O Jeug! Pick () die leier van 'n regverdige en eerlike?
Hierdie appèl het betrekking op die toestand van Indonesië, wat gebaseer is op die verdere agteruitgang van die ekonomie as gevolg van die mislukking van sy leiers in die bestuur van die land as gevolg van gebrek aan eerlikheid, sodat korrupsie is algemeen op alle vlakke van aktiwiteit, wat ekonomiese groei belemmer. Maar hierdie appèl geld ook vir jong mense regoor die wêreld, sowel as diegene wat woon in ontwikkelende lande soos Indonesië, maar ook ontwikkelde lande soos die Verenigde State van Amerika en lande in Europa, waaronder Rusland.
In Indonesië in die Nuwe Orde staat begroting van die gemiddelde lekkasie van 30% per jaar as gevolg van te verdamp deur korrupte gesteel is, kan dié syfer wetenskaplik word bewys en is amper soos erken deur ekonome en nooit klaar die koördinering van Minister vir die ekonomie van die laat Prof.dr Sumitro Djoyohadikusumo: Die probleem armoede in Indonesië.
Skakerings van woede gevoel reg is in die seminaar "Korrupsie verarm" wat daagliks "Kompas", die einde van Februarie. Baie wat nie kon verstaan nie, hoe kan, na 65 jaar van onafhanklikheid en 'n paar dekades te bou, die Republiek sou nie so goed vry van chroniese strukturele armoede probleem.
Om die waarheid te sê, het ons die oorvloedige natuurlike hulpbronne toegeken. Koek van die ontwikkeling in die vorm van die bruto binnelandse produk (BBP) het ook ballooned, nou die wêreld se top 20 grootste. Net so, die volume van tyd tot tyd staat se begroting en die begroting vir die vermindering van armoede, van aanhou styg. Die volume van die skuld te finansier die konstruksie het ook skerp toegeneem het. Maar die aantal arm mense hard gedruk om af te kom.
Voor die krisis, die volume van ons begroting is onder $ 100 triljoen en RP 877 triljoen BBP. Wanneer die voorkoms van armoede van 22 miljoen mense. Nou is die staat se begroting en RP 1200 triljoen bruto binnelandse produk naby aan Rp 7000 triljoen, maar die voorkoms van armoede is eintlik verhoog tot 31 miljoen meer mense.
Die armoede koers in 2010 volgens die Sentrale Buro vir Statistiek is 31,2 miljoen mense of 13,33 persent. Egter hierdie syfer tel diegene wat die kategorie van absolute armoede gemeet aan inkomste betree het, was dit die mees minimale standaarde. Hierdie syfers wys nie die ware gesig van armoede Indonesië, van die verskillende dimensies. Die syfers sluit nie diegene wat nie arm geklassifiseer word, maar baie kwesbaar vir armoede, 'n syfer wat selfs groter as die absolute armes.
As deur gebruik te maak van die toepaslike standaarde van die internasionale armoede lyn, dws inkomste US $ 2 per dag, die aantal arm is nog steeds 42% of byna 100 miljoen meer. Dit is byna dieselfde as die totale bevolking van Maleisië en Viëtnam gekombineer. Dit is, Indonesië is meestal arm mense van Suidoos-Asië.
Armoede kan daagliks word gesien voor ons oë in die vorm van die armer gebiede van wydverspreide armoede in die kaart, is daar nog verskeie benadeelde gebiede, verergering van die moeder en baba sterftes, hoë wanvoeding en gevalle van wanvoeding, hoë pryse van skool uitsakkers, is nog steeds baiedie groot aantal van diegene wat word beskou as waardig is Raskin en Jamkesmas dat 70 miljoen meer mense.
Verder, die hoë persentasie van informele werkers is ongeveer 70 persent van die totale werkers, die hoë persentasie van mense sonder toegang tot basiese regte, die dominante skool opgevoed werk van krag af is, hoë vlakke van selfmoord en kriminele agtergrond van die ekonomiese probleme, wydverspreide stedelike agterbuurtes , en nog baie meer.
Beleid paradigma Indonesië het eintlik die goue era van die uitwissing van armoede beleef. Op die piek periode van ekonomiese groei in 1976-1996, die ekonomie 'n gemiddelde groei van sowat 7,5 persent aangeteken. Hoewel die uitwissing van armoede is nie uitdruklik die prioriteit agenda van die ontwikkeling tot die vroeë 1990's, die groei wat plaasvind wanneer dit beskou word as baie pro-arm.
Ondersteun deur buitelandse valuta verdienste uit olie, die Soeharto regering teikens van hoë ekonomiese groei saam met verskeie anti-armoede program. Dit is die aanval van armoede uit twee rigtings. Die resultaat, gedurende die tydperk, het die armoede-koers met meer as die helfte verminder, van 40,1 persent (1976) tot 11,3 persent (1996).
Maar, as 'n gevolg van die 1997-krisis, die armoede-koers weer opgestaan het na 17,6% (1997) en 23,4 persent (1999). Post-krisis, het ons nie net nog nooit in staat om uit die strik van lae ekonomiese groei, maar 'n voorwaarde van indiensneming groei en armoede vermindering maar 'n lae ekonomiese groei self nie oorweeg word nie te pro-arm en toenemend nie gekwalifiseerde.
Post-krisis ekonomiese groei gemiddeld net 5,15 persent per jaar, of ongeveer 70 persent van die gemiddelde groei voor die krisis. Gedurende daardie tyd, die armoede-koers het van 18,23 persent (2002) 14,22% (2009) en 13,3 persent (2010), of 4% van die vermindering van armoede koers voor die krisis.
In die afgelope 15 jaar, het die aantal arm mense laat val het slegs 4.4% vanaf 17,7 persent (1995) tot 13,3 persent (2010). In die era van die Gus Dur en Megawati, kan die armoede persentasie verminder word tot minder as 20 persent, met koerse van 16%. Gedurende die eerste ses jaar van die regering van SBY (2005-2010), die armoede-koers slegs 2,7 persent van die hand gewys, vanaf 16 persent (2005) tot 13,3 persent (2010).
Post-krisis ekonomiese groei gekenmerk deur 'n trae bloed van baie verhandelbaar sektor werk, soos die landbou, vervaardiging of die verwerking van nywerhede, sowel as mynbou en steengroewe sektor. Groei bygedra meer nie-verhandelbaar sektore of dienste.
Industriële sektor, wat verantwoordelik is vir sowat 40 persent van die BBP en die groeikoers van 14 persent of twee keer die nasionale ekonomiese groei in die Soeharto era, groei nou slegs sowat 4% of onder die ekonomiese groei. Die helfte van die industriële sektor selfs negatiewe of naby nul persent gegroei. Terwyl die bydrae van die landbousektor tot die BBP gaan voort om te krimp van 45% (die vroeë 1970's) tot 25% (1980) en nou 14 persent van 40 persent oor die arbeidsmag te dra.
Baie ekonome skakel die probleme van die vermindering van armoede deur die praktyke van die regering sowel as die paradigma van ontwikkeling en die uitwissing van armoede paradigma, wat dikwels nie net nie ten gunste van die armes, maar ook verarm.
In die die Soeharto era, die paradigma in die vraag is 'n beleid wat fokus op die ontwikkeling van 'n hoë ekonomiese groei is.Die aanname, met 'n hoë groei, werkloosheid, armoede en ongelykheid deur self oorkom kan word.
Soos baie ander lande, Indonesië begin met die ontwikkeling van die landbou sektor. Deur middel van die Groen Rewolusie program, 'n groot landbousektor dra by tot die strukturele transformasie in Indonesië sedert die 1970's tot die vroeë 1980's. Op daardie tyd, besef plaas voeding en werk meeste van die mense het die regering die landbousektor as 'n prioriteit deur die verskaffing van verskeie aansporings en fasiliteite wat benodig word deur die landbousektor om te groei. Groei in hierdie era genoem word is baie pro-arm, want dit het daarin geslaag om miljoene van boerdery families uit armoede op te hef. Oor die jare, al die landbou-ontwikkeling beleid geïmplementeer rys self-genoegsaamheid, wat uiteindelik in 1983 te bereik.
Egter behoefte vir 1 moderne staat, veral die einde van die post-olie boom wat die regering uitgeswaai na 1 poging om uitvoer-georiënteerde bedrywe aan die bevordering van buitelandse valuta red, die maak van landbou en landelike ontwikkeling en dan "verlate" net tot 1 booster en industriële sektore wees.
'N aantal nywerheidsektore wat beskou word as 'n beter beskerm en 'n verskeidenheid van gerief geriewe. Die ontwikkeling van beleid en geïntegreerde broadbased gelaat dat 'n gat in die middel van die struktuur van die ekonomie. Hierdie era ook gekenmerk deur die geboorte van kameraad kapitalisme dat baie gefinansier die uitbreiding met lae BI likiditeit fondse, die nasionale banke en buitelandse skuld, en dan gehelp het om die 1997-krisis te aktiveer.
Die begeerte om 'n hoë groeikoers voort te sit, afhanklikheid van skuld / buitelandse kapitaal en die eise van n vry handel bestel, plus die 1997 krisis wat gedwing Indonesië boog onder druk van die IMF / Wêreld vereis Bank-ook Indonesië wye die deure te open vir die inskrywing van buitelanders, insluitend in sektore wat oorheers die lewe van die mense. Hierdie toestand is steeds in staat is om die regering te bind om meer te doen in die welsyn agenda, en plaas mense in 'n posisie om regstreeks met die vrye mark kragte, sonder beskerming.
Post-krisis, is hierdie benadering voortgesit met die liberalisering van die mark beleid deur die opening van die kraan verdere invoere van verskeie produkte en rou materiaal uitvoer krane / industriële grondstowwe, sodat ons roep tot heeltemal so handelaars en die verbruiker ekonomie, terwyl 'n hoë toegevoegde waarde-verwerking bedryf sal nie groei.
Wat het gebeur in plaas van die bevordering van die plaaslike ekonomie, maar die ekonomie is steeds afhanklik van invoer, selfs nou ook om te voldoen aan die kos al nodig.
Sommige het beskryf, na 65 jaar van onafhanklikheid, ons ekonomiese stelsel nie het verskuif van die VOC model hoofsaaklik berus op die uitbuiting van natuurlike hulpbronne en die uitvoer van primêre kommoditeite vir Handels-en fiskale beleid sou doodmaak die produktiewe sektore, soos die verwerking en vervaardiging van nywerhede in die land.
'N liberale beleid regime sonder gekoppelde die bevordering van die fondamente van die plaaslike ekonomie as die bron wat verantwoordelik is vir die oorsaak van deindustrialization is en die Involusie van die landbousektor, twee groot bydraers tot die sektor van indiensneming.
Op baie maniere, die ekonomiese orde, politieke, sosiale en kulturele regte dikwels blameer dit speel 'n belangrike rol in die die vereeuwiging armoede self en die bevordering van die proses van verarming van die mense. Ekonomiese groei sedert die Soeharto era tot nou gekenmerk deur hoë vlakke van ongelykheid, verswakkende kwaliteit van die omgewing, en vinnig terdeplesinya natuurlike hulpbronne en woude, plus verwaarlosing in belegging in die ontwikkeling van menslike hulpbronne.
As 'n gevolg van die beleid wat meer pro-groot finansiers, stedelike vooroordeel, en die dienstesektor, daar was die inkomste-ongelykheid tussen sosiale groepe en streke is steeds skerp. Ten spyte van die afname in BPS berig Gini-koëffisiënt (wat beteken dat die agteruitgang van die ongelykheid), is daar 'n prentjie wat wys die werklikheid is baie kommerwekkend.
Daar is 'n neiging van die konsentrasie van die konsentrasie beheer van nasionale bates en die voordele van ontwikkeling tot 'n klein groepie mense wat toegang tot en nabyheid aan die opsigter. Soveel as 20 persent van vandag se hoogste inkomste groep beheer nog 53 persent en 40 persent van die nasionale koek onder kry 32%, terwyl 40 persent van die laagste inkomste groep het net krummels oorblywende 15 persent. Korrupsie en lekkasie is ook saboteren die mense se reg om hul basiese regte te voldoen en om te floreer. Die aanduiding van die wyle prof Sumitro Djojohadikusumo, wat die Wêreldbank se verslag bevestig het gesê dat die lekkasie koers van sowat 30 persent van sy eie.
