Thursday, March 15, 2012

Sainmhíniú ar Ahlus Sunnah tobar Jama'ah. Stair na cinn Ahlus téarma Sunnah tobar Jama'ah

Sainmhíniú ar Ahlus Sunnah tobar Jama'ah. Stair na cinn Ahlus téarma Sunnah tobar Jama'ah

TUISCINT Aqeedah de Ahlus Sunnah Wal Jama'ah
De réirAl-Yazid ibn Abd al-Qadir Jawas Ustadz

D. Ahlus Sunnah tobar Jama'ah sainmhíniúAhlus Sunnah tobar Jama'ah tá:Iad siúd a ghlacadh a ghlacadh riamh ag alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam agus an companions de Allaah anhum. Glaoite Ahlus Sunnah, mar gheall ar láidir (siad) i seilbh agus berittiba '(leanúint) an Sunnah an sallallaahu Prophet' alaihi wa sallam agus an companions de Allaah anhum.
Is é Mar-Sunnah i gcomhréir leis an teanga (sanasaíocht) an cosán / bealach, cibé acu ar bhealach maith nó olc. [1]
Idir an dá linn, de réir na scoláirí 'aqeedah (téarmaíocht), is é an Sunnah treoir atá déanta ag an sallallaahu Prophet' alaihi wa sallam agus a chompánaigh, araon faoi eolaíocht, i'tiqad (creideamh), focal agus ghníomhas. Agus is é seo Sunnah a bheidh le leanúint, beidh iad siúd a leanann é a mholadh agus a shéanadh siúd a bheadh ​​a menyalahinya. [2]
Tuiscint ar an Sunnah ag Ibn al-Rajab Hanbali rahimahullah (b. 795 H): "Is é Mar-Sunnah an bóthar a ghlacadh, lena n-áirítear ann cling go cad atá á chur i bhfeidhm alaihi Prophet sallallaahu 'wa sallam agus na caliph a threoraigh agus díreach i bhfoirm 'tiqad (creideamh), focail agus gníomhais. Sin é an Sunnah foirfe. Dá bhrí sin, an ghlúin roimhe sin ar an Salaf ní Mar-Sunnah bhfuil rud ar bith ach amháin glaoch a chlúdach na trí ghné. Tá sé narrated ó Imam Hasan al-Basri (b.. 110 B), Imam al-Auza'i (b.. 157 B) agus Iyadh Imam Fudhail bin '(b.. 187 H). "[3]
Glaoite al-Jama'ah, toisc go bhfuil siad aontaithe na fírinne, ní briste le taobh i gcúrsaí creidimh, a bailíodh faoi cheannaireacht an Imam (a chloígh) al-haqq (fírinne), ní ag fáil as a n-phobail agus leanúint cad a bhí le déileáil Salaful Ummah. [4]
Jama'ah é de réir na scoláirí 'aqeedah (téarmaíocht) an chéad ghlúin seo ummah, atá i measc na companions, Tabi'ut Tabi'in chomh maith leo siúd a leanann i feabhas go dtí an Lá na Breithiúnas, a bailíodh mar an fhírinne. [5]
Imam Abu Shammah rahimahullah Shafi'i (. B. 665 B) a dúirt: "An t-ordú a shealbhú ar an bpobal, is é an rún chun cloí leis an fhírinne agus é a leanúint. Cé go bhfuil an beagán sheoladh agus an Sunnah go menyalahinya i bhfad. Toisc go bhfuil an fhírinne an méid atá á chur i bhfeidhm ag an bpobal an chéad, a bhí alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam agus a chompánaigh gan féachaint do na daoine atá ag imeacht (dhéanamh baatil) tar éis dóibh. "
Mar a dúradh ag Ibn Mas'ud Allaah anhu: [6]
الجماعة ما وافق الحق وإن كنت وحدك.
