Monday, March 12, 2012

Təcrübə aqidah 20 səhvlər

Təcrübə aqidah 20 səhvlər
Bu, müsəlman cəmiyyətinin mühüm bir səhv bu gün. Onlar artırmaq (لا إله إلا الله) yalnız cümlə birlik digər məsələlər tələb edir ki, həyata olmadan şifahi edir.


 
Bu nafs və ithbat tələb olunan məsələlər arasında. Nafi mənası bu birlik Allahdan başqa peribadaatan bütün formalarının sərəncam olmalıdır uttered etmiş bir şəxsdir.

 
Ithbat mənası Allah yalnız Ona heç bir ortağı ibadət bütün formaları müəyyən edilir.

 
Baxımından ki, yalnız başqaları tanrısı Allahın və küfr (inkar) və din təmizlənməsi üçün.
Allah sözü əsasında: Həqiqətən, Biz hər bir millətin (elan) peyğəmbərlər göndərdik, "Allah (tək) ibadət edin, və taghout qaçmaq." (An-Nahl 36) Ona görə bu birliyi mövcud olmalıdır hökmü melafazkan. edilməlidir ki, nəticələr. Allahın birlik Yəni Onun əmrləri və mejauhi qadağa-qadağanı həyata keçirmək üçün itaət və təqdim olunması ilə müşayiət olunur.

 
Yalnız taghout və imtina ilə müşayiət olmadan Allah yenilməz qüvvət sahibi olan tək Allaha ibadət deyil.


Axirətə iman gətirənlər Allah görəcəksiniz
Mö'minlərdən iman bir Allaha iman forması, onların kitabları və peyğəmbərləri də daxil olmaqla afterlife öz gözləri ilə Allah görəcəksiniz.
Onlar günəşin bulud ilə məşğul olan bütün təmiz deyil, görən kimi aydın görəcəyik. Də overcrowding olmadan, tam ay gecə üzrə ayı görmək istəyirəm.

 
Eynilə, Şeyx ul-İslam ibn Teymiyyə rahimahullah Əl Aqeedah Al Wasithiyah izah edir. Bu müqavilə Salafush Saleh Allah "anhum edir. İmam İbn Əbi əl-Izz əl-Hənəfi, Aqeedah Thahawiyah və şərhçilər kitablar, o mö'minlərə dostları, tabi'in və dini kahinlik onlara məlum olan müsəlmanların kahinlər tərəfindən elan olunub ki, afterlife öz Rəbbi gördük izah təsdiqləyib.

 
Eynilə, ekspertlər kəlam Sünnə Wal Jama'ah olduğunu iddia edir ki, hədis ekspertləri və ekspert qruplarının.

 
Niyə ki? Şeyx Saleh bin Fauzan Əl Fauzan, Səudiyyə Ərəbistanı baş papaz, izah edir: "Allah Subhanahu wa Ta'ala kitabında, Al Quran əl-Kərim, onu təbliğ etmişdir üçün. Eyni şəkildə, Peyğəmbər sallallaahu "alaihi wa sallam də Sünnə elan edilmişdir. Kim ki, onların kitab və onun peyğəmbərləri Allah yalan məna, bu hadisə hesab etmir. Allah iman gətirənlər üçün, onların kitabları və peyğəmbərləri, "təbliğ edən bütün da sadiq olacaqdır.


Əl Awwal, Al sonunda Azh Zahir və Al Bathin Anlaşma
Allah uzadılması rububiyah Allaha iman, Allah və iman Uluhiyah Asma "wa xassələri (adları iman iman: Allahın adları və atributları məhz dörd sütun var edən Allaha imanı mühüm əsaslarından biri hesab və) Allahın xassələri.

 
Allah ibadət etmək istəyir lakin adları və Onun atributları bilməyən kimsə təsəvvür edə bilməz. O, dünya hadisələri və axirətdə gətirib çıxara bilər ki, ölümcül səhv qarışmışdır almaq bilər.