Die feit dat meer as die helfte van die hoof van die korrupsie-saak wys net, desentralisasie is ook desentraliseer virus korrupte praktyke van die begroting vir ontwikkeling. Die getal van die kieswet agenda maak die dreinering van die staat se begroting vir die koste van die politiek en demokrasie, terwyl maatskaplike besteding het vernou.
Verder, as die demokratiese proses, is dit ook geen waarborg die implementering van die agenda penyejahteraan mense. Nie te noem as gevolg van kommer oor die Kommissie, 40 persent van staatsgeld vloei in die gebied deur die fonds balans in die praktyk uiteindelik ngendon in SBI meer as word spandeer die fisiese infrastruktuur, openbare diens geriewe en programme te bou van ander mense se welvaart te verbeter. (Bron: http://nasional.kompas.com/read/2011/03/10/05134437/)
Oor die korrupsie, die President in buitelandse sake uitgelig
INILAH.COM, Seattle - President Civitas akademiese kollig by verskeie instellings in die Verenigde State en internasionaal as gevolg van wydverspreide korrupsie en ondermyn die geloofwaardigheid van die regering en politieke partye, die Demokratiese Party.
Net so, die gemeenskaplike draad wat die menings van akademici, studente en spesialiste in verskeie instellings in die VSA aangebied. Korrupsie is algemeen en skade aan die reputasie van SBY.
"Korrupsie is amazing, die mense van Indonesië kan meer teleurgesteld wees," sê prof Lauries Sears, Direkteur van die Suidoos-Asië Center, Universiteit van Washington, in gesprek met die skrywer in Seattle, verlede naweek.
"Van die Nuwe Orde-era, korrupsie was wydverspreid. Nou korrupsie is reeds hoogty vier. Is die regering nou leer van die swakhede van die verlede? Ag, baie bekommerd, "het Arlene Lev, die belangstelling in die studie van Indonesië en die vrou van die wyle prof Daniel S Lev wat saam met Laurie Sears, bekend as 'n" Foster moeders se kinders in Indonesië aan die Universiteit van Washington, Seattle. "Te sleg dat SBY geleentheid om die burokratiese beheer te hervorm, die oppergesag van die reg en politieke ekonomie in Indonesië verlore gaan of vermors," sê Sirajuddin Abbas, PhD kandidaat by die Universiteit van Kalifornië, Berkeley.
Indonesies nasie, bygevoeg Sirajuddin., Verlam deur eindelose mase van korrupsie omdat wetstoepassing is baie swak. "Die internasionale gemeenskap het aan die lig van die huidige regering was magteloos om korrupsie te oorkom," sê Sirajuddin Abbas Sharif Hidayatullah State Islamitiese Universiteit dosent Ciputat Lami nie meer 'n PhD by UC Berkeley.
Professionals van Indonesië by Boeing, was baie teleurgesteld met die wydverspreide korrupsie wat toegedraai rondom die uitvoerende, wetgewende en regsprekende gesag in die land.Asof die morele verval skerper en gly in die afgrond.
"Korrupsie het verskriklik is, ek is hier om in ag te neem van 'n afstand, maar dit is naby om te korrupsie as 'n sosiale siekte wat versuim het om die regering te oorkom. Dit is 'n ernstige uitdaging vir Jakarta elite korrupsie uit te roei, "sê Ir Dudi Prasetio aeronatika kundiges, wat ook die liefhebbers van godsdienstige studies en sosiale en IPTN alumnus wat nou werk by Boeing Co
Ir Effendy Sriwijaya Universiteit alumnus wat woon in die VSA en die studie-sentrum in Seattle het die regering gevra om die wet streng toe te pas sodat die korrupsie kan afgewerk word. Indien nie, die naam van Indonesië verdrink in 'n see van korrupsie verdiep. '' Ek het nog hoop dat die president dit durf waag het om die wet aan die voet af te dwing, help die Kommissie om korrupsie te verwyder,'' sê Indonesië se belangstelling in die studie.
Nie verrassend nie, is die wêreld se voorste ekonomiese tydskrif, The Economist in 'n onlangse hoofartikel ook gepubliseer in die aanlyn weergawe van die skatting, of eerder verseker, President Susilo Bambang Yudhoyono Indonesië was onder diegene wat die staat en sy party suksesvol bestuur. Na 'n opwindende oorwinning in die 2009 presidensiële verkiesing, SBY posisie natuurlik glip. '' Op die minste in die afgelope maande, "skryf The Economist.
Nie net dit nie, The Economist openlik genoem SBY lyk nou sepertilame nie lame duck aka eend. "Amper half-pad deur middel van sy tweede termyn, mnr Yudhoyono reeds lyk soos 'n lam eend," skryf The Economist. '' SBY moet die Economist-tydskrif gelees en haar aangemoedig om dit te doen is om die wet af te dwing nie,'' sê Effendy.
Aan die ander kant, The Economist die swak prestasie van die Demokratiese Party gestig deur SBY beklemtoon. In die 2009-verkiesing, het die party 'n beduidende stem te kry, met 21 persent. Dit is soort van 'n merkwaardige sprong van stemme in die vorige verkiesings dat slegs 7%. In 'n onlangse poll aangehaal deur The Economist het ook gesien hoe die party nou deur Anas Urbaningrum gelei het dit net 'n gewildheid van 13,7 persent.
Die voorwaardes wat ervaar word deur die Demokratiese Party te illustreer, The Economist, haal een van sy party se top koper, Hayono Isman, wat voor die aansluiting van die Demokratiese Party as die Golkar Party dedengkot bekend. Die Volgens Hayono, is die Demokratiese Party voor die grootste uitdaging in die geskiedenis.
Daar is twee belangrike dinge wat beide die SBY en die Demokratiese Party, gegly. Eerstens, is die kwessie van korrupsie is toegedraai rondom 'n aantal van die party-amptenare aan die party 'n negatiewe wins openbare simpatie te maak. Tweedens, 'n sterk openbare persepsie oor die onvermoë SBY, of in ander woorde, die publiek is geneig om te dink van SBY gesag te verloor.
SBY houding wat nie beslissende optrede, veral vir die mense rondom hom, beide in die kabinet en in die Demokratiese Party, word toenemend verswak sy gesag. Dit sal maak Yudhoyono, 'n voormalige militêre die algemeen moeilik om hervormings wat nodig is om hierdie nasie te bring. [Verskeie bronne: http://nasional.inilah.com/read/detail/1835854/soal-korupsi-presiden-sby-disorot-di-luar-negeri]
Donker stegie korrupsie te bestry
o deur HS L Murbandono Skandaal waarby Nazar, Angie, sommige Demokratiese amptenare, en die hele hof ikutannya slegs 'n klein deel van die korrupsie van geld se waarde is die vervaardiging van die misdaad sirkels. Die belangrikste boodskap skandaal hoe die geval van misdadigheid (misdade hê breë impak vir die gemeenskap, volk en staat) kan 1 uitstekende keuse van Turning die wetlike bepalings en politieke misleiding-misleiding wat gelei het die essensie, naamlik die misdaad van kriminele oortreders te verduister wees. Die skandaal het 'n donker gang na die beskawing van Indonesië.
Verder, die publiek het om te verstaan dat die ware plek van die kompleksiteit van die probleem van korrupsie in ons land is nie meer in die wet en die politiek, omdat die meganisme kan altyd gemanipuleer word. Die belangrikste kompleksiteit lê in 'n slegte sedes. Dit is nie net slegte morele waardes te bederf nie, maar ook as opgerold die twee groepe van misdadigers. Eerste; misdadigers wat gebeur om wetstoepassing te wees, hetsy individueel of in kelembagaan.yang moet toeslaan op misdadigers. Tweede, misdadigheid en die getuies en prokureurs is veronderstel om die saak ikutannya te eerlik in sy plek is reg en regverdig.
Verder, die wetlike en politieke manipulasie het sistemiese. Dit is die bron van ongehinderde misdadigheid in die uitwissing van korrupsie. Elke geval van korrupsie waarby geld het altyd so baie wetstoepassing persoon wat gulsig gierige en korrupte politici as 'n projek vir fortuin gevang.
Logiese gevolg van die situasie: formele materiaal wetlike geregtigheid in die hofsaal en politieke geregtigheid (die meganisme) in die amptelike geboue was nie meer betroubaar as 'n instrument om korrupsie te bestry. Laaste staatmaker vir die uitroeiing van korrupsie net bly op die morele geregtigheid van wetstoepassing akteurs, insluitend van die Kommissie.
Van daardie punt anti-korrupsie in 'n donker stegie. Daarom, die morele geregtigheid lê in die individuele gewete. Abstract entiteit wat Hy ingestel het onmoontlik. In werklikheid in ons land is daar is baie van institusionalisering gesien word as 'n morele verwysing: godsdiens, godsdienstige bediening, etiese kode, gewoontes, tradisies, sosiale konsensus in die gehuggies, dorpe en in die kantore, en 'n duisend ander vorme.
Hoe ver die resultate en die institusionalisering van prestasie vir produktiwiteit, kreatiwiteit, individuele morele heerlikheid?Natuurlik nie maklik om te antwoord. Vir 'n objektiewe antwoord lê in die hele geskiedenis van ons land.
Dooiepunt
En, as deel van die geskiedenis van ons land, baie feite van sosiale geregtigheid sedert die Nuwe Orde era tot die hedendaagse toon dat die meganisme van aksie in die wetlike instellings en politieke manipulasie wat byna altyd verpes beskermende van alle soorte van top-level misdadigers: misdadigers, oorlog misdadigers, ernstige menslike regte oortreders , en so meer. Teen die misdadigers het die manipuleerder soveel straffe tussentyd is en die see is 'n baie ligte vonnis wat gesonde verstand te ontwrig en te teister. Dit is in ons land, het 'n individuele morele kwessie nie afgehandel is,, soos pungguk gemis die maan. Daardie situasie is nie bekostigbare bereik.
Bereik 'n situasie wat nie bekostigbaar is nie en dan nou dit is wat gebeur wanneer ons nog steeds die misdadige klas die gesig staar. Die omtrek van die geskiedenis van die stryd teen korrupsie in ons land is 'n geskiedenis van mislukking van beskaafde geregtigheid. Al die gevalle waar die elite tot die elite van die huidige orde van die polinoom almal, byna niemand van die troostende gevoel van openbare geregtigheid. Wet en politiek, wat in wese die steunpilaar van nasionale en staatsbestel, nie werk nie, of doelbewus nie gefunksioneer as 'n opportunistiese kort termyn belange ter wille van krag en geld by 'n sekere elite-elemente.
Dan is dit logies dat korrupsie 'n doodloopstraat tref gelyk. Wat ons vandag het, is net moeg van die vrae. Hoekom korrupsie te voorkom, terwyl die regulasies, beleid, voorkoming en uitroeiing van korrupsie steeds nagestreef word? Is dit as gevolg van swak regering teenkorrupsie strategie? Is daar geen politieke verbintenis? Word bemoeilik corruptive stelsel in verskeie staatsinstellings? Is daar enige anti-korrupsie strategie sal gekondisioneer word as kamoeflering om misdadigers te verdedig? Hoe lank die onbereikbare situasie te bereik gaan eindig? Ons weet nie. Ongeag, God seën Indonesië. (10)
- L Murbandono HS, entoesiaste en waarnemers van die beskawing, wat in Semarang-Regency Ambarawa (/) bron:
So, my seun, hoe belangrik eerlikheid van die leiers van die land, insluitend die hele land apparaat. Die probleem ook voorkom in ander soos Indië en China lande selfs al is wat word beskou as suksesvol uit te roei korrupsie so dat die ekonomiese groei bereik 'n gemiddeld van 10% per jaar in die laaste dekade wat het geword van die 2 grootste ekonomiese mag in die wêreld deur Japan, selfs in 10 jaar sal slaag die Verenigde State in die afgelope dekades word die super krag van ekonomiese, militêre sowel.
Wêreldbank: China se sterkste ekonomie in 2030
"Ten spyte van die verlangsaming in ekonomiese groei, sal China die VSA uit te oorlê." VIVAnews - Die Wêreldbank beraam dat China die VSA as die wêreld se grootste ekonomie teen 2030 kan vervang. Maar, die kommunistiese staat regering gevra om 'n aantal van die ekonomiese hervormings af te dwing om die momentum te behou.
