва в едно ислямско общество, което е част от нацията сред други народи.
Както и в случай на поклонение, е необходимо да го освободи от фанатични религиозни училища и се опитах да го стесним обратно към автентичната Суна. Понякога там са големи учени, които разбират исляма с автентичен разбирането на всички страни, но Не съм се, че там е една, две, три, десет или двайсет души могат да наложат задълженията, вписани в tashfiyah (пречистването) на исляма на това, което отива във всяка , както по отношение на aqeedah, богослужение и морал.
Всъщност, малцина не ще бъде в състояние да изпълни това задължение, задължението влезе в tashfiyah (пречистването) на нещо, присъщо в исляма на нещата, които в исляма (когато в действителност тя не е от исляма), и ние трябва да се образоват хората в около ни с tarbiyah (образование) е вярна и права, но tashfiyah и tarbiyah сега бил загубен.
Поради това, на политическо движение в която и ислямското общество не се произнася с шериата (исляма), ще доведе до неблагоприятни въздействия, преди ние осъзнаваме тези два важни въпроса.
Становището е да замени позицията на всяко политическо движение в беззаконие държава с шериата, чрез консултация или съвет, изразено по начин, които по-добре се вписва с ограничения syar'i, далеч от принуда или pendiskriminatifan език.Изрази становището си, че ще наложи доказателство и ни освободи от греха.
И са включени, тъй като съвет е, че ние сме заети хора с нищо не им е полезна и чрез подобряване на aqeedah, поклонение, морала и muamalah.
Повечето от тях подозират, че ние искаме да се реализира tarbiyah и tashfiyah цялата ислямска общност. Това не е мислим и да мечтаят в съня си, защото е невъзможно да се реализира това, и защото Аллах Всемогъщия казва в Корана Карим.
"Това означава:, Ако Rabbmu воля, той ще направи един човешката раса, но те винаги не са съгласни" [Huud за: 118].
Божието Слово не ще бъде реализиран върху тях, освен ако те разбират исляма правилното разбиране и да се образоват себе си и своите семейства и на хората около тях, в истинския ислям.

[Копираният от книгата At-Tawheed ислямска Du'atal Awwalan Да, Tawhid издания Индонезия, приоритетно и на Майн, от Шейх Мохамед Al-Albani Nashiruddin, стр. 41-43, публикувана от Дар ал-Хак, преводач Fariq, Gasim Anuz,]
Обяснение За Кражбата неизвестност Следователно True И повечето хора в ума


ОтШейх Мохамед ал-Albani Nashiruddin


От този пример, аз искам да се изясни, че на aqeedah tawheed с всичките му последствия не е ясно, за съжаление, в съзнанието на повечето хора, които вярват в на salafi aqeedah себе си, особено в съзнанието на други хора, които следват на aqidah Ash'arite или maturidiyah или jahmiyah в беда по този начин.
Така че аз повдигна пример, като че за да се покаже, че този проблем не е толкова лесно, тъй като това изигран от някои проповедници, които заедно с нас в menda'wahkan Ал Корана и Сунната днес реалния бизнес не е лесно, като предполагаемата от някои от тях.

 
И защо е така, както това, което вие сте описан по-рано, а именно разликата между хората на невежество на първите идолопоклонниците, когато те, наречени да се каже, La ilaha illallah, те отказаха, защото те разбират смисъла на това изречение tayyibah, и на мнозинството от мюсюлманите в този период, че tayyibah изречение, но не разбират правилно значението му.
Тази разлика е фундаментална разлика, както е видно в въпрос на вярата така, искам да кажа на проблема с височината на Аллах над всички Свои създания. Това изисква обяснение, мюсюлманин не е достатъчно просто да вярвам:
"Това означава: (Аллах) Всемилостивия са над" Трон ". [Таха: 5]
Irhamuu човек FII Ал-Ardhi "yarhamkum човек FII Ал-samaa'i"
"Това означава, че: Резервна земята, небесата несъмнено ще menyayanginmu" [Сахих Хадис разказана от Абу Дауд (четири хиляди деветстотин четиредесет и едно), и на-Тирмиди (1925) и класифицирани като Сахих от Ал-Albaani "в Ал-Saheehah" (925)].
Без нея, знаейки, че думата "FII", съдържаща се в тези хадиси не отразява непременно място (по-долу). Това е като "FII", съдържаща се в словото на Аллах Subhanahu WA Ta'ala:
Am amintum човек FII Ал-samaa'i "
"Това означава: Чувствате ли се в безопасност от (Аллах) е в () небе" [Ал Mulk: 16].
Защото "FII" смисъла тук е "Ала" (горе) и спор за това много, дори много. Сред тях са и много на предишните хадис, посочени от хората, и че целия курс на хадиса Алхамдуллилах,-автентичен. И смисъла на думите на alaihi за WA Sallam Пророка sallallaahu ":" пощади земята "не означава, насекоми и червеи в земята!
Но въпросът е, което е над земята, като хора и животни. И е съгласен с думите sallallaahu "alaihi WA Sallam:" ... тя е на небесата, ще ви обичам ", означава, че в небето. Хората, които са получили право da'wah (вдясно), това трябва да бъде на върха на яснота по отношение на детайли като това. И още един пример на подхода горния хадис, хадис Ал-Jariyah ", че той е бил една коза овчар, е известен хадис, щях да го спомена като усилвател.

