Sunday, March 25, 2012

Հրավիրում հոգեորսությունը Saheeh պետք է գողություն իսկապես ջանքերը եւ կայուն

Հրավիրում հոգեորսությունը Saheeh պետք է գողություն իսկապես ջանքերը եւ կայուն

ByShaykh Muhammad ալ - Albani Nashiruddin


Da'wah հրավիրվել monotheism եւ monotheism սահմանված սրտում մարդու պահանջում է, որ մենք թույլ միջոցով քառյակներ, առանց մանրամասների, ինչպես որտեղ վաղ օրերին:
Այսինքն, քանի որ, նախ, նրանք հասկանում են արաբական արտահայտությունները հետ հեշտ է, իսկ վերջինս, քանի որ, երբ չկա շեղումը առումով aqeedah, որ առաջացած է գիտության kalam եւ Փիլիսոփայություն գիտության ի տարբերություն ուղիղ aqeedah.

 
Մեր վիճակն այս պահին տարբեր պայմաններում են մահմեդականների նկատմամբ վաղ օրերին: Այնպես որ պետք չէ ենթադրել, որ հոգեորսությունը էր ուղղել aqeedah այն պայմանով, որ դա շատ հեշտ է նման վաղ օր. Եվ ես ուզում եմ փակել, այս, ինչպես օրինակ, որ այս օրինակում երկու հոգի չեն հակասում միմյանց, Աստված կամենում է, որ պետք է գրանցվեք:
Թվում է հեշտ, երբ հայտնի է, որ ուղեկիցները լսեց hadith է Մարգարե sallallaahu ի alaihi WA sallam ուղղակիորեն, ապա tabi'in լսեց hadith անմիջապես բարեկամների ... Այսպիսով, մենք գտնում ենք, որ երեք սերունդ, որոնք ցուցմունք բարության.
Եվ մենք հարցնում: Արդյոք այնտեղ, երբ կա գիտություն է կոչվում գիտության hadith. Պատասխանը «ոչ»: Եւ արդյոք կա սենյակ գիտության, երբ այն կոչվում գիտության Jarh ta'dil wa.Պատասխանը «ոչ»: Իսկ հիմա, անձը պետք է ունենա եւ 'դատախազը գիտությունը գիտության, գիտությունը ընդգրկված fard kifaya. Դա այն էր, որ մի մասին alim, այժմ կարողանում գտնել մի hadeeth է saheeh կամ da'eef.
Այնուհետեւ գործարար հեշտ չէ, քանի որ այդ հարցերը համարվում են հեշտ ընկերների համար ընկերները գրավեցին hadith մյուս ընկերներին, որ իրենք են վստահեցնում, ըստ ցուցմունքների Allah Ամենազորի վրա իրենց ... մինչեւ վերջ:
Այնպես որ, ոչինչ չկա, քանի որ դա հեշտ է, հեշտ չէ ներկա գիտության առումով պարզությամբ եւ վստահության որոշումների գիտության ռեսուրսները. Հետեւաբար, պետք է լինի ավելի լուրջ ուշադրություն դարձնել այս խնդրին, քանի որ այն պետք է լինի Okay, ըստ խնդիրների շուրջ: Մեզ `որպես մուսուլմանների այսօր, երբ խնդիրը չի կիսում է նախորդ սերունդների սկսած մահմեդականների կողմից aqidah impurities որ դրդապատճառներով (հետագայում Դուք խնդիրներ են առկա խնդիրները եւ կհանգեցնի կասկածելի է, կասկածելի է այն փորձագետը, խոստացված aqidah նորարարությունների, որ շեղվել է վավերական եւ ճշմարիտ manhaj հետ տարբեր անուններ, այդ թվում `զանգի հետեւել Qur'an եւ Sunnah ըստ իրենց մտածողության ինչպես ճանաչել նրանց վերագրել (ինքնուրույն), ինչպես նաեւ գիտության kalam.
Եվ դա լավ է այստեղ հիշատակել մի քանիսի, թե ինչ է պարունակվում hadeeth այդ մասին, այնպիսին, որ Մարգարե sallallaahu ի alaihi wa sallam, երբ նա նշեց, ghuraba (օտարերկրյա անձանց) որեւէ hadith է, hadith, նա ասել է.
«Դա նշանակում է»: Մեկ անձի, այդ թվում հիսուն, պարգեւատրման, նրանք (այդ ուղեկիցները) հայտարարել է (50 reward), մեզանից, կամ նրանցից, այո, ապա Մեսսենջեր է Ալլահի: Նա պատասխանեց. «From քեզ»: [1]
Իսկ դա կազմում է օտարման Իսլամի այն պահին, որոնց օտարումը չի դեպքում ժամանակներում նախորդ սերունդների Ոչ մի կասկած, որ վաղ սերունդների օտարումից է օտարում միջեւ հստակ խուսափել եւ tawheed մաքուր բոլոր բիծը միջեւ իրական դավաճանություն է ճշմարիտ հավատքի.
Իսկ հիմա ni է խնդիրը, որ առաջացել մահմեդականների շրջանում իրենց, նրանց մեծ մասը լցված բիծը tauhidnya խուսափել, հավատալ նրան երկրպագելու բացի Ալլահի, եւ նա խոստովանեց հավատքը:
Այս հարցերը պետք է լուծվեն առաջին. Եվ երկրորդ, պետք չէ որոշ մարդիկ ասում են. «Մենք պետք է առաջ շարժվել անցկացնելու բացառությամբ փուլում monotheism, որ այդ քաղաքականությունը»: Քանի որ առաջին իսլամական da'wah է da'wah աջ (այսինքն հոգեորսությունը հրավիրել ճշմարտության) դա չի կցամասեր մեզ ասում են. «Մենք արաբների եւ Koran են մեր լեզվին»:

