Wednesday, March 21, 2012

Reg om te luister na musiek en sang en kyk sepies op die TV in Islam

Reg om te luister na musiek en sang en kyk sepies op die TV in Islam
DeurSjeik Mohammed bin Salih Al-Uthaymeen



VraagSjeik Mohammed bin Salih Al-Uthaymeen is gevra: Wat is reg om te luister na musiek en liedjies? Wat is reg om sepies te kyk wat daar is die dandy dame?
BeantwoordLuister na musiek en sang en dit ongetwyfeld Haram keharamannya. Dit is vertel deur die bewoners en die regverdige salaf dat die liedjie kan groei in die harte van die aard van skynheiligheid. Liedjies sluit woorde wat nie nuttig is. Allah Subhanahu. Wa Ta'ala sê.
"Wat beteken: En onder die mense daar is mense wat woorde wat is nie nuttig mislei (mans) van die pad van Allah sonder kennis en 'n weg tot God se bespotting gebruik Hulle sal 'n vernederende straf het. Nie." [Luqman: 6]
Die Ibn Mas'ud in die interpretasie van hierdie vers sê: "By Allah is nie 'n God in die ander, wat beteken dat die lied".
Interpretasie van 'n vriend is 'n bewys en interpretasie is op vlak drie in die interpretasie, want eintlik is daar drie interpretasies.Interpretasie van die Koran met die vers van die Koran, die interpretasie van die Koran met die hadith en die derde interpretasie van die Koran met 'n verduideliking vriende. Selfs sommige geleerdes sê dat die interpretasie van die wet het 'n vriend afstammelinge "(toegeskryf aan die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam). Maar die waarheid is dat vriende nie die wetlike interpretasie van afstammelinge nie, maar wel is die naaste aan die waarheid.
Luister na musiek en liedjies wat na 'n waarskuwing deur die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam in die hadith sal dompel.
"Betekenis: Daar sal 'n volk van my gemeenskap, owerspel, sy, die wyn en musiekinstrumente te regverdig."
Dit is regverdig, owerspel, die wyn, sy en hy is 'n man wat nie sy gebruik, en regverdig die musiekinstrumente. [Hadith Bukharistraat uit die hadith van Abu die Malik Al-Ash'ari of Abu Amir Al-Ash'ari]
Op grond hiervan Ek dra my broer se raad aan sy mede-Moslems word om te luister na musiek en moet nie mislei word deur 'n paar mening vermelding van sy halal liedere en musiekinstrumente, omdat die argumente wat oor die onwettige aard van die musiek sê is baie duidelike en definitiewe te voorkom. Hoewel geen vroue kyk na sepies is verbode omdat dit kan lei tot laster en vir vroue gelok.Die gemiddelde elke beskermheer skade, maar daar is geen vroue of vroue kyk nie tot mense nie, aangesien die meeste sepies is 'n gevaar vir die samelewing, beide in terme van gedrag en morele.
Ek vra Allaah die Moslems te hou van die euwels en die regering van die Moslems te verbeter, want hulle sal die goedheid van die Moslems te verbeter. En Allaah weet die beste.
. [Fatawal mar'ah 1/106]
[Gekopieer vanaf die boek van Al-Fatawa Al-Jami'ah-Mar'atil Lil Muslimah, Indonesië kwessie fatwa fatwa Oor Vroue, Die skrywer Amin bin Yahya Al-Haq Darul Wazan Publishing. Translator Amir Hamzah Fakhrudin]

Islamitiese wet nasyid, nasyid

DeurSjeik Mohammed al-Albani Nashiruddin



VraagSjeik Mohammed al-Albani Nashiruddin gevra: Baie gesirkuleer onder Moslem jeug nasyid bande wat hulle "'n Nasheed Islamiyyah" genoem. Hoe presies hierdie probleem?
