Sunday, March 25, 2012

Gonbidatzea proselytizing Saheeh Really ahaleginek lapurretan eta Iraunkorra behar duzu

Gonbidatzea proselytizing Saheeh Really ahaleginek lapurretan eta Iraunkorra behar duzu

ByShaykh Muhammad al-Albani Nashiruddin


Da'wah gizakiaren bihotzean ezarri monoteismo eta monoteismo gonbidatu behar ez dugun bertso bidez ahalbidetzen non hasieran egunetan xehetasunak gabe.
Hau da, zeren lehen erraztasunez esaldiak arabiera, eta bigarrenak, berriz, ulertu ez aqeedah of terms of kalam zientzia eta zientziaren filosofia sortutako. Zuzen aqeedah aurka desbiderapen ez delako.

 
Gure une honetan egoera ezberdina da musulmanen baldintzak egun hasieran. Beraz, ez, proselytizing bere gain hartu behar dugu egoera erraza da hasierako egunetan nahi aqeedah zuzendu zuen.Eta adibide honetan, bi pertsona ez dira elkarren aurka adibide bat hau itxi nahi dut, Jainkoaren prest, hau da:
Erraztasuna artean ezaguna denean laguntzaile entzun da Profeta sallallaahu 'alaihi wa sallam hadith zuzenean, gero tabi'in entzun hadith zuzenean, lagunak ... Horrela duten testified Jainkoari hiru belaunaldi aurkituko dugu.
Eta galdetzen dugu: han dagoenean hadith-zientzia izeneko zientzia da? Erantzuna "ez". Eta ez ote zen zientzia gela denean gertatzen izeneko zientzia Jarh ta'dil wa? Erantzuna "ez". Orain bezala, pertsona bat eduki behar du, bai fiskalak zientzia da zientzia, zientzia fard kifaya sartzen da. Gaur egun alim 'gai aurkituko hadeeth bat da saheeh edo da'eef zela.
Ondoren, enpresa ez da erraza gai hauek jotzen lagunei erraza, lagunak hartu zuten hadith gainerako lagunekin dute izan beren testigantza Allah Almighty ziurtaturik ... amaiera arte.
Beraz, ez da oso erraza da, ez da erraza, argitasuna eta erabakia zientzia baliabide konfidantza aldetik gaur egungo zientzia. Beraz, arreta larria izan behar du arazo hau ados egon behar litzateke, gure inguruan arazo musulmanak gaur egun arazoa ez da non musulmanen belaunaldi lehenago da, ezpurutasunak aqidah alde arrazoi (partekatutako arabera ) arazoak-arazo eta zalantzazko, aditu-promised aqidah hainbat izen, Qur'an eta Sunnah beren pentsamendu arabera dei barne manhaj benetakoa eta egia desbideratu berrikuntzak zalantzazko eragin duten ascribe (self) kalam zientzia ezagutzen.
Eta ona da hemen zer jasotako buruz hadeeth batzuk, hala nola,, Profeta sallallaahu alaihi wa sallam, aipatutako ghuraba zuen '(atzerriko pertsona), batzuk hadith, hadith, zuen aipatu dugu esan zuen:
"Horrek esan nahi du:" haien artean pertsona bat berrogeita hamar-ordaina 'dira (lankide) esan zuen (50 ordainsari), gurekin edo haiengandik, bai,, Allah de Messenger erantzun zuen:?'. Duzu '"[1]
Eta non alienazioa ez da aurreko belaunaldiek aldiz kasuan une honetan Islamaren alienazioa biltzen da. Zalantzarik gabe, alienazioa belaunaldi hasieran zehar argi garbi shirk eta tawheed eman orban guztiak, benetako fedearen benetako infidelity arteko arteko alienazioa da.
Ni orain bezala musulmanen artean gertatu da beraiek arazoa da, horietako gehienak tauhidnya orban bete Shirk, atzean zion Allah baino beste gurtzen, eta fedea aitortu zuen.
Alderdi hauek behar da lehendabizi. Eta bigarrena, ez luke pertsona batzuk esaten: 'monoteismo-etapa, hau da, politikaren beste etapa mugitu behar gara ". Islamiar da'wah lehen eskuinera da'wah (ie proselytizing egia gonbidatzen) da ez delako Gurekin egokitzea esateko: "Arabiarrek eta Koran gara gure hizkuntza"

 
Nahiz eta une honetan arabiarrek arabiarrek 'Ajam beren hizkuntza ulertzen duten desberdina dela kontutan. Ondorioz horiek ihes beren Jaun eta beren Profeta Sunnah liburua.
Emandako garela arabiarrek eta dute Islamaren ulertzeko Egia da ulertzen, baina ez du ez eskatzen Izaki politiko eta giza mobilizatzeko to gurekin mugimendu politiko eta mantentzeko okupatu politikarekin horiek, baina orain bere betebeharra da berau Islam ulertu behar aqeedah, gurtza, muamalah , eta moralaren!
Ez nago ziur gaur egun milioika pertsonek osatutako nazio bat da, Islam Islam egokian ulertzeko aqeedah, gurtza, moral eta terminoak ulertu eta, on hezi dira.