 
Когато Пророка sallallaahu "alaihi WA Sallam му каза:" Къде е Бог? " Той отговори: "В небето" [Сахих Хадис разказана от Муслим (537), Абу Дауд (930) Nasa'i, (I/14-18) от хадис на Mu'awiyah Ибн ал-As-Sulami anhu Hakami Аллах ",]
Ако днес сте поискали някои велики учители, като Ал-Азхар: "Къде е Бог?", Тогава те ще отговори: "Във всяко място".Въпреки че Jariyah (роб момиче) отговори, че Аллах в небесата, и Пророка sallallaahu "alaihi WA Sallam Jariyah оправдае отговор. Защо? Защото Jariyah отговори по природа и той е живял в един място, което позволява на отношение към нас в това време Призоваваме като "среда salafiyah", че не е бил опетнен от лош квартал, тъй като той е завършил на "ислямския Пророк sallallaahu" alaihi WA Sallam " като те терминът е днес.
Madrasah не е специфичен само за някои мъже и не само за някои жени също. Но този madrasah за цялото общество, съставена от мъже и жени, следователно, козел овчар знае правилното aqeedah, защото той не е опетнена от лош квартал.
Той знае правилното aqeedah, както се съдържа в книгата на Корана и Сунната, но повечето от хората, които твърдят, че имат познания за Корана и Сунната, не знаят за него, той не знаеше къде своя Господ! Въпреки, че проблемите, споменати в Корана и Сунната.
На този ден аз казват, че не намери тези обяснения сред мюсюлманите, които, ако вие ме питате не за да кажа един овчар коза, но да на лидер или група от хора да се бърка, когато той ще отговори като много мъже объркани в този момент, освен ако лицето, , които са благословени от Бога, и техният брой е много малък.

[Копирано от книгата At-Tawheed ислямска Du'atal Awwalan Да, Tawhid издания Индонезия, приоритетен и основен Шейх Мохамед Al-Albani Nashiruddin, стр. 31-35, публикувана от Дар ал-Хак, преводач Fariq, Gasim Anuz]
Задължения, които Внимание крали Не означава ли пренебрегват Шериата


ОтШейх Мохамед ал-Albani Nashiruddin

Нямам намерение да се повтаря това предупреждение, че съм в преговори за обяснение на най-важното нещо, тогава е важно и това, което е отдолу, за да се ограничи на проповедниците-единствено menda'wahkan tayyibah изречения и да разбере тяхното значение, но след перфектни ласки на Божиите за нас с перфектно своята религия, дори необходимост за проповедникът на исляма като цяло, а не в бита и парчета.
И когато казвам това след сключването на обяснение на ислямски проповедници, наистина се обръща внимание на най-важното нещо, което в исляма, а именно мюсюлманите да разберат истинската aqeedah, произтича от фразата La ilaha illallah tayyibah, тогава искам да обсъдя Обяснението е, че един мюсюлманин не означава просто да се разбере смисъла на Laa ilaha illallah е: "Нищо не е почитан от правото в тази вселена, с изключение единствено на Бога!"
Въпреки това тя също изисква мюсюлманин да се разбере, че нашият Господ трябва да се поклониха Му се и не се заделят на поклонение за служител сред служители на Аллах Subhanahu WA Ta'ala, други актове на поклонение. Едно обяснение на тези данни следва да бъде придружен от кратко смисъла на изречението, tayyibah. И това е добре, аз ще дам няколко примера, в съответствие с онова, което струва ми се, като глобален обяснение не е достатъчно.
Аз казвам, че е точно-голямата част от мюсюлманите, които bertauhid правилно и тези, които възнамеряват да се покланяме само на Аллах Всемогъщия, сърцата им са празни мисли и вярвания, които наистина са споменати в Корана и Сунната.