 
Ən azı ibadət mükəmməl ola bilməz. Məsələn, bir şəxs Allah atası olduğunu düşünür. Atası Ona zəng deyildi, çünki O atasının adı ilə ona zəng zaman, Allah, onun çağırışının yerinə yetirmək deyil. Və bu küfr deyil.
Allah müəyyən bir akt malikdir, başqa məsələn, kimsə düşündüm. Məsələn, hesab edilir ki, hərəkətləri BMT-İslam, hətta Peyğəmbər sallallaahu "alaihi wa sallam və ya onun əshabının bir misal olsa. Nifrət və pis aydın akt. Peyğəmbər sallallaahu "alaihi wa sallam bildirib Çünki: Həqiqətən, həm də sözlərin ən yaxşı belə bir pis halda yeni bir din icad diada bir məsələdir ki, Allahın Kitabı və Rasulullah rəhbərliyi SAV deyil doğru ən yaxşı .. və.


Nə Allaha yaxın?

Əslində, bir çox insanlar indi zaman yaxın Allaha almaq cür fəlakət və digər hallar ağır sökməyin malik deyil. Daha dəqiq Ona qüvvət üçün qarşı itaətsizlik. Onlar Allah yardim, lakin əvəzinə alternativ həllər axtarmaq və Onun qəzəb gətirmək üçün dəqiq olduğu deyil.

 
Istehzayana, bu, bəzi müsəlmanlar bu gün müasir dövr yaşayır edilir. Hasarın olmaq görünürdü hansı həyatında təhlükəli vəziyyəti ilə qarşılaşdığı zaman keçmiş ərzində Ərəbistanında nadanlıq Müşriklərin Lakin onlar dərhal səmimi sədaqət ilə Allaha sığın və Ona yalnız pak.
Allah Subhanahu wa Ta'ala deyir: Onlar gəmi boarded zaman ona keta'atan təmizləmək üçün Allah dedi: O, yer onları saxlayır sonra zaman birdən-birə (yenidən) (Allah) allying.

 
Ağır hallar dəfə Allaha səmimi qaytarılması ilə Onlar çətinlik azad sonra kemusyrikannya geri baxmayaraq. Amma çətin, hətta ölüm ilə hədələyərək, Allah yalnız müraciət ki, mö'min, əgər kimi narahatlıq şəxsin azad güc deyil ki şərtlər olsa məzlum bir çox insanlar,
O qadağan edib .. Əgər ...

Vəz nəzərdə tutulur "əgər" sözü barədə, bu müəyyən olunmalıdır. Xəbər faktı uyğun olaraq hesabat Əgər, sonra doğru nə deyil. Bu sözləri nə səbəb doğru sıkıştırmak demək Lakin, sonra bu halda üç hallar vardır:

 
Zaman: "Bu filan meri üçün olsaydı, belə ola bilməz" deyən kimi, hər şey heç bir təsiri ilə qeyri-müəyyən edir. Bu sözləri bu sözləri ilə o, qəyyumun o ölü olsa da, təbiəti bunu və bunu etmək qabiliyyətinə malik olduğunu hesab edir ki, Əkbər (böyük şirk) şirk var.

 
Sağ işinə meyl, syar'i və ya empirik tərəfindən müəyyən edilir. Belə ki, bu icazəlidir, təsiri yaxın idi ki, heç bir səbəb verilmiş və Allah məhz, əsas səbəb unutma deyil. Sübut Peyğəmbər sallallaahu və məsəllər ki, dayısı (Əbu Talib) haqqında alaihi wa sallam, o sallallaahu "alaihi wa sallam dedi:" bu, mənim üçün deyil, onda o (Əbu Talib) cəhənnəm qabığının olmalıdır ".
Real işə meyl, lakin o, nə birləşmək, ya empirically və ya syar'i qeyri-aydın deyil. Bu şirk kiçik daxildir. Məsələn, bir boyunbağı bir tilsim sayılır və boyunbağı də pis göz (Eyn) təsiri və bu kimi mane ola bildirib olunur.
Belə müəyyən ki, buna səbəb kimi Allahın halal olmayan səbəb olur, o səbəb qurulmasında Allah ilə müttəfiq hesab edir.
Apostol tapşırıq və unikallığı

Insan sübut gəlişi bir şahid olan. "(Ve unutmayın) günü (zamanı) biz hər bir millətin öz onlara şahid qaldırdı və biz bütün bəşəriyyətə qarşı (Ya Rəsulum!) Şahid sizi.