[Liburua Kopiatutako At Tawheed Islamiar Du'atal Awwalan Bai, Indonesia Tawhid edizioak, Priorias Lehenengo eta Main, Shaykh Muhammad Al-Albani Nashiruddin, p 36-40, Dar al-Zaharra argitaratu,-translator Fariq Gasim Anuz]_________Foote Oharra[1]. [Saheeh Hadeeth: kontaturik ATH-Thabrani Mu'jam Al-Kabir (10/225) N º. 10 394,,: Ibn Mas'ud Allaah 'anhu hadeeth-. Eta hadith hau 'Uqbah bin Ghazwan Allaah-laguntzaile bat' en Al-Bazzar-k kontatutako anhu-hadeeth martiria du, Al-Zaqaid (7282). Eta hadeeth hau, halaber,, Abu Al-Khusyani Tsa'labah Allaah eta 'anhu Abu daude (4341) kontatzen hadeeth de la martir bat du. Eta saheeh gisa klaserik al-Saheehah al-Albaani (494)

Derrigorrezko On musulman orok Jainkoaren Legea aplikatuz, alderdi guztietan gaitasun arabera

ByShaykh Muhammad al-Albani Nashiruddin





Musulmanean behin of Duty bere gaitasuna arabera karitatea da, Ala ez zama arabera ahalmena izan ezik pertsona bat. Defendatu batasuna eta benetako gurtza ez da zertan Daulah Islamiyah lagunduak herrialde zer Allah agerian arbitrate ez dutela betearazi, Jainkoaren legea lehen lortu behar delako behar zen batasuna ezartzea.

 
Eta zalantzarik gabe, berariazko gai batzuk gertatu badira, hain zuzen uzlah (erbestea) nahastu baino hobea da, beraz, exilio bailara urruneko edo toki musulmana, eta zuen gurtzen, bere Jauna, krimena giza bizirik zion, eta delitua bera gizakiarentzat.

 
Kasu honetan daude hadiths dela oso, jatorri juridikoa nahiz eta,, Ibn Umar 'anhuma hadeeth jasotako.
"Norabidea: sinesten duten pertsonak eta gaixoak beren delituak fededun den ez duten lortu zehar pertsonekin eta ezin itxoin beren krimena baino hobeto nahastu" [1]
Horrela, Daulah Islamiyah-ez dago zalantzarik-, lurrean Jainkoaren legeak, eta ez helmuga bat betearazteko modu bat bezala.
Eta barne hartzen ditu, Predicadores da gehienetan gauza harrigarri bat gertatu da: arreta ematen diete gai inplementatu behar ez diren gaietan utzi eta betebeharra erraza da horiek egiteko! Hori beren desioen aurka Jihad da, predicador musulman bat eman ziona bere bere hitzak duten jarraitzaile testamentuan esan zuen:
"Horrek esan nahi du: Betearazi, zure dimentsio in daulah Islamiar, lurra duzu daulah Islamiar tentea izango du".
Aldi berean izan arren, bere jarraitzaile gehienak aurkitu dugu menyelisihi izango da, da bere proselytizing gailurra da Allah Almighty Oneness legearen arabera egiten dute, eta deitu dute ospetsuaren arabera: "Al-Hakimiyah Jainkoaren". Zalantzarik gabe, legeak to Allah baino ez berea dela, ez Harekin bazkide edo termino beste.Hala eta guztiz ere, horietako batzuk Islam eskolak lau puntu honetan, eta ekarri zion, As-Sunnah dira, argia eta benetakoa ikastetxe dogmática diren pertsonen, esan zuen: "madzhabku urratzen". Beraz, non da egia zer Allah bidali behera sunnah du ondorengo terminoetan arbitrate? Eta horien artean dira dutenentzat gurtzen. Allah jarraipena tarikat tarikat shufiah artean aurkitu!. Beraz, egia da zer Allah bidali behera in terms of monoteismo arbitrate?! Beraz, eskatzen duten beste batzuk zein ez beraiek eskatzen.
Izan ere, zuretzat gauza oso erraza bat barne legeak aplikatu behar zer Allah bidali behera aqeedah, gurtza, akhlakmu dagokionez, zure seme-alabek hezi etxean dagokionez, belimu saltzen dagokionez, barne hartzen da eta oso zaila da gauza bat, berriz, da duzuinposatu kendu edo bere lege gehienak ezer zer Allah agerian baino beste arbitrate en erregelak. Beraz, zergatik ez utzi gauza erraza eta zaila egin nahi duzu?
Honek erakusten du bi aukera bat, lehen hezkuntza eskasa eta orientazioa, aqeedah eskasa dela aukera bigarren horrek bultzatzen du gehiago arreta ordaindu behar horiek eta zer ez dezake dute DESOREKATU baino gehiago gertatuko da arreta ordaindu zer da oraindik Euren ahalmenen mugak barruan duen aukera da.
Une honetan, ez dut ikusi, baina berak busied tashfiyah eta tarbiyah eta giza menda'wahi-Egia aqeedah eta gurtza egiteko. Dena bakoitza bere muga arabera izan zen. Ala ez du zama, gaitasun arabera izan ezik pertsona bat. Alhamdulillah Rabbil 'alamin.
Otoitzak eta bakearen Muhammad gure Profeta sallallaahu 'alaihi, wa sallam eta bere familiaren gainean izango da.

