Sunday, March 25, 2012

Warm bekering Saheeh moet steel werklik Pogings en Volhoubare

Warm bekering Saheeh moet steel werklik Pogings en Volhoubare

DeurSjeik Mohammed al-Albani Nashiruddin


Da'wah uitgenooi na monoteïsme en monoteïsme in die hart van die mens vereis dat ons nie laat deur die verse sonder die besonderhede waar in die vroeë dae.
Dit is die eerste, want hulle verstaan ​​die Arabiese frases met gemak, en die laasgenoemde, want wanneer daar is geen afwyking in terme van aqeedah wat uit die wetenskap van Kalam en filosofie van die wetenskap in teenstelling met 'n reguit aqeedah.

 
Ons toestand in hierdie tyd is verskillend van die voorwaardes van die Moslems in die vroeë dae. Daarom moet ons nie aanvaar dat bekering het aqeedah te herstel in die toestand waarin dit is maklik om die vroeë dae te hou. En ek wil dit met 'n voorbeeld wat in hierdie voorbeeld word twee mense is nie haaks met mekaar te sluit, as God wil, dit is:
Onder die gemak wanneer dit bekend word dat die geselskap hoor die hadith van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam direk, dan het die tabi'in gehoor die hadith direk van die vriende ... So vind ons die drie generasies wat getuig het goedheid.
En ons vra: Is dit daar waar daar is 'n wetenskap wat die wetenskap van die hadith genoem? Die antwoord is "nee". En of daar ruimte vir die wetenskap wanneer dit genoem die wetenskap Jarh ta'dil wa? Die antwoord is "nee". Soos vir nou, 'n persoon moet beide die aanklaer van wetenskap is die wetenskap, die wetenskap Fart kifaya. Dit was dié van 'n "Alim op die oomblik kan vind 'n Hadeeth is saheeh of da'eef is.
Toe het die besigheid is nie maklik as hierdie sake word beskou as maklik vir vriende, vir die vriende het die hadith uit ander vriende wat hulle het is verseker deur die getuienis van Allah Almagtig op hul ... tot die einde toe.
Dus niks is soos dit is maklik nie, nie maklik nie in die huidige wetenskap in terme van duidelikheid en vertroue in die besluit wetenskap hulpbronne. Daarom moet daar ernstig aandag aan hierdie probleem as dit moet goed wees volgens die probleme rondom ons as Moslems vandag waar die probleem word nie gedeel deur vorige geslagte van die Moslems uit die kant van aqidah onsuiwerhede wat veroorsaak dat (die ) probleme op probleme en lei tot twyfelagtig twyfelagtige van die kundige beloofde aqidah innovasies wat afwyk van die outentieke en ware manhaj met verskeie name, insluitende die oproep om die Koran en Sunnah te volg volgens hul denke , soos erken deur diegene wat toeskryf (self) aan die wetenskap van die Kalam.
En dis goed hier om ons noem 'n paar van wat vervat is in die Hadeeth daaroor, so 'n aard dat die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam toe hy genoem het oor ghuraba "(buitelandse persone) in 'n paar Hadith, Hadith, het hy gesê:
"Dit beteken:" Vir 'n persoon onder hulle 50-beloning "Hulle (die bewoners) gesê (50 loon) van ons of van hulle, ja, die boodskapper van Allah, Hy het geantwoord:" Van jou. "[1].
En dit sluit uit die vervreemding van die Islam is op die oomblik wat die vervreemding nie die geval is in tye van vorige geslagte. Geen twyfel, wat gedurende die vroeë geskiedenis van vervreemding is die vervreemding tussen die duidelike ontlopen en Tawheed skoon van alle vlek, tussen die werklike ontrouheid van die ware geloof.
Soos vir nou ni is die probleem wat plaasgevind het onder die Moslems self, die meeste van hulle gevul met vlek tauhidnya onttrekken aan, besending hom anders as Allah te aanbid, en hy het erken geloof.
Hierdie probleme moet eers aangespreek word. En tweedens, sommige mense moet nie sê: "Ons het om te beweeg, anders as die stadium van monoteïsme, wat is die politiek aan te bied."!Omdat die eerste die Islamitiese da'wah is In die da'wah na regs (dws bekering nooi na die waarheid) is dit nie gepas is vir ons om te sê: "Ons is die Arabiere en die Koran met ons taal"