In 'n dik 468 bladsy spesiale verslag oor die China, wat 27 Februarie 2012 van stapel gestuur is, het die Wêreldbank het aan die lig gebring dat China 'n jaarlikse groei van 10% in die laaste drie dekades beleef het. Die huidige status van die land se tweede grootste ekonomie in die wêreld het ook daarin geslaag om meer as 500 miljoen mense uit armoede te samel.
Maar, op die oomblik, China se ekonomiese groei is nie by die eerste. Die Wêreldbank beraam dat China se ekonomiese groei in 2011-2015 was 8,5%, dan terug te stadig tot ongeveer 5 persent gedurende 2026-2030.
Tog, sal China oortref die Verenigde State. "Selfs al ekonomiese groei word voorspel, te vertraag, China sal voortgaan om die VSA as die wêreld se grootste ekonomie teen 2030 te vervang," het die verslag getiteld "China 2030 verslag."
Om die afname in ekonomiese groei te hou nie dramaties, die Wêreldbank bied ses aanbevelings aan China. Wat versterk mark-gebaseerde ekonomie en innovasie stimuleer.
Die Wêreldbank het ook voorgestel China omgewingsvriendelike beleid, of gaan groen om ernstig te implementeer. Beijing het ook gevra om sosiale sekuriteit te bied vir alle burgers. Ten slotte, het China gevra om die fiskale stelsel sowel as die verbetering van 'n wedersydse voordelige verhouding met die internasionale gemeenskap te soek. (Bron: http://dunia.vivanews.com/news/read/291823-bank-dunia--ekonomi-china-terkuat-pada-2030) Donderdag, 1ste Maart, 2012 | 12:08:14 | 191 HITS
Reis Notes "Deur die grense"
Hier is na China!
Deur: HM Agus Salim AH
Verklaring dat die wyse leer om na China, waar is.Volksrepubliek van China (PRC) is nou, die ontwikkeling is so vinnig. Mense in die bamboes gordyn land, dit het meer voorspoedig geword. Regering, julle, en ons almal lyk het baie geleer uit daardie land.
Verlede week het ek gelei het dat die Dawn Groep gereis "Deur die grense". Ons van die Dawn Groep meng saam in eenheid.Ons doel is Kowloon, Hong Kong, Macao, en Zhenzhen.
Gedurende die ses-dag reis, is dit bedoel om vriendskap te verbeter en mede-Dawn Groep te verbreed. Verder, wel, vind nuwe inspirasie in die land van Bruce Lee.
Begin voet in Hong Kong Internasionale Lughawe om terug te keer na die Lumpur International Internasionale Lughawe, Cengkareng, Jakarta, dank God alles goed verloop het. My vriende wat ook saam gesien. Ja, asof jy pas ontmoet het vir ses dae. Verwag 'n baie, broederskap voortgesit.
Gedurende die reis, baie dinge wat ek opgemerk het. Hopelik hierdie notas, kan ook nuttig wees vir lesers
Geagte. Veral hoe die ontwikkelinge in China, wat voorheen bekend was om arm te wees.
Gedurende die reis, ten minste drie gids wat ons lei. Die eerste is Yuli. Vroue van Jakarta
is getroud met die mense van Hong Kong. Hy begelei ons in Kowloon en Hong Kong. Albei is suiwer,
Jakarta inwoner wat nou 15 jaar in Macao. En die derde is aming inwoners is nou die lewende nasate van Makassar in Shenzhen.
Yuli, het gesê Hong Kong het 'n bevolking van sewe miljoen meer. Hierdie stad het nie die mode wêreld. Maar die bou van enorme wolkekrabbers. Dit het 'n aantal van die woonstelle.Trouens, daar is 'n boeiende woonstelle en 80 verdiepings.
Geen verduideliking geboue.
Vergelyk, byvoorbeeld, met Jakarta en Makassar. Daar is nog baie mense wat onder brûe, in werklikheid.
Die strate is so gereeld. Opeenhoping is baie selde teëgekom.Indien enige, net kortliks. Een van die sleutels, dissipline. Hong Kong is baie gedissiplineerd samelewing. Dit was ook omdat die polisie kan nie langer "flirt" met die bestuurder, byvoorbeeld.
Elke polisieman het 'n nommer as identifikasie. Om dit makliker vir inwoners om te rapporteer dat "alle soorte". Daar is ook kameras oral. As die polisie "flirt" met 'n bestuurder wat 'n oortreding begaan is, byvoorbeeld, direkte middag op televisie uitgesaai. Oortreders ook direk na die tronk. Daarna het, afgedank.
"En niemand durf waag om te oortree. Beide motoriste, voetgangers, en wetstoepassing, "sê Aming, seker.
Al te duidelik. Dit is omdat al die mense moet nie rommel. As daar is wat ons wil wegdoen van afval, weefsel, byvoorbeeld, het ons om te wag totdat daar 'n asblik. Die Regering is die voorbereiding van 'n baie asblik langs die pad. Insluitend, dromme vir die rokers om te rook. Dit behoort nie enige rook, soveel ons teëkom in Makassar en Jakarta.
Nog 'n noot, waar die toerisme baie professioneel bestuur word.Op Victoria Peak, byvoorbeeld. Alle kunstenaars China
en wêreld syfers was. In hierdie plek, daar is 'n winkelsentrum.So kan besoekers ook 'n aandenking koop of OLE-voorgestel.Ja, daar is nog baie verskil van ons visier is nie behoorlik bestuur nie. Indien enige
geskenk of souvenir, so beperk is.
In sommige van die toerisme-aantreklikhede wat ons besoek het, beide die Victoria Peak, venster van die wêreld, die tempel van
'N Ma, al daarin geslaag om baie mooi. Mooi, skoon, en ons staan vir 'n lang. Daar is geen bedelaars of bedelaars. Trouens, baie selde vind ons die beampte. Die Gemeenskap lyk baie bewus te gewees het. Buitengewone.
In Hong Kong, Macao, Kowloon, en Shenzhen, is ook werkloosheid betaal. Daar is egter mense wat werkloos is, aan die ander kant, beslis skaam. Omdat soveel werk. Net so, bejaardes (bejaardes). Betaal tot Rp 5 miljoen (in dollar). So, is so 'n lewe in die samelewing georganiseer.
Trouens, daar is een of twee bedelaars in die winkelsentrum op Lo Hou Senzhen. Maar, sê Yuli, hulle het uit China. Ten spyte van bedel, dit is selde dat die saak aan hulle. Dit is omdat, miskien, as 'n salaris betaal is, het ook aan hulle 'n les te hou soek na werk as net bedel. Onthou die bedelaars wat slaap onder 'n brug in Jakarta. Of die bedelaars op elke punt van die rooi lig in Makassar.
Soms, as dit nie gegee munte, kan motors geëts word sonder skuld. Of dit nou in Hong Kong, Macao, Shenzhen en Kowloon, die publiek glo sterk sy regering. Dit is omdat die regering nie 'n goeie voorbeeld te gee. Ferm en konsekwente reëls. En meer belangrik, die regering was bang om te korrupsie.
Hoop, een dag, ons geliefde land, dalk meer bekommerd oor mense. Die regering is ook nie meer net te besig om met die simbole van krag verkiesing, presidensiële verkiesing, pilgub, en verkiesings. Sodat die mense, aan die ander kant, bind nie 'n baie te toon dat die reeds vasgesteek paaie. Hopelik! (Bron: http://www.fajar.co.id/read-20120301000814-belajarlah-ke-china) Op soek na 'n regverdige en eerlike leier is baie moeilik. Eerste in die Nuwe Orde-era toe baie jong leiers wat goed bekend militante en bekend te wees baie vroom (voorlegging) die Islamitiese Sharia (gebed / gebed) vyf wahtu 'n dag vir 'n voorbeeld uit te voer. soos ons gesien het in die Islamitiese gebed kan verhoed dat onsedelikheid en kwaad (insluitend korrupsie). Maar wat gebeur wanneer hierdie jong mense is 'n leier het selfs betrokke by korrupsie self. Dit is dus moeilik om te voorspel of die jeug is in ooreenstemming met hulle geloof, of selfs verminder word as gevolg van die versoeking van geld.
Gebed wat werk Voorkom Keji en Munkar إن الصلاة تنهى عن الفحشآء والمنكر inderdaad, gebed is 'n skande en onregverdige dade te voorkom
Meer besonderhede is soos volg: اتل مآ أو حي إليك من الكتاب وأقم الصلاة إن الصلاة تنهى عن الفحشآء والمنكر ولذكر الله أكبر والله يعلم ماتصنعون {45} العنكبوت Lees wat aan jou geopenbaar is, naamlik die boek (die Koran) en salat te vestig. Trouens gebed teëhou uit fahsya dade "en onregverdig. En herinnering van God (gebed) is groter (die primaat van die ander kultusse). En Allah weet wat jy doen.(Qur'an 29:45)
Geloofd sy. Allah Ta'ala, sholawat en die begroetinge kan altyd gewy aan die profeet Mohammed, sy bondgenote, en Tabi'ut Tabi'in Tabi'in sowel as aan diegene wat in hul voetspore volg, totdat die dag Qiyamat. Qurtubi het gesê in die teks van die vers Allah bestellings die profeet Mohammed. en die Moslems, lees die Koran en arbitreer met hom. En met betrekking tot tyd instel gebed, ablusiegeriewe, te lees, te buig, te gaan gooi, tasyahud en al die bepalings van die geldigheid van gebed. Beteken daar is gebed vyf verpligte gebede dat God die sondes van sy slawe sal vergewe wanneer af te dwing. As die hadith van die profeet wat At-Tirmidhi van Abu Hurairah. Die profeet het gesê: Wat sou jy dink dat as daar mense is wat 'n bad in die rivier voor jou soveel as vyf keer per dag? Is dit nog steeds vas in die vuil badanya?Die inwoners het geantwoord: Nee, nie meer kotoranya (regtig skoon). Die profeet het geantwoord, wat is 'n voorbeeld gebed vyf keer. God neem weg van die sonde en foute van sy kneg.
• Abul Aliyah in die gebed gesê dat daar drie belangrike elemente,. Naamlik Ikhlas,-khosyah (vrees) en dhikrullah (onthou Allah). So as elke gebed is daar nie 'n derde is, word dit genoem gebed. Omdat die inhoud van die opregtheid sal aan die ma'ruf bring, khosy-goed wat jou sal verhoed dat die onregverdiges en dhikrullah sal genooi ma'ruf betekenis en onreg te voorkom. • Ibn Mas'ud het gesê: Dit is nie die gebed tho'at wat nie teen gebed. Hou gebed is om om dade fahsya en onregverdig te voorkom. • Ibn Umar het gesê: Die profeet het gesê: Enigeen gebid, en dan nie om goed te doen en verbied onregverdige beramar, sy gebed is nie van plan om by te voeg, maar ver van God. • Al-Hasan het gesê: O kinders van Adam, bid dit is wreed en onregverdig wees om te verhoed dat, indien nie stop jy sholatmu van skande en onreg doen, dan is jy bid nie. •. Ibn Mas'ud, Ibn Abbas, Al-Hassan en Al A'masy het gesê dat gebed nie verhoed dat iemand van fahsya 'en onregverdig, sy gebed sal nie veel wees om by te voeg nie, behalwe van Allah.(Wanneer gebed is om naby aan die gode) • Al Maroghi baie besliste herinnering: Voorwaar, Allah het ons beveel om die gebed, wat gekom het met 'n volkome te vestig, wat die resultate na die gebede dat die skuldige is verhoed dat die skande en onregverdige dade, beide onreg duidelik en verborge as die Woord van God bo. So as die effek bestaan nie in die siel, Die ware gebed wat hy gedoen het, was bloot 'n vorm van bewegings en uitsprake is leeg van gees aanbidding, wat sou die hoogte en perfeksie van die betekenis van gebed verwyder. God is teen die oortreders van die ongeluk gebed en vernedering bedreig. Fawailullilmusholliin, alladziinahum fii sholaatihim saahuun, beteken dit so wee diegene wat bid, diegene wat nalatig is van hul gebede. Fahsya begrip en onregverdige: • In die paragraaf lees إن الصلاة تنهى عن الفحشآء والمنكر middel: Waarlik, gebed teëhou van aksie fakhsya en onregverdig. • Al-Fahsya "(الفحشاء) Die interpretasie van Mora-RI vertolk moet word met onsedelikheid. Hierdie betekenis is minder duidelik en ondubbelsinnig. Wanneer ons 'n woordeboek Al Munawwir, wat beteken baie duidelik en ferm-baie van die betekenis is nie so goed nie. Al-Fahsya "is 'n houding / praktyk is sleg, lelike, vuil, obsene, suinig, inhalig, vuil woorde, woorde wat deur 'n gesonde verstand kan nie aanvaar word nie, en sê nie / het dit beteken egbreuk. naudzubillahi min verbied. (Definisie van Al Munawwir: p 1113) • Al-onregverdig (المنكر) Die interpretasie van Mora-RI word gedefinieer as die onregverdige daad, aandag asseblief, die betekenis is die minder verstaan. • Al-Abdullah Al Qoulul Rojihi in sy boek Al Adhhar fiddakwah bayyin Munkar genoem dat elke praktyk / handelinge verbied word deur die Islamitiese wet, laakbaar dat dit dek alle ongehoorsaamheid en dwaalleer, wat voorafgegaan is deur die teenwoordigheid van al van politeïsme. Daar is nog te sê dat Munkar is 'n versameling van die kwaad, wat bekend deur die sharia en die slegte sin van die woord, afgodery, aanbid beelde en silaturrahmi koppel. • Die deskundige kommentaar is baie duidelik dat ware gebed is om die oortreders van die wet fahsya en onregverdige, (sien omskrywing bo alle 2nya) om te verhoed dat daar in gebed is die lees van die Koran met waarskuwings.