[Book-At Tawheed Islamiar Du'atal Awwalan Bai, Tawhid edizioak Indonesia, Lehentasun eta Main, Shaykh Muhammad Al-Albani Nashiruddin, p 52-56, Dar al-Zaharra argitaratu, itzultzaile Fariq Gasim Anuz Kopiatutako]_________Foote Oharra[1]. Saheeh hadeeth At-Tirmidhi (2507), Ibn Majah (4032), Al-Adabul Simplex (388), Ahmad (5/365), hadith Sheikh duen duen Profeta sallallaahu 'alaihi wa sallam laguntzaile den artean Al-Bukhari kontatua, eta saheeh gisa klaserik al-Saheehah al --Albaani (939)
Printzipioa aldaketa Manhaj Tasfiyah Tarbiyah Eta konpondu da

ByShaykh Muhammad al-Albani Nashiruddin




Beraz, gogaikarria beti denbora guztian eta beti zuzena araua aldatzen da, horietako bi buruzko funtsezko puntua ardaztuta. Bi Tashfiyah (arazteko) eta Tarbiyah (hezkuntza), bi gauza horiek elkarrekin joan behar baita,, hots tashfiyah eta tarbiyah dira.
Herrialde batean dago tashfiyah-mota bat bada, hain zuzen aqeedah tashfiyah, ekitaldi hau oso handia gertatzen da, besteak beste nazioen nazioa zati da gizarte islamiar dira.
Gurtza kasuan bezala, askatzeko beharrezkoa da, erlijio fanatical eskoletako da, eta saiatu da mugatu benetakoa Sunnah itzuli.Batzuetan ez dira handiak jakintsu duten ulertzen Islam alde guztietatik ulertzeko benetakoa, baina ez nago I ziur ez duela da, bat, bi, hiru, hamar edo hogei bat pertsona dira gai tashfiyah (araztearen) Islamaren sartu sartu zer bakoitzean doan betebeharrak da betearazi behar da, bai, aqeedah, gurtza edo moralari dagokionez.
Izan ere, gutxi izango ez izan betebehar hori betetzeko gai, betebeharra tashfiyah (araztearen) ezer Islam-en berezko gauza da Islam (denean Izan ere, ez da berau Islam from) sartu sartu sartu, eta jendea hezitzeko behar dugu in tarbiyah batera gure inguruan (hezkuntza), egia da, eta zuzena, baina tashfiyah eta tarbiyah gaur egun galdu da.
Beraz, edozein islamiar gizartearen mugimendu politikoa da ez da, sharia (Islam) Eragin kaltegarriak eragin araua izango da bi auzi garrantzitsu horiek baino lehenago konturatzen gara.
Aholkularitza edozein mugimendu politiko posizioa ordezkatu, sharia Lawless herrialdean, kontsulta edo aholkularitza modu bat eta mugak syar'i da hobea egokitzen indarkeriaren edo pendiskriminatifan hizkuntza urrun adierazitako modu by zen. Libra aholkularitza egiaztagiria eta dohain gurekin sin behartuko da.
Eta barne aholkularitza da ezer aqeedah, gurtza, moral eta muamalah hobetzeko, haien erabilgarria pertsona lanpetuta gaudela.
Gehienek susmatzen du Islamiar komunitate osoa tarbiyah eta tashfiyah konturatzea nahi dugun. Ez da uste dugu, eta amets, lo egiteko da, hau konturatzen ezinezkoa delako, eta Allah Almighty Quran Karim esaten duelako.
"Horrek esan nahi du: Rabbmu bada willed, giza arraza bakarra egin zuen, baina beti ados ez dute" [Huud: 118].
Jainkoaren Hitza ez dira horiek konturatu ulertu Islam ezean ulertzeko zuzena eta hezteko eurak eta euren familiak eta inguruko jendeak, benetako Islam da.