 
Alhoewel hou in gedagte dat die Arabiere in hierdie tyd is verskil van die Arabiere se Ajam wat hul eie taal verstaan. Dit het hulle weg uit die boek van die Here en die Sunnah van hul profeet.
Toegegee dat ons Arabiere en het verstaan ​​die ware begrip van Islam, maar het nie vereis dat ons politieke en menslike wesens te mobiliseer met politieke bewegings en hou hulle beset met die politiek, maar nou dit is hulle verpligting Islam te verstaan ​​in terme van aqeedah, aanbidding, muamalah en moraliteit!
Ek is nie seker dat daar vandag is 'n nasie wat bestaan ​​uit miljoene mense Islam te verstaan ​​in terme van aqeedah, aanbidding en morele waardes in 'n korrekte begrip van Islam, en hulle opgevoed is.

[Gekopieer vanaf die boek At-Tawheed Islamitiese Du'atal Awwalan Ja, Tawhid uitgawes Indonesië, Priorias Eerste en Hoofstraat, deur Shaykh Muhammad Al-Albani Nashiruddin, p 36-40, gepubliseer deur Dar al-Haq, die vertaler Fariq-Gasim Anuz]_________Foote Nota[1]. [Saheeh Hadeeth: vertel Aat-Thabrani in Mu'jam Al-Kabir (10/225) No. 10 394, van die Hadeeth van Ibn Mas'ud Allaah 'anhu.En hierdie hadith het 'n martelaar van die Hadeeth van 'Uqbah bin Ghazwan een van die metgeselle van Allaah' anhu vertel deur Al-Bazzar, soos in Al-Zaqaid (7282). En hierdie Hadeeth het ook nog 'n martelaar van die Hadeeth van Abu Al-Khusyani Tsa'labah Allaah 'anhu vertel deur Abu Daud (4341). En beskou as saheeh deur Al-Albaani in al-Saheehah (494)

Verpligte Op elke Moslem die toepassing van die wet van God in alle aspekte In ooreenstemming met die vermoë om

DeurSjeik Mohammed al-Albani Nashiruddin





Plig van elke Moslem is 'n liefdadigheidsorganisasie wat volgens sy vermoë, Allah nie die las 'n persoon, behalwe in ooreenstemming kapasiteit. Handhaaf die eenheid en ware aanbidding is nie noodwendig vergesel deur 'n Daulah Islamiyah af te dwing in lande wat nie met wat Allah geopenbaar arbitreer nie, omdat God se wet moet gehandhaaf word, is om eenheid te vestig.

 
En geen twyfel nie, daar is spesifieke sake wat plaasgevind het op 'n sekere tyd, naamlik uzlah (ballingskap) is beter as gemeng, sodat 'n Moslem ballingskap in 'n afgeleë vallei of plek, en hy het sy heer, die menslike slagoffers van misdaad aanbid hom en van die misdaad self aan die mens.