 
Չնայած հաշվի առնել, որ արաբները այս պահին տարբերվում է արաբների հետ, ովքեր հասկանում Ajam իրենց լեզուն. Դա հանգեցրել է նրան հեռու գրքի իրենց Տիրոջ եւ Sunnah իրենց մարգարե.
Տրամադրվել, որ մենք արաբների եւ հասկացել իրական պատկերացում իսլամի, սակայն չի պահանջում, մեզ համախմբել քաղաքական եւ մարդկային արարածները քաղաքական շարժումների եւ պահպանել դրանք զբաղվում քաղաքականությամբ, սակայն այժմ դա նրանց պարտականությունն է հասկանալ իսլամ առումով aqeedah եւ պաշտամունքի եւ muamalah եւ բարքերին.
Վստահ չեմ, որ այսօր կա ազգը բաղկացած է միլիոնավոր մարդկանց պետք է հասկանալ, թե իսլամ է ճիշտ հասկանալու իսլամի տեսանկյունից aqeedah եւ պաշտամունքի եւ բարոյականությունը, եւ նրանք կրթված են այն.

[Պատճենված է գրքի-Tawheed իսլամական Du'atal Awwalan Այո, Tawhid հրատարակումներ Ինդոնեզիա, Priorias Առաջին եւ հիմնական, ըստ Shaykh Մուհամմադ ալ - Albani Nashiruddin, էջ 36-40, հրատարակվել Դար ալ - Հաք է, թարգմանիչ Fariq Gasim Anuz]_________Foote Note[1]. [Saheeh Hadeeth: Narrated Ath-ի Thabrani է Mu'jam Al-Kabir (10/225) No. 10 394, որը գործում hadeeth Ibn Mas'ud Allaah ի anhu. Եվ սա hadith ունի մարտիրոս է hadeeth եւ 'Uqbah բին Ghazwan մեկը ուղեկիցները եւ Allaah ի anhu narrated է Ալ - Bazzar, ինչպես Ալ - Zaqaid (7282): Եվ սա hadeeth ունի նաեւ մեկ այլ մարտիրոս է hadeeth Աբու Ալ - Khusyani Tsa'labah Allaah ի anhu narrated կողմից Աբու Daud (4341): Եվ թվին saheeh Ըստ Al-ի Albaani ին Ալ Saheehah (494)

Պարտադիր Յուրաքանչյուր մուսուլման դիմելը օրենքը Աստծո բոլոր առումներով համաձայն կարողության

ByShaykh Muhammad ալ - Albani Nashiruddin





Պարտականությունն է ամեն մուսուլման է բարեգործական նրա ունակության, Allah չի բեռը մարդուն, բացի համապատասխան հզորությամբ. Պահպանել միասնությունը եւ ճշմարիտ երկրպագությունը չի պարտադիր ուղեկցվում է մի Daulah Իսլամիան կիրառել այն երկրներում, որոնք չեն արբիտրաժային ինչ Allah պարզվել է, որովհետեւ Աստծո օրենքը պետք է առաջին հերթին բավարարել էր ստեղծել միասնականությունը.

 
Եւ անկասկած, կան կոնկրետ խնդիրներ, որ առաջացել է որոշ ժամանակ, մասնավորապես uzlah (արտաքսել) լավ խառնել, որպեսզի մահմեդական արտաքսել մի հեռավոր ձորում կամ վայրից, եւ նա իր երկրպագեցին Տիրոջը, Մարդու վերապրածների հանցագործություն նրան եւ ոճրագործության բուն մարդկանց.

 
Այս պարագայում կան hadiths, որ շատ է, թեեւ իրավաբանական ծագումից, ինչպես նաեւ պարունակվում են hadeeth Ibn umar ի anhuma.
«Միտք, որ հավատացյալ, որը կարող է խառնվել մարդկանց հետ, եւ հիվանդն իրենց հանցագործությունների ավելի լավ է, քան հավատացյալներին, ովքեր չեն յոլա մարդկանց հետ եւ չի կարող սպասել իրենց հանցագործության" [1]
Այսպիսով, Daulah Իսլամիան, անկասկած, որպես կիրարկման Աստծո օրենքները երկրի վրա, եւ ոչ մի ուղղությամբ:
Եւ ներառում է մի զարմանալի բան չի պատահել մեծ մասը preachers: Նրանք տալիս ուշադրություն հարցերի, որոնք ի վիճակի չեն իրականացնել եւ հեռանալ պարտավորությունը, որը հեշտ է նրանց համար իրականացնել այն. Դա է Ջիհադ դեմ իրենց ցանկությունների, ինչպես ասել է մահմեդական քարոզի, ովքեր վկայություն տվեց իր հետեւորդների հետ: Նրա խոսքերով.
«Դա նշանակում է կատարման իսլամական daulah Ձեր selves, Նա հիմնել իսլամական daulah երկրի վրա ձեզ»:
Թեեւ միեւնույն ժամանակ, մենք գտանք մասը նրա հետեւորդների menyelisihi կամք, նրանք իրենց հոգեորսությունը գագաթն է բացառիկություն ի Allah Ամենազորի առումով օրենքով, եւ նրանք termed այն առումով, որ հայտնի է «Ալ - Hakimiyah Աստծուն»: Ոչ մի կասկած, որ օրենքը պատկանում է միայն Ալլահի, ոչ մի գործընկեր Նրան այդ կամ այլ պայմաններով:Սակայն ոմանք նաեւ մարդկանց, ովքեր անառարկելի է դպրոցներից չորս դպրոցների իսլամի, որոնք այս պահին, եւ երբ բերեցին նրան, As-Sunnah են հստակ եւ արժանահավատ, նա ասաց. «Դա խախտում է madzhabku". Այնպես որ, որտեղ է ճշմարտությունը, արբիտրաժային ինչ Allah ուղարկվել են առումով հետեւում sunnah:. Եվ նրանց մեջ հայտնաբերվել են նրանց շարքում, ովքեր երկրպագում Allah հետեւել tarikat tarikat shufiah.Այնպես որ, որտեղ է ճշմարտությունը, արբիտրաժային ինչ Allah ուղարկվել են առումով monotheism! Այնպես որ նրանք պահանջել մյուսներից, ինչ նրանք չեն պահանջում է իրենց.
Իրոք, այդ թվում `շատ հեշտ բան է ձեզ համար կիրառել օրենքը ինչ Allah ուղարկվել են առումով aqeedah եւ պաշտամունքի եւ akhlakmu առումով կրթելու ձեր երեխաներին տանը առումով վաճառում belimu, իսկ այն ներառում է մի շատ դժվարին բան է Ձեզ պարտադրել կամ հեռացնել Քանոններ մասում իր օրենքների արբիտրաժային, ինչպես նաեւ այլ բան, քան այն, ինչ բացահայտեց Allah. Այսպիսով, ինչու չեք թողնում դա հեշտ ու դժվար բան անել.
Սա ցույց է տալիս, մեկը երկու երկրների հնարավորությունները, առաջին հնարավորությունը վատ կրթության եւ ուղղություն է, երկրորդ հնարավորությունը, քանի որ աղքատ aqeedah, որը խրախուսում է նրանց վճարել է ավելի շատ ուշադրություն դարձնել այն, ինչ չեն կարող թույլ տալ, որպեսզի դա տեղի ունենա ոչ թե ուշադրություն դարձնել, թե ինչ է մնում սահմաններում իրենց կարողությունը.
Այս պահին չեմ տեսնում, բայց busied իրեն դարձնել tashfiyah եւ tarbiyah ու մարդկային menda'wahi է aqeedah ու ճշմարիտ երկրպագությունը: Ամեն ինչ `համաձայն նրանց համապատասխան սահմաններում: Allah չի բեռը մարդուն, բացի համապատասխան ունակության. Alhamdulillah Rabbil է alamin.
Աղոթքներն ու խաղաղություն լինի, հետո մեր մարգարե Մուհամադը sallallaahu ի alaihi WA sallam եւ նրա ընտանիքի համար:

[Պատճենված է գրքի-Tawheed իսլամական Du'atal Awwalan Այո, Tawhid հրատարակումներ Ինդոնեզիա, գերակա One եւ Գլխավոր ըստ Shaykh Մուհամմադ ալ - Albani Nashiruddin, էջ 52-56, հրատարակվել Դար ալ - Հաք է, թարգմանիչ Fariq Gasim Anuz]_________Foote Note[1]. Saheeh hadeeth narrated կողմից հաղորդագրությունները At-ի Tirmidhi (2507 թ.), Ibn Majah (4032 թ.), Ալ - Bukhari է Ալ - Adabul simplex (388) եւ Ահմադ (5/365) եւ ստացված hadith Շեյխ միջեւ ուղեկիցները եւ Մարգարե sallallaahu ի alaihi WA sallam է, եւ թվին saheeh Ըստ Al-ի Albaani ին Ալ Saheehah (939)
Սկզբունքը փոփոխությունն է Manhaj Tasfiyah To վերանորոգում եւ Tarbiyah

ByShaykh Muhammad ալ - Albani Nashiruddin




Այնպես որ, մենք միշտ մռմռալ ամբողջ ժամանակը եւ միշտ կենտրոնանալով հիմնարար կետի շուրջ երկու ինչը ճիշտ գերակայության փոփոխությունները: Երկուսն էլ Tashfiyah (մաքրում) եւ Tarbiyah (կրթություն), երկուսն էլ այդ ամենը պետք է միասին, ինչպես նաեւ, մասնավորապես tashfiyah եւ tarbiyah.
Եթե ​​մի երկրում կա մի տեսակ tashfiyah, մասնավորապես tashfiyah է aqeedah, սա ներառում է մի շատ մեծ իրադարձություն, որ տեղի է ունենում իսլամական հասարակության որ մասն է ազգի մեջ, այլ ժողովուրդների
Ինչպես դեպքում երկրպագության է, որ անհրաժեշտ է ազատել այն է fanatical կրոնական դպրոցներում եւ փորձել են սահմանափակել այն ետ է վավերական Sunnah. Երբեմն շատ մեծ են գիտնականներ, ովքեր հասկանում իսլամ, ինչպես վավերական հասկանալու բոլոր կողմերին, բայց ես վստահ չեմ, որ կա մեկ, երկու, երեք, տասը կամ քսան մարդիկ կարողանում են կիրառել պարտավորությունները մտել tashfiyah (մաքրում), իսլամի, թե ինչ գնում է դեպի իրար այն, թե առումով aqeedah եւ պաշտամունքի կամ բարոյականության
Իսկապես, քչերն են ի վիճակի չի լինի կատարել այդ պարտավորությունը, որի պարտականությունն է մտել tashfiyah (մաքրում) մասին բան բնորոշ է իսլամի այն բաների, որոնք մեջ իսլամի (երբ իրականում դա ոչ թե իսլամի), եւ մենք պետք է կրթել մարդկանց մեր շրջապատում հետ tarbiyah (կրթություն) եւ ճշմարիտ եւ ուղիղ է, այլ tashfiyah եւ tarbiyah այժմ կորած.
Հետեւաբար, քաղաքական շարժումը որեւէ Իսլամական հասարակությունում չի բացառել է sharia (Islam) կհանգեցնի բացասական ազդեցությունների առաջ, մենք գիտակցում ենք, որ այս երկու կարեւոր խնդիրները:
Խորհրդով էր փոխարինելու դիրքորոշումը որեւէ քաղաքական շարժման մեջ սանձարձակ երկրի հետ sharia, ի դեպ, գործում խորհրդատվության կամ խորհրդատվության արտահայտված այնպես, որ ավելի լավ է համապատասխանում է սղության syar'i հեռու պարտադրանքի կամ pendiskriminatifan լեզվի. Մատուցել խորհուրդ, որը կիրարկումը ապացույցներ եւ ազատ մեզ մեղքից:
Եվ նաեւ, ինչպես նաեւ խորհուրդներ է, որ մենք զբաղված մարդիկ ոչինչ օգտակար է նրանց կողմից բարելավման aqeedah եւ երկրպագության եւ բարքերին ու muamalah.
Նրանց մեծ մասը կասկածում է, որ մենք ցանկանում ենք հասկանալ, tarbiyah եւ tashfiyah ամբողջ իսլամական համայնքի.Չէ, մենք կարծում ենք, ու երազում են քնում, որովհետեւ հնարավոր չէ իրականացնել դա, եւ քանի որ Allah Ամենազոր ասում է Quran Քարիմ.
«Դա նշանակում է, Եթե Rabbmu քմահաճ, Նա չէր կատարել մի մարդու ռասայի, բայց դրանք միշտ էլ համաձայն չեմ" [Huud: 118].
Աստծո Խոսքը չի կատարվել նրանց, եթե նրանք հասկանում են իսլամի ճիշտ ըմբռնումը եւ կրթել իրենց եւ իրենց ընտանիքների, եւ ժողովուրդը, նրանց մոտ է, ճշմարիտ իսլամի է.