TADZKIROH persoonlike en familie:
A. God se wil is sal ons nie verveeld word wanneer daaraan herinner dat die Sahaba en Tabiut Tabi'in Tabi'in / As-Salaf al-Salih was meer mense wat die leerstellings van Islam weet na Mohammed korrek gesê, as ons ons is nou. Toe het ons hulle prioritiseer, ons leer om hul dade, dan is ons weer oefen hulle Islam so veel as wat ons kan om te oefen, sodat ons lewens is nie verlore nie. 2. Hoeveel jaar hervat ons oefen gebed, is daar 'n invloed in ons? Gebed is baie naby aan die daaglikse praktyk, die oortreder gebed onregverdig en fahsya is afskrikmiddel ". As iemand nie bid en beveel haar ongeregtigheid husnudhon hy nie kan verstaan nie, en dit is omdat: a.Orang 'n gebed wat nie die Koran lees en nadenke oor die betekenis b.Orang die gebede wat nie deelgeneem het aan die studie Islamisering c.Orang 'n gebed dat daar geen poging aangewend om die betekenis van om te leer om die regte / goeie 3. Met fahamnya elke persoon en familie oor ma'na gebed, wees verseker dat in 'n relatief kort, onregverdige en fahsya-se loop in die gemeenskap, deur film, radio, televisie, vidio, koerante, onwettige handel, manlike losbandigheid vroue, owerspel, oop aurot buite, korrupsie / diefstal, samespanning, nepotisme, dobbel, drank, sal gou verdwyn. Weereens, as die oortreder se begrip ma'na gebed en gebed. Mag ons diegene wat gebed verstaan, Amien. • Bronne & verwysingsmateriaal: A. Ad-Durrul tafsir tafsir Al Ma'tsur Mansyur Fit, Imam Suyuti. 2. Tafsir Al-Jami is Liahkamil-Koran, Al-Qurtubi. 3. Tafsir Al Qur'anul Adhim, Abul Fida 'Ismail Ibn Kathir. 4. Tafsir. Al Maroghi, Ahmad Al Maroghi Musthofa 5. Tafsir. Al Qosimi, die Muhammad Jamaluddin Al Qosimi 6. Qodir Fathul kommentaar, Al-Imam as Syaukani 7. Die beginsel van Fie tafsir Al sê Eva 8. Taisir Aly Al-Li Qodir ikhtishor tafsir Ibn Kathir, Mohammed lot van Ar-Rifai 9. Bada'iut tafsir Al-Jami is Litafsir-Qoyyim Ibn Al Jauziyyah, Yasri As-Sayyid Mohammed (Bron: http://maktabah-jamilah.blogspot.com/2010/04/sholat-itu-mencegah-perbuatan-keji-dan.html)
Geloof kan groei en kan verminder Kyk, die geloof wat op sigself 'n dienaar van dit kan groei en kan ook verlaag word of selfs verdwyn sonder 'n spoor van 'n persoon. Al-Imam Abdurrahman bin-Amr Al-Auza'i rahimahullah is gevra oor die geloof, of dit kan groei. Hy het geantwoord: "Ja (verhoog), tot so 'n berg." Daarna het hy weer gevra: "Kan dit verminder word?" Het hy geantwoord: "Ja, totdat selfs die geringste" Net so, Imam van Ahlus Sunnah wal Jama'ah, is die Ahmad Bin Hambal rahimahullah gevra oor die geloof, of dit kan verhoog en verlaag? Hy het geantwoord: "Geloof is verhoog tot die hoogtepunt van die sewe hemele en die aarde se kors wat tot sewe verminder word." Hy het ook gesê: "Geloof is (wat) woorde en dade, kan verhoog en verlaag. As jy die praktyk van die grond, dan is die geloof sal groei, en as jy mors nie, dan het die geloof sal verminder word. " Wel, dit is die aqeedah van Ahlus Sunnah wal Jama'ah, naamlik 'n persoon glo dat die ware geloof kan groei en kan ook verminder word. Sodra ons weet dat dit blyk dat die geloof kan groei en kan verminder word, wat gedoen moet word deur 'n gelowige om die gehalte van sy geloof in stand te hou? Allamah Imam Abdurrahman bin Al Nasr As rahimahullah Sa'di het gesê: "'n gelowige gegee deur Allah Ta'ala taufiq, het hy altyd probeer om twee dinge te doen: Eerstens, die geloof en sy takke te reinig, deur die pad mengilmui en dit beoefen. Tweedens, probeer om te weerstaan of beskerm homself van ander Toetse (toetse) sigbaar en verborge wat kan ontken hulle (verwyder), kanselleer dit of dit is erodeer geloof "(Op wal-bajaan Taudhih lisy Syajarotil Faith, bl 38). Broer Moslems, weet! Daar is 'n paar werke wat God bereid is om in staat sal wees om te veroorsaak dat n mens se geloof te verhoog, waaronder: Eerste: Lees en tadabbur (mediteer of dink oor die inhoud van die baarmoeder) Quranul Al Karim. Mense wat lees, en die inhoud van die moederskoot mentadabburi Al Koran sal kennis opdoen en kennis maak 'n sterk en groeiende geloof. Allah Subhanahu wa Ta'ala om te preek oor die gelowiges wat dit gedoen het: "Waarlik diegene wat glo dit is dat wanneer hulle die naam van God genoem het, het hulle harte was, gebeef het, en toe lees sy verse so vermeerder BEREKA geloof, en die Here was hul enigste vertrou nie "(Surat al-Anfal-[8]: 2). Die Al Imam Al Ajurri rahimahullah het gesê: "die Elkeen mentadabburi Al Koran, sal hy sy Here, die Almagtige te ken en te weet die grootheid, krag en qudrah Hom en aanbid, wat nodig is om dit. So het hy altyd elke plig en weg van enigiets wat nie maulanya (di Allah Ta'ala) bevoordeel. " Tweede: Ken Asmaul die Al Husna en die eienskappe van God soos vervat in die Koran en Sunnah, wat dui op die absolute volmaaktheid van God op baie maniere. Wanneer 'n dienaar weet dat die Here met die noodsaaklike kennis, dan is die pad van diegene wat afwyk oorleef het, inderdaad hy is 'n addisionele taufiq in die geloof. Omdat 'n slaaf as God ken die regte manier, hy is een van die mees kragtige geloof en gehoorsaamheid, sterk vrese en muroqobahnya te Allaah. Het Allah Ta'ala gesê: "Waarlik, die vrees van God te midde van sy dienaars is geestelikes" (Surat Fathir [35]: 28). Al Imam Ibn Kathir verduidelik: "Voorwaar, hy wat waarlik vrees Allah is 'n skolier wat God ken." (Tafseer. Ibn Katheer, 3/533). Derde: Neem siroh of die reis van die lewe die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam, deur die waarneming, kyk en die bestudering van sy siroh en sy eienskappe is goed en edel temperament. Imam Ibn-Al Qoyyim rahimahullah verduidelik: "Van hier kan jy weet dat die belangrikheid van die apostel en kneg om te weet wat hy gedra het, en geregverdig is in wat hy verkondig en te gehoorsaam wat Hy beveel. Aangesien daar is geen geluk en voorspoed in die wêreld en die hiernamaals nie, behalwe met vermanings. Geen manier om die goeie en slegte in detail behalwe darinya.Maka te weet wanneer iemand opgemerk die aard en karakter van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam in Al Koran en Al Hadith, het hy ongetwyfeld sal baat vind hom, dat sy gehoorsaamheid aan die profeet sallallaahu' alaihi wa sallamsterk, en groeiende liefde vir hom. Dit is 'n teken van die toenemende geloof en praktyk verby mutaba'ah Salih. " Vierde: (praktyk) uit te oefen die deugde van die Islam. Weet, is die ware leringe van Islam is al die goeie, aqidahnya suiwerste, mees lofwaardige gedrag, die mees regverdige wette. Van hierdie siening van geloof in God versier die hart van 'n dienskneg en liefde, met geloof, as God aan sy liefde vir sy keuse, naamlik Nabiyullah Mohammed sallallaahu 'alaihi wa sallam (sien QS Al Hujurat [49]: 7) So is die geloof in die hart van 'n dienskneg is iets wat baie geliefd en mooiste. Daarom, sou 'n dienaar van die soetheid van die geloof in sy hart voel, sodat hy sy hart versier met die belangrikste punte van die aard en wese van die geloof, en sy ledemate is versier met 'n werklike dade (liefdadigheid Salih).(Op die wal Taudhih bajaan, p 32-33) Vyfde: Lees siroh Salih Salafush woon of reis. Wat word hier bedoel Salafush Salih is die bewoners van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam en diegene wat hulle volg behoorlik (sien QS by Tawbah [9]: 100). Enigiemand wat lees en betaal aandag aan sy lewe reis, hul deugde sal vind, morele waardes, sedes is groot, ittiba se hulle aan God, hul aandag aan die geloof, hul vrees van sonde, ongehoorsaamheid, Riya 'en nifaq, sowel as hulle gehoorsaamheid en gou in goedheid, krag en sterkte van hul geloof in God wat hulle aanbid en so aan. Met aandag aan hul situasie, dan geloof raak sterker en die begeerte om hulle in elke opsig te lyk. As Shaykh al-Islam Ibn Taymiyyah sê rahimahullah: "Wie is soortgelyk aan hulle (die bewoners van die profeet), dan is hy meer volmaakte geloof." (Sien Kitab. Al ubudiyah, p 94). En natuurlik, iemand wat lyk soos 'n volk is hy een van diegene wat hulle nie. Dit is 'n paar werke wat God bereid sal in staat wees om te lei tot verhoogde geloof. Soos vir die dinge wat kan verswak n mens se geloof is die teenoorgestelde, onder hulle onkunde van die Islamitiese wet, verwaarlosing, vergeet nie, en draai weg van gehoorsaamheid aan die ongehoorsaamheid en groot sondes nie, na aanleiding van die passies en dies meer. Hopelik sal ons sluit sy dienaars is altyd ekstra geloof, en gehou van swakheid en vernedering. Musta'an Allaah.
________________________________________________________________________________(Aangehaal van Salafi tydskrif uitgawe van Ibn Abdillah XVIII/Shafar/1418/1997 opgesom deur Abu Zuhri) Bron: http://www.salafy.or.id/salafy.php?menu=detil&id_artikel=183
(Bron: http://abihumaid.wordpress.com/2011/02/07/iman-bisa-bertambah-dan-bisa-berkurang/)
Die ekonomie is wat die verdere daling Indonesië het nie die vierde ekonomiese mag nie, maar slegs die vierde grootste bevolking in die wêreld, na China, Indië, die Verenigde State veroorsaak.