"Tá Al-Jama'ah tar éis an fhírinne fiú má tá tú i d'aonar." [7]
Mar sin, tá Ahlus Sunnah tobar Jama'ah an ceann a bhfuil an nádúr agus charachtar chun leanúint leis an Sunnah de alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam agus ar shiúl ó na hábhair agus nuálaíochtaí nua i reiligiún.
Toisc go bhfuil siad na cinn a ittiba '(a leanúint) chuig an Sunnah an sallallaahu Prophet' alaihi wa sallam agus a leanúint Atsar (rian Salaful Ummah), ansin tá siad ar a dtugtar freisin Ahlul Hadeeth, Ahlul Atsar agus Ahlul Ittiba '. Ina theannta sin, dúirt siad freisin a bheith Ath-Ta-ifatul Manshuurah (grúpaí a bhfuil cúnamh Dé), al-Firqatun Naajiyah (Alt Sábháilte), ghurabaa '(eachtrannach).
Átha-Ta-ifatul Manshuurah, dúirt an alaihi sallallaahu Prophet 'wa sallam:
لاتزال من أمتي أمة قائمة بأمر الله لا يضرهم من خذلهم ولا من خالفهم حتى يأتيهم أمر الله وهم على ذلك.
"Tá a bhí i gcónaí ina pháirtí de mo ummah a chumhdach i gcónaí a fheictear Dé nach mbeidh, dochar a dhéanamh dóibh siúd nach cabhrú leo agus a n-daoine atá le teacht a fheictear menyelisihi Dé agus fanacht siad ar bharr an saghas seo." [8]
Maidir al-ghurabaa ', an sallallaahu Prophet' a dúirt alaihi wa sallam:
بدأ الإسلام غريبا, وسيعود كما بدأ غريبا, فطوبى للغرباء.
"Bhí Ioslam dtús eachtrach, agus beidh eachtrannach ar ais lá amháin mar an tús, ansin-ádh le haghaidh al-ghurabaa '(eachtrannach)." [9]
Cé go bhfuil an bhrí al-ghurabaa 'Tá narrated mar' Abdullah bin 'Amr ibn al-`Allaah anhuma nuair lá amháin an sallallaahu Prophet' mhínigh alaihi wa sallam réir bhrí al-ghurabaa ', sé sallallaahu' a dúirt alaihi wa sallam:
أناس صالحون في أناس سوء كثير من يعصيهم أكثر ممن يطيعهم.
"Daoine a worships i lár na daoine bochta go leor, daoine a disobey iad níos mó ná siad obey." [10]
Prophet sallallaahu 'alaihi wa sallam sin freisin faoi réir bhrí al-ghurabaa':
الذين يصلحون عند فساد الناس.
"Is é sin, tá daoine ag feabhsú i gcónaí (ummah) i lár an scrios an chine daonna." [11]
I stair na daoine eile atá luaite:
... الذين يصلحون ما أفسد الناس من بعدي من سنتي.
"Sin na daoine a shocrú Sunnahku (an Sunnah de alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam) tar éis an scriosta ag fear." [12]
Ahlus Sunnah, Ath-Tha-ifah al-Mansurah agus al-Firqatun Najiyah bhfuil sé ar a dtugtar freisin Hadeeth Ahlul. Lua Ahlus Sunnah, al-Ath-Thaifah Mansurah agus al-Firqatun Najiyah an Ahlul Hadeeth rud éigin cáiliúla agus ar a dtugtar ó ghlúin na Salaf, toisc go bhfuil an lua sé ar éilimh na téacsanna agus i gcomhréir leis na coinníollacha agus na réaltachtaí. Tá sé narrated le sanad saheeh ó Imams, mar shampla: 'Abdullah Ibn al-Mubarak:' Ali Ibn Mianraí, Ahmad bin Hanbal, al-Bukhari, Ahmad ibn Sinan [13] agus le daoine eile, رحمهم الله.