[Book-At Tawheed Islamiar Du'atal Awwalan Bai, Tawhid edizioak Indonesia, Lehentasun eta Main, Shaykh Muhammad Al-Albani Nashiruddin, p 41-43, Dar al-Zaharra argitaratu, itzultzaile Fariq Gasim Anuz Kopiatutako]
Obscurity lapurtzeko Ondorioz True Eta kontuan pertsonak gehienek buruz azalpena


ByShaykh Muhammad al-Albani Nashiruddin


Adibide honetan aurrera, bere ondorio guztiak tawheed aqeedah da argi eta garbi, zoritxarrez, nor da salafi aqeedah bera uste pertsonen gehiengoak adimena da, batez ere, pertsonak beste nork jarraituko duen aqidah Ash'arite edo maturidiyah edo jahmiyah arazotxo adimenak duen argitu nahi nahi dut hau atsegin dute.
Adibidez altxatu nuen, duen arazo hau ez dela erraza Predicadores batzuk irudikatzen duten elkarrekin, gurekin menda'wahkan Al-Qur'an eta Sunnah gaur egun bezala, real, enpresa ez da erraza, ustezko gisa horietako batzuk.

 
Eta zergatik zer deskribatu dut zuk lehenago bezalakoa da, hain zuzen idolaters da lehenengo, noiz La ilaha illallah esan to deitu dute ezjakintasunagatik arteko ezberdintasuna, ulertzen duelako dute esaldi tayyibah honen esanahia ukatu egin dute, eta da musulmanen gehienak aldi horretan duen tayyibah esaldia, baina bere esanahia ulertzen ez bezala.
Ezberdintasun honek funtsezko desberdintasuna da, horrelako sinesmena materia batean adierazten den bezala, bere izaki guztien gainetik altuera Allaah arazoa esan nahi dut. Azalpen bat behar da, musulmana ez da nahikoa uste:
"Horrek esan nahi du: (Allah) gehienak Gracious 'Tronu' baino gehiago izan ziren. [Taha: 5]
Irhamuu gizon fii al-Ardhi yarhamkum man fii al-samaa'i de
"Horrek esan nahi du: ekin lurra, zerua izango da, zalantzarik gabe, menyayanginmu" [Sahih Hadith Abu daude (4941), eta At-Tirmidhi (1925) kontatua da, eta al-Saheehah al --Albaani (925)] saheeh gisa klaserik.
Jakitea hitza "FII", Hadith da jasotako ez dute zertan islatu lekua (beherago) bere gabe. "FII" hitza Ala Subhanahu wa Ta'ala jasotako bezalakoa da:
Am amintum man fii al-samaa'i de
"Horrek esan nahi du: Ez da (Allah) () zerua seguru sentitzen duzu" [: 16 Al-Mulk].
Honegatik ", FII" esanahia hemen "'Ala' (goian), eta hari buruzko argumentu asko, nahiz eta asko da. Horien artean daude gizakiak aipatzen aurreko hadeeth asko, eta ikastaro osoa hadith-Alhamdulillah-benetakoa dela. Eta hitzak da Profeta sallallaahu 'alaihi wa sallam esanahia: "ekin lurra" ez du esan nahi lurraren intsektuak eta zizareak!
Baina galdera da; lurraren gainean dago, gizakien eta animaliak bezala. Eta ados hitz wa sallallaahu 'alaihi sallam: "... zeruan maite du" esan nahi du: zerua. Jaso duten eskubidea da'wah pertsonak (eskuinean), horrelako xehetasunak buruzko argitasun gainean egon behar dute. Eta planteamendu gainetik hadith beste adibide bat, hadith al-Jariyah ahuntz artzain bat zen, oso ezaguna da hadith, aipatu du nuke anplifikadore gisa.