Vind 'n leier wat is ook nogal moeilik, en die dilemma vir Indonesië, vir Indonesië die oorvloedige natuurlike hulpbronne, maar het is gedreineer van buitelandse maatskappye, net kyk op die reuse-goud myn in trmbagapura, is Papoea beslis 'n reuse-Amerikaanse mynbou maatskappy Freeport McMoran, Indonesië se ru-olie produksie ook beheer word deur die Amerikaanse reuse Chevron (voorheen Caltex) via imnyak my rou in Duri, Riau, Oos-Kalimantan se natuurlike gas maatskappy beheer word deur die Amerikaanse reuse Unocal, en die Franse oliemaatskappy Total FinaElf. Nou is die reuse van die Britse peruhaan BP (Beyond Petroleum) sal 'n groot genoeg natuurlike gas in die raffinadery'' Taai "in Wes-Papoea. Die resultate van die steenkoolmyne sowel as ander staatmaker van baie buitelandse-beheerde, soos Suid-Korea, tensy Kideco van tin myn wat nog steeds oorheers word deur die maatskappy in staatsbesit PT Timah myn. Ander strategiese maatskappye soos Indosat telekommunikasiebedryf is beheer perusahaab Singapoer. Dahlan Iskan nie meer Daar is ondernemings in staatsbesit vir verkoop aan buitelandse Jakarta - die minister van openbare ondernemings (SBO) state in Dahlan Iskan, sou nie meer ondernemings in staatsbesit verkoop word aan buitelanders. Sake-ontwikkeling sal slegs gemaak word deur die kapitaalmarkte en samesmelting by die houermaatskappy (holding).
"Natuurlik sal daar geen verkoop van staatsondernemings aan buitelandse maatskappye. Era is verby," het Dahlan het in sy kantoor, Jalan Medan Merdeka Selatan, Maandag (13/02/2012).
Volgens hom is die keuse vir die ontwikkeling van die huidige staat is deur die kapitaalmark en die houermaatskappy. So, nie meer staatsbates beheer deur buitelandse Piha.
"As die IPO (aanvanklike openbare aanbod / openbare aanbod) reg deur die kapitaalmark, maar indien dit verkoop aan 'n buitelandse maatskappy nie meer bestaan nie," sê die voormalige direkteur van die PLN.
In werklikheid, Dahlan teiken, binne die volgende twee jaar, mag geen maatskappy het 'n rooi kenteken wat gekoop kan word om buitelandse maatskappye.
"In die verlede het sommige SOE dan verkoop die resultate in die staat se begroting (Staat begroting), se baseball staat het die geld," het hy bygevoeg.
Dit was, sê Dahlan, die staat het nie geld nie en daar is baie bolongnya begroting. Staatsamptenare te betaal het nie genoeg geld nie, so daar is 'n gedeeltelik staatsbeheerde aandele verkoop word aan buitelanders.
"Net nou is daar nie meer verkoop aan 'n vreemde staat, wat, as dit nie daar is nie meer nie," het hy gesê.
Een daarvan is meerderheid ondernemings in staatsbesit is verkoop aan buitelandse PT Indosat Tbk (ISAT). Singapore Telecom Ltd (SingTel) aan die koper by die tyd van Indonesië gelei deur President Megawati. Bron: PT Indosat Tbk, voorheen bekend as PT Indonesies Satellite Corporation Tbk. (Corporation) is 'n toonaangewende verskaffer van omvattende telekommunikasie dienste en die tweede grootste sellulêre dienste in Indonesië (Matrix, Mentari-en IM3).Vanaf Junie 2011, die samestelling van Indosat-aandele is: QTEL Asië (65%), die Regering van die Republiek van Indonesië (14,29%), Skagen AS (5,57%), en die publiek (15,14%). Indosat sy aandele op die Indonesië Aandelebeurs in New York Stock danBursa. (Bron: http://id.wikipedia.org/wiki/Indosat) Miskien is dit nog steeds oop vir Indonesië tot hierdie land se ekonomiese vooruitgang en ontwikkeling wat billik agribesigheid sektor (landbou) en visserye. want in die twee gebiede 'n groot arbeidsmag kan absorbeer, maar vereis nie groot beleggings en duur tegnologie, soos goud mynbou, olie en steenkool en natuurlike gas. Tensy die nodige ondersteuning en aansporings van die regering 'n Skipbouery te bou sodat kan vissers vang vis sonder bekommernis oor die verrotting van die visse in die see, want dit het 'n skip wat 'n koel masjien.
Industrialisering van visserye Indonesië het 'n deurbraak nodig Jakarta (Bovenste Nuus) - Minister van maritieme sake en Visserye, het gesê dat Die Sharif Cicip Sutardjo, die Ministerie van maritieme sake en Visserye (MMAF) vereis 'n deurbraak in die optimalisering van die verwesenliking van die konsep van die industrialisering van die vissery in Indonesië.
"Met die nuwe konsep van die industrialisering van die vissery wat ons nodig het energie, aksie, en deurbrake," het Sharif het gesê, nadat die inhuldiging Cicip Sutardjo echelon strukturele posisie van die CTF in Jakarta, Donderdag (23/2).
Sharif op verskeie geleenthede dikwels die konsep van visserye industrialisering het die belangrikste konsepte na vore gebring na die vervanging van Fadel Mohammed.
Volgens hom het in die industrialisering van die see-en vissery, die verband tussen stroomop nie goed werk as daar geen appèl teen die stroomaf bedryf, naamlik die verwerking en bemarking.
"Stroomop stroomaf verbeterings aangebring word om die mededingendheid van die vissery produkte te verhoog. Synergy sentrale regering, plaaslike regering, private en gemeenskap word die sleutel tot sukses in die verbetering van mededingendheid," het hy gesê in 'n nasionale koördinering Vergadering van die CTF in Jakarta, 7 Februarie.
Daarbenewens het hy ook voorgestel dat die die CTF wil graag die besigheid van see-en vissery te sit as 'n onderwerp wat bemagtig maritieme-en vissery-kommoditeite, eerder as voorwerpe.
Volgens Sharif, die konsep van die industrialisering van die vissery kettie hy streef daarna om meer waarde te skep sodat dit kan die toename in die welsyn van die vissers en ander vissery besigheid versnel.
As dit behoorlik bestuur word en goed, het hy bygevoeg, dan seker daar is potensiaal vir mariene hulpbronne en visserye is baie volop Indonesië wat kan ook gebruik word as 'n motor van streeks-en nasionale ekonomie.
Aan die einde, die Minister van maritieme sake en Visserye het ook gekyk na die behoefte vir daadwerklike pogings van verskeie partye, sowel die sentrale regering, plaaslike regering, openbare en private sektor.
"Met ander woorde, mededingendheid gebou moet word wat gebaseer is op die integrasie en die betrokkenheid van alle" belanghebbendes (stakeholders) is, "het hy gesê.
Nie optimaal
Egter Sharif het ook gesê dat die industrialisering ontwikkeling van mariene en vissery tans nie optimaal en baie probleme is gevind, beide in stroomop en stroomaf.
Daarom, beleid en strategieë gerig op die CTF in die ontwikkeling van industrialisasie, onder andere, die versnelling en die uitbreiding van die vermindering van armoede aan te moedig deur die verbetering van die lewens van die vissers.
Daarbenewens sal die CTF ook moedig die uitbreiding en versnelling van ekonomiese ontwikkeling van Indonesië, veral die ontwikkeling van mariene en vissery in die 3 ekonomiese korridors (Bali - Nusa Tenggara, Sulawesi, Maluku en Papoea) en formuleer die ontwikkeling beplanning van see-en vissery in 2013 dat gefokus op die industrialisering van mariene en visserye.
Sharif ook verbou echelon amptenare ten einde die prestasie van ministeries wat hulle lei in die besef van die konsep van die industrialisering van hierdie visserye te optimaliseer.
Volgens hom, "toer van die reg" of die verwydering van 'n mens se posisie in die strukturele posisie as gevolg van ontslag is nodig op ander plekke is 'n gemeenskaplike gegradeer het in die regering.
Daar is 7 nuwe beamptes is gesweer in by die CTF, insluitend Heriyanto Marwoto as direkteur-generaal van Visserye Heryadi Dedy Sutisna vervang die Expert Personeel van ekologie en Mariene hulpbronne, en die grensgebied Hutagalung Parulian as direkteur-generaal van Visserye produk verwerking en bemarking Victor PH Nikijuluw die plek van die kundige personeel vir openbare beleid.
Daarbenewens is daar ook Slamet Soebjakto as direkteur-generaal van die Akwakultuur vervang Ketut Sugama, en Rizal Max Rompas as Hoof van Navorsing en Ontwikkeling van Mariene en Visserye vervang Endhay Kusnendar.
Prioritiseer die 6 kommoditeit
Wanneer het na die seremonie, direkteur-generaal van Visserye produk verwerking en bemarking (P2HP) nuwe CTF, die grensgebied Hutagalung, het gesê dit sal ses mariene en vissery kommoditeite prioritiseer in 2012 voor.
Grensgebied het gesê die vestiging van ses kommoditeite wat dit beteken nie dat ander kommoditeite nie oorweeg word nie, maar dit is ook 'n faktor wat as gevolg van begrotingsbeperkings.
Daarbenewens, het hy voortgegaan, die bepaling van ses kommoditeite in 2012 is ook in ag geneem gaan maak die die CTF sal wees meer gefokus op die uitvoering van die pligte wat aan die CTF.
'N totaal van ses kommoditeite wat deur die CTF prioriteit is garnale, tuna, see gras, baber, melkvis, en baber.
Terwyl die algehele, het hy gesê, sal dit die bevordering van die vennootskap met "belanghebbendes" of met verskeie belanghebbendes en betrokke ministeries soos die Ministerie van Nywerheid en Handel Ministerie.
Verbetering van die logistieke stelsels
Grensgebied verduidelik, is dit die industrialisering van die vissery te versnel, nie net in stroomaf of verwerking, maar ook in die stroomop sektor is om vis produksie stelsels te verbeter.
Terwyl een van die dinge wat in die versnelling van die vissery ingesluit is, het hy bygevoeg, is om aan te moedig om die verbetering van die logistieke stelsels is nou verwant aan die probleem van rou materiaal beskikbaarheid waarborge.
Tot op datum het CTF gebou om 'n aantal middele om die logistieke stelsel te verbeter op 'n stadium soos "koue stoor" of 'n koue stoor.
Verder, die grensgebied het ook opgemerk dat daar ook pogings om vervoer roetes te verbeter, of as met 'n skip of 'n cruise of per vliegtuig.
Hy het daarop gewys dat vervoer gebruik moet word as die vervoer pad van die lug is vars tuna vis gevang van die kusgebiede van die Wes-Sumatra, wat aan die Jakarta bemark word.
Grensgebied het ook bevestig dat dit ook nie net die bevordering van die nasionale logistieke stelsel, maar ook in die harmonisering van die verskillende streke in ASEAN of Suidoos-Asië, veral in die lig van die program van Suidoos-Asië Ekonomiese Gemeenskap teen 2015 te doen.
DG P2HP mening, die grootste probleme in die vissery wat gelei het tot die opkoms van die diskoers omstredenheid oor die invoer van die vissery te beoordeel die probleem lê in die verdeling van die oorskot na 'n minus en nie met betrekking tot die aantal vangste.
"Die grootste probleem was nie die gebrek aan die vis, maar 'n oneweredige verspreiding," het hy gesê.
Die grensgebied byvoorbeeld, wat beskou surplus produksie gebiede sluit in die waters van die streek, die ooste van Indonesië, maar die meeste van die verwerking en teikenmarkte is geleë in die weste van Indonesië.
Maar, volgens hom, neem 'n baie tyd om in staat te wees om oplossings vir hierdie probleme met betrekking tot verbeterings aan die infrastruktuur soos gestuur bane van oos na wes te vind.
"Miskien is dit vir 'n gereelde cruise passasiers is daar nie, maar vir goedere is steeds moeilik," het hy gesê.
Vir wat, hy het ook opgemerk dat sy maatskappy ook 1 nasionale logistieke stelsel van die vis word verwag om die probleem op te los sodat verspreiding van vis produksie in Indonesië kan meer eweredig versprei word met die vervoer van vis vang visserye sentrums van die surplus is die ontwikkeling.
Invoer en vloot
Kontroversie ten opsigte van die invoer van vis kwessies, grensgebied sê dat dit 'n laaste uitweg as die getal van die nasionale vis produksie is nie voldoende om by 'n sekere tyd op verskillende tye van skaarste soos minimale 'n arrestasie.
"Die Ministerie moet die beskikbaarheid van grondstowwe (vis) te help," het hy gesê.
