Thursday, March 15, 2012

Визначення Ahlus сунна валь Джамаа. Історія появи Ahlus Сунна валь Джамаа термін

Визначення Ahlus сунна валь Джамаа. Історія появи Ahlus Сунна валь Джамаа термін

РОЗУМІННЯ Акіда з Ahlus сунна валь Джамаа
ЗаАль-Язід ібн Абд аль-Кадір Ustadz Jawas

D. Ahlus сунна валь Джамаа визначенняAhlus сунна валь Джамаа, є:Ті, хто бере те, що всі прийняті Аллах і пророк нехай благословить його Аллах і вітає, і сподвижників Аллаха anhum.Викликається Ahlus Сунни, у зв'язку з сильним (вони) мають місце і berittiba (слідувати) Сунни Пророка нехай благословить його Аллах і вітає, і сподвижників Аллаха anhum.
Ас-Сунна відповідно до мови (етимологія) шлях / до речі, добре чи погано. [1]
Тим часом, за даними вчених Акіда (термінологія), Сунні це керівництво, яке було зроблено пророка нехай благословить його Аллах і вітає, і його сподвижників, як про науку, i'tiqad (віра), словом і ділом. І це сунна, яким необхідно слідувати, ті, хто за ним буде хвалити і засудив тих, хто menyalahinya [2].
Розуміння Сунни Ібн Раджаб аль-Ханбалі рахімахуллах (пом. 795 H): "Ас-Сунна дорозі прийняті, в тому числі в ній чіплятися до того, що реалізується пророка нехай благословить його Аллах і вітає, і халіф, який вів пряму форму і я "tiqad (віра), слова і діла. Це ідеальний Сунні. Таким чином, попереднє покоління салафія ас-Сунна не називають нічого, крім, щоб охопити всі три аспекти. Він передав від імама Хасана аль-Басрі (пом. 110. H), Імам аль-Auza'i (пом. 157. H) і Iyadh імама Fudhail бін (пом.. 187 H) ". [3]
Викликається аль-Джамаа, тому що вони єдині в істині, не порушив до сторін у релігійних питаннях, які зібралися під керівництвом імама (який дотримувався), аль-Хакко (істина), не виходячи зі свого зібрання і дотримуватися того, що було багато Salaful умми. [4]
Джамаа по Акіда вчених (термінологія) є першим поколінням цієї умми, який є одним із сподвижників, Tabi'ut Tabi'in а також тих, хто слідує в добро до Судного дня, як зібралися в істині. [5]
Імам Абу Шамма рахімахуллах Шафії (. Ум. 665 H) сказав: «Щоб утримати суспільство, є намір дотримуватися істини і слідувати йому. Незважаючи на те біт перенесення і Сунни, що menyalahinya багато. Тому що правда те, що в даний час здійснюється перший зборах, що відбулися пророка нехай благословить його Аллах і вітає, і його сподвижники, не дивлячись на людей, які відхиляються (зробити baatil) після них ".
Як було сказано Ібн Масуд Аллах буде задоволений їм Аллах: [6]
الجماعة ما وافق الحق وإن كنت وحدك.
"Аль-Джамаа стежить за правду, навіть якщо ви самотні». [7]
Таким чином, Ahlus сунна валь Джамаа це той, хто має природу і характер слідувати Сунні Аллах і пророк нехай благословить його Аллах і вітає, і від нових питань і нововведення в сферу релігії.
Бо ті, хто ittiba (слідувати) в Сунні Пророка нехай благословить його Аллах і вітає, і слідувати Atsar (слід Salaful умми), то вони також називаються Ахлі хадисів, Ахлі Atsar і Ахлі Ittiba. Крім того, вони також говорять, що ATH-Ta-ifatul Manshuurah (груп, які мають Божою допомогою), аль-Firqatun Naajiyah (Збережені секти), ghurabaa (іноземців).