 
, Profeta sallallaahu alaihi wa sallam esan zion: "Non da Jainkoa?"Hauxe erantzun zuen: "zeru" [Sahih Hadith, musulmanaren (537), Abu daude (930) Nasa'i (I/14-18) Mu'awiyah ibn al-bezala Sulami Hakami Allaah 'anhu hadeeth kontatua]
"Non dago Jainkoa?" Orduan, erantzungo dute: "leku guztietan", gaur egun, bada maisu-maistra handiak batzuk, hala nola Al-Azhar zaizu. Erantzungo Jariyah (neska esklabu) Allah duten arren, zeru, eta da Profeta sallallaahu 'alaihi wa sallam Jariyah erantzuna justifikatu. Zergatik? Jariyah naturaren erantzun delako eta bizi izan duten aukera ematen du gurekin terminoak den denbora honetan deitzen "salafiyah ingurune" que ha ez dira bat txarra auzo zaporea dugu zuen, izan zuen duen "Profeta sallallaahu 'Islamiar alaihi wa sallam" from delako graduatu dute epe gisa, gaur egun da.
Madrasah ez da bakarrik gizon batzuek, eta ez soilik emakume batzuek gehiegi espezifikoak. Baina gizarte osoa, gizon eta emakumeek osatutako madrasah honek, beraz, zuzena aqeedah ahuntz artzain batek badaki, berak ez dagoelako txarra auzo zaporea.
Zuzena aqeedah daki, Qur'an eta Sunnah liburuan bezala jasotako, baina Qur'an eta Sunnah buruzko ezagutza izatea erreklamatzeko duten pertsona gehienak ez dira ezagutu, ez daki non bere Jauna! .Arazoa Qur'an eta Sunnah aipatu arren.
Egun honetan ez duela aurkitu esaten dut musulmanen artean azalpen horiek edozein, horrek galdetzen badu zuk niri ez ahuntz artzain bat kontatu nahi, baina nahi liderra da edo talde pertsonen get nahastu denean erantzun gizon askok une honetan nahastu gisa zuen izango pertsona izan ezik dituzten Jainkoaren bedeinkatu, eta beraien kopurua oso txikia izan zen.

[Liburua Kopiatutako At Tawheed Islamiar Du'atal Awwalan Bai, edizioak Tawhid Indonesia, Lehentasuna eta, Muhammad Shaykh Al-Albani Nashiruddin, p 31-35, Dar al-Zaharra argitaratu, itzultzaile Fariq Gasim Anuz by Main]
Pasiboak Arreta uzten To lapurtzeko ez du esan nahi Zer Beste batzuk alde batetara utzi Shari'a


ByShaykh Muhammad al-Albani Nashiruddin

Ez dut nahi Garrantzitsuena azalpen buruzko hitzaldiak I am ohar hau errepikatu ondoren, oso garrantzitsua da eta da, azpian, ordena da Predicadores soilik menda'wahkan tayyibah esaldiak mugatzeko eta horien esanahia ulertzeko, baina Jainkoaren mesederik perfektua ondoren Bere erlijioa perfect!, nahiz eta predicador Islam hartu, bere osotasunean, ez, bits eta piezak beharra.
Eta hori diot Islamiar Predicadores azalpen ondoren benetan arreta Islam garrantzitsuena, hain zuzen ere musulmanen, Esaldi La ilaha illallah tayyibah ondorio benetako aqeedah ulertzeko, eta gero eztabaidatzeko nahi dut azalpen da musulmana ez du esan nahi soilik, LAA ilaha illallah esanahia ulertzen da: "Ezer ez da, unibertso honetan, Jainkoa bakarrik izan ezik eskubidea gurtzen!"
Hala ere behar da musulmana gure Jaunaren dela gurtzen behar zion, eta ez edozein. Gurtza da earmark funtzionario bat, Allah Subhanahu wa Ta'ala funtzionarioen artean beste gurtza ekintzen ulertzeko. Datu horiek azalpen bat behar da, esaldi tayyibah esanahi zehatza lagunduta. Eta ona da zenbait adibide bat eman dut, niri dirudi arabera, global azalpen bat ez da nahikoa.
Diot, hori da hain zuzen musulmanen gehien duten bezala bertauhid eta Almighty bakarrik Allah gurtzen asmoa dutenei, beren bihotz dira hutsik benetan Qur'an eta Sunnah aipatzen diren pentsamenduak eta sinesmenak.