 
Biz hər şeyi izah etmək üçün Kitab (Al Quran) və təslim olanlar üçün hidayət və mərhəmət nazil.

 
Və bununla da (də) Biz (müsəlmanlar) etdik ki, ümmət siz (aktı) insanlara şahid olmaq və Apostol (Ya Rəsulum!) Siz (aktı) şahid ki, ola bilər ki, yalnız və imkanlar var. Kitabında Muqadimah İmam Abul Qasim Al Ashbahani deyilir: "Həmd olsun kim haqq əlamətləri göstərən və izah və bu dini Mahaj səbəb vermişdir olunub Allaha onu izah edir.

 
O, kim Qur'an və onun üçün bütün dəlil aşkar bir peyğəmbər Məhəmməd edir, belə ki, bütün səbəbləri (udzur) kəsib. Daha sonra Allahın Rəsulu ciddi və cihad, çatdırdı və insanlar bu yolu (həqiqəti) izah etmək. Shari'ah da onlar "bizə müjdə (Bəşir) və xəbərdarlıq (nadzir) verilməsi gəlmək deyil." Elan deyil Belə ki, peyğəmbərlər və peyğəmbərləri mühüm məsələ bəzi onlara çatdırasınız.


Rəhbərlik yalnız Allah Subhanahu Wa Ta'ala məxsus
Kitabda Fathul Məcid, Şeyx Əbdürrəhman ibn əş-Şeyx Həsən ADU bu ayənin təfsiri rəhmət Allah, İbn Kəsir sözlərinə bilər istinadən verdiyi məlumata görə: "Allah Subhanahu wa Ta'ala Onun peyğəmbərləri dedi:" O zaman ki, sən, ey Məhəmməd, səni sevirəm, istədiyi şəxs üçün hidayət verə bilməz , "ki, (doğru və ya göstərişlər vermək) ki, iş yoxdur.

 
Lakin, qorxun çatdırmaq yalnız və Allah dilədiyini doğru yola verəcək. O, dərin hikmət var və beat qarşı getmək edən biri idi.\

 
Bu o deməkdir ki, Allah sözün məzmununa uyğun: "Bu, onlara təlimat əldə etmək üçün vəzifə deyil, doğru yol verir, Allah (taufiq verilməsi) istədiyini istədiyi üçün. (Al Bəqərə: 272). Belə ki, söz: Siz həqiqətən istədiyiniz hətta insanların əksəriyyəti iman gətirməzlər. (Yusuf: 103) ".

 
Tamhid Li Kitabit Tauhid hazırda kitab Sharh ildə Şeyx Saleh bin 'Abdul-Əziz ADU əş Şeyx dedi: bələdçilik, ilham və xüsusi yardım burada alaihi wa sallam taufik "Allahın Rəsulu tərəfindən verilən hidayət Shllallahu məxsus deyil. Bu təlimat Wal taufiq ilham da hidayət kimi alimlər tərəfindən verilir.Xüsusilə, bir qulluqçu qəlbində Allah l təlimatlar qəbul rahatlığı üçün xüsusi olaraq hazırlanmış


Cəhənnəmə Kekalkah əzab?