[Պատճենված է գրքի-Tawheed իսլամական Du'atal Awwalan Այո, Tawhid հրատարակումներ Ինդոնեզիա, գերակա One եւ Գլխավոր ըստ Shaykh Մուհամմադ ալ - Albani Nashiruddin, էջ 41-43, հրատարակվել Դար ալ - Հաք է, թարգմանիչ Fariq Gasim Anuz]
Բացատրություն մասին գողություն անհայտությունից Հետեւաբար ճիշտ է, եւ այս մարդիկ մտքում


ByShaykh Muhammad ալ - Albani Nashiruddin


Այս օրինակով ես ուզում եմ պարզաբանել, որ aqeedah tawheed իր բոլոր հետեւանքներով պարզ չէ, ցավոք սրտի, մտքում մեծամասնության մարդկանց, ովքեր հավատում են salafi aqeedah ինքը, հատկապես մտքում այլ անձանց, ովքեր հետեւում են aqidah Ash'arite կամ maturidiyah կամ jahmiyah է փորձանքի սա:
Ես մեծացել օրինակ այդպես են ցույց տալ, որ այդ խնդիրը չէ հեշտ, ինչպես որ portrayed որոշ preachers, ովքեր մեզ հետ միասին են menda'wahkan Al-Qur'an եւ Sunnah այսօր, իրական բիզնես հեշտ չէ, քանի որ ենթադրյալ Ըստ որոշ մասը:

 
Իսկ ինչու է այդպես, ինչ դու նկարագրել ավելի վաղ, այն տարբերությունը ժողովրդի անտեղյակության առաջին idolaters, երբ նրանք կոչվում են ասել, Լա ilaha illallah, նրանք հրաժարվել են, որովհետեւ նրանք հասկանում իմաստը այս նախադասության tayyibah, իսկ մեծամասնությունը մահմեդականներ են: Այս շրջանում է, tayyibah դատավճիռը, սակայն չեն հասկանում դրա իմաստը ճիշտ
Այս տարբերությունը պետք է հիմնարար տարբերությունը, ինչպես վկայում է մի հարցում նման համոզմունքի է, որ ես նկատի ունեմ խնդիր բարձրության Allaah Վերոնշյալ բոլոր արարածների. Այն պահանջում է բացատրություն, որը մահմեդական չէ միայն հավատալ:
«Դա նշանակում է, (Allah) Most ողորմած էր ավելի է գահին թ.[Taha. 5]
Irhamuu մարդը fii ալ - Ardhi yarhamkum մարդը fii ալ - samaa'i
«Դա նշանակում է խնայել են երկիրը, երկինքը, անկասկած menyayanginmu" [Sahih Hadith narrated կողմից Աբու Daud (4941), եւ ի Tirmidhi (1925), իսկ թվին saheeh Ըստ Al-ի Albaani ին Ալ Saheehah (925)].
Առանց նրան իմանալով, որ բառը «FII" պարունակվում Hadith չի պարտադիր արտացոլում վայրը (ներքեւում). Դա նման «FII է պարունակվող խոսքի Allah Subhanahu WA Ta'ala:
Am amintum մարդը fii ալ - samaa'i
«Դա նշանակում է: Չեմ կարծում եք, ապահով կլինեն: (Allah) է (են), երկինքը»: Ալ - Mulk: 16].
Որովհետեւ «FII» իմաստը այստեղ «Ala (վերեւում), իսկ փաստարկը դրա մասին շատ է, նույնիսկ շատ: Թվում են բազմաթիվ նախորդ hadeeth նշված է մարդկանց, եւ որ ողջ ընթացքը, որի hadith-Alhamdulillah, վավերական են. Իսկ իմաստը խոսքերով Մարգարե sallallaahu ի alaihi WA sallam "պահեստամասերի երկիրը« չի նշանակում, միջատների եւ ճիճուներ ողջ երկրի վրայ:
Բայց հարցը, որը վեր երկրի վրայ, ինչպէս մարդկանց եւ կենդանիների. Եվ համաձայն այն խոսքերով, նա sallallaahu ի alaihi wa sallam «... որ երկնքում է սիրում եմ քեզ" - նշանակում է, որ երկնքում. Մարդիկ, ովքեր ստացել ճիշտ da'wah (աջ), դա պետք է լինի վերեւում պարզությամբ մասին տվյալներ, ինչպիսիք են. Եւ եւս մեկ օրինակ է այն մոտեցման վերը hadith, hadith ալ - Jariyah, որ նա մի այծ հովիվ, հայտնի hadith, ես կցանկանայի նշել, այն որպես ուժեղացուցիչ:

 
Երբ Մարգարե sallallaahu ի alaihi wa sallam ասաց նրան. «Ուր է Աստված»: Նա պատասխանեց. «Երկնքում" [Sahih Hadith narrated մահմեդական (537) եւ Աբու Daud (930) Nasa'i (I/14-18) - ից hadeeth է Mu'awiyah ibn ալ - As-Sulami Hakami Allaah է anhu]
Եթե ​​այսօր դուք խնդրել է մի մեծ ուսուցիչներ, ինչպիսիք են Ալ - Azhar-ի `« Ուր է Աստված », ապա նրանք կպատասխանեն,« բոլոր տեղում թ. Թեեւ Jariyah (ստրուկ աղջիկ) պատասխանեց, որ Allah է երկնքում, եւ Մարգարե sallallaahu ի alaihi wa sallam Jariyah հիմնավորել պատասխանը. Ինչու: Որովհետեւ Jariyah պատասխանեց բնության կողմից, եւ նա ապրում է մի վայրում, որը թույլ է տալիս ժամկետները մեզ այս պահին մենք կոչ ենք անում որպես salafiyah միջավայրի «որ չի tainted կողմից վատ թաղամասում, քանի որ նա ավարտել է Իսլամական Մարգարե sallallaahu ի alaihi WA sallam" քանի որ անգլերեն է այսօր:
Madrasah չէ, հատուկ է միայն որոշ տղամարդկանց եւ ոչ միայն որոշ կանանց too. Սակայն այս madrasah է ամբողջ հասարակության համար կազմված տղամարդկանց եւ կանանց, հետեւաբար, մի այծ հովիվ գիտի ճիշտ aqeedah, որովհետեւ նա չի tainted է վատ թաղամասում.
Նա գիտի ճիշտ aqeedah, քանի որ պարունակում է գրքում, որ Qur'an եւ Sunnah, բայց մեծ մասը, ովքեր պնդում են գիտելիքներ, որ Qur'an եւ Sunnah չգիտեն դրա մասին, նա չգիտեր, որտեղ նրա Տիրոջը. Թեեւ հարցը նշված է Qur'an եւ Sunnah.
Այդ օրը ես ասում եմ, որ չգտնվեց որեւէ մեկը այդ բացատրությունների շրջանում մուսուլման, որը եթե խնդրեք ինձ պատմել է մի այծի հովվի, այլ առաջնորդ կամ խումբ մարդիկ են խառնվել, երբ նա կպատասխանի, քանի որ շատ մարդիկ շփոթում այս պահին, եթե անձը որն օրհնված է Աստծո կողմից, եւ դրանց թիվը շատ փոքր.

[Պատճենված է գրքի-Tawheed իսլամական Du'atal Awwalan Այո, Tawhid հրատարակումներ Ինդոնեզիա, Priority One եւ Գլխավոր ըստ Shaykh Մուհամմադ ալ - Albani Nashiruddin, էջ 31-35, հրատարակվել Դար ալ - Հաք է, թարգմանիչ Fariq Gasim Anuz]
Պարտավորություններ տվող ուշադրություն գողություն չի նշանակում, թե ՈՒրիշ անտեսել Shari'a


ByShaykh Muhammad ալ - Albani Nashiruddin

Ես չեմ պատրաստվում կրկնել, այս նախազգուշացումը եմ, որ բանակցությունների մասին բացատրություն է ամենակարեւորը, ապա շատ կարեւոր է եւ այն, ինչ տակը, որպեսզի սահմանափակում preachers բացառապես menda'wahkan tayyibah պատիժների եւ հասկանում դրանց իմաստը, բայց Աստծո կատարյալ favors Մեզ հետ Նրա կատարյալ կրոնի մականունը նույնիսկ անհրաժեշտություն է քարոզիչ է իսլամը որպես մի ամբողջություն, ոչ թե bits ու կտոր.
Եվ երբ ասում եմ, այս ավարտից հետո բացատրությունը Իսլամական preachers իսկապես ուշադրություն դարձնելով առավել կարեւոր բան է իսլամի, այն է, որ մահմեդականները հասկանալ իրական aqeedah բխում է արտահայտությունը Լա ilaha illallah tayyibah, ապա ես ուզում եմ քննարկել,բացատրությունն այն է, որ մահմեդական չի նշանակում սոսկ հասկանալ իմաստը Laa ilaha illallah է «Ոչինչ չի երկրպագեցին իրավունքով այս տիեզերքի բացի Աստծո միայն!"
Բայց այն նաեւ պահանջում է մահմեդական հասկանալ այլ գործողություններ պաշտամունքի, որ մեր Տերն է, երկրպագեցին նրան, եւ ոչ թե որեւէ նշան, որ պաշտամունքի այն ծառային շրջանում ծառայողների Allah Subhanahu WA Ta'ala.Բացատրություն այդ մանրամասների նույնպես պետք է ուղեկցվի մի հակիրճ իմաստով դատավճռի tayyibah. Եվ դա լավ է, ես կտամ մի քանի օրինակներ, ըստ այն, ինչ թվում է ինձ, որպես գլոբալ բացատրությունը բավարար չէ:
Ես ասում եմ, որ հենց այդ մասը մահմեդականներ են, որոնք bertauhid ճիշտ է եւ նրանք, ովքեր մտադիր են երկրպագել միայն Allah Ամենազորի, նրանց սրտերն են դատարկ է մտքերի ու համոզմունքների, որոնք իսկապես կարող են նշված Qur'an եւ Sunnah.