BeantwoordAs 'n Nasheed nie vergesel is van musiekinstrumente, dan sal ek sê "eintlik maak nie saak nie", met dien verstande dat so 'n nasyid ongeag van enige ander verbreking van Shari'ah, soos om te vra vir hulp aan ander as Allah Subhanahu. Wa Ta'ala, die skepsel bertawassul , net so moet nie gebruik word as 1 gewoonte (luister,-gevangene), want dit sal draai geslagte van die Moslems van lees, te bestudeer en nadenke oor die Boek van Allah Almagtig is hoogs aanbeveel deur die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam in 1 saheeh Hadeeth, in wie Hy spreek.
"Betekenis: Diegene wat nie die Koran lees met mooi maak haar stem, dan het hy is nie van ons groep." [Al-Bukharistraat Hadith Geskiedenis nie. 5023 en Moslem nie. 232-234]
"Dit beteken: Lees Al-Koran en baguskanlah-stem het vir hom voor 'n paar van die haastige antwoorde ontvang (lone lesings), en kan nie wag om te kry (die beloning in die hiernamaals), dan lees die Koran met mooi maak klank (mu) saam met hom ".
Na alles, iemand wat oor die bewoners van Allaah 'anhum waargeneem het, sal hy nie die annasyid-annasyid in hul lewens, want hulle is die geslag wat werklik en nie die geslag van vermaak.
[Al-Ashaalah, 17 p. 70-71]
[Gekopieer vanaf die boek Re-Shaykh al-Albani Biografie rahimahullah Hervormer van Islam en Hadith kenners van die eeu.Mubarak bin Mahfudh bestanddeel Bamuallim LC, Reader Publishers Imam Ash-Shafi'i]
Pasop vir DIE moet nasyid sangers en verbied om sy sirkulasie en verkoop KOOP
DeurShaykh Salih bin Fauzan Al-Fauzan

Iets wat toepaslik geag word, is die bestaan ​​van die bande bevat Nasheed Nasheed uitstaande koor onder die jeug aktiviste wat hulle genoem Islam Islamic Nasheed, maar dit sluit die lied. En soms nasyid bevat 'n verleidelike stem, verkoop by feeste langs die bande van die Koran en godsdienstige preke.
Penamanaan Islamitiese Nasheed Nasheed is die benaming van die verkeerde, omdat Islam nie mensyariatkan-nasyid vir ons. Maar mensyariatkan ons herinnering van God, die lees van die Koran, en leer om bruikbare kennis. Soos vir wat godsdiens Nasheed (know-how) die spesialiste die Sufi dwaling, naamlik die mense wat maak dit 'n futiele en die spel as sy godsdiens. Hoewel maak van nasyid deel van godsdiens is tasyabbuh Nassara met mense wat liedjies saam, en sing as deel van (aanbidding) godsdiens.
So die verpligtend vir Moslems van nasyid, nasyid, sowel as verbode inhoud van die inhoud daarvan om op te pas en verkoop in bykomend tot die lelike, wat is voer 1 laster onstuimige gees (minder berekening), en die saad van verdeeldheid onder die Moslems saai. Mense wat die nasyid versprei word soms aangevoer dat die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam nog nooit gehoor het sy kant van die poësie, en hy het dit geniet en (vaardigheid).
Toe het hy geantwoord: dat die gedigte wat sy kant gespeel sallallaahu 'alaihi wa sallam is nie gesing deur die koor sing soort nie genoem Nasheed Nasheed-Islami, maar hy was Arabiese poësie wat wette en tamtsil ( permisalan), die aanwysing van die aard van heldhaftigheid en vrygewigheid.
Die vriende van die chant alleen as gevolg van die betekenis wat dit bevat. Hulle gedigte voordra, terwyl die werk die uitmergelende sebagan, soos die gebou (moskee), hardloop in die nag wanneer Safar (jihad). So wat hulle gedoen het, was wys die vaardigheid reeks van rebound (gedig), in spesiale omstandighede (wil). Eerder as om te dien as 'n tak van die onderwys en propaganda!Aangesien dit 'n werklikheid vandag, waarin die studente ditalqin (opgelei om te onthou) nasyid, nasyid, sê toe vir 'n nasyid, nasyid Islam. Dit is 'n daad van kettery in die godsdiens. Hy was 'n Sufi godsdienstige dwaling kenners. Hulle is die mense wat wat maak nasyid is, nasyid erken as deel van godsdiens.