Imam Shafi'i [14] (. B. 204 B) Dúirt rahimahullah: "Nuair a fheicim saineolaí Hadith, amhail is dá chonaic mé ar cheann de na compánaigh alaihi an sallallaahu Prophet 'wa sallam, tá súil agam Dia Tugann tú an luach saothair is fearr dóibh. Ní mór dóibh a choinneáil ar na pointí le haghaidh ár reiligiún agus ní mór dúinn buíochas a ghabháil as a gcuid iarrachtaí. "[15]
Imam Ibn Hazm azh-Zhahiri (. B. 456 B) cur síos ar an Sunnah Ahlus rahimahullah: "Ahlus Sunnah luaite againn go bhfuil an AHL-ul-haqq, agus ina theannta sin go bhfuil siad Bid'ah Ahlul. Do cinnte go bhfuil sé Ahlus Sunnah an companions de anhum Allaah agus gach duine a lean iad ó na manhaj Tabi'in roghnaíodh, agus ansin an Hadith luaith-haabul agus a leanann iad ó na jurists de gach glúin, go dtí i ár gcuid ama chomh maith le daoine a leagan a leanann iad araon san oirthear agus iarthar. "[16]
E. Stair na cinn Ahlus téarma Sunnah tobar Jama'ahAinmniú an téarma Ahlus Sunnah bhí ann ó an chéad ghlúin de Ioslam san am atá caite go glóire Dé, is iad sin a ghiniúint de companions, Tabi'in agus Tabiut Tabi'in.
Abbas 'Abdullah bin' Allaah anhuma [17] sin nuair a léirmhíniú an focal de Allah Subhanahu wa Ta'ala:
يوم تبيض وجوه وتسود وجوه فأما الذين اسودت وجوههم أكفرتم بعد إيمانكم فذوقوا العذاب بما كنتم تكفرون
"Ar an Lá nuair a bhfuil aghaidh bán brightened, agus tá freisin ar aghaidh dubh ghruama. Mar a dóibh siúd a bhfuil aghaidh dubh ghruama (a rá): 'Cén fáth a bhfuil tú tar éis do disbelieve chreidiúint? Blas chúis leis Allaah disbelief '"[Ali' Imran: 106].
"Is iad na daoine bána a aghaidh a thabhairt orthu Ahlus Sunnah tobar Jama'ah, a aghaidh dubh mar le haghaidh an duine go bhfuil siad Bid'ah Ahlul agus misguided." [18]
Ansin, úsáidtear an téarma Ahlus Sunnah le leanúint ag an chuid is mó scoláirí رحمهم الله Salaf, ina measc:
1.Ayyub mar-Sikhtiyani rahimahullah (. B. 131 B), a dúirt sé: "Nuair a thug mé tuairisc ar bhás ar cheann de na Sunnah Ahlus mar caillte cé go ceann de mo géaga."
2. Sufyan Ath-Tsaury rahimahullah (. B. 161 B) dúirt: "wasiatkan liom tú a cloí leis an Sunnah Ahlus go maith, mar go bhfuil siad al-ghurabaa '. Bheadh ​​sé ar a laghad Ahlus Sunnah tobar Jama'ah. "[19]
3. Iyadh Fudhail bin 'rahimahullah sin [20] (b. 187 H.): "... Abair Ahlus Sunnah: Faith Is creideamh, focail agus gníomhais."