 
Повечето хора, които прочете много стихове bertauhid и хадисите който съдържа aqeedah, но те не обръщат внимание на това, което се подразбира, макар че той включва съвършенство на вярата в Аллах Всемогъщия.
Вземете пример за това е верен на Aqeedah на височината на Аллах Всемогъщия над това, което Той е създал. Въз основа на опита, знам, че по-голямата част от нашите братя и bermanhaj bertauhid салаф (на праведни които следват разбирането), заедно, ние вярваме, че Всемогъщият Бог е над "Трона с не ta'wil, (което означава промяна) и без takyif(попитайте как).
Но когато става дума за на тяхната jahmiyah Mu'tazilites модерен или съвременен или на лица Maturidi или Ash'ari съмнително, че те предават на разбиране на условията разбира zhahirnya, където тези, които дават и тези, които са съмнително, съмнително, не е да се разбере значението му, а след това той става объркани и загубили голяма част от aqidahnya.

 
Защо? Защото той не вземе правилното aqeedah, от всички страни, които са били изложени на обяснение в книгата на Аллах Всемогъщия и хадисите на нашия Пророка Мохамед sallallaahu, "alaihi WA Sallam когато модерен Mu'tazilite каза:" Аллах Всемогъщия казва:
"Това означава: Смятате ли, да се чувстват сигурни срещу (Аллах) е в небето?". [Ал-Mulk ": 17]
И ти казват, че Бог е на небето, а след това този смисъл има за цел да ви направи Бог, вие сте на място, което е създание, което е на небето!.
Тогава той хвърли съмнително на тези, които са пред него.
[Копираният от книгата At-Tawheed ислямска Du'atal Awwalan Да, Tawhid издания Индонезия, приоритетно и на Майн, от шейх Мохамед Ал-Albani Nashiruddin, стр. 27-30, публикуван от Дар ал-Хак, на преводачи Fariq Gasim Anuz,]
Задължително се обърне внимание на метода, Както, изпреварващо Tawheed на пророците и апостолите