Hy het aangehaal, in Januarie-Februarie, is daar groot golwe wat veroorsaak het dat baie vissersbote nie vaar nie of maak nie arrestasies soos gewoonlik.
As gevolg hiervan, het hy gesê, die CTF moet ook dink oor die beskikbaarheid van grondstowwe vir verskeie industriële bedrywighede in die vissery is ook nog goed gaan.
Intussen het die vloot-verwante kwessies, die Hoof van Menslike Hulpbronne Ontwikkeling van Marine en Visserye Sjarief Widjaja gesê, slegs sowat 0,6 persent van die hele vloot van visvang bote in Indonesië wat het 1 gewig van meer as 30 grosston (GT) of die potensiaal en vermoë van die vaar op na die die oop see.
"Van die totale 590,000 bote in Indonesië, slegs sowat 4000 skepe n massa van meer as 30 GT," sê Sjarief Widjaja, die boek hersiening show "Vissers Transformasie: Building Menslike Hulpbronne Formule Marine en Visserye" in Jakarta, Vrydag (24/2).
Ter vergelyking, Sjarief gesê Widjaja, Vietnam het 'n vloot van skepe soveel as 35.000 skepe. Van hierdie, is daar sowat 24.000 skepe n gewig van meer as 30 GT.
Volgens te Sjarief, weeg slegs 30 GT vaartuig wat die vermoë het om die vissery te vang na die oop see terwyl die skip onder die meer toepaslik in die kusgebiede.
Hy spyt oor dit, want in Indonesië het 'n visvang hulpbron wat is een van die grootste in die wêreld, selfs soveel as 2,7 miljoen mense.
Hy het egter gesê, van sowat 2,7 miljoen vissers wat meestal net in staat om vis te vang in kusgebiede, maar slegs 'n paar vissers wat bote wat kan vang vis tot die hoë see.
"Die ervaring van lande soos Japan, Korea en China is die getal van die vissers en hul vloot is nie groot nie, maar hulle het die kapasiteit sailormanship" (kepelautan) is hoër as ons s'n, "het hy gesê.
In werklikheid, volgens Sjarief,, naburige lande soos die Filippyne en Viëtnam het ook 'n hoër lewe kepelautan hoewel die getal van die vissers dat hulle minder, maar baie van diegene wat "speel" in die soeke na vis tot die hoë see.
Vir wat, hy het aangevoer dat dit 2 strategieë wat verbeter die vermoë van die visbestanden ten einde nie net wees meer vaardige in die werking van die weeg vaartuig, maar ook 1 hoë gees kepelautan onder andere te wees om dit te staan om op die oop see gedurende die tydperk sal ontwikkel vir maande. en hulle nie regtig nie te veel afhanklik is met die weer, nie as slegte weer is nou so min soos die golwe van die see is hoog dat baie werklose vissermanne kan nie vis (vis visvang). Daarbenewens ander strategieë om alternatiewe lewensbestaan vir die vissers te ontwikkel sodat hulle ook kan 'n inkomste wanneer hongersnood. (Bron: http://www.antaranews.com/berita/299277/industrialisasi-perikanan-indonesia-butuh-terobosan)
Nog 'n struikelblok see Indonesië (Breë River) juis gebruik buitelandse vissersboot wat 'n groot en gesofistikeerde (hoë-tegnologie) om die vis in die territoriale waters van Indonesië te steel. Indonesië gelei het om die toestand van armoede kan nie bekostig om genoeg oorlogskepe te bewaar en beskerm ons waters te koop. Wat oor wat gebeur in ander lande, ek glo is ook dieselfde, veral in ontwikkelende lande soos Indië, Sjina veral in ontwikkelende lande soos in Afrika, Selfs in ryk Arabiese lande ten spyte van sy rykdom en mag behoort slegs absolute terme (absolute) bietjie deur die Koning en Sheikh. Wat van lande soos die Verenigde State van Amerika, met die gesegde negrara-die sterkste land in terme van beide militêre en ekonomiese. Maar die kapitalistiese stelsel is geïmplementeer te eensydige met die minderheid van die ryk (kapitaliste) wat kakayaan maatskappye notering op die Effektebeurs Wall Street oorheers. Die meerderheid het nie toegang tot aandele op Wall Street. Dit is waarom die protes wat ontstaan beset'' Wall Street "in die VSA en selfs na ander lande soos Europa versprei.
Ekonomiese krisis of skemer van kapitalisme?
Deur: Prof Hendrawan SUPRATIKNO PHD Ekonomiese Observer
Hierdie tyd van die ekonomiese krisis is 'n krisis van die multi-layered. Inderdaad sedert Lehman Brothers bankrot verklaar in 2008, is die openbare vertroue in die Amerikaanse model van die mark ekonomie stelsel min.
Lehman Brothers, die 158-jaar-oue finansiële instelling wat 'n simbool van optimisme vir die vrye mark stelsel, was poreus.Hart en senuwee sentrum van kapitalisme uitgedraai bevat die virus is baie vernietigende.
Demonstrasie beset Wall Street (OWS), wat begin verlede maand (17/9) en strek vir 'n paar weke regoor die wêreld, wat 1 groeiende bewustheid en kollektiewe aspirasies dat globalisering en wêreld ekonomiese stelsel kan nie gebou word op die institusionalisering van hebsug of gierigheid.
Meerderwaardigheid van die kapitalisme, met verwysing na Obama (20/02/2009), is sy vermoë om welvaart te genereer en vryheid uit te brei, is ongeëwenaard. "Buitengewone vryheid materiële rykdom te versamel 'n eeu van gierigheid (Martin Jacques, 2004) het, dus gee geboorte aan 'n nuwe kultuur asof gierigheid is 'n geskenk (die selfsugtigheid as 'n deug).
True, gierigheid is die brandstof versameling van materiële welvaart. Maar gierigheid is van antitetiese aan die etiek van deel (deel en etiek van sorg) dat 'n stewige fondament van 'n gemeenskap van sosiale bande.
So, in die diepste laag, 'n protes teen die Wall Street is 'n protes teen die kultuur van gierigheid en die gierigheid wat steeds soos 'n plaag te versprei.
In die volgende laag, 'n protes teen die Wall Street is 'n protes teen die ekonomiese ongelykheid en onreg. Finansiële globalisering het aanleiding gegee aan die verskynsel dat dikotomik, superaktif die finansiële markte aan die een kant die reële ekonomie sektor is geneig om te stagneer aan die ander kant is.
Ongelykheid en onreg wat plaasvind in beide die internasionale en nasionale vlak. Bewegings in kommoditeitspryse, sekuriteite, valuta waardes, en die eiendom mark word bepaal deur die spel van spekulante in die finansiële sentrums van die wêreld. Daar is 'n mafia, Oligarchs, of die seekat magte wat regeer die prysskommelinge en globale beleggingsvloei.
Rykdom op 'n globale vlak en nasionale vlak by die elite paar opgehoopte. Op 'n meer tegniese laag, die krisis plaasgevind het as gevolg van die vernietiging van die ontwikkelde lande is groter as die tempo van produktiwiteit.
Basiese ekonomiese teorie state, word mense se lewenstandaarde deels bepaal deur avocation besparing (geneigdheid om te red) en die vlak van produktiwiteit (vlak van produktiwiteit).
Gemeenskappe met daal produktiwiteit, maar nog steeds in stand te hou oormatige verbruik, vroeër of later sal dit vashaak in doeane skuld. Hierdie skuld ontploffing het die krisis van 2008, toe 'n baie krediet wat in die eiendom-sektor oninvorderbare.
Ook by die tegniese laag, hierdie tyd van krisis word altyd geassosieer met 'n aantal van die staat regering skuld is reeds te groot is, maak dit amper seker die standaard (default) by volwassenheid. Versuim om 'n staat om te betaal, sal die siklus van paniek veroorsaak in ander lande met hoë ekonomiese skakeling, wat op sy beurt 'n ketting van 'n krisis veroorsaak het.
Die Transmissie kom deur die finansiële krisis en handelsroetes. Op die operasionele vlak, die verskillende maatreëls getref om die krisis te bowe te kom dit minder doeltreffend. Beleid verhoog die geldvoorraad (kwantitatiewe verligting) Obama het gedryf kommoditeitspryse en stygende inflasie.
Stiglitz en Paul Krugman Josepth herhaaldelik geskryf dat die beleid tot dusver net duidelik herstel. Werkloosheid is steeds hoog en die publiek om die reële koopkrag bly om te daal. Dit is meer fundamentele oplossing nie geneem is nie.
Eise van sommige ekonome dat die Internasionale Monetêre Fonds (IMF) die belasting spekulasie in die finansiële markte, wat bekend staan as die Tobin-belasting aan bande te lê om aansoek te doen, tot vandag slegs 'n diskoers.
Davos Forum 2009 is ook net 'n oorsigtelike geleentheid om Wladimir Poetin en Wen Jiabao gewaarsku om besighede te neem op die risiko van die globale ekonomiese krisis.
Aandring op lande wat by in die BRICS (Brasilië, Rusland, Indië, China en Suid-Afrika) 'n nuwe globale ekonomiese argitektuur te skep, die G-20 vergadering in Londen (April 2009) op te volg, ook minder entoesiasties deur die Amerikaanse gegroet enEngeland.
Interessant genoeg, die Britse eerste minister, David Cameron, het erken dat die Britse volk gedemoraliseer. Gewelddadige betogings en plundery wat plaasgevind het in baie stede in die Verenigde Koninkryk (Augustus 2011) min of meer bevestig vrese Cameron.
Demonstrasie teen die Wall Street nie deur mense wat fisies arm, honger, of haweloos is. Baie middelklas wat betrokke is.Dit beklemtoon die sielkundige gemeenskap ontevredenheid teen politici van die erns van korporatiewe gedrag en die bestuurders is geoordeel oortree het die grense van sosiale fatsoen te beperk.
Berkalikali kapitalisme in 'n krisis, en baie keer in staat is om 'n manier om uit te vind. Soos gestel deur filosowe van kapitalisme soos Von Hayek en Milton Friedman, die superioriteit van kapitalisme lê in die vryheid wat toelaat dat die uitbreiding van talent en ondervinding en vermoë om 'n nuwe manier om uit te vind.
'N aantal nuwe variante van die mark ekonomie wat onlangs gewild, soos die sosiale markekonomie, neososialisme, beplande mark ekonomie, sal die institusionele ontwikkeling van die kapitalistiese stelsel verryk. Is daar 'n krisis van hierdie tyd is, sal vervul word die profesie van Marx, dat kapitalisme uiteindelik sou Morphed tot sosialisme? Die geskiedenis sal leer.
bron: http://economy.okezone.com/read/2011/10/26/279/520478/krisis-ekonomi-atau-senjakala-kapitalisme Prof Hendrawan SUPRATIKNO PHD Ekonomiese Observer
Sleep Polisie Protes 'beset Londen van die Hof van die Katedraal Polisie anti-oproer los ongeveer 50 tente by die kamp buite die Katedraal van nood. Paulus is goed bekend in die stad van Londen, op Dinsdag oggend.
Britse owerhede dekades van die betogers het uitgesit "beset Londen" van die hof van die Katedraal van St. Paulus, in wat anti-kapitalistiese aktiviste voortgesette demonstrasies gehou sedert Oktober. Stad amptenare wat die polisie anti-oproer vergesel breek ongeveer 50 noodgeval tent kamp buite die beroemde katedraal op Dinsdag oggend. Die polisie het aangehou sowat 20 betogers, sommige van hulle het probeer om 'n versperring te vorm en 'n rook bom ontploffing in te sluit die beamptes nie die omgewing skoon. Maar daar was geen berigte van geweld, in teenstelling met 'n paar Amerikaanse stede waar betogers en die polisie gebots het in die afgelope maande vir die skoonmaak van verskeie plekke "beset Wall Street." 300-jaar-oue katedraal geword het tot een van die langste demonstrasies wat geïnspireer is deur die beweging wat begin het in New York verlede jaar as 'n manier om te protesteer, die sogenaamde aktiviste, ekonomiese ongelykheid en korporatiewe gierigheid.
Bron:
Polisie in hegtenis geneem 200 betogers Anti-Wall Street in Oakland, Kalifornië Die betogers wat probeer het om 'n gebou te beset was bestook polisie met klippe, bottels en ander voorwerpe.