 
Մարդկանց մեծ մասը ով կարդացել է շատ քառյակներ bertauhid եւ hadiths, որոնք պարունակում են aqeedah, բայց նրանք չեն ուշադրություն դարձնել, թե ինչ է ենթադրում, սակայն այն ներառում է կատարելության հավատքի մեջ Allah Ամենազորի.
Վերցրեք մի օրինակ, որը հավատարիմ է Aqeedah է Ալլահի Ամենակարող ի բարձրությունը, ինչ նա ստեղծեց. Ելնելով փորձից ես գիտեմ, որ մեծամասնությունը մեր եղբայրների եւ bermanhaj bertauhid Salaf (արդար էին հետեւել հասկացողությունը) միասին, մենք հավատում ենք, որ Աստված Ամենազոր բարձր է, գահ առանց ta'wil (իմաստը փոխվում), եւ առանց takyif (հարցնել, թե ինչպես):
Բայց երբ խոսքը վերաբերում է իրենց jahmiyah Mu'tazilites ժամանակակից կամ ժամանակակից կամ անձանց կամ Maturidi Ash'ari կասկածելի է, որ դրանք փոխանցում է փոխըմբռնման մասին պայմաններին zhahirnya իհարկե, եթե նրանց, ովքեր տալիս են, եւ ովքեր են եղել կասկածելի կասկածելի չէ հասկանալ իր իմաստը, ապա ` նա դարձավ շփոթված ու կորցրեց շատ aqidahnya.

 
Ինչու: Որովհետեւ նա չի ձեռնարկել ճիշտ aqeedah բոլոր կողմերից ովքեր ենթարկվում են բացատրություն է գրքի Allah Ամենազորի եւ hadith մեր մարգարեի Մուհամադը sallallaahu ի alaihi WA sallam, երբ ժամանակակից Mu'tazilite ասել Allah Ամենազոր ասում է.
«Դա նշանակում է, ես ինձ ապահով եմ զգում, դեմ (Allah), գտնվում է երկնքում". [Al-Mulk: 17]
Իսկ դուք ասում Allah կա երկնքում, ապա սա նշանակում է, նշանակում է դուք աստվածն եք մի վայրում, որը արարած, որ երկնքից.
Այնուհետեւ նա նետել կասկածելի է, ովքեր են նրա առաջ:
[Պատճենված է գրքի-Tawheed իսլամական Du'atal Awwalan Այո, Tawhid հրատարակումներ Ինդոնեզիա, գերակա One եւ Գլխավոր ըստ Shaykh Մուհամմադ ալ - Albani Nashiruddin, էջ 27-30, հրատարակվել Դար ալ - Հաք, թարգմանական ծառայությունների համաշխարհային Fariq Gasim Anuz]
Պարտադիր տուր ուշադրություն մեթոդով դրությամբ preemptively Tawheed է մարգարեների եւ առաքյալների