 
In hierdie geval is daar hadiths dat daar baie, maar wetlike oorsprong soos vervat in die Hadeeth van Ibn Umar se anhuma.
"Wat beteken: die gelowige wat nie kan meng met mense en geduldig met hulle misdade beter as die gelowiges wat nie saam met mense en kan nie wag vir hul misdaad" [1]
Dus, die Daulah Islamiyah-geen twyfel as 'n manier om die wette van God op aarde, en nie 'n bestemming af te dwing.
En sluit 'n verrassende ding het gebeur vir die meeste van die predikers: Hulle aandag te gee aan sake wat nie in staat is om geïmplementeer word en laat die verpligting wat maklik vir hulle om dit uit te voer! Dit is die jihad teen hul begeertes, soos deur 'n Moslem-prediker wat getuig van sy volgelinge met sy woorde het gesê:
"Dit beteken: Dwing die Islamitiese daulah in jou self, sal Hy die Islamitiese daulah op aarde jy oprig".
Hoewel dit op dieselfde tyd, het ons gevind dat die meeste van sy volgelinge menyelisihi, maak hulle hul bekering hoogtepunt is die Eenheid van Allah Almagtig in terme van die wet, en hulle het dit genoem in terme van die bekende: "Al-Hakimiyah tot God." Geen twyfel dat die wet slegs behoort aan Allah, nie 'n vennoot aan Hom in daardie of in ander terme.Maar, sommige van hulle sluit in mense wat dogmaties na die skole in die vier skole in Islam wat op hierdie punt, en toe na Hom gebring, soos Sunnah is duidelik en outentieke, het hy gesê: "Dit skend madzhabku". So waar is die waarheid arbitreer wat Allah in terme van die Soenna gestuur?. En onder hulle gevind word onder diegene wat die Allah follow-tarikat tarikat shufiah aanbid!. So waar is die waarheid arbitreer wat Allah in terme van monoteïsme gestuur?! So dat hulle vra van ander mense wat hulle nie van hulself eis.
Inderdaad, insluitend 1 baie maklik om iets vir jou die reg tot aansoek doen met wat Allah gestuur af in terme van aqeedah, aanbidding, akhlakmu in terme van die opvoeding van jou kinders by die huis, in terme van die verkoop van belimu, word terwyl dit sluit in 'n baie moeilike ding jy owerstes in die meeste van sy wette arbitreer met enigiets anders as wat Allah geopenbaar te lê of te verwyder. So hoekom het jy laat dit die maklike en die moeilike ding om te doen?.
Dit toon 1 van die twee moontlikhede, 1 die moontlikheid van swak opvoeding en leiding, die 2 moontlikheid as gevolg van swak aqeedah wat moedig hulle meer aandag te betaal wat hulle kan nie bekostig om dit gebeur eerder as Let op wat is nog steeds binne die perke van hul vermoë te maak.
In hierdie tyd, kan ek nie sien nie, maar homself besig tashfiyah en tarbiyah en menslike menda'wahi aan aqeedah en ware aanbidding te maak. Alles was in ooreenstemming met hul onderskeie grense.Allah nie die las 'n persoon, behalwe in ooreenstemming met die vermoë. Alhamdulillah Rabbil 'Alamin.
Gebede en vrede op ons profeet Mohammed sallallaahu 'alaihi die wa sallam en sy gesin.

[Gekopieer vanaf die boek At-Tawheed Islamitiese Du'atal Awwalan Ja, Tawhid uitgawes Indonesië, Prioriteit Een en Hoof, deur Shaykh Muhammad Al-Albani Nashiruddin, p 52-56, gepubliseer deur Dar al-Haq, die vertaler Fariq-Gasim Anuz]_________Foote Nota[1]. Saheeh Hadeeth vertel deur At-Tirmidhi (2507), Ibn Majah (4032), Al-Bukharistraat in Al-Adabul simplex (388), Ahmad (5/365), uit die hadith sjeik onder die metgeselle van die Profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam en beskou as saheeh deur Al-Albaani in al-Saheehah (939)
Die beginsel verandering die Manhaj Tasfiyah om te herstel en Tarbiyah is

DeurSjeik Mohammed al-Albani Nashiruddin




Daarom het ons altyd neurie al die tyd en altyd die fokus op die fundamentele punt oor die twee wat is die korrekte reël veranderinge. Albei is Tashfiyah (reiniging) Tarbiyah-(onderwys), beide van hierdie dinge saam moet gaan, naamlik tashfiyah en tarbiyah.
Indien daar in 'n land is n soort tashfiyah, naamlik tashfiyah in aqeedah, dit sluit 'n baie groot gebeurtenis wat in 'n Islamitiese samelewing wat deel is van die land onder ander nasies.
Soos in die geval van die erediens, is dit nodig om dit te bevry van die fanatieke godsdienstige skole en probeer om dit terug na die outentieke Sunnah te verfyn. Soms is daar is groot geleerdes wat Islam verstaan ​​met outentieke begrip van alle kante, maar ek is nie seker dat daar is een, twee, drie, 10 of 20 mense in staat om die verpligtinge daardeur ingeskryf in tashfiyah (suiwering) van die Islam wat in elke aangaan, te dwing , beide in terme van aqeedah, aanbidding of moraliteit.
Inderdaad, die paar nie sal wees om hierdie verpligting nakom, die verpligting ingeskryf in tashfiyah (suiwering) van iets inherent in Islam wat gaan in die Islam (toe in werklikheid dit nie is van die Islam), en ons moet voed die volk in rondom ons met tarbiyah (onderwys) is 'n ware en reguit, maar tashfiyah en tarbiyah nou verlore is.
Daarom is die politieke beweging in enige Islamitiese Vereniging nie heers oor die sharia (Islam) sal lei in 'n negatiewe impak voordat ons besef dat hierdie twee belangrike kwessies.
Die advies was om die posisie van enige politieke beweging in die wettelose land met sharia te vervang, deur middel van konsultasie of advies wat uitgedruk word in 'n manier wat beter pas met die beperkings syar'i weg van dwang of pendiskriminatifan Taal. Lewer die advies wat die bewys en vry om ons van die sonde af te dwing.
En ingesluit as advies is dat ons besig is om mense met niks om vir hulle van nut, deur die aqeedah, godsdiens, sedes en muamalah te verbeter.
Die meeste van hulle vermoed dat ons wil tarbiyah en tashfiyah die hele Islamitiese gemeenskap te verwesenlik. Dit is nie wat ons dink en droom van die slaap, want dit is onmoontlik om dit te besef, en omdat Allah Almagtige sê in die Koran Karim.
"Dit beteken: As Rabbmu wou, sou hy 'n enkele menslike ras, maar hulle verskil altyd" [Huud: 118].
God se Woord sal nie op hulle besef word tensy hulle verstaan ​​Islam die korrekte begrip en voed hulself en hul gesinne en die mense rondom hulle, in die ware Islam.