Die polisie in die stad van Oakland, Kalifornië, in hegtenis geneem oor 200 betogers anti-Wall Street, wat probeer om te bewoon 'n gebou is nie beset. Die botsings begin Saterdag wanneer die betogers het 'n Amerikaanse vlag verbrand in die voorkant van die stad-saal, voor die aangaan van die gebou en die skade van die goedere op mekaar in. Betogers dan opgeruk na 'n leë gebou wat die konvensie-sentrum en probeer om dit te omskep in 'n soort van gemeenskapsdiens-sentrum Polisie het gesê die betogers hulle was Pelting met klippe, bottels en ander voorwerpe. Polisie het gereageer deur die vuur van traangas en rubberkoeëls. Polisie het gesê drie van hul lede en 'n demonstrator beseer. Gister, die burgemeester van Oakland, Jean Quan het op die betogers beset die groep sodat dit weer Oakland gebruik as hulle speelveld. Jean Quan het gesê die optrede van vernietiging is uitgevoer deur die splinter groep wat probeer om 'n oproer te beset. Beroep wat op Wall Street, New York in September verlede jaar begin het in baie dele van Amerika versprei. Deelnemers sê hulle verteenwoordig 99 persent van die Amerikaners wat verontreg voel deur die rykdom van een persent van die bevolking. In die stad van Washington DC, het die polisie die voorbereiding van honderde van die betogers wat die twee openbare parke in die stad sedert Oktober beset te verdryf.
Bron: Ek het nooit gesien het van stede en dorpe in verskeie state in die Verenigde State se strate gebruik 1 Greyhound bus van die stad van Fresno, Kalifornië, na Los Angeles en dan te Phoenic en Tucson in Arizona, dan na die stede in Texas soos Dallas, Houston , El Paso, dan na Memphis, en tientalle van ander dorpe tot by die New York Ciry (via Suid-) en gaan terug na Noord-Fresno stop en kyk deur dekades van stede en dorpe, hoe geskok my lang reis, daar is nog baie arm inwoners van Indiese stamme wat daar gewoon by die huis is baie eenvoudig (te veel-mense Africac-American/Black) 'n soortgelyke toestand. In baie stede gelandangn'''' (haweloos) bevolking woon op die strate, en bedel ('' op sy bors geskryf, ek was honger).
Stygende armoede in die Verenigde State van Amerika Metrotvnews.com, Washington: 'n opname van armoede in die Verenigde State toon 'n groeiende aantal mense wat sukkel om in daaglikse behoeftes te voorsien. Opmeting 29 stede in die VSA sê dat hoe meer mense wat haweloos is. Byna al die stede berig 'n toename in die vraag na kos en bystand.
Volgens die regering data, 49 miljoen Amerikaners as arm geklassifiseer in 2010, een persent toename teenoor die vorige jaar. "Hier in die rykste land in die wêreld, daar is mense wat haweloos is," sê Kansas City burgemeester Sly James, wat die opname van die burgemeesters konferensie gelei het.
"Ons het versuim het om kritieke kwessies wat verband hou met die behuisingsnood en voedselhulp aan te spreek," sê James.
Van die 29 stede met meer as 30.000 inwoners, 25 van hulle ondervra altyd te vra vir voedselhulp van die regering in die afgelope jaar. In Missouri City, Kansas, het die getal van dié versoek kos bystand met 40% toegeneem. Die grootste toename in die opname.
Inwoners in die Stad van Boston en Salt Lake is ook baie wat vra vir voedselhulp gevolg deur Philadelphia. Hawelose koers in die 29 stede wat ondervra is deur sowat ses persent toegeneem.Stede met die hoogste hawelose koers is Charleston, Suid-Carolina met 'n koers van 33 persent. Gevolg deur Cleveland, Ohio, 21 persent en Detroit, Michigan, 16%.
Hawelose figure in twee van die drie stede opname deelgeneem het, sal na verwagting volgende jaar te verhoog. Die verslag noem ook 'n kwart van die hawelose volwassenes ervaar ernstige geestesiektes. Soos soveel as 13 persent van wie is 'n Amerikaanse militêre veterane. Sowat 18 persent van diegene wat dakloos kry nie hulp weens 'n gebrek aan skuiling. bron: http://metrotvnews.com/read/news/2011/12/16/75623/Kemiskinan-di-Amerika-Serikat-Meningkat
Die stygende armoede in Amerika Hidayatullah.com-In die Verenigde State het die aantal mense wat in 'n baie arm gebiede met 'n derde toegeneem oor die afgelope dekade. So het die nuwe bevindinge van die Brookings Institution, soos aangehaal deur Radio Australië.
Dit sê armoede is steeds ernstige probleem in die Weste, waar die aantal mense wat in baie arm gemeenskappe byna twee vou.
In Detroit, is byna 1 in 4 mense in armer gebiede gedefinieer as gebiede waar ten minste 40 persent van die bevolking onder die broodlyn leef.
Verder suid, die gemeenskappe in Texas en Louisiana het die grootste toename in die getal van ernstige armoede.
Brookings Institution beraam dat tussen 2000 en 2010, baie arm gebiede in die Verenigde State is met meer as 2 miljoen mense.Resessie
September verlede jaar, die Sensus Buro sê die Amerikaanse armoede koers effens bo 15%, of die aantal arm mense te wees meer as 46 miljoen mense landwyd.
Die resessie het wat die persentasie van mense wat in armoede leef in die Verenigde State in 2010 tot sy hoogste vlak in sewentien jaar.
Volgens die Sensus Buro soos aangehaal deur Voice of America, die armoede koers effens meer as 15 persent, 0,7 persent van 'n jaar vroeër. Die totale getal gestyg tot meer as 46 miljoen mense landwyd.
Die data toon die armoede koers vir Afro-Amerikaners is vinniger as ander mense, dit wil sê meer as 27 persent verhoog.
Die Amerikaanse regering oorweeg 'n gesin van vier persone wat as arm geklassifiseer indien hul jaarlikse inkomste onder US $ 22 314.
Hierdie verslag toon die breër impak van die resessie, terwyl huishoudelike inkomste gemiddeld tussen 2009 en 2010 (49 445 VSA dollar) het met meer as 2 persent.
bron: http://hidayatullah.com/read/19686/07/11/2011/kemiskinan-di-amerika-makin-meningkat.html
Obama: VSA kan Werkloosheid verkope 8% laat val
WASHINGTON - President van die Verenigde State van Amerika (VSA), Barack Obama het gesê dat indien die werkloosheidsyfer in Uncle Sam tot agt persent kan val voordat hy weer verkiesing in die gesig staar volgende November 2012.
Amerikaanse werkloosheidsyfer wat tans op 8,6%-vlak, en daar is geen of minder as agt persent sedert hy in Januarie 2009, te midde van die wêreldwye ekonomiese krisis.
In 'n onderhoud vir 60 minute "op 'n televisie, soos gerapporteer deur die Associated Press (AP), Sondag (2011/11/12), is Obama spesifiek gevra of hy kon kry, terug na die vlak van agt persent voor die algemene verkiesing volgende val.
"Ek dink dit is moontlik nie, maar ek verwag nie dat die ekonomie werk., Ek myself waar dit kan die Amerikaanse ekonomie om te floreer en suksesvol is om," het Obama gesê volgens uittreksels uit die onderhoud wat deur CBS.
Obama het gesê dat hy nie gaan om beloftes te maak of onderskat die taak in die herstigting van die land se ekonomie.Alhoewel dit waarskynlik verder te gaan as sy presidentskap.
"Ek het altyd glo dit 1 lang termyn projek Vir die Amerikaners wat is nou sukkel, hulle het rede om te nie wag vir die strukturele probleme in ons ekonomie wat het oor die afgelope twee dekades gebou is. Nie. Dit sal meer as een jaar neem," het hy gesê.
In die onderhoud het Obama vergelyk homself as 'n see kaptein wat die begeleiding van sy bemanning deur middel van 'n slegte storm. Gedurende die boot wieg en die siekes, het hy gesê, sal die mense blameer die kaptein.
"Mense sal sê," Jy weet wat 'n goeie kaptein ons sal in sommige gladde water en die lug was duidelik op hierdie punt nie, "het hy gesê.
"En ek het nie beheer oor die weer. Wat ek wel kan beheer, is ons beleid in plek te stel om 'n verskil in mense se lewens te maak," het hy afgesluit.
Bron: Werkloosheid in die VSA bereik 'n groot getal Nuwe YORK, suaramerdeka.com-mark bane in die Verenigde State toon die afgelope week in die kaarte. Opgeneem op Donderdag (16/2) US Departement van Arbeid, dui die nommer van die voordeel nasionaal eise vir die eerste keer afgeneem deur 13.000 tot 'n totaal van 348 000. Die Amerikaanse arbeidsmark verskyn as die aantal mense wat die eerste keer vir werkloosheidsvoordele aansoek gedoen het tot sy laagste vlak in vier jaar is verlede week te versterk. Volgens die waarnemers, die Amerikaanse ekonomie verskuif vanaf afgelê by die werwing van werknemers wanneer eise vir werkloosheidsvoordele rondom daardie vlak gedaal tot. Werkloosheidsyfer, wat kom uit verskillende studies, het onlangs sy laagste vlak in drie jaar wat gelyk is aan 8,3 persent aangeraak. Meer bemoedigende ekonomiese verslae het die bou van huise in Januarie met 1,5% gestyg teenoor die vorige maand. Een meter van toekomstige inflasie effens gestyg met 0.1 per sent laer as ekonome het voorspel. (Stem van Amerika hulpbronne:
So kan die jeug in die Verenigde State moet 'n regverdige leier soek en te help om die armes en werkloses. Dieselfde is ook nodig om deur die jeug in Europa, soos ons gesien het in die onlangse uiterste winter doodgemaak die meeste van hulle verkluim is arm, werklose lewe op die strate het geen huise.
Extreme Winter Europese Landa, honderde mense doodmaak Europese lande word getref deur uiterste koue temperature wat gelei het tot honderde lewens weggeneem. Veral Sentraal-Europa en Oos-Europa, soos Serwië, Oekraïne, Pole, Hongarye, Bulgarye - wat die mees ernstige koue weer gely het. Saterdag (4/2) middag, berig die dodetal in 'n aantal lande wat meer as 200 mense bereik het, word voorspel om voort te gaan om te groei. Baie mense is dood op 'n gemiddelde hawelose vries in die strate, en 'n paar ander as gevolg van hipotermie en bevroren (bevroren). Temperature getref rekord buitengewoon lae. Op Pools grond, het die lug temperatuur het gewissel in die laagtepunt van minus 35 grade Celsius. Tsjeggië en selfs 'n temperatuur van minus 38,1 grade in die nag aangeteken. Burgers is geïsoleer. Skole in Kiev, die hoofstad van Oekraïne, is gedwing om te sluit. Toegang paaie, spoornetwerk, sowel as hawens en lughawens sal nie werk nie. Die toevoer van elektrisiteit is ook opgeskort is as gevolg van skade aan infrastruktuur. Ontleders skat dat die voorwaardes van die uiterste koue weer tot volgende week sal nog steeds gehou word. (Bron: Reuters: So wees nie ontrou nie, o jeugdiges jou leiers kies, is dit nie jou eie onthalwe nie, maar ook vir die toekoms van jou kinders en kleinkinders. Sodat jou mense sal woon meer welvarende en in vrede leef, en 1 nasie wat in stand te hou ekologiese balans, met geen skade aan woude, minerale neerslae menambamg al sonder inagneming van die omgewingsimpak assessering karusakan ander, insluitend 1 vredeliewende nasie wat waardeer kultuur, verskillende gelowe ander godsdienste. As die Islamitiese verpligting van respek ander godsdienste kepercayaa verklaar in Soerah Al-ongelowiges (ons Heilige Koran, 'n). Op hierdie geleentheid, sal ons die tafsir van Al-ongelowiges bestudeer en teken waardevolle voordele in. Hopelik sal die voordele. Allah Ta'ala sê, قل يا أيها الكافرون (1) لا أعبد ما تعبدون (2) ولا أنتم عابدون ما أعبد (3) ولا أنا عابد. ما عبدتم (4) ولا أنتم عابدون. ما أعبد (5) لكم دينكم ولي دين (6) "Sê:" O ongelowiges, ek sal nie aanbid wat jy aanbid En julle is dienaars van God wat ek aanbid, en ek was nog nooit 'n aanbidder van wat julle aanbid, en jy het nie (ook) 'n aanbidder van God. Ek aanbid jy jou godsdiens en vir my, my godsdiens "(Surat Al Kaafirun: 1-6). Hierdie brief is 'n brief Makkiyah (wat het voor hijroh geval). Gewoontes van alaihi wa die profeet sallallaahu 'sallam briewe lees Al Kaafirun Jabir bin 'Abdillah, het hy gesê, كان يقرأ فى الركعتين (قل هو الله أحد) و (قل يا أيها الكافرون) "Die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het twee rak'ahs lees in die brief Qul thowaf Huwallahu-Sondag (Al Ikhlas) en brief yaa Qul Ayyuhal Kaafirun (Al Kaafirun) gebruik om te bid." (Vertel deur Moslem, no. 1218) Vanaf Abu Hurairah, het hy gesê, أن رسول الله - صلى الله عليه وسلم - قرأ <code> ركعتى الفجر (قل يا أيها الكافرون) و (قل هو الله أحد) "Profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gebruik om 2 rak'ah Sunnah Fajr (Qobliyah Shubuh) te lees is 'n brief yaa Qul Ayyuhal Kaafirun (Al Kaafirun) en 1 brief Qul Huwallahu Sondag (Al Ikhlas)." (Vertel deur Moslem, nee. 726) Ibn 'Umar, het hy gesê. رمقت النبي صلى الله عليه وسلم أربعا وعشرين مرة, أو خمسا وعشرين مرة يقرأ in الركعتين قبل الفجر وبعد Marokko قل يا أيها الكافرون {}, {وقل هو الله أحد}. "Ek het die profeet die bid Shallallahu'alaihi wa sallam soveel as 24 of 25 keer. Wat hy lees in 2 siklusse voor die aanbreek gebed en 2 rak'ahs na die Magreb is Qul brief yaa Ayyuhal Kaafirun (Al Kaafirun) en 1 brief Qul Huwallahu Sondag (Al Ikhlas) "(vertel deur Ahmad, 2/95 Sheikh Syu;.. Skande Al Arnauth gesê , hierdie Hadeeth die saheeh sanad volgens die terme Bukharistraat) Moslem Vul in Surat Al Kaafirun Hierdie brief bevat die leringe van die dade wat gedoen is deur die afgodedienaars onskuldige. Hierdie brief bevat die instruksies aan opregtheid in die doen van die daad (wat is suiwer gerig is aan God alleen).