4. Ubaid Abu 'al-Qasim ibn Sallam rahimahullah (. Saol ú 157-224 H) deir ina leabhar Muqaddimah, al-Iimaan [21]: "... Agus go deimhin má iarrann tú dom faoi chreideamh díospóidí, na daoine faoi na foirfeachta an chreidimh, chun fás agus a rá leis an laghdú ar an chreidimh agus tú mar má raibh tú ar an eolas faoi chreideamh ar chor ar bith sa bhealach ar Ahlus Sunnah ... "
5. Imam Ahmad bin Hanbal rahimahullah [22] (. Saol ú 164-241 H), a deir sé ina leabhar Muqaddimah, Mar-Sunnah: "Is é seo an scoil de AHL-ul-" ilmi, luaith-haabul atsar agus Ahlus Sunnah, tá siad ar a dtugtar leanúna de Sunnah alaihi sallallaahu 'wa sallam agus a chompánaigh, ó aimsir an companions de Allaah anhum go dtí ar an am i láthair ... "
6. Imam Ibn Jarir Tabari rahimahullah (. B. 310 B) a dúirt: "... Mar don cheart de na focail ar an gcreideamh go mbeidh an dílis a fheiceáil Dia ar Lá Breithiúnas, ansin is é ár n-reiligiún le reiligiún, agus tá a fhios againn go Ahlus Sunnah tobar Jama'ah argóint go mbeidh na háitritheoirí na bhflaitheas Dé a fheiceáil i gcomhréir leis an scéal barántúla de alaihi an Shaallallahu Prophet 'wa sallam. "[23]
7. Imam Abu Ja'far Ahmad ibn Muhammad Ath-Thahawi rahimahullah (saol ú. 239-321 H). Deir sé i 'aqidahnya cáiliúil an Muqaddimah leabhar (al-' Aqiidatuth Thahaawiyyah): "... Is é seo an míniú ar na Aqeedah 'de Ahlus Sunnah tobar Jama'ah."
Le penukilan, ansin is léir dúinn go bhfuil an Sunnah Ahlus lafazh cheana féin ar a dtugtar i measc na Salaf (leaganacha tosaigh de seo ummah) agus na scoláirí ina dhiaidh sin. Is é an téarma Ahlus Sunnah téarma iomlán i gcomórtas le focal Ahlul Bid'ah. An scoláirí de Ahlus míniú Sunnah scríofa de na 'Aqeedah de Ahlus Sunnah Ummah a thuiscint faoi' Is aqeedah ceart agus idirdhealú a dhéanamh idir iad agus an Bid'ah Ahlul. Mar a bhfuil déanta ag Imam Ahmad bin Hanbal, Imam al-Barbahari, Imam Ath-Thahawi agus daoine eile.
Agus freisin mar fhrisnéis dóibh siúd a mhaíomh go raibh an téarma Ahlus Sunnah úsáid den chéad uair ag an Asha'ira ghrúpa, ach Asha'ira thagann chun cinn sa naoú haois 3 agus a 4-Hijriyyah. [24]
Go bunúsach, ní féidir Asha'ira a chur i leith an Sunnah Ahlus, mar gheall ar roinnt difríochtaí bunúsacha i bprionsabal, ina measc:
A. Tréithe Asha'ira wil menta'-aicme Dé Almighty, agus Ahlus Sunnah shainiú na tréithe Dé mar atá leagtha síos ag Allah agus a Messenger, ar nós istiwa nádúr ', aghaidh, lámh, Al-Qur-ar Kalamullah , agus daoine eile.
2. Asha'ira grúpa busied iad féin leis an eolaíocht ar Kalam, agus na scoláirí de Ahlus Sunnah cháineadh ionad eolaíocht de Kalam, mar an míniú ar Imam Shafi'i rahimahullah shéanadh eolaíocht mar Kalam.