 
Jende gehienak leer asko bertsoak bertauhid eta hadiths aqeedah dauka, baina ez dute arreta zer da inplizituki, nahiz eta fede perfekzioa Allah Almighty ditu.
Hartu Allah Almighty sortu zuen, batez ere altuera Aqeedah leiala da adibide bat. Esperientzia, gure anai-arrebak eta bermanhaj bertauhid Salaf (ulermena jarraitu bihotz onekoa ere bai) batera gehiengo dela, uste dugu Jainkoaren Almighty gainetik ta'wil ez dela Tronu '(esanahia aldaketa) eta takyif gabe dakit (galdetu nola).
Baina orduan bere jahmiyah Mu'tazilites moderno edo moderno edo pertsona Maturidi edo Ash'ari zalantzazko ulermena transmititzea zhahirnya ikastaroa, terminoak dutenei eman eta horiek izan ziren zalantzazkoak zalantzazko ez da bere esanahia ulertzeko, eta, ondoren, nahastu bihurtu zen, eta aqidahnya-zati handi bat galdu.

 
Zergatik? Ez zuelako hartu zuzena aqeedah dituzten azalpena agerian Allah Almighty-book, eta da gure Muhammad Profeta sallallaahu 'alaihi wa sallam hadith en alde guztietatik modernoa Mu'tazilite esan zuen: Ala Almighty dio:
"Horrek esan nahi du: Ez seguru sentitzen duzu (Allah) zerua aurka?". [Al Mulk: 17]
Eta Allah zeruan da, eta, ondoren, esanahia hau da ekarri ari den leku bat da zerura! Da izaki duzu jainkoa esan duzu.
Gero, haren aurrean dutenen zalantzazko bota zuen.
[Book-At Tawheed Islamiar Du'atal Awwalan Bai, Tawhid edizioak Indonesia, Lehentasun eta Main, Shaykh Muhammad Al-Albani Nashiruddin, p 27-30, Dar-al-Zaharra, translators Fariq Gasim Anuz argitaratutako Kopiatutako]
Derrigorrezko Eman Arreta metodoa erlijiosoak eta Apostoluen preemptively Tawheed bezala