Dan is dit oproer moet oorweeg, verraad is. Omdat dit eers begin met 'n bietjie lelik en geleidelik ontwikkel in baie, wanneer dit nie onmiddellik uitgewis word wanneer kemuculannya.
[Al-Khuthabul Minbariyah, Syaih Salih Al-Fauzan]
Sy Naam is geen-nasyid sangers Islamitiese boek in die boek Salaf
Vraag.Shaykh Salih bin Fauzan Al-Fauzan gevra: O Sheikh, 'n baie praat oor die Islamitiese Nasheed. Daar is berfatwa dit toelaat. Ander sê dat hy in plaas van bande sing. Hoe sien jy?
BeantwoordBenaming is nie waar nie. Hy is die nuwe naam. Daar is geen noem Nasheed Nasheed-Islami in die boek van die Salaf en Ahl ul-ilmi-dat hulle mening tel. En dit het in kennis gestel word dat die sufilah nasyid, nasyid maak dit as hul geloof en dit is wat hulle noem die "dieselfde" (die liedjie).
Op ons ouderdom is wanneer baie opkomende groepe en partye, dan elk het 'n nasyid groep wat die gees van die tye wat hulle noem nasyid, nasyid Islami moedig. Hierdie benaming is nie waar nie. En moet nie hierdie nasyid, nasyid en onder mense versprei. Wa billahit Taufiq.
[Ad-Da'wah Magazine Vol 1632, 7-11 Datum-1416H]
[Gekopieer vanaf die Al-Furqan-tydskrif, Issue 06 Jaar IV. Publisher Lajnah Ma'had Al-Furqan Da'wah, deur Adres Maktabah Ma'had Al-Furqan, Gresik, die Ooste Java Srowo Sidayu]
Nasyid LEGAL of liedjies wat ISLAM asem

DeurLil Buhuts Da'imah Lajnah Al-Wal Wetenskaplike IFTA.


VraagLil Buhuts Da'imah Lajnah Al-Wal Wetenskaplike IFTA gevra: "Ons weet oor die onwettige aard van die liedjie of die liedjies in die vorm wat bestaan ​​het in hierdie tyd, want dit bevat die woorde van verwyt of ander woorde wat nie die verwagte voordele bevat , terwyl ons jong Moslems wie se hart is verlig deur die lig van God se waarheid, sodat ons het die gewoonte om te verander. So moet ons kies om te luister na die liedjies asem Islam in wat is die woelige gees, simpatie, ens wat kan bydra tot die gees en ons simpatie. Singers of die liedjies asem Islam is 'n reeks van verse van die poësie wat hum deur die predikers van Islam (mag God gee krag aan hulle) in so 'n toon-gedig "broer" deur rahimahullah Quthub-Sayyid uitgedruk word. Wat is die wet van die liedjies asem suiwer Islam waarin die woorde van aanmoediging en simpatie, uitgespreek deur die predikers in die huidige of in 'n tyd verby, wat die liedjies uitbeeld Islam en versoek om sy gehoor te Islam.
Is dit okay om te luister na die liedjies Nasheed, of Islamitiese asem wanneer die lied is vergesel deur die geluid van die tamboeryne (tromme)? Dwarsdeur my beperkte kennis, het ek gehoor dat die boodskapper Shollallahu 'alaihi. Wa sallam, toe te laat om die Moslems die trom te slaan op die vooraand van die troue, terwyl die drom is 'n instrument wat nie anders as ander instrumente?Asseblief verduidelikings en mag God jou gee instruksies.