3. Grúpaí Asha'ira dhiúltú an nuacht barántúla faoi na tréithe Dé, a dhiúltú siad é an réasúin agus qiyas (analaí) iad. [25]
[Cóipeáladh ón leabhar Sharh Aqeedah Ahlus Sunnah Wal Jama'ah, Údar Yazid ibn Abdul Qadir Jawas, Foilsitheoirí Reader Imam luaith-Shafi'i, Po Box 7803/JACC Iacárta 13340A, Tríú Priontáil 1427H/Juni 2006M]_______Fonóta[1]. Arabacha Lisaanul '(VI/399).[2]. Aqeedah Buhuuts fii 'Ahlis Sunnah (lch. 16).[3]. Uluum Jaami'ul 'tobar Hikam (lch. 495) ag Ibn Rajab, tahqiq agus ta'liq Tariq ibn Muhammad ibn Awadhullah, CET. Ibn al-Daar Jauzy II-ú. 1420 H.[4]. Aqiidah Mujmal Ushuul Ahlis Sunnah tobar Jamaa'ah fil '.[5]. Aqiidah Syarhul 'al-Waasithiyyah (lch. 61) ag Hirras Khalil.[6]. Tá sé ina Companion an sallallaahu Prophet 'alaihi wa sallam, a ainm iomlán' Abdullah bin Mas'ud ibn al-Habib bin Ghafil Hadzali, Abdirrahman Abu ', príomhfheidhmeannach Bani Zahra. Thiontú sé Ioslam i laethanta tosaigh an Ioslam i Makkah, nuair Sa'id bin Zaid agus a bhean chéile, Fatima al-Khattab bintu-Ioslam. Rinne sé dhá imirce, tar éis guí ar an Qibla dhá, páirt i cath Badr agus cogaí eile.Bhain sé leis an 'alim de Al-Qur'an agus a léirmhíniú mar tá sé aitheanta ag an sallallaahu Prophet' alaihi wa sallam. Cuireadh sé ag 'Umar ibn al-Khattab Allaah anhu a Kufa a mhúineadh an Muslims agus sheol' Uthman Allaah anhu a Medina. Fuair ​​sé bás i 32 de Allaah anhu H. Féach ar al-Ishaabah (II/368 uimh. 4954).[7]. Tobar Al-Baa'its 'alaa Inkaaril Bida' Hawaadits é. 91-92, tahqiq an cáiliúil Sheikh Salman araid Hasan agus Ushuulil I'tiqaad Sharh al-Lalika-i (uimh. 160).[8]. Acmhainní Daonna. Al-Bukhari (uimh. 3641) agus na Moslamach (uimh. 1037 (174)), de Mu'awiyah Allaah anhu.[9]. Acmhainní Daonna. Moslamach (uimh. 145) ó Abu companions Hurayrah de Allaah anhu.[10]. Acmhainní Daonna. Ahmad (II/177, 222), Ibn Wadhdhah uimh.168. Seo Hadith aicmithe mar saheeh ag Ahmad Shaykh Shakir i Musnad Imam Ahmad tahqiq (VI/207 uimh. 6650).Féach freisin Bashaa iru Dzawi nerve bi-Sharh Marwiyyati Manhajas an Salaf. 125.[11]. Acmhainní Daonna. Abu Ja'far Ath-Thahawi i Sharh Musykilil Aatsaar (II/170 uimh. 689), al-i-Lalika Ushuul I'tiqaad Ahlis i Sharh Sunnah (uimh. 173) ó na Cairde anhu Jabir bin 'Abdillah Allaah.Seo saheeh hadeeth li ghairihi mar go bhfuil roinnt syawahidnya.Féach Sharh Musykilil Aatsaar (II/170-171) agus luaith-Shahiihah Silsilatul Ahaadiits (uimh. 1273).[12]. Acmhainní Daonna. Ag-Tirmidhi (uimh. 2630), a dúirt sé, "Is é seo hadeeth Hasan saheeh." Ó Auf Friends 'Amr bin' Allaah anhu.[13]. Sunan ag-Tirmidhi: Kitaabul Fitan uimh. 2229. Féach Silsilatul Ahaadiits Shahiihah oibríonn de Imam al-Muhammad al-Albany Nashiruddin rahimahullah (I/539 uimh. 270) agus an Ahlul-Ta Hadiits Humuth ifah Manshuurah obair Shaykh al-an Dr. Ibn Rabi 'Hadi al-Madkhali.