Safarini kimi. O əbədi-aşkar ayələrini bəzi cəhənnəm əzab qeyd sonra, ölüm və qırğın hədis dedi, "Bu ayələr biz qeyd etdiyiniz real və orijinal hədis var qeyd Göründüyü əbədi xalqının əbədiyyət üçün əbədi göydə və cəhənnəm ilə .
Əbədi göyün zövqlərə və şiddətli bir siksanya ilə əbədi cəhənnəm ilə. Ona bir İcma "Ahlus Sünnə Wal Jama'ah olmuşdur. Cənnət xalqının həzz kəsilmək deyil kimi, kafirlərin əzab kəsilmək ki, konsensus var. ". Şeyx ul-İslam ibn Teymiyyə, Allah mərhəmət demək ola bilər, "bu insanlar, kahinlər və bütün Ahlus Sünnə Wal Jama'ah nin sələfi həlak olacaq ki, bəzi canlılar da məhv olacaq, orada ki, razılığa gəliblər. Göy kimi, cəhənnəm, arsh və s. ". Şeyx əl-İslam, həm də İslam dini üzvləri bütün sonu var göydə və cəhənnəm, de ", deyib. Əbədi fasiləsiz, həm də. Beləcə, cənnət xalqının daim göydə, əyləncə var. Və sakinlər Hell Cəhənnəmdə əzab olunur. Bu, son deyil ".

Cəhənnəm əbədidir?
Bütün mən Ahlus Sünnə Wal Jama'ah və Aqeedah görə bu problem düzəltmək üçün xahiş edirik. O Allah cəhənnəm əbədi deyil doğrudurmu? Bu həm gediş ki, bütpərəst və ya Allah cəhənnəm azad ilə müsəlmanlar arasında fərq nədir sonra doğru edin.
Mən yaxşı və ya Allah cəhənnəm azad ola bilməz, çünki doğru Əgər kafirlər yenə küfrə seçin ki, insanlar hələ kemusyrikannya Müşriklərin seçə, İslam getmək deyil.
Düzdür alimlərin yekdil və ya İbn Qeyyim sözlərinə əbədi cəhənnəm Allaha razılaşdırılmış? Bu problemin əsl təbiət haqqında nə? Deyil, İbn əl-Qeyyim böyük alim ahlus Sünnə vermədi. Nə Ahlus Sünnə Wal aqidah zəvvarların müxtəlif rəy kimi Məndə olan kafirlər üçün əbədi əbədi cəhənnəm əzabı demək olar ki, insanlar münafiqlər, müşriklər və Şeytan və Demons üçün. Mən redaktorları sorğu ilə rubrikanın vasitəsilə cavab verə rica və ya müzakirə etmək istəyirsənsə, xüsusilə şübhəli və bu məsələ ilə bağlı çaşqınlıq hər cür itirmək.


Al-Ghaniyyu, Allah zəngin
Uca Allah yenilməz qüvvət sahibi mütləq mal-dövlət, çünki Onun mahiyyəti və Onun özelliklerin təkmilləşdirilməsi bütün tərəflər və Views mükəmməl istənilən olmaması ilə toxunub deyil olan Onun mahiyyəti, sahip.

 
Allah yenilməz qüvvət sahibi olmadan mümkün deyil zəngin olan biri və görə təbiətin Maha zəngin (varlı) Öz mahiyyəti ilə yayılmışdır. Allah yenilməz qüvvət sahibi Ali yaradan, ruzi və qoyanın və bütün bağışlayandır, rəhm edən Allah əta kimi, Allah yenilməz qüvvət sahibi Ali da zəngin, heç bir tərəfdən bütün aləmlərə ehtiyacı yoxdur.

 
Onun varlıqların hər vəziyyətdə ona lazımdır gedirdi. Yine de bir anda ümumi və xüsusi, həm də xeyirxahlıq, səxavət və qayğı ayarları outpouring, istisna deyil. Formu Onun təkmilləşdirilməsi sərvət arasında:
Həqiqətən Göyün və yerin bütün xəzinə Onun əlindədir və varlıqların öz səxavət gecə və gün ərzində davamlı çıxmaq və əllərini zaman verir.


Rabb, Maha Rububiyyah var

Kainatın ərzində Ar-Rabbu vasitələri Murabbi (nəzarətçilər, himayəçilər, və müəllim), onların yaradılması, onlar üçün avadanlıq bir çox təmin və itirildiyi tercih edənlər üçün böyük həzz bir çox təmin tərəfindən, sonra onlar yaşaya bilər mümkün deyil.