BeantwoordFatwa agentskap beskryf as volg: Jy korrek om te sê die liedjies wat gevorm vandag se uitspraak is onwettig omdat dit bevat woorde wat verwerplik en is daar geen goedheid in, en selfs geneig wellus en seksuele aantrekkingskrag, wat nooi luisteraars te doen nie te reclameren boete. Mag Allah ons die pad diridlaiNya. Jy kan jou gewoonte om te luister na die liedjies met liedjies Nasheed of die asem van die Islam verander omdat dit daar is wysheid, waarskuwing en voorbeeld (ibrah) wat verhit is die godsdienstige gees en ghirah-, simpatie te ontlok, penjauhan hulself van alle vorme ingesluit. Sy appèl kan die sanger en die luisteraar se siel roep ten einde te dwing om gehoorsaamheid aan Allah Subhanahu Wa Ta'ala,,, verander die ongehoorsaamheid en die skending van die bepalings daarvan tot die beskerming van die sharia en jihad op Sy manier.
Maar dit moet nie maak dit as 'n nasyid verpligtend vir homself en as 'n gewoonte om net op sekere tye gedoen wanneer dit hhal is soos troues, verlossing nodig voordat die maak van die reis in die weg van Allah (jihad), of gebeurtenisse soos Hierdie sangers kan ook gesing om die gees te roep om goeie dade te doen wanneer mense nie opgewonde en die gees verloor. Ook in die tyd van die siel wat gedryf is sleg, dan nasyid liedjies Islami of dit kan gesing word om te voorkom en vermy die kwaad te doen.
Maar iemand beter wat wat het hom van die kwaad te vermy deur die Koran te lees, onthou Allah en die van die hadiths van die profeet praktyk, vir seker dit is skoner en suiwerder vir die siel sowel as verder versterk en streel die lewer, as die woord van God .
"Betekenis: Hy stuur af die beste woord (IE) 'n soortgelyke Koran (die kwaliteit van die verse) oor en oor weer, skud die vel dus diegene wat die Here vrees, dan kalm vel en hul hart in God God se instruksies te onthou, met die boek, Hy lei wie Hy wil en wie Allah mislei het, dan is daar niemand wat aan hom instruksies. " [Az-Zumar: 23]
In 'n ander vers Allah sê.
"Betekenis: Diegene wat glo en wie se harte vind bevrediging in die herinnering van Allah Onthou, nie net met die herdenking van Allah harte vind bevrediging Diegene wat glo en goeie dade verrig, vir hul geluk en 'n goeie plek weer." [Ar-Ra'd: 28-29]
Dit was die gebruik van die vriende, die Koran en Sunnah as hul helpers menjadikah deur Rote, leer en oefen dit. Daarbenewens het hulle ook 'n nasyid, nasyid en sing hulle as wat hulle oorvertel die sloot grawe slote, die bou van moskees en as hulle hoof oorlog (jihad), of op ander geleenthede waar dit nodig is sonder om die lied as simbole of slagspreuke, maar dien slegs as 'n moreel booster en pengobar hulle.
Terwyl die dromme en ander musiekinstrumente, moet nie gebruik word om saam met nasyid, nasyid soos die profeet-Shollallaahu'alaihi-die wa sallam en sy metgeselle het dit nie doen nie. Mag Allah ons die reguit pad. Groete en seëninge oor Mohammed en kan gedelegeer word aan haar familie en vriende.
[Fatawa Islamiyah, al-Lajnah-ad-Da'imah, 4/532-534;]
[Gekopieer vanaf die boek al-Fatawa-as-Fi Syar'iyyah Masa'il Al-Fatawa-al-Ulama Ashriyyah Min Al-Balad Al-Haram Al-Khalid Komponis Jurasiy, Issue fatwa fatwa Latest Indonesië, Dar ul Haq Publisher]

Islamitiese wet en nasyid Islamitiese klug

DeurShaykh Dr. Salih bin Abdullah bin Al-Fauzan Fauzan

Vraag.Shaykh Dr Salih bin Abdullah bin Al-Fauzan Fauzan is gevra: Wat is die klug van die Islamitiese wet, en dat dinamakn Nasheed Nasheed Nasheed--Islami, wat deur sommige jeug gedoen word in die sentrums van vermaak gedurende die somer?
BeantwoordPlays [1], sou ek nie, want sê.
Ten eerste: dit versuim om die gehoor [2] omdat hulle aandag te gee aan die bewegings van die kunstenaar en hulle is gelukkig (lag) [3]. Die toneelstuk is gewoonlik bedoel vir vermaak, sodat die verwaarlosing van diegene wat gekyk het. Dit is van die een kant.