[14]. T Féach a beathaisnéis ar ais in aon fonóta. 14.[15]. Féach A'laamin Nubalaa Siyar '(X/60).[16]. WAN Al-fil Fishal Milal tobar Ahwaa 'Nihal (II/271), Daarul Jiil, Béiriút.[17]. Bhí sé ina chara ag an uasal agus áirítear an rogha Allaah anhuma. A ainm iomlán a bhí Abbas 'Abdullah bin' ibn 'Abd al-Muttalib al-Qurasyi Hasyimi, mac uncail an Prophet ar sallallaahu' alaihi wa sallam, tráchtaire Al-Qur'an agus ceannairí Moslamach i réimse na léirmhíniú. Tugadh an teideal atá ar an chléir agus eolaíochtaí farraige, mar gheall ar an eolas cuimsitheach ar an réimse na teanga Tafseer, Araibis agus filíocht. Glaodh an Rashidun Khilafat-ur go rachfaí i gcomhairle agus a bhreithniú i gcásanna éagsúla. Bhí sé rialtóir Allaah anhu ag an am a 'Uthman Allaah H anhu 35 bliana, le chéile le dul i ngleic leis an Kharijites' Ali, hujjahnya cliste agus cumhachtach. Bheith 'Amir i Basrah, bhí cónaí ansin i Ta'if go dtí a bhás 68 bliain H. Rugadh é trí bliana roimh an hijra. Féach ar al-Ishaabah (II/330, uimh. 4781).[18]. Féach Tafsiir Ibni Katsiir (I/419, CET. Darus Salam), Sharh Sunnah tobar Ushuul I'tiqaad Ahlis Jamaa'ah (I/79 uimh. 74).[19]. Sharh Sunnah tobar Ushuul I'tiqaad Ahlis Jamaa'ah (I/71 uimh. 49 agus 50).[20]. Tá sé Fudhail bin 'bin Mas'ud Iyadh rahimahullah ag-Tamimi, a ascetic cáiliúil, a tháinig ó Khurasan agus socraithe i Makkah, tsiqah, wara', 'alim, stair nglacadh ag al-Bukhari agus na Moslamach. Féach Taqriibut Tahdziib (II/15, uimh. 5448), Tahdziibut Tahdziib (VII/264, uimh. 540) agus nu-balaa A'laamin Siyar '(VIII/421).[21]. A Fíoraithe agus Shaykh al-Albani takhrij rahimahullah[22]. Bhí sé ina rahimahullah sagart gan íoc i faisnéis, uasal, tsagartacht, kewara'an, asceticism, aithriseoireacht, agus faqih pious. Abdillah a ainm Abu iomlán 'bin Ahmad bin Hilal bin Hanbal luaith-Syaibani Asad, a rugadh sa bhliain 164 H. A mór Muhaddits Ahlus Sunnah. Ag an am al-Ma'mun, b'éigean dó a rá go bhfuil Al-Qur-ar a creature, ionas go raibh sé buailte agus fós i bpríosún, ach dhiúltaigh sé a rá. Deir sé go fóill Al-Qur-ar is Kalamullah, ní chruthaítear. Fuair ​​sé bás i Bagdad. Scríobh sé roinnt leabhar agus an cáiliúil is é al-Musnad fil Hadiits (Musnad Imam Ahmad). Féach A'laamin Nubalaa Siyar '(XI/177 uimh. 78).[23]. Féach ar an leabhar Shariihus Sunnah ag Imam Ath-Thabary rahimahullah.[24]. Féach ar an leabhar Wasathiyyah Ahlis Sunnah ag an Dr bainal Firaq. BAA BAA Karim Muhammad Muhammad 'Abdullah (pp. 41-44).[25]. Féach ar an plé ar na difríochtaí is mó idir an Sunnah Ahlus leis an leabhar Manhaj Ahlis Asha'ira Sunnah tobar Jamaa'ah wa fii Manhajil Asyaa'irah Tamhiidillaahi Ta'aalaa ag Abd Khalid araide 'Nur al-Muhammad bin Lathif i imleabhar 2, CET. I / Maktabah al-Ghuraba 'al-Atsariyyah, ú. 1416 H.
foinse: http://almanhaj.or.id

No comments:

Post a Comment