АТН-Ta-ifatul Manshuurah, пророк нехай благословить його Аллах і вітає сказав:
لاتزال من أمتي أمة قائمة بأمر الله لا يضرهم من خذلهم ولا من خالفهم حتى يأتيهم أمر الله وهم على ذلك.
"Там завжди була партією моєї умми, щоб завжди підтримувати заповідей Божих, не зашкодить тим, хто не допомогти їм і їх, щоб люди приходили menyelisihi заповіді Божі і їх залишитися на вершині такого роду". [8]
Про аль-ghurabaa, пророк нехай благословить його Аллах і вітає сказав:
بدأ الإسلام غريبا, وسيعود كما بدأ غريبا, فطوبى للغرباء.
"Іслам спочатку іноземні, так і іноземців повернеться в один прекрасний день на початку, то на щастя для аль-ghurabaa (іноземців)". [9]
У той час як значення аль-ghurabaa "настільки ж розказаний 'Абдуллах бін' Амр ібн аль-'Аллах anhuma, коли в один прекрасний день пророка нехай благословить його Аллах і вітає пояснив сенс аль-ghurabaa, він нехай благословить його Аллах і вітає сказав:
أناس صالحون في أناس سوء كثير من يعصيهم أكثر ممن يطيعهم.
"Люди, хто поклоняється в центрі багатьох бідних людей, людей, хто не кориться їх більше, ніж вони підкоряються". [10]
Пророк нехай благословить його Аллах і вітає також сказав про значення аль-ghurabaa ':
الذين يصلحون عند فساد الناس.
"Тобто, люди постійно вдосконалюють (умми) в самий розпал знищення людства». [11]
В історії інших названі:
... الذين يصلحون ما أفسد الناس من بعدي من سنتي.
"Це люди, які виправити Sunnahku (Сунні Аллах і пророк нехай благословить його Аллах і вітає) після зруйнований людина". [12]
Ahlus Сунни, ATH-Тха-ifah аль-Mansurah і аль-Firqatun Najiyah його ще називають Ахлі хадисів. Згадка Ahlus Сунні, аль-ATH-Thaifah Mansurah і аль-Firqatun Najiyah Ахлі щось хадисів відомі й відомі, так як покоління Шеал'тіїл, бо згадка про нього є вимоги текстах, і відповідно до умов і реаліями. Він передав з Сахіх Санада з імамів, такі як: «Абдулла ібн аль-Мубарак:" Алі ібн Madini, Ахмад бін Ханбал, аль-Бухарі, Ахмад ібн Сінан [13] та інші, رحمهم الله.
Імам Шафії [14] (. Ум. 204 H) рахімахуллах сказав: "Коли я бачу експерт хадисів, як ніби я побачив одного із сподвижників Аллах і пророк нехай благословить його Аллах і вітає, я сподіваюся, що Бог дає вам найкращою нагородою до них. Вони повинні мати точки для нашої релігії, і ми повинні подякувати за їхні зусилля ". [15]
Імам Ібн Хазм аж-Zhahiri (. Ум. 456 H) описує Ahlus Сунни рахімахуллах: «Ahlus Сунни ми згадали, що Ахль-уль-Хакко, а крім того, вони є Ахлі біда. Для звичайно, це Ahlus Сунні сподвижників Аллаха anhum і всім, хто пішов за ними з Tabi'in манхаджі обраний, то хадис аш-haabul і хто за ними з юристами кожного покоління, поки в наш час, а також мирян які йдуть за ними, як на сході і на заході ". [16]
E. Історія появи Ahlus Сунна валь Джамаа термінІменування термін Ahlus Сунни був там з першим поколінням ісламу в минулому, прославив Бога, а саме поколінню сподвижників, Tabi'in і Tabiut Tabi'in.