Tweede: Individue wat nageboots is, soms kom van Moslem-leiers, soos 'n vriend. Dit word beskou as 'n minagting vir hulle [4], beide die spelers voel dit of nie. Voorbeeld: 'n klein kind of iemand wat nie waardig is van nabootsing van die geestelikes of vriende. Dit moet wees nie. As daar iemand kom navolg jy, loop graag jou pad, jy is tevrede met hierdie? Hierdie houding is nie geklassifiseer word as 'n genadig teenoor jou? Alhoewel mense bedoel goed deur die navolg van die sangkaannya. Maar elke individu is, is daar iemand wat bereid sou wees om hom nederig te.
Derde: Dit is baie gevaarlik, sommige van hulle persoonlike navolg ongelowiges soos Farao en die Abu Jahl of in toevoeging tot hulle.Hy praat met 'n toespraak wat kufr vermoedelik wat hy gaan kekufurannya om te argumenteer, of wil om te verduidelik hoe die toestand van onkunde. Dit is tasyabuh (replicate). Het Profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam verbied tasyabuh afgodedienaars en kufr [5] of naboots (soos) persoonlikheid en sy woorde. Verban uit die prediking op hierdie manier, want daar is geen aanduiding die profeet sallallaahu 'alaihi. Wa sallam, en nie van aktes salafu as en leiding van die Moslems. Hierdie modelle is nie bekend nie, behalwe vir 'n toneelstuk van buite Islam. Toegang tot ons deur die naam van die prediking die Islam, en word beskou as die middel van propaganda. Dit is nie waar nie omdat die middel van da'wah is tauqifiyah (ittiba). Nogal met die Boodskapper van Allaah se alaihi wa sallam en hoef nie 'n pad soos hierdie [6]. Wat die doel sal steeds in die tydperk wat anders is te wen. Sonder die modelle van hierdie charade. Wanneer hierdie manier (teater) gekom het om guns te betoon aan die man glad nie, en kan dit nie beïnvloed.Dit toon dat op hierdie manier (skits) negatiewe gevalle en geen nut by. Selfs waar daar is gevaarlike dinge.
As iemand sê: "Dit lyk soos die vorm van 'n kind engel Adam.
Ons het gesê: "Die engele het in die vorm van die seun van Adam, omdat die mens is nie in staat is om te sien in sy oorspronklike vorm. Dit is goed vir die mens. Want as 'n engel kom by hul ware vorm, dan die mens sal nie in staat wees om met hulle praat en nie kan sien nie. [7] Die engele wanneer die menslike vorm lyk, beteken nie om te gaan op die verhoog as hulle wil. Dit lyk soos 'n menslike engel in te verbeter. Sedert die engele het hul eie kenmerkende vorm van die mens. Die man is dan hoe dit verander vorm een ​​mens na 'n ander te vorm. Wat is die bestuur van die veranderinge?
[Gekopieer vanaf die boek van Al-Al-Mufidah Ajwibatu As'illah 'n-Al-Al-jadidah Manahij, Indonesië Issue ontslaan Diversion Manhaj Voortplanting, Verrigtinge van die versamelaar bin Abu Jamal Abdillah Farihah Al-Harithi, Yayasan Al-Madinah Uitgewers, Vertalers Muhaimin]__________Foote Nota[1]. Shaykh Bakr Abu Zaid sê in sy boek-Tamtsil, "Die bestaan ​​van 'n toneelstuk oorspronklik was 'n vorm van nie-Moslem aanbid. Die meeste van ahlu ilmi bevestig, dat die kern van die drama is deel van die simbole, simbole van heidense aanbidding in Griekeland. (Bladsy 18).