ByShaykh Muhammad al-Albani Nashiruddin


GalderaNoble Shaykh musulmanak bizi gaur egun, ezjakintasuna fedearen sinesmen eta beste gai materia, bai eta ulertzeko metodologia eta praktika Islam zati bat errealitate latza buruz badakizu, dudarik gabe. Bereziki, gaur egun, munduko hainbat lekutan proselytizing Islamiar hedapena ez dela jada, aqeedah eta manhaj lehen belaunaldia izan dela gai belaunaldi onena ekarri arabera.
Zalantzarik gabe, hain zuzen, duela goratuko eta mingarriak ghirah (spirit) zintzoak dira, eta kalteak konpontzeko eta aldatzeko prest.
Bakarrik datoz bat, beren ulermena aqeedah eta badakizu manhaj-diferentziak eragindako fenomeno hori konpontzen modu dute, hainbat mugimendu eta kongregazioa-kongregazioa Islamiar nor aldarrikatu zuzena izan Hizbiyyah musulmanak hamarkadatan sorrera urte, baina elkarrekin ez dute lortu, nahiz eta mugimendu horiek eragin slanders horiek eta ezbeharren befalls handi bat erori dira, delako manhaj manhaj-Qaeda eta beren aqeedah menyelisihi komandoa apostoluak sallallaahu 'alaihi, wa sallam eta ezer ezekarritako bere sallallaahu 'alaihi wa, kasu horretan, hau musulmanen nahasmena eta batez ere bere mingotsa errealitate hori gainditzeko irtenbideak gazte formularioa eragin handia uzten sallam.
A musulmanean predicador duten manhaj nubuwwah da cling eta nork sinesten eta lagunak eta jakintsu Islamiar artean tabi'in ondo ulertzeko adibidea jarraitu bidea jarraitu sentitzen da duen zuen oso handiak agintaldi bat egitea errealitate hau aurpegia en eta zuzenaedo akabera parte hartzeko.
Beraz, zer da zure mugimendu horiek eta kongregazioa jarraitzaile aholkularitza, kongregazioa da.?
Eta zer onuragarria da, eta gertaera hau konpontzeko irtenbide bat zeraman.?
Eta nola musulmana erantzukizuna hau izan daiteke Almighty Allah baino lehen Epaiketaren eguna.?
Erantzun.Zer da, batez ere hain zuzen ere, musulmanen egoeraren galdera da aipatu konexioa, orduan esaten dugu: Seguru asko hau da ez bat mingarriak errealitatea da arabiarrek-baldintzak ignorancia de egunetan da noiz den Profeta sallallaahu 'alaihi wa sallam horiek bidali baino okerragoa da, Islamaren mezua da ondorioz Gurekin eta perfekzioa, eta Al-Haq (egia) existitzen dira, norabideak ematea eta jendea gonbidatzen Islam taldeen existentzia arteko terminoetan aqeedah, gurtza, moralaren eta manhaj-zuzena da.Ukaezina Izan da denbora Izan ere, musulman talde gehienak gaur egun! Bezala ezjakintasuna arabiarren.
Irtenbidea Profeta sallallaahu inoiz hartu alaihi, wa sallam eta medikuntza, Profeta sallallaahu behin erabiltzen droga bat bezalakoa da-'alaihi wa sallam izarrekin da bidea: Ondorioz, esaten dugu.
Profeta ha sido bezala lehen ezjakintasuna da tratatzeko, gero da'wah Islamiar interpretatzailea uneko du error giza unfamiliarity LAA ilaha illallah esanahia luzatu behar, eta modu bat aurkitu behar izarrekin da latza errealitatea hit horien tratamendua eta modu izarrekin bidaia Allaah de Messenger da 'alaihi wa sallam. Eta, horrela, esanahia argi dago denean begiratu Allah Almighty hitza dugu.
"Zein esan nahi du: Verily ez du (self) Messenger. Allah bat zuretzat rol eredu ona () pertsonak espero (grazia) Jainkoaren eta Piztuera Eguna (helduera) eta Ala askoz izan da." [Al-Ahzab: 21]
, Profeta sallallaahu alaihi wa sallam soluzioak eskaintzen musulmanen mundu modernoaren arazo guztiak edozein momentutan eta baldintza zeregina eredu ona da. Hau da, zer behar du zer da Profeta sallallaahu 'alaihi wa sallam dugu hasi Gurekin hasteko, que ha sido, musulmanen Aqeedah hasita kaltetuta guztiak fix ezer lehena da. Eta bigarrena bere gurtza da.Eta hirugarren bere moralaren da. Sekuentzia bereizketa ez zen beste bakoitzaren kasuan, esan nahi dut, esan nahi du, garrantzitsuena, eta ondoren, garrantzitsua baino lehen, eta hurrengo jarriz!. Baina, zer nahi dut musulmanen arreta handia eta larria gaietan batez ere bila.
Eta zer esan nahi musulmanen I, proselytizing edo zehazkiago dira, horien artean jakintsu da, interpretatzailea da da da da beraz Penagarria delako musulman guztietan duen da orain erraza izenburu bat lortu nahi predicador bat, nahiz eta sorely ari dira zientziaren alorrean falta. Nahiz eta bere kabuz bere burua koroatu Islamaren predicador gisa. Gogorarazten dugu ezaguna bada, arau-dut ez esaten diren arauak, ikerle artean ezagun egin, nahiz eta oso ezagunak ulertzeko gizon guztien artean, araua da:
"Norabidea: ez duten pertsonak, ezin da eman."
Gero jakin ahal izango dugu ez dagoela, musulmanek talde handi bat da, milioika irits daiteke kopurua, ezaguna bada hitz: predicador ondoren, pertsona haien aldera piztu da. Zer esan nahi kongregazioa edo sermoiak proselytizing kongregazioa da. Aldi berean, horietako gehienak Allah Almighty dira.