 
Buna görə də, nə onlar Allahdan heç bir şey almaq eder.Eyni zamanda Onun canlılar üçün tarbiyah (xidmət və təhsil) Allah iki məhz növ tarbiyah tarbiyah ümumi və xüsusi edir.Tarbiyah ümumi, formalaşması və xidmət Onun canlılar üçün Allah tərəfindən həyata keçirilir; yaratmaq uğurlar çatdırılması və dünyada yaşamaq onları bütün ciddi fayda doğru onlara (instinkt, qələm rəhbərliyi daxil olmaqla.) Yol ilə.
Xüsusi tarbiyah olsa da, tarbiyah Onun müqəddəslərin xüsusi olaraq verilir. Allah tərbiyə və iman ilə mentarbiyah saxlayırlar.Taufiq iman onlara verir. Özü onları artan təkmilləşdirilməsi və iman onlara mane ola bilər ki, bütün bloklar və maneələr durun. Belə ki, əslində, taufik Allahın xüsusi tarbiyah tarbiyah bütün yaxşı və pis təmin etmək deyil.


Allahın adı arxasında sirləri, As-Salam

AS-Salamu "alaikum salamlayaraq kimi-Salam mənası, iki vardır. Birincisi, Allahın xeyir-dua ilə (inşallah) adı sizin kimi Salam həyata tökülür. Ona görə də kitab əhlindən olan kafirlər üçün salamlarını salmaq qadağandır.
AS-Salam Allah Subhanahu wa Ta'ala adı biri idi. Belə ki, Allah Subhanahu wa Ta'ala ki, adı heathen üçün xeyir sual deyil. Salamlayaraq zaman ikinci, təhlükəsizlik tətbiq edilir.Hər iki məna bərabər doğru. Onun tələblərinə uyğun olaraq Allahın adı ilə hər bir sorğu və ona bertawassul üçün xahiş ki, onun yaxşı adları ilə Allah Subhanahu wa Ta'ala üçün dualar isteyenlerdir.

 
Bu aydındır, onda kimsə həyatının mühüm hissəsi olan xilas (kimi Salaamah) üçün xahiş zaman, o, Allahın adı ilə "As-Salaam" adlandırıb. Belə ki, "alaikum Allah adı kimi Salam daxildir və onun xilas begged-Salamu kimi edib. Bu aydın deyilsə müsəlman olan sual deyil, namaz və ya digər sözü ilə, digər müsəlmanlar ilə görüşüb gəldikdə, sonra müdriklik örtük (məxfi) açılmışdır.

 
Çünki, hər bir irq "Siz uzun yaşamaq bilər", "yaxşı səhər" kimi, öz salamlama var, və s. Sonra, "kimi salâmu'alaikum" deyərək onların təbrik ortasında müsəlmanlar mensyariatkan Allah Subhanahu wa Ta'ala.


Iman taleyi Dünya uğurlar getirir - axirətdə
Var istiqamətdə qarşı iki ifrat düşərgələrində və bu halda bərabər ağılsız edir. Bir dəstə taleyi müqavimət. Onlar Qadariyah və Mu'tazilah və onun ardıcılları var. Digər dəstə yanlış taleyini müəyyən edir. Onlar bir qrup Jabriyah və onun ardıcılları var. Doğru qrup ki, iki ortasında ki, yalnız qruplar.

 
Bu qrup, əl-Qur `an və Sünnə kimi Salafush Saleh ilə başa Qanununa uyğun olaraq proporsional taleyi və mengimaninya dərk edən müsəlmanlar orijinal qrupudur. O iman altı əsaslarından biridir ki, yaxşı və ya pis tale, iman, məcburidir.


Bir Allah Subhanahu wa Ta'ala inanır əgər bu, çox uzaq deyil, ümumi deyil, baxmayaraq ki, o, taleyi qarşı hətta pozulması şübhə.

 
Taleyi iman və inkar etməyən kimsə, o, kafir oldular. Bu taleyinin inkar işi ilə birlikdə, Yahya bin Ya'mar bir tabi'i, Ma'bad əl Juhani, ilk taleyinin imtina ilə Mu'tazilah Bəsrə sakinləri sürüklənəcəklər bir xarakteri haqqında Abdullah ibn Ömər 'anhu öz hesabat danışanlardan. Sonra Abdullah bin Ömər 'anhu demişdir: "Bu insanlar görüşmək, mən onların sinif günahsız idi və onlar golonganku ayrılır ki, onları demək".