Shaykh al-Islam het in sy boek Al-Mustaqim Iqtidha Sirath-(191 / uur. Darul Hadith) oor wat hulle doen die Nassara op hul fees staan ​​bekend as "Dag rayanya daardie addle-brained" (id ASY-Sya'anin): "Hulle kom by die fees met die olywe blare en dies meer, en hulle het gedink dit soos sikapdemikian wat is op die Al-masih Alaiahis Sallam. Dit is aangehaal deur Shaykh Bakr Abu Zaid in die At-Tamtsil. Shaykh Bakr kenne gegee oor dit in die sy boek dit. 27-28: "Jy weet reeds dat die toneelstuk het niks te doen met die geskiedenis van die Moslems in die eerste generasie (hoof).Onverwagte aankoms by die minste van die geleer het, naamlik 14H eeu. Toe begroet deur die stigting van die huise van vermaak en teater geboue, noodwendig Skakel van die plekke van aanbidding aan 'n groep van die akteurs speel Nassara Islamitiese skole as die meeste van die Islamitiese aanbidders.
I (Abu Abdillah) het gesê: Byvoorbeeld, die Moslem-Broederskap "]
As jy dit verstaan, dan moet julle weet dat die reëls en beginsels van Islam, wat die kenners wat die graad van volmaaktheid geëis en die edele weerstand op daardie manier. Soos ons weet, is dat 'n liefde kan ingesluit word as 'n diens, of dit kan ingesluit word as 'n gewoonte. Toe het die oorsprong van aanbidding is, is dit nie voorgeskryf is nie, behalwe wat voorgeskryf word deur Allah en inheemse herkoms is nie verbied nie, behalwe wat Allah het verbied. Daarom behoort dit nie 'n toneelstuk Islami gehou as 'n manier van aanbidding, of selfs as deel van 'n gewoonte of gewoonte wat elemente bevat van speletjies en vermaak.
Die teater is nie wat in die Islamitiese sharia, hy is 'n nuwe pad.Deel van die algehele leerstellings van Islam is wat gepraat word deur die profeet sallallaahu 'alaihi. Wa sallam, "Diegene wat nuwe sake maak in die sake van ons (Islamitiese), die saak is oop van Islam dan verwerp". Daarom, wat gesien is in 'n paar skool of kollege-kampusse, naamlik die Islamitiese charade game dan waarlik, dit is 'n daad van kettery, want dit is onbekende oorsprong.praktyk is vir die Moslems is 'n saak wat kom uit die gebied is gebaseer op die stelling syar'i.
Omdat die praktyk is 'n heidense aanbidding van die Grieks en ahlu-Nassara kettery is, dan is daar geen basis in die Islam is 'n absolute. Daarom is dit 'n saak van 'n nuwe praktyk in Islam en elke nuwe geval in Islam is 'n dwaalleer wat lyk soos sharia. 'N gepaste naam vir die term wat gebaseer is op die Islamitiese sharia is die teater Bid'ah ".
As 'n toneelstuk is ingesluit as 'n gewoonte word, dan is dit ooreenstem met die vyande van Allah (kafir). Terwyl ons verbied sodat lyk hulle. Terwyl die geval is nie bekend nie, behalwe vir hulle.
Ek (Abu Abdillah) het gesê: "Voorwaar, teater Islami", soos hulle genoem word, bestaan ​​net op die vermaak gedurende die somer en die skool-skolah, beskou as een van die die metodes dakwan en maniere om die jeug te beïnvloed. Dit is 'n truuk om hulle, wat in persoonlikheid verwerp. Hoewel die wyse en metode van da'wah Allah tauqifiyah (ittiba), dan is daar geen reg om vir iemand iets (vir aanbidding) van haar te maak. Ek sal nie die middel van voortplanting lengte bespreek.
As daar is mense wat sê, "Kyk na die middel van die prediking is deel van mashalihul mursalah '. Ons het gesê: "Wat is die Islamitiese verkleineer alle goeie dienaars?