'Абдуллах бін' Аббас Аллаха anhuma [17] сказав, інтерпретуючи слово Аллаха субханаху ва та'аля:
يوم تبيض وجوه وتسود وجوه فأما الذين اسودت وجوههم أكفرتم بعد إيمانكم فذوقوا العذاب بما كنتم تكفرون
"В той день, коли є біле обличчя просвітліло, і є чорне обличчя похмурим. Що стосується тих, хто стикається з похмурим чорним (можна сказати): "Чому ви не вірити після того, вірити?Спробувати його Аллах викликав недовіру »[Алі Імран: 106].
«Білих людей, які стикаються з ними Ahlus сунна валь Джамаа, його обличчя чорне, як для людини, вони Ахлі біда і помилковим». [18]
Тоді член Ahlus Сунни слідують більшість вчених رحمهم الله Шеал'тіїл, серед них:
1.Ayyub як-Sikhtiyani рахімахуллах (. Ум. 131 H), він сказав: "Коли я повідомив про смерть одного з Ahlus Сунни, начебто втратив одного з моїх кінцівках."
2. Суфьян ATH-Tsaury рахімахуллах (. Ум. 161 H) сказав: "Я wasiatkan вам дотримуватися Ahlus Сунни добре, тому що вони аль-ghurabaa. Було б принаймні Ahlus сунна валь Джамаа ". [19]
3. Fudhail бін Iyadh рахімахуллах [20] (. Ум. 187 H) сказав: «... Скажи Ahlus Сунни: Віра є віра, слова і діла».
4. Абу Убайда аль-Касим ібн Салла рахімахуллах (. Й життя 157-224 H) говорить у своїй книзі Мукаддіма, аль-Iimaan [21]: "... І справді, якщо ви запитаєте мене про віру, оскаржує людей про вдосконалення віри, рости і зниження віри, і ви говорите, начебто ви хотіли знати про віру взагалі на шляху Ahlus Сунни ... "
5. Імам Ахмад бін Ханбал рахімахуллах [22] (. Й життя 164-241 Н), він говорить у своїй книзі Мукаддіма, ас-сунна: "Це школи Ахль-уль-'ілмі, ясен haabul atsar і Ahlus сунни, вони відомі як послідовники сунни хай благословить його Аллах і вітає, і його сподвижників, з часів сподвижників Аллаха anhum поки в даний час ... "
6. Імам Ібн Джарір Табари рахімахуллах (. Ум. 310 H) сказав: «... Що стосується права слова на віру, що віруючі будуть бачити Бога в Судний день, то наша релігія з релігією, і ми знаємо, щоAhlus сунна валь Джамаа стверджує, що небожителі будуть бачити Бога у відповідності зі справжньою історією його Аллах і пророк Shaallallahu "вітає". [23]
7. Імам Абу Джафар Ахмад ібн Мухаммад ATH-Thahawi рахімахуллах (а життя. 239-321 Н). Він каже, що в знаменитих aqidahnya книги Мукаддіма (аль-'Aqiidatuth Thahaawiyyah): "... Це пояснення« Акіда з Ahlus сунна валь Джамаа ".
З penukilan, то ясно, що Ahlus Сунни lafazh вже відомі серед салафія (ранніх поколінь цієї умми), а потім вчені. Термін Ahlus Сунна є абсолютним термін, на відміну від слова Ахлі біда.Вчені Ahlus Сунни письмове пояснення "Акіда з Ahlus Сунни умми, щоб зрозуміти про" Акіда правильно і відмінності між ними і Ахлі біда. Як вже було зроблено Імам Ахмад бін Ханбал, Імам аль-Barbahari, імам ATH-Thahawi та інші.
А також в якості спростування на тих, хто стверджує, що термін Ahlus Сунни вперше був використаний групою Asha'ira, але Asha'ira виникають в 3-м столітті і до-4 Hijriyyah. [24]
По суті, Asha'ira не можуть бути віднесені до Ahlus Сунна, тому що деякі фундаментальні відмінності в принципах, серед яких:
А. Asha'ira menta 'класу Віль атрибутами Бога Всемогутнього, а Ahlus Сунни визначити атрибути Бога, встановлених Аллахом і Його Посланником, таких як istiwa природи, обличчя, руки, Аль-Коран-Kalamullah та інші.