ОтШейх Мохамед ал-Albani Nashiruddin


ВъпросNoble Шейх, няма съмнение, че вие ​​знаете за суровата действителност, с опит от мюсюлманите днес под формата на невежество по този въпрос на убеждения и други въпроси, верски, както и разцепление в методологията на разбиране и практика на исляма. Особено сега, че разпространението на ислямския набиране на в различни части на света вече не е в съответствие с aqeedah и manhaj първото поколение, което е в състояние да донесе най-доброто поколение.
Няма съмнение, че фактът, че тя е насочила болезнено ghirah (дух) на хората, които са искрени и готови да се променят и да поправи щетите.
Само те се различават в начина на определяне на този феномен, причинена от различията в разбирането им за aqeedah и manhaj както знаете, с появата на различни движения и общество-ислямска събранието, който твърди, са били правилни Hizbiyyah мюсюлманите в продължение на десетилетия години, но заедно те не са успели, дори тези движения причиняват хора попадат в тези клевети и голямо сполети нещастие, тъй като те manhaj manhaj-Кайда и техните aqeedah menyelisihi команда на апостол sallallaahu "alaihi на WA Sallam и нищо , предявен от на неговата sallallaahu "alaihi WA Sallam, в който случай това оставя голямо въздействие под формата на объркване на мюсюлманите и особено на нейната младеж в решения за преодоляване на тази горчива реалност.
А мюсюлмански проповедник, които се придържат на manhaj nubuwwah и следвайте пътя на онези, които вярват и следват примера на разбирането на приятели и добре tabi'in сред ислямските учени се чувстват, че той е осъществяване много голям мандат в лицето на тази реалност и в правилната или да участват на финала.
Така че, какъв е Вашият съвет към последователите на тези движения и обществото, паството.?
И това, което е от полза и носеше разтвор в решаването на този факт.?
И мюсюлманин може да бъде свободен от тази отговорност пред Всемогъщия Аллах в Деня на Страшния съд.?
Отговор.Във връзка с това, което е споменато във въпроса по-горе, а именно на лошото състояние на мюсюлманите, след това ние се каже: Със сигурност това не е един болезнена реалност, отколкото в условия на арабите в дните на невежеството, когато на Пророка sallallaahu "alaihi WA Sallam, изпратени до тях е по-лош, заради посланието на исляма между нас и съвършенство, и съществуването на групи, които съществуват в Ал-Хак (истина), даване на указания и да покани хората на исляма е правилно отношение на aqeedah, поклонение, морала и manhaj,. Това е неоспорим факт, че арабите по време на невежеството като всъщност повечето от мюсюлманските групи днес!.
Съответно, ние казваме, че: Решението е изход някога от Пророка sallallaahu "alaihi WA Sallam и лекарството е като наркотик, който някога е използван от Пророка sallallaahu" alaihi WA Sallam.
Както Пророкът е бил лечение на невежество на първия, след това на ток преводач на ислямската da'wah, трябва да се простират смисъла на човешка грешка непознаване Laa ilaha illallah, и трябва да намерите начин, на суровата реалност ги удари с лечение и начина, по който, в пътния от Пратеника на Аллах "alaihi WA Sallam. И по този начин смисълът е ясно, когато погледнем към словото на Аллах Всемогъщия.
"Което означава: Истина е (само), че Пратеникът на Аллах добър модел за подражание за вас (това) за хора, които очакват (Грейс) на Бога и (пристигане) Деня на възкресението и Аллах много." [Ал-Ahzab ": 21]
На Пророка sallallaahu alaihi WA Sallam е добър модел за подражание в предоставяне на решения за всички проблеми на мюсюлманите в съвременния свят по всяко време и състояние. Това е, което изисква от нас да започнем с това, което са започнали от alaihi за WA Sallam Пророка sallallaahu ", е на първо място на всички корекция всичко, което е било повредено от на Aqeedah на мюсюлманите. И второто е богослуженията им. А третият е техния морал. Не че искам да кажа, разделяне на поредицата е случаят с един друг, това означава, пускането най-важното и то преди важно, а на следващия!. Но това, което искам е за мюсюлманите гледал с голямо внимание и на сериозни въпроси по-горе.
И това, което мога да кажа от мюсюлманите е на преводач за набиране на привърженици, или по-точно са на учени между тях, защото това е толкова жалко, че всеки мюсюлманин е вече лесно да получите заглавие като проповедник, въпреки че те са крайно липсва по отношение на науката. Дори сами себе си коронован като проповедници на исляма. Ако си припомним известния правило, аз не казвам, че правилата са добре познати сред учените, дори и добре познати сред всички мъже, на разбиране, правилото е:
"Значение: Хората, които нямат, не може да даде."
Тогава ние ще знаем, че има голяма група от мюсюлманите изобщо, може да достигне до милиони в брой, ако са известни думи: проповедник, тогава хората ще се обърнат към тях. Това, което искам да кажа е, общество или общество, проповядване проповеди. В същото време, повечето от тях са точно както Аллах Всемогъщия.