"Norabidea: Baina jende gehienak ez daki" [al-A'raaf: 187].
Beren metodoak proselytizing bezala ezagutzen dituzte erabat aktibatuta kanpoan nagusian arreta lehen edo arestian aipatutako gaien artean Gaia garrantzitsuena,, ie aqeedah, gurtza eta moraltasuna. Eta aqeedah, Profeta sallallaahu alaihi wa sallam berarekin hasi zen, nahiz eta, aqeedah hau ondorengo profeta guztiak zuzentzeko uko dute. Ala Subhanahu wa Ta'ala esan du.
"Zein du: Eta mezulariak verily bidaliko dugu nazio bakoitzean (aldarrikatzen):" Kultu Allah (bakarrik), eta Evil ateratzen "[bat-Nahl: 36].
Gai honetan interesik ez dute eta Islamaren oinarrietako lehenengo zutabe ditu, bezala ezagutzen du musulmanen-guztiak. Apostoluen apostolu lehen noble Noah 'alaihis sallam sinesmena materia ia mila urte gonbidatua izan da. Eta hori guztia ezagutzen Shari'a aurreko Shari'a horretan ez dira lege zeremonia eta muamalah-xehetasunak bezala ezaguna da gure erlijioa, gure erlijioa, erlijio Shari'a Shari'a erlijio azken delako.
Guztira, Noah 'alaihis sallam mantendu gonbidatzen ditu bere herriaren eta 950 urte igaro ere bere arreta osoa, to Tawheed Da'wah. Hala eta guztiz ere, bere proselytizing ezetsi du, bere herriaren Qur'an den bezala deskribatu.
"Zein esan nahi du: Eta esaten dute: 'Ez inoiz utzi duzu (gurtza), jainko eta ez inoiz utzi behar duzu (gurtza) Wadd, eta ez Suwaa', Yaghuts, Ya'uq eta Nasr". [Nuh: 23].
Honek argi eta garbi erakusten du garrantzitsuena gauza, Islamaren Predicadores by lehenetsi diren monoteismo proselytizing. Eta hau, Allah Subhanahu wa Ta'ala hitzaren esanahia da.
"Horrek esan nahi du: Beraz, ezagutu, hau da, hain zuzen ere, jainkoa ez dago (eskubidea gurtzen behar), baina Allah".[Muhammad: 19]
--Horrela Profeta sallallaahu 'Sunnah alaihi wa praktika eta irakaskuntza sallam. Bere eskriturak, beraz beharrik ez eztabaidatzen da, zeren eta da'wah Makkah eskriturak bere herriaren aldetik mugatuta Allah gurtzen bakarrik, harengan bazkide ez, Profeta sallallaahu-'alaihi wa sallam menda'wahi aldi.
Bitartean irakaskuntza dagokionez, kontatua anhu Allaah Ash-Shahihain, Anas bin Malik hadeeth aipatu. , Profeta sallallaahu alaihi wa sallam bidaliko Muadh Yemen, esan zuen.
"Horrek esan nahi du: Lehenik eta behin, horien deitu behar duzu pesaksian eskubiderik ez gurtzen jainkoari, Allah bakarrik izan ezik, eta, ondoren, mentaatimu da baldin badute ..... eta abar amaiera arte hadith da [Sahih Hadith Al-Bukhari-k kontatua. (1395) eta beste toki, eta musulmana (19), Abu daude (1584), At Tirmidhi (625), guztiak, Ibn Abbas Allaah anhu hadeeth from]
Hadith hau izan da ezaguna eta ospetsua, Insha Allah.
Hala bada, da Profeta sallallaahu 'alaihi wa sallam du bere laguntzaile zein berak duen da'wah to tawheed hasitako hastea agindu zuen.
Zalantzarik gabe daudela arabiarren arteko desberdintasunak erraldoia idolaters ziren beren hizkuntza kontatzen, arabiarren-gehienak dira musulmanean orain ulertu izan ziren.
Musulmanean arabiar jendeak gaur egun ez da behar dira haren izeneko esan: LAA ilaha illallah, credo LAA ilaha illallah esan dutenak dira delako, emaria eta beren sinesmen desberdinak izan arren. Guztiak esaten dute LAA ilaha illallah, baina gehiago ulertzen, esaldi tayyibah honen esanahia benetan behar dute. Eta diferentzia hau, arabiarrek funtsezko ezberdintasuna lehen harro, Profeta sallallaahu alaihi wa sallam izeneko horien, LAA ilaha illallah esateko, Al-Qur'anul Azhim deskribatzen [1] zirela da.Zergatik dira? Harro dute. Ez ulertzen dute LAA ilaha illallah esanahia dela da behar duten dute ez egiteko arerioak Jainkoaren delako, eta duela ez dute Allah izan ezik gurtzeko, antzina Jainkoak selian gurtzen, berriz, dute guztiak, on deitzen dute Allah, beristighatsah (laguntza) gain Allah baino beste are gehiago, Allah baino beste nadzar Gaia, Allah baino beste bertawasul Allah baino beste sakrifizio slaughtering eta Allah baino arbitrate, eta abar.
Bide da shirk paganism ezagutzen da, eta horien arabera praktikatzen dakite LAA ilaha illallah tayyibah arabiera hizkuntza esaldi ondorioen artean, gai hauek guztiak errugabea izan behar dutela,, gisa, LAA ilaha illallah esanahia aurka bitartean.
[Book-At Tawheed Islamiar Du'atal Awwalan Bai, Tawhid edizioak Indonesia, Lehentasun eta Main, Shaykh Muhammad Al-Albani Nashiruddin, p 5-15, Dar-al-Zaharra, translator Fariq Gasim Anuz argitaratutako Kopiatutako]_________Kontuan izan Foote.[1] hinted du Allah Subhanahu wa Ta'ala hitz Ash-Shaffat gutuna zen: "esan nahi du: Izan ere dute, aldez aurretik kontatu badira: LAA ilaha illallah (Ez da jainkoa ez baina Allah eskubidea du gurtzen dira nahi du),, harro dute eta esaten : 'Ez dute benetan gure jainkoak utzi behar izan dugu poeta ero bat delako "? [Ash-Shaffat: 35-36]
source: http://almanhaj.or.id

No comments:

Post a Comment