2. Asha'ira групи зайнялися науки калам, в той час як вчені Ahlus Сунни, а не критика науки калам, як пояснення імама Шафії рахімахуллах денонсувати науки калам.
3. Asha'ira груп відмовитися від справжньої новини про атрибути Бога, вони відкидають його причини і кийас (аналогія) ім. [25]
[Скопійовано з книги Шарх Акіда Ahlus сунна валь Джамаа, автор Язід ібн Абдул Кадір Jawas, читач видавців імама аш-Шафії, Po Box 7803/JACC Джакарті 13340A, третя друк 1427H/Juni 2006M]_______Виноска[1]. Lisaanul Араб (VI/399).[2]. Buhuuts FII "Акіда Ahlis Сунни (стор. 16).[3]. Jaami'ul "Uluum валь хікам (стор. 495) Ібн Раджаба, tahqiq і ta'liq Тарік ібн Мухаммад ібн Awadhullah, мск. Ібн аль-Дар Jauzy II-го. 1420 Г.[4]. Mujmal Ushuul Ahlis сунна валь Джамаа Філь Aqiidah.[5]. Syarhul "Aqiidah аль-Waasithiyyah (стр. 61) Hirras Халіл.[6]. Він є компаньйоном пророка нехай благословить його Аллах і вітає, його повне ім'я Абдулла бін Масуд ібн аль-Хабіб бен Ghafil Hadzali, Abdirrahman Абу начальник Бані Захра. Він прийняв іслам у перші дні Ісламу в Мецці, коли Саїд бін Заїд і його дружина Фатіма аль-Хаттаб Бінт-Іслам. Він зробив два емігрував, помолившись на двох кибла, брав участь у битві при Бадрі та інших воєн. Він належав до "алім Аль-Коран і його тлумачення, як це було визнано пророка нехай благословить його Аллах і вітає. Він був посланий 'Умар ібн аль-Хаттаб Аллах буде задоволений їм Аллах в Куфі навчити мусульман і направлені на Османа нехай буде задоволений ним Аллах в Медину. Він помер в 32 Аллах буде задоволений їм Аллах H.Див аль-Ishaabah (II/368 немає. 4954).[7]. Валь аль-Baa'its "Алаа Inkaaril Біда 'Hawaadits він. 91-92, tahqiq знаменитого шейха Салмана бін Хасан і Ushuulil I'tiqaad Шарх аль-Lalika-я (№ 160).[8]. HR. Аль-Бухарі (№ 3641) і Муслім (№ 1037 (174)), про Аллах буде задоволений їм Аллах Муавії.[9]. HR. Муслім (№ 145) від Абу Хурайри сподвижників Аллаха Аллах.[10]. HR. Ахмад (II/177, 222), Ібн Wadhdhah немає. 168. Цей хадис як Сахіх шейхом Ахмад Шакир в Муснаду Імам Ахмад tahqiq (VI/207 немає. 6650).Див також Bashaa МСАТ Dzawi нерви бі-Шарх Marwiyyati Manhajas салафія. 125.[11]. HR. Абу Джафар ATH-Thahawi в Шарх Musykilil Aatsaar (II/170 немає. 689), аль-я-Lalika Ushuul I'tiqaad Ahlis в Шарх Сунна (№ 173) від друзів нехай буде задоволений ним Abdillah Джабір ібн Аллаха. Цей хадис достовірний чи ghairihi, тому що є деякі syawahidnya. Див Шарх Musykilil Aatsaar (II/170-171) і аш-Shahiihah Silsilatul Ahaadiits (№ 1273).[12]. HR. Ат-Тірмізі (№ 2630), він сказав: «Цей хадис хасан Сахіх". З Auf Аллаха Друзі 'Амр ібн Аллах.[13]. Сунан ат-Тірмізі: Kitaabul Fitan немає. 2229. Дивіться Silsilatul Ahaadiits Shahiihah працює Імама аль-Мухаммад аль-Албані Nashiruddin рахімахуллах (I/539 немає. 270) і Ахлі-Ta Hadiits Humuth ifah Manshuurah роботи Шейх аль-доктор. Раби 'ібн Хаді аль-Madkhali.