ByShaykh Muhammad ալ - Albani Nashiruddin


ՀարցԱզնիվ Shaykh, անկասկած, որ դուք գիտեք մասին կոշտ իրականությունը հարուստ է մահմեդականների այսօր տեսքով անտեղյակության այդ հարցում հավատքի եւ կրոնական հարցերի վերաբերյալ, ինչպես նաեւ պառակտման մեթոդաբանության վերաբերյալ ըմբռնման եւ պրակտիկայի իսլամի. Մանավանդ հիմա, որ տարածումը իսլամական հոգեորսությունը տարբեր մասերում աշխարհում այլեւս համաձայն aqeedah եւ manhaj առաջին սերնդի, որը կարող է բերել լավագույն սերունդ:
Ոչ մի կասկած, որ այն փաստը, որ արդեն բարձրացրել ցավոտ ghirah (ոգին), մարդիկ, որոնք անկեղծ ու պատրաստ է փոխվելու, եւ վերանորոգման պատճառով.
Միայն նրանք տարբերվում են ճանապարհին ամրագրելով այդ երեւույթը եւ տարբերությունների հետեւանքով իրենց հասկանալու aqeedah եւ manhaj - Ինչպես գիտեք, որի առաջացման տարբեր շարժումների եւ միաբանություն-Իսլամական միաբանության, ով հայտարարել է, որ արդեն ճիշտ Hizbiyyah մահմեդականները Տասնամյակներ տարի, բայց միասին չեն հաջողվել, նույնիսկ այդ շարժումները պատճառ մարդիկ Ընկնել այս slanders եւ մեծ դժբախտության befalls, քանի որ նրանք manhaj manhaj-Qaeda եւ նրանց aqeedah menyelisihi հրամանը Առաքյալի sallallaahu ի alaihi wa sallam եւ ոչինչ բերում իր հետ sallallaahu alaihi WA sallam, որի դեպքում դա թողնում է մեծ ազդեցություն տեսքով շփոթության մեջ մահմեդականների եւ հատկապես նրա երիտասարդության լուծումների հաղթահարել այս դառը իրականությունը.
A Muslim քարոզիչ, որը կառչել էր manhaj nubuwwah եւ հետեւել ճանապարհով, ովքեր հավատում եւ հետեւում օրինակին հասկանալու ընկերների եւ լավ tabi'in շրջանում իսլամական գիտնականների զգում, որ նա վարում է մի շատ մեծ մանդատ ի դեմս այդ իրականության եւ ճիշտ կամ մասնակցում է ավարտի.
Ուրեմն որն է Ձեր խորհուրդը համար հետեւորդների այդ շարժումների եւ միաբանության, որ ժողով կա?
Իսկ որն է ձեռնտու, եւ հագնում լուծում է լուծելու այդ փաստը?
Իսկ թե ինչպես է մահմեդական չի կարող ազատ լինել այդ պատասխանատվության առաջ Ամենակարող Ալլահի մասին դատաստանի օրը.
Պատասխան.Կապակցությամբ, թե ինչ է նշված հարցի վերը, այն վատ վիճակում է մահմեդականների, ապա ասում ենք: Իհարկե սա ոչ մի ցավալի իրողություն է, ավելի վատ, քան պայմաններում արաբների հետ օրերին անտեղյակության, երբ Մարգարե sallallaahu ի alaihi wa sallam ուղարկված նրանց պատճառով հաղորդագրության Իսլամի մեր միջեւ եւ կատարելագործման եւ առկայության խմբերի առկա է Ալ - Հաք (ճշմարտությունը), տալով ցուցումներ եւ հրավիրել մարդկանց իսլամի ճիշտ առումով aqeedah եւ երկրպագության եւ բարոյականության ու manhaj. Դա անժխտելի փաստ է, որ արաբները պահին անտեղյակության նման փաստի մեծամասնությունում մահմեդական խմբերի այսօր.
Ըստ այդմ, մենք ասում ենք, որ լուծումը պետք է ելքը երբեւէ կողմից Մարգարե sallallaahu ի alaihi WA sallam եւ բժշկության նման է թմրամիջոցների մեկ անգամ օգտագործված է Մարգարե sallallaahu ի alaihi WA sallam.
Քանի որ Մարգարե է բուժումը, որ անտեղյակության եւ առաջինը, ապա ներկա թարգմանիչը իսլամական da'wah պետք է ձգվել նշանակությունը մարդկային սխալի unfamiliarity Laa ilaha illallah է, եւ պետք է ելք գտնել այն կոշտ իրականության հարվածել նրանց բուժման եւ ելքը է ճանապարհորդության կողմից Ծաղիկներ եւ Allaah 'alaihi wa sallam. Եվ այսպես, որի իմաստը պարզ է, երբ մենք նայում խոսքի Allah Ամենազորի.
«Այսինքն` Ճշմարիտ եղել է (ինքնուրույն), որ Մեսսենջեր է Ալլահի լավ դեր մոդելային ձեզ համար (այսինքն) մարդկանց համար, ովքեր ակնկալում (շնորհքի համեմատ): Աստծո եւ (ժամանումը) օրը Հարության եւ Allah շատ »: [Al-Ahzab: 21]
Մարգարե sallallaahu է alaihi wa sallam լավ դեր մոդելը տրամադրելու լուծումներ բոլոր խնդիրներին մահմեդականների ժամանակակից աշխարհի ցանկացած պահի եւ վիճակի. Սա այն է, ինչ պահանջում է, որպեսզի մենք սկսել ենք այն, ինչ սկսել է Մարգարե sallallaahu ի alaihi WA sallam է առաջին հերթին կապում բան, որ վնասվել է Aqeedah է մահմեդականների. Եվ երկրորդ իրենց երկրպագությունը. Եվ երրորդը, որ իրենց բարքերին. Ոչ, որ ես նկատի ունեմ, որ բաժանում է հաջորդականությամբ էր գործը միմյանց հետ, դա նշանակում է դնում ամենակարեւոր եւ ապա մինչ այդ, կարեւոր է, եւ հաջորդ.Բայց ինչ ուզում է, որ մահմեդականները նայում մեծ ուշադրության եւ լուրջ խնդիրների վերը նշված.
Իսկ ինչ նկատի ունեմ, որ մահմեդական է, թարգմանիչն է հոգեորսությունը, կամ ավելի ճիշտ են այն գիտնականները, որ նրանց միջեւ, քանի որ այնքան ցավալի է, որ ամեն Muslim այժմ հեշտ է ստանալ կոչումը, որպես քարոզի, թեեւ դրանք sorely բացակայում առումով գիտության Անգամ իրենց սեփական պսակված իրեն որպես քարոզի իսլամի. Եթե ​​մենք հիշենք, որ հայտնի է որպես կանոն, ես չեմ ասում, որ կանոնները, որոնք հայտնի են գիտնականներ, նույնիսկ հայտնի բոլոր տղամարդկանց հասկանալու, որ կանոնն է.
«Միտք, Մարդիկ, ովքեր չունեն, չեն կարող տալ»:
Հետո, մենք գիտենք, հիմա, որ կա մի մեծ խումբ, մահմեդականներ են, եւ կարող է հասնել միլիոնավոր թվով, եթե հայտնի խոսքերը, որ քարոզիչ, ապա ժողովուրդը կդառնա դեպի նրանց: Ինչ նկատի ունեմ այն ​​միաբանություն կամ հավաքույթ հոգեորսությունը քարոզները. Միեւնույն ժամանակ, նրանց մեծ մասը գտնվում են նույնքան Allah Ամենազորի.
«Միտք, սակայն շատերը չգիտեն, թե« Ալ A'raaf քանակը: 187].