Die antwoord lê in die beskrywing van Shaykh al-Islam Ibn Taymiyyah, soos volg: "In kort, onderskat nie die goed dat sharia (maslahah) te alle selfs God, die Almagtige die Deen van vreugde het vir ons volmaak. So daar is niks nader aan die hemel as wat ons vertel dat hy sallallaahu 'alaihi wa sallam om dit te doen. Hy het ons op 'n skoon lei. Later daardie nag donker middag, het nie wyk nie, maar die mense wat omgekom het [Aangehaal uit die boek: Al-Qawiyyah Hujaju Anna Wasa'ila Ala ad-Da'wah Shaykh Tauqifiyah werk Abdussallam bin Barjas dit. 40]
Ek (Abu Abdillah) het gesê: "As 'n groot aantal verskillende ongeloof, boosheid en ongehoorsaamheid bely na al-Haq, met syar'i pad en dit behoort te wees. So hoekom sou 'n prediker wat op soek na 'n manier wat nie vervat is in die persoonlikheid "? Na alles wat regtig wat is vervat in die persoonlikheid "was reeds genoeg propaganda doeleindes aan God te verkry. Wat maak ahlu bekeer sondaars en diegene wat die instruksies verloor. Laat die predikers verkondig ruimte vir hom te verwyder wanneer God deur middel van die plaveisel die geselskap hulself op. Hulle terug te gaan na die wetenskap. Ibn Mas'ud het gesê: "Waarlik, jy sal 'n nuwe geval skep en nuwe geval geskep sal word vir jou, dan, as jy sien 'n nuwe geval is, sal oor julle hou met die eerste geval (Profeet en sy metgeselle). Ibn Mas'ud sê, goed, "Wees versigtig om jou teen kettery, waarsku jy teen oormatige Waarskuwing: U teen berdalam die dieptes en jy moet hou met die eerste generasie" [Aangehaal uit die boek:. Ala Al-Qawiyyah-Hujaju Anna Wasa'ila ad-Da'wah Shaykh Tauqifiyah werk Abdussallam bin Barjas. 43]
Sheikh Abdussalam sê, "Net goedheid in die bepaling van 'n geval is moeilik. Soms is 'n waarnemer maslahah menyengka dit is, maar dit in werklikheid die beslissing van die voordeel te bepaal is ahlu ilmi. Hulle is gevul met geregtigheid en bashirah, wat altyd sharia wette en deugde te bring. Dit is dus 'n behoefte om uit te reik 'n versigtige benadering is groot en baie versigtig van die bemeestering van die passies as wil iets goeds. Lust is dikwels versier iets wat in die soek na goeie gebreek word, so baie mense mislei. Hoewel die gevare swaarder as die voordele. Dan hoe die muqallid (wat nabootsing) beheer kan word deur die bewering en bepaal dat dit is maslahah is is? Is dit nie 'n aanmatigende houding teenoor die Deen en slegte houding teenoor die wet syar'i met geen oortuiging nie? (P. 45)
Abdussalam Hy het ook aanhalings uit Shaykh Hamud bin Abdullah At-Tuwajiri rahimaullah, hy het gesê: Kyk, tik 1 speel in die prediking aan die God die Almagtige is nie die Sunnah van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam, en nie van die 1 4 kaliefs al-Sunnah Mahdiyin. Maar sluit 'n nuwe geval in ons tyd. En inderdaad Allah het gewaarsku van nuwe sake, beveel om hulle te verwerp, en hom dat die nuwe geval is dit sleg en verkeerd is "(p. 45)
[2]. In dit bevat elemente van 'n vermorsing van tyd. Moslems sal verantwoordelik gehou word vir sy tyd. Hy moet gebruik maak van die tyd, in stand te hou en te doen wat deur die Almagtige is geseën, sodat die voordele terug te gaan na hom, beide internasionaal en in die hiernamaals. As die hadith van Abu al-Aslamy Barzah, het hy gesê, "boodskapper van Allah het gesê,
"Dit beteken: Moenie beweeg nie beide voete van 'n slaaf op die dag van die opstanding wat gevra is oor sy ouderdom, vir wat hy spandeer. wat op sy eiendom waar hy kan kry, en vir wat hy infakkan. op sy liggaam vir dit wat hy uitkry. [Uitgereik van Al-Tirmidhi 2417 en hy menshahihkannya]
[3]. Die toneelstuk is in die algemeen, 'n leuen. Dit kan 'n impak vir mense wat kom kyk of aandag trek vir hulle of selfs hulle maak lag.Dat 'n deel van die fantasie-stories. Dit was nie 'n bedreiging van die boodskapper van Allah vir die persoon wat gelieg het om te lag vir mense met 'n groot bedreiging. Dws van Haidah Allaah ibn Muawiyah 'anhu dat die profeet gesê het,
"Dit beteken: Wee diegene wat praat (preek), terwyl hy gelê het (in gesprekke) so dat 'n volk dan lag wee hom Ag, vir hom". [Hadith Hasan, wat uitgereik is deur Regter (I/46), Ahmad (V / 3-5) en by-Tirmidhi (2315)]
Vergesel hierdie hadith Shaykh van Islam het gesê: "En inderdaad het Ibn Mas'ud gesê:" Voorwaar, leuens is nie waar nie, hetsy ernstig of grappenderwys "Maar indien die leuen wat veroorsaak het dat die vyandigheid van die Moslems en 'n gevaar van die CJ verbod beslis harder. Maar, die skuldige lag by die leuens van 'n volk verdien die straf wat kan bepaal syar'i van die oortreding [Majmu Fatawa (32/256)].