[14]. T див. його біографію ще в виносці немає. 14.[15]. Дивіться A'laamin Nubalaa Сіяр (X/60).[16]. Аль-філ Fishal Мілан валь Ahwaa "Ван Nihal (II/271), Daarul Jiil, Бейрут.[17]. Він був другом благородних і включає в себе можливість Аллаха anhuma. Його повне ім'я Абдуллах бін 'Аббас ібн Абд аль-мутталиба аль-Qurasyi Hasyimi, син Пророка, нехай благословить його дядько його Аллах і вітає, коментатор Коран та мусульманські лідери в області інтерпретації. Він був удостоєний звання духовенством і наук про океан, через великих знань на поле тафсир, арабської мови та поезії. Він був викликаний халіфат-ур Rashidun провести консультації і розглядається в різних випадках. Він був губернатором Аллах буде задоволений їм Аллах під час Усман Аллах буде задоволений їм Аллах H 35 років, об'єдналися, щоб боротися з харіджітов Алі, розумний і потужний hujjahnya. Будучи "Амір в Басрі, потім жив в Таїф до його смерті 68 років H. Він народився за три роки до хіджри. Див аль-Ishaabah (II/330, немає. 4781).[18]. Дивіться Tafsiir Ібн Katsiir (I/419, мск. Дарус Салам), Шарх сунна валь Ushuul I'tiqaad Ahlis Джамаа (I/79 немає. 74).[19]. Шарх Сунна валь Ushuul I'tiqaad Ahlis Джамаа (I/71 немає. 49 і 50).[20]. Він Fudhail бін бін Масуд Iyadh рахімахуллах ат-Тамімі, відомий подвижник, прийшов з Хорасана і оселився в Мецці, tsiqah, Вара ',' алім, історію прийнятих аль-Бухарі і Мусліма.Дивіться Taqriibut Tahdziib (II/15, немає. 5448), Tahdziibut Tahdziib (VII/264, немає. 540) і Nu-balaa A'laamin Сіяр (VIII/421).[21]. Перевірка та Шейх аль-Албані takhrij рахімахуллах[22]. Він був священиком, рахімахуллах видатний в розвідці, дворянство, духовенство, kewara'an, аскетизм, декламації, і благочестиві факіха. Його повне ім'я Абу Abdillah бін Ахмад бін Хілал бен аш-Ханбал Syaibani Асад, який народився в рік 164 H. Основним Muhaddits Ahlus Сунні. У той час аль-Мамун, він був змушений сказати, що Аль-Коран-це істота, так що він був побитий і поміщений у в'язницю, але він відмовився говорити.Він як і раніше говорить Аль-Коран-це Kalamullah, не створюється. Він помер в Багдаді. Він написав кілька книг, найвідомішою є аль-Муснаду фільтрів Hadiits (Муснаду імам Ахмад). Дивіться A'laamin Nubalaa Сіяр (XI/177 немає. 78).[23]. Див книгу Shariihus Сунни імама ATH-Thabary рахімахуллах.[24]. Див книгу Wasathiyyah Ahlis Сунни доктор bainal Firaq. Baa Baa Карим Мухаммад Мухаммад Абдулла (стор. 41-44).[25]. Див обговорення основних відмінностей між Ahlus Сунни з книгою манхаджі Ahlis Asha'ira сунна валь Джамаа ва FII Manhajil Asyaa'irah Tamhiidillaahi Ta'aalaa Абд аль-Нур Халід бін Мухаммад бін Lathif в 2-х томах, мск. I / Maktabah аль-Ghuraba 'аль-Atsariyyah рр.. 1416 Г.
Джерело: http://almanhaj.or.id

No comments:

Post a Comment