Ինչպես հայտնի են իրենց հոգեորսությունը մեթոդներով, որ իրենք լիովին դարձան հեռու հիմնական ուշադրություն դարձնելով առաջին կամ կարեւորագույն հարցի միջեւ վերը նշված խնդիրների մասին, այսինքն aqeedah, երկրպագությունը եւ բարոյականությունը. Եւ նրանք հրաժարվում են ուղղել aqeedah որը Մարգարե sallallaahu ի alaihi wa sallam սկսել նրա հետ, որ բոլոր մարգարեները, որոնք սկսվում են այդ aqeedah. Allah Subhanahu wa Ta'ala ասել է.
"Ինչ է նշանակում: Իսկ ճշմարիտ ենք ուղարկել սուրհանդակների յուրաքանչյուր ազգի (հայտարարելու).« Երկրպագությունը Allah (միայնակ), եւ մեկնում է Չարի "[An-Nahl: 36].
Նրանք շահագրգռված չեն, այս թեմայի մասին եւ առաջին սյան մեջ հենարանները, իսլամի, ինչպես արդեն հայտնի է, որ մահմեդականները-all. Առաջին առաքյալ Առաքյալների են ազնիվ Նոյի հետ alaihis sallam հրավեր է ստացել հարցում հավատքի շուրջ հազար տարի: Եւ բոլորը գիտեն, որ նախորդ Shari'a Shari'a չկան մանրամասները հանդիսավոր օրենքի եւ muamalah, ինչպես արդեն հայտնի են մեր կրոնը, քանի որ մեր կրոնը է վերջին կրոն է Shari'a Shari'a մյուս կրոններից.
Ընդհանուր առմամբ, Նոյի հետ alaihis sallam մնաց հրավիրում է իր ժողովրդին է 950 տարի եւ նույնիսկ նա անցկացրել է իր ողջ ուշադրությունը Da'wah է Tawheed. Այնուամենայնիվ, նրա հոգեորսությունը մերժում է իր ժողովրդին, ինչպես արդեն նկարագրված է Qur'an.
"Ինչ է նշանակում: Եվ ասում են,« Չեմ էլ թողնում եմ ձեզ: (երկրպագությունը) աստվածների, եւ ոչ էլ երբեւէ պետք է թողնել Ձեզ (երկրպագությունը) Wadd եւ չեն նաեւ Suwaa, Yaghuts, Ya'uq եւ Nasr ". [Nuh: 23].
Սա ցույց է տալիս, հստակ է, որ ամենակարեւորն է առաջնահերթ կարգով preachers Իսլամի են հոգեորսությունը է monotheism. Իսկ սա նշանակում խոսքի Allah Subhanahu WA Ta'ala.
«Դա նշանակում է, որ գիտեն, որ հենց Աստված չկա (այդ իրավունքը պետք է երկրպագեցին), սակայն Allah". [Muhammad: 19]
Այսպիսով Sunnah Մարգարե sallallaahu ի alaihi wa sallam է փորձի եւ դասավանդման. Ինչ վերաբերում է իր կատարած արարքների, այնպես որ պետք չէ քննարկել, քանի որ այդ գործերի եւ da'wah Makkah ժամկետը Մարգարե sallallaahu Ադրբեջանի alaihi WA sallam menda'wahi առավել սահմանափակ առումով իր ժողովրդի երկրպագելու Allah միայնակ, ոչ մի գործընկեր նրան:
Մինչ առումով ուսուցման եւ նշված hadeeth է Anas բին Malik narrated anhu Allaah է Մոխիրի-ի Shahihain. Մարգարե sallallaahu է alaihi wa sallam երբ ուղարկել Muadh է Եմենի, - ասել է նա:
«Դա նշանակում է, որ առաջին բանը, դուք պետք է կոչ անել նրանց pesaksian, որ ոչ մի իրավունք երկրպագեցին աստված բացի Ալլահի միայնակ, ապա, եթե նրանք mentaatimu դրան ..... եւ այլն, մինչեւ վերջում hadith [Sahih Hadith narrated է Ալ - Bukhari(1395) եւ այլ վայրերում, եւ մահմեդական (19), Աբու Daud (1584), At-Tirmidhi, (625), բոլոր այն hadeeth է Ibn Աբաս Allaah anhu]
Այս hadith հայտնի ու անվանի, Insha Allah.
Եթե ​​այդպես է, Մարգարե sallallaahu ի alaihi wa sallam հրամայել է իր ընկերների սկսել այն, ինչ ինքն է նախաձեռնել են da'wah է tawheed.
Ոչ մի կասկած, որ կան հսկայական տարբերություններ միջեւ արաբների էին idolaters, երբ նրանք հասկանում են, որ, ըստ նրանց լեզվի, որի մեծ մասը գտնվում են մահմեդական արաբների հիմա.
Մահմեդական արաբ մարդիկ այսօր չեն պետք է կոչ է արել ասում Laa ilaha illallah, որովհետեւ նրանք են, ովքեր ունեն ասելու հավատամքը Laa ilaha illallah, թեեւ հոսքը, եւ նրանց տարբեր դավանանքների մասին: Նրանք բոլորն ասում են, Laa ilaha illallah, բայց իրականում նրանք պետք է հասկանալ մասին իմաստով այս նախադասության tayyibah. Եվ սա է տարբերությունը հիմնական տարբերակի հետ արաբների առաջինն է, որտեղ նրանք էին հպարտանում: Երբ Մարգարե sallallaahu ի alaihi wa sallam կոչ է արել նրանց ասել Laa ilaha illallah, ինչպես նկարագրված է Ալ - Qur'anul Azhim [1]. Ինչու են նրանք հպարտ. Որովհետեւ նրանք հասկանում են, որ նշանակում Laa ilaha illallah այն է, որ նրանք պետք է ոչ թե իմ մրցակիցներին Աստծո հետ, եւ որ նրանք չեմ երկրպագում, բացի Ալլահի, մինչդեռ նախկինում նրանք երկրպագեցին Աստծուն selian հերթին, նրանք կոչ են անում բացի Ալլահի եւ beristighatsah (օգնության), ինչպես նաեւ այլ Ալլահինույնիսկ ավելին, որպեսզի այդ հարցում nadzar համար բացի Ալլահի եւ bertawasul ից բացի Ալլահի, կոտորելով զոհաբերություն է, բացի Ալլահի եւ արբիտրաժային, ինչպես նաեւ այլ Ալլահի, եւ այլն:
Դա նշանակում է խուսափել Հեթանոսություն հայտնի է եւ կիրառվում է նրանց, իսկ նրանք գիտեն, որ ի թիվս հետեւանքների Laa ilaha illallah tayyibah նախադասությամբ արաբական լեզուն այն է, որ նրանք պետք է լինի անմեղ Այս բոլոր հարցերը, ի տարբերություն իմաստով Laa ilaha illallah.
[Պատճենված է գրքի-Tawheed իսլամական Du'atal Awwalan Այո, Tawhid հրատարակումներ Ինդոնեզիա, գերակա One եւ Գլխավոր ըստ Shaykh Մուհամմադ ալ - Albani Nashiruddin, էջ 5-15 հրապարակված կողմից Դար ալ - Հաք, թարգմանիչ Fariq Gasim Anuz]_________Նշենք Foote.[1]: Նա ակնարկեց, որ խոսքերով Allah Subhanahu WA Ta'ala ի Ash-Shaffat նամակում: «Դա նշանակում է, իհարկե, նրանք հայտնել են նախօրոք, եթե դրանք են` Laa ilaha illallah (Աստված չկա, բայց Allah իրավունք ունի լինելու երկրպագեցին), նրանք պարծենալ, եւ ասում են, «Արդյոք մենք իսկապես պետք է դուրս գա մեր աստվածների, որովհետեւ մենք մի խենթ պոետ». [Ash-Shaffat. 35-36]:
source: http://almanhaj.or.id

No comments:

Post a Comment