Tərcümə Anlamı Allah Azza Wa Jalla Ad Al-Kərim
Al-Kərim çox xahiş və ya, verilməsi və xeyirxahlıq, hər mənada nəcib edir.

 
Əl-Kərim adı Ordular təbiəti və mahiyyəti Allah və onun bütün əməllərini və şöhrət və təkmilləşdirilməsi göstərdi. Şeyx ul-İslam ibn Teymiyyə, Allah mərhəmət demək ola bilər "adı Allah əl-Kərim səxavət mənasını, eləcə də şöhrət və əzəmət mənasına daxildir, habelə mühüm yumşaqlıq və mehribanlıq təmin edir".

 
Rahimahullah İmam İbn əl-Qeyyim "Qlobal, əl-Kərim mənası çox sadə və asan yaxşı bir çox vermək isteyen biri. Onun rəqibi, çox çətin və nadir hallarda yaxşılıq sərf edən tamahkar adam", deyib.

 
Onlar ki, bir öhdəliyi olmayan bütün canlılar üçün yaxşı əl-Kərim, Allah yenilməz qüvvət sahibi olan mənaları arasında.Uca Allah bütün yaxşılıq edən canlılar Onun mərhəməti sırf olan məxluq verdi. Sonra (güzgü) karom Onun təbiəti, Allah yenilməz qüvvət sahibi ona sağ qalmaq lazımdır ki, bir şey bağışla. Allah yenilməz qüvvət sahibi olan Allah qarşısında öhdəliklərin yerinə yetirilməsində remiss olan qulluqçularının günahlarınızı bağışlayar. Çünki Allahın adı əl-Kərim əl Allah əl-Afuww (Bağışlayın qoyanın) adı ilə əl,


Allah, Quran və Peyğəmbərin şaka Zəng Adı
Biz belə ekspertlər Quran oxumaq görməmişəm ki, insanlar daha distended mədə, müharibə daha çox şifahi və daha çox ağciyər yalan "dir. Ekspertlər Quran oxumaq olan Peyğəmbər sallallaahu" alaihi wa sallam və onun əshabının istinadən, yəni. Belə ki, Auf bin Malik dedi: "Siz deyən nə cəfəngiyatdır Əslində bir ikiüzlü var Şübhəsiz ki, Mən Peyğəmbərin sallallaahu xəbər verəcəkdir.". alaihi wa sallam. "Auf Peyğəmbər sallallaahu gedib ona bildirmek alaihi wa sallam.


 
O gəlib əvvəl, lakin ona Allahın nazil düşmüşdür. Adam Peyğəmbər sallallaahu "alaihi wa sallam gələndə, o, öz yerini və dəvə gezmeye dan köçürülüb. Sonra Peyğəmbər dedi: "Ey Allahın Rəsulu! "Bizim yol vaxt doldurmaq üçün uzun bir yol yol insanlar kimi həqiqətən biz yalnız bersenda-xırıltılı laqqırtı və müzakirəsi. İbn Ömər edirəm ki, mən onun ayaqları daş büdrəmə isə onu Allah "alaihi wa sallam olan kəmər dəvə yəhər Messenger keçirilməsi gördüm edirəm", dedi:

 
"Əslində biz yalnız bersenda söylüyorum və oyun idi". Sonra Peyğəmbər sallallaahu "alaihi wa sallam ona dedi:" Allahın evi, ayələr və həmişə Onun Peyğəmbərinə siz zarafat mı? "