Oor die stories, dit was geleerdes se haat die salaf stories en stories gemeentes. Hulle waarsku al die waarskuwings en veg teen die verteller (die verteller) met 'n verskeidenheid van hulpbronne.Van die boek Al-Mudzakir Tadzkin wa wa At-ADH-Dhikr Ibn Abi Asim, Al-Ridadi tahqiq Khlaid-- (p. 26). Ibn Asim het vertel met 'n saheeh sanad, dat Ali Allaah; anhu sien iemand het my vertel, sê hy: Weet jy naskh (verwyder verse) en Mansukh (geskrap)? Daarna het hy (die verteller) het gesê: Nee. Ali het gesê, vergaan jy en jy hulle verdelg het. Al-Mudzakir-wa At-Tadzkir dit. 82]
Imam Malik gesê: Ek haat die stories in die moskee. Ek het gekyk gevaarlike met hul bermajelis deelneem. Werklike stories van dwaalleer.
Salim het gesê, "Dit het Ibn Umar met 'n man wat uit die moskee, sê hy:" Daar is geen faktor wat veroorsaak het dat my uit te kry (van die moskee), behalwe vir die verteller van jou. " Imam Ahmad het gesê dat die leuen van die mens is die verteller en een van die mees gevra ('n vraag wat nie goed doen). Toe vra hom (Imam Ahmad), woon jy hul gemeentes? Hy antwoord: Nee [aangehaal uit die boek van Al-Bida wa Al-by-Turtusyi Hawadits werk, bl 109-112]
[4]. Een van die teater se naam is: Al-Muhakkah, wat 'n persoon in sy bewegings nageboots. Gekom het om die Hadeeth wat 'n persoon nageboots het, en die verbod van so aan die kaak te stel, van Aisha dat die profeet sê: "Ek is regtig wil nie iemand boots en werklik vir my soos hierdie en soos hierdie. Saheeh uitgereik deur Imam Ahmad, (6/136-206), At-Tirmidhi (2503).
[5] Hadith dat Nee, stellig nie lyk soos die afgode dienaars en ongelowiges versprei het, soos die woorde van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam,' Selisihilah Jode en Nassara .. "[Ibn Hibban Taqrib (2186)], 'Berbedalah met dié Heidene ... " [Moslem (259)], 'Berbedalah die Zoroastriese mense .. " [Moslem (260)]
[6]. 'N boek getiteld Al-Hujaj-Qawiyyah Al-Ala Anna Wasa'ilah Da'wah werk Taufiqiyyah Sheikh ABDUL bin Abdussallam bin Barjas is gepubliseer het. 'N goeie vertraging, raai ons die boek tersebt te lees.
bron: http://almanhaj.or.id
[7]. Toe het die engel was nie nabootsen die woorde van iemand wat diserupai vorm, en gaan nie sy manier of die ander bewegings wat mense 1 diseruapinya maak.

No comments:

Post a Comment