Tafseer Surat Al Kaafirun Woord van God, die Almagtige, قل يا أيها الكافرون "Sê:" O ongelowiges. "Hierdie vers is eintlik gemik op diegene wat nie glo in die aangesig van die aarde, die konteks van hierdie vers praat oor die heidense Quraysh. Wat hierdie brief betref, is daar geleerdes wat beweer dat as gevolg van onkunde die Quraish, hulle het Rasulshallallahu 'alaihi wa sallam hul drekgode vir 'n jaar te aanbid, dan sal hulle beurt om te aanbid die god Messenger sallallaahu alaihi wa sallam (Allah Ta'ala van die dws ) vir 'n jaar in elk geval. Ten slotte, Allah Ta'ala selfs laer hierdie brief. Allah beveel sy engel aan onskuldige van godsdiens is die ongelowiges in totaal. Wat word bedoel met die vers, لا أعبد ما تعبدون "Ek sal nie aanbid wat jy aanbid, die afgode en teenstanders behalwe Allah. Beteken die woord van God, ولا أنتم عابدون ما أعبد "En julle is nie dienaars van God wat ek aanbid", naamlik dat ek aanbid, is God alleen, geen vennoot aan Hom. Allah Almagtige sê oor die volgende ولا أنا عابد ما عبدتم "En ek was nog nooit 'n erediens wat jy aanbid, die punt is ek gaan nie die erediens te volg wat jy doen, ek wil net om God te aanbid in 'n manier dat God jou liefhet en ridhoi. Daarom, sê Allah Ta'ala terug dan, ولا أنتم عابدون ما أعبد "En jy nie moet hê (ook) wees 1 aanbidder van God wat ek aanbid", die punt is wat jy nie sal volg bestellings en die Shari'ah van Allah in aanbidding, selfs die wat jy nie is maak op hul eie aanbidding na smaak jou hart doen. Dit is as Allah sê, إن يتبعون إلا الظن وما تهوى الأنفس ولقد جاءهم من ربهم الهدى "Hulle volg nie, maar agterdog, agterdog, en wat verlang word deur hul passies en het reeds aan hulle leiding van die Here." (Surat 'n Najm: 23) Hierdie verse wys duidelik onskuldig van die afgodedienaars van alle vorme van God wat hulle gedoen het. 'N dienaar moet 'n God wat hy aanbid. Aanbid wat hy gedoen het van die kursus te volg wat deur sesembahannya geleer. Apostel sallallaahu alaihi die wa sallam en sy volgelinge om God te aanbid volgens wat God syariatkan. Dit is 'n gevolg van die vonnis Ikhlas "Laa ilaha illa Allah, Mohammed Rasulullah". Die doel van hierdie is 'n groot sin "Daar is geen god behalwe Allah het die reg om aanbid te word, en aanbid die manier hoe om dit te doen is om die leringe van Profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam' te volg. Afgodedienaars aanbidding, behalwe Allah, terwyl Allah nie. Daarom die apostel sallallaahu 'alaihi wa sallam het vir hulle gesê, لكم دينكم ولي دين "Aan jou godsdiens, en vir my, my geloof." Die doel van hierdie paragraaf as die woord van God, وإن كذبوك فقل لي عملي ولكم عملكم أنتم بريئون مما أعمل وأنا بريء مما تعملون "As hulle jou verloën, sê:" Vir my is my werk en jou aan jou Jy is onskuldig van wat ek doen en ek sal onskuldig van wat julle doen "(Soerah Yunus: 41). لنا أعمالنا ولكم أعمالكم "Vir ons ons dade en vir jou dade" (Surat ash-Shura: 15) Imam Al-Bukharistraat gesê: . (لكم دينكم) الكفر. (ولى دين) الإسلام ولم يقل دينى, لأن الآيات بالنون فحذفت الياء كما قال يهدين ويشفين. . وقال غيره (لا أعبد ما تعبدون) الآن, ولا أجيبكم فيما بقى keterangan عمرى (ولا أنتم عابدون ما أعبد). وهم الذين قال (وليزيدن كثيرا منهم ما أنزل إليك keterangan ربك طغيانا وكفرا) "Lakum diinukum", wat beteken dat heidendom vir jou wat jy doen. "Wa Liya Deen", wat beteken dat ons ons godsdiens. In hierdie vers word nie (دينى) genoem, want die sin is al die letters "nuun", dan "yaa" geskrap word as dit vervat is in die sin (يهدين) of (يشفين) vervat. Ander geleerdes het gesê dat paragraaf (لا أعبد ما تعبدون), die punt is ek het nie aanbid wat jy aanbid, vir nou. Ek sal ook nie aan jou in die res van my uitnodiging (wat beteken: en so ek het nie aanbid wat jy aanbid), as Allah het gesê volgende (ولا أنتم عابدون ما أعبد). Hulle het gesê: وليزيدن كثيرا منهم ما أنزل إليك من ربك طغيانا وكفرا "En die Koran geopenbaar aan jou van jou God sal inderdaad die rebellie en ongeloof vir die meeste van hulle verhoog." (Soerah Al Maidah: 64). So wat genoem is deur Imam al-Bukharistraat. Wat oor die vers in Surat It Again Oor God se woord in hierdie brief in vers herhaal, لا أعبد ما تعبدون (2) ولا أنتم عابدون. ما أعبد (3) ولا أنا عابد ما عبدتم (4) ولا أنتم عابدون ما أعبد (5) "Ek sal nie aanbid wat jy aanbid. En julle is dienaars van God wat ek aanbid nie. En ek was nog nooit 'n aanbidder van wat julle aanbid, en jy het nie (ook) 'n aanbidder van die God wat ek aanbid nie. " Daar is drie menings in die interpretasie van hierdie vers: Die eerste vertolking: wat aandui dat die doel van die vers is betekenis (ta'kid) te kry. Hierdie mening word aangehaal deur Ibn Jarir van 'n paar taal kenners. Dit is die woord van God, die Almagtige, فإن met العسر يسرا (5) إن met العسر يسرا (6) "Voorwaar na probleme daar is verligting, die werklike swaarkry kom gemak." (Soerah Alam Nasyroh: 5-6) Net so, die woord van God, die Almagtige, لترون الجحيم (6) Verleen لترونها عين اليقين (7) "Sekerlik sal jy sien die hel Jahiim, en die feit dat jy sal sien dit met 'Ainul yaqin." (Surat by Takatsur: 6-7) Die tweede interpretasie: Soos gekies die Imam Bukharistraat en die ander deskundige kommentaar, wat beteken dat klousule,لا أعبد ما تعبدون (2) ولا أنتم عابدون ما أعبد "Ek sal nie aanbid wat jy aanbid. En julle is dienaars van God wat ek aanbid nie "Hier is die verlede. ولا أنا عابد ما عبدتم (4) ولا أنتم عابدون ما أعبد (5) "En ek was nog nooit 'n aanbidder van wat julle aanbid, en jy het nie (ook) 'n aanbidder van die God wat ek aanbid nie." Dit is vir die toekoms. Die derde interpretasie: Die betekenis van die vers, لا أعبد ما تعبدون "Ek sal nie aanbid wat jy aanbid." Wat Yang ontken (weggelaat hier), is die aksie (aanbidding niemand, maar Allah), want dit is die getal fi'liyah sin ('n sin die begin van 'n werkwoord). Terwyl die vers, ولا أنا عابد ما عبدتم "En ek was nog nooit 'n erediens wat jy aanbid." Wat hier bedoel word, is die disclaimer (uitwissing) het 'n totale god, maar Allah.Hier kan verwys na die totale omdat die sin gebruik die ismiyah (sinne begin naamwoord) en dit wys ta'kid (versterking van betekenis). So asof die vers is in aksie (aanbidding niemand, maar Allah) ontken en het bygevoeg dat dit nie aanvaar die leerstellings van aanbidding, behalwe Allah in totaal. Die betekenis van hierdie paragraaf as dit ook die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam ontken is nie moontlik om alles behalwe Allah te aanbid. Laasgenoemde vertolking is ook 'n mooi interpretasie. En Allaah weet die beste. Waardevolle voordele van Surat Al ongelowiges A. In hierdie vers beskryf die bepaling van God se lot Aqeedah om te glo, dat die nasies daar is 'n deurlopende in ongeloof, sowel as die gelowiges. 2. Verpligting om onskuldige (Baro ') is fisies en geestelik uit die heidene en hulle gode. 3. Die bestaan van verskillende vlakke tussen die gelowiges en die ongelowiges of die afgode dienaars. 4. Gemengde aanbidding onttrekken aan (nie opreg), nie genoem aanbid. Alhamdulillahilladzi bi ni'matihi tatimmush sholihaat.
Verwysings: Aysarut Tafasir, Abu Bakr Jabir Al Jazairi Die Koran tafsir Al Azhim, Ibn Kathir, Muassasah Qurthubah, Taysir Karimir Rahman, 'Abdurrahman bin Nasir As Sa'di, AR Muassasah Notule.
Artikels www.rumaysho.com deur: Mohammed Abduh Tuasikal: http://rumaysho.com/belajar-islam/tafsir-al-quran/3070-faedah-tafsir-surat-al-kafirun.html
meer inligting in ander tale op een weblog sien hieronder:
http://kekabah.blogspot.com/ http://travelandhealthnews.blogspot.com http://entertainmentandgetextramoney.blogspot.com http://mjusuf.blogspot.com/ http://computer-internet-usaha.blogspot.com/ http://computer-internet-3d-animationsetc.blogspot.com/ http://newsvideo-photo.blogspot.com/ http://allsportcourseskursusolahraga.blogspot.com/ http://computer-internet-bussines.blogspot.com/ http://education-pendidikan-online.blogspot.com/ http://jobvacancieslowongankerja.blogspot.com/ http://soccercoursessepakbola.blogspot.com/ http://moviemusicfilmmusik.blogspot.com/ http://languagecourseskursusbahasa.blogspot.com/ http://cookreciperesepmasakan.blogspot.com/ http://clickbankbussinesbankdatabisnis.blogspot.com/ http://entertainmentandgetextramone.blogspot.com/ (EKONOMIESE)
No comments:
Post a Comment