İmam əş-Shafi'i və İmam Dörd oxşarlıq Aqidah və Unutulan təbiət
Biz narahatlıq furu 'in bermadzhab İmam Malik iddia insanlar bir sıra tapmaq, lakin namaz qatlanmış deyil, əgər o, məktəb başa düşmədim. Onlar İmam Malik və Sələfi Sünni və aqeedah menyelisihi. Həmçinin biz öz narahatlıq furu 'olan İmam əş-Shafi'i madhhab yuxarıda olmaq iddia və problem heç bir anlaşma əlavə madzhabnya wudoo bir qadın toxunmaq halda gördük.
"Həqiqətən siz wudoo mənə, ey qadın var!" O qışqırıb və xanımı təsadüfən baxmayaraq toxunmayın, o, çox qəzəbli idi.İmam əş-Shafi'i olan haqqında soruşduqda, nə onun adı və atasının adı var, əlbəttə, bəziləri sizə cavab verə bilər, o xarakteri bilmirdim; inam məsələ, o, İmam əş-Shafi'i və menyelisihi Aqeedah və problem furu 'O bir çox məktəblər istisna olmaqla, onu bilmirdim.
Dininə mənası

İslamın əsaslarından ilk sütun haqqında bütün Mənim müzakirəsi, İslamın əsaslarından ən böyük dayaqlarından beş edir. Bir iman dik, lakin onunla deyil.
Olmaz kim, o müsəlman deyil. Və ləğv kim ona Allah qadağan Paradise, onun ev cəhənnəm və insanlara köməkçi zalımlar yoxdur.

 
İslamın ilk pilləyə shahada Laa ilaaa illa Allah və Məhəmməd Allahın Peyğəmbəridir edir. Bu, bütün göyləri və yeri artıq çəkisi ağır olan bir cümlə tayyibah (yaxşı) var. Bu, İslam açılış cümlə (əsas) təşkil edir.

 
Biz onları o ana qarın düşən ilk dəfə eşitmə bizim uşaqlar O bildirib ki, ilk dəfə və lafazh-lafazhnya knock-məhkəmə öyrətmək. Biz də ölüm nəfəs zamanı aramızda ölmək istəyən insanlar üçün öyrətmək.

 
Biz bu yol davam biz onun nəticələri ilə tanışır, biz qiyamət günü bildirib. Biz bütün ərəb və qeyri ərəblər whites və blacks, həm savadsız və "alim deyil, yad etdilər. Biz bütün sözləri bilir.

Birlik haqqında İmam Shafi'i rəyi
"Ey Allah, shahib-shahib (tələbələr) I, eləcə də hədis ekspertlərin sapı danışarkən: İmam İbn əl-Qeyyim bildirib ki, kitab Astral birlikdə əl-Juyusy İmam Shafi'i tarixi, bildirib Mən və mən belə Sufyan, Malik və başqaları kimi elm, almaq, iqrar heç bir tanrı Allakh var ki, və Məhəmməd Allahın Rəsulu, Allah göydə olan 'ərşin yuxarıda ki, şahid olduğu ifadə olunur Onun canlılar yaxın, o, Allahın iradəsi var və Allah zaman Allah istəsə, yaxın göyə aşağı gəldi. "
İmam adh-Dzahabi əl-Muzani rəvayət dedi: "Ey qəlbində təkallahlıq mövcud olan problemlər ilə bağlı hər hansı bir buxar məsələ, o zaman ki, İmam Shafi'i Əgər".
İmam Malik və kəlam ilə qadağan Din Elm Tartışan
İmam İbn Abd əl-Bar Abdullah ibn Mus'ab ibn az-Zubairi rəvayət Onun sözlərinə görə, İmam Malik bir dəfə dedi: "Mən dini məsələlərdə kəlam Elm istəyirəm deyil, bu ölkə xalqı bu rəy Jahm bin Safwan kimi, onu istəyirəm ki, bu da qadağan deyil ki, Qədr problemi və s.
Onlar kəlam xeyriyyə başqa olan sevmiyorum. Daha yaxşı bir şey demək mənim üçün din kəlam, kimi. çünki yuxarıda şeyi.İmam Əbu Nu'aim da Abdullah bin Nafi rəvayət bildirib ki, İmam Malik dedi eşitdim: ". Hər kəs günahlarını ancaq bütpərəst olmaq Əgər Sonra üz heresy-kəlam elminin heresy dən qırmaq, o, cənnətə gedəcəyəm. "

Mənbə: http://almanhaj.or.id

No comments:

Post a Comment