"Значение: Но повечето хора не знаят" Ал A'raaf: 187].
Както е известно от техните обръщахте методи, че те напълно са обърна основно внимание на първия или най-важен въпрос наред с въпросите, споменати по-горе, т.е. aqeedah, богослужение и морал. И те отказват да коригира aqeedah които Пророка sallallaahu "alaihi WA Sallam започна с него, дори и всички пророци, започващи с тази aqeedah. Аллах Subhanahu WA Ta'ala е казал.
"Което означава: А истина Ние изпрати посланици на всеки народ (обявява):" Поклонението на Аллах (самостоятелно), и да се отклоняват от злото "[Nahl: 36].
Те нямат интерес към тази тема и към първия стълб на стълба на исляма, както е известно, от мюсюлманите всичко. Първият апостол на апостолите са благородни Ной "alaihis Sallam е била поканена на въпрос на вяра почти хиляда години. И всички знаем, че в предишния Шериата Шериата няма подробности за церемониалния закон и muamalah, както е известно, в нашата религия, защото нашата религия е последната религия на Шериата други религии Шериата.
Общо Ной "alaihis Sallam остава кани свои хора за 950 години, и той дори прекарал целия си внимание да Da'wah да Tawheed.Въпреки това, неговото набиране на отхвърли своя народ, както е описан в Корана.
"Което означава: И те казват:" Никога не ви оставя (поклонение) богове, нито пък трябва да ви някога напусна (поклонение) Wadd и не Suwaa ", Yaghuts, Ya'uq и Наср". [Нух: 23].
Това ясно показва, че най-важното нещо за приоритет от проповедници на исляма са набиране на привърженици към монотеизъм. И това е смисъл думата на Аллах Subhanahu, WA Ta'ala.
"Това означава: Значи знаете, че е точно няма бог (правото да бъде почитан), но Аллах". [Мохамед: 19]
Така на Суна на Пророка sallallaahu "alaihi WA Sallam в практиката и преподаването. Що се отнася до делата му, така че не трябва да се обсъждат, защото делата и da'wah Мека периодът на alaihi на WA на Пророка sallallaahu "Sallam menda'wahi най-ограничен по отношение на своя народ да се покланят на Аллах сам, няма съдружник на Него.
Докато по отношение на преподаването, споменати в хадиса на Anas бин Малик разказвам anhu Аллах в пепелта-Shahihain,. На Пророка sallallaahu "alaihi WA Sallam, когато е изпратена Muadh за Йемен, каза той.
"Това означава: първото нещо, което трябва да се обадите на тях е pesaksian, че няма право да бъде почитан бог освен Аллах сам, а след това, ако те mentaatimu го ..... и така нататък до края на хадиса [Сахих Хадис, разказана от Ал-Бухари. (1395) и на други места, и мюсюлмани (19), Абу Дауд (1584), AT-Тирмиди (625), всички от хадиса на Ибн Аббас, Аллах anhu]
Този хадис е познат и известен, Insha Аллах.
Ако е така, Пророка sallallaahu "alaihi WA Sallam е наредил на своите другари, за да се започне с това, което той сам инициира от на da'wah tawheed.
Няма съмнение, че има огромни разлики между арабите били идолопоклонници, когато разберат какво са им отговорили от техния език, с по-голямата част от арабите са мюсюлмани сега.
Мюсюлмански арабските хора днес не трябва да бъдат призовани да се каже: Laa ilaha illallah, защото те са тези, които трябва да се каже, кредо Laa ilaha illallah, въпреки че на потока и техните различни вярвания. Те всички казват Laa ilaha illallah, но в действителност те наистина трябва да разберат повече за смисъла на това изречение tayyibah. И тази разлика е съществена разлика с арабите първият, в който те са горди, когато Пророка sallallaahu "alaihi WA Sallam ги призова да се каже, Laa ilaha illallah,, описани в Ал Qur'anul на Azhim, [1]. Защо те са горди?. Тъй като те разбират, че смисъла на Laa ilaha illallah, е, че те не трябва да направи съперника с Бога, и че те не се покланят, освен Аллах, като има предвид по-рано те се поклониха Бог selian всички, те наричат ​​върху освен Аллах, beristighatsah (за помощ), различна от Аллах , още повече, че по въпроса за други nadzar от Аллах, bertawasul с други освен Аллах, клане жертва, различна от Аллах и арбитър до друг освен Аллах, и така нататък.
Тя е средството да бягат, езичество известен и практикуван от тях, а те знаят, че сред последиците от Laa ilaha illallah изречение tayyibah на арабски език е, че те трябва да са невинни на всички тези въпроси, за разлика от смисъла на Laa ilaha illallah.
[Копираният от книгата At-Tawheed ислямска Du'atal Awwalan Да, Tawhid издания Индонезия, приоритетен и на Майн, от шейх Мохамед Ал-Albani Nashiruddin, стр. 5-15, публикувана от Дар ал-Хак, преводач Fariq Gasim Anuz,]_________Забележка Фуут.[1] Той намекна на думи на Аллах Subhanahu WA Ta'ala, в писмото на Аш-Shaffat: "Това означава: всъщност те са казали предварително, ако те са: Laa ilaha illallah Налице е не Бог, но Аллах има правото да бъде боготворен, те могат да се похвалят, и те казват : "ние наистина трябва да напуснат нашите богове, защото бяхме един луд поет"? [Ash на-Shaffat: 35-36]
източник: http://almanhaj.or.id

No comments:

Post a Comment