[Gekopieer vanaf die boek At-Tawheed Islamitiese Du'atal Awwalan Ja, Tawhid uitgawes Indonesië, Prioriteit Een en Hoof, deur Shaykh Muhammad Al-Albani Nashiruddin, p 41-43, gepubliseer deur Dar al-Haq, die vertaler Fariq-Gasim Anuz]
Verduideliking oor die steel van die duisternis Gevolglik Ware en die meeste mense in gedagte


DeurSjeik Mohammed al-Albani Nashiruddin


Uit hierdie voorbeeld, ek wil om te verduidelik dat die aqeedah Tawheed met al die gevolge nie duidelik, ongelukkig, in die gedagtes van die meerderheid van die mense wat in die salafi aqeedah self glo, veral in die gedagtes van ander mense wat die aqidah Ash'arite of maturidiyah of jahmiyah volg in die moeilikheidsoos hierdie.
Ek het die voorbeeld soos wat om te wys dat hierdie probleem is nie so maklik soos dit uitgebeeld deur 'n paar predikante wat saam met ons in menda'wahkan Al-Qur'an en Sunnah vandag, die werklike besigheid nie maklik is om, as die veronderstelde deur sommige van hulle.

 
En hoekom is soos wat jy het vroeër beskryf, naamlik die verskil tussen die mense van onkunde van die 1 afgodedienaars, wanneer hulle geroep La ilaha illallah te sê, hulle het geweier omdat hulle verstaan ​​die betekenis van hierdie sin tayyibah, en die meerderheid van die Moslems in hierdie tydperk dat tayyibah die vonnis, maar nie verstaan ​​nie die betekenis korrek.
Hierdie verskil is 'n fundamentele verskil, soos blyk in 'n kwessie van geloof soos wat ek bedoel die probleem met die hoogte van Allaah bo al Sy skepsels. Dit vereis 'n verduideliking, 'n Moslem is nie genoeg om net te glo:
"Dit beteken: (Allah) die Barmhartige was oor die" troon ". [Die Taha: 5]
Irhamuu man fii al-Ardhi-yarhamkum man fii al-samaa'i-
"Dit beteken: Spaar die aarde, die hemel sal ongetwyfeld menyayanginmu" [Sahih Hadith vertel deur Abu-Daud (4941), en Op-Tirmidhi (1925), en beskou as saheeh deur al-Albaani in al-Saheehah (925)].
Sonder om haar te weet dat die woord "FII" vervat in die Hadith weerspieël nie noodwendig die plek (hieronder). Dit is soos "FII" vervat in die woord van Allah Subhanahu wa Ta'ala:
Am amintum man fii al-samaa'i-
"Dit beteken: Het jy veilig voel (Allah) is in (die) hemel" [Al-Mulk: 16].
Omdat "FII" beteken hier is "Ala" (hierbo), en die argument oor 'n baie, selfs 'n baie. Onder hulle is 'n baie vorige Hadeeth verwys na deur die mens, en dat die hele loop van die hadith Alhamdulillah-outentieke. En die betekenis van die woorde van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam: "Spaar die aarde" beteken nie insekte en wurms op die aarde!
Maar die vraag is wat bo die aarde, soos mense en diere. En dit eens is met die woorde wat hy sallallaahu 'alaihi wa sallam: "... dit is in die hemel sal is lief vir jou" beteken: wat in die lug. Mense wat die reg da'wah ontvang het (regs) op die top van duidelikheid oor die besonderhede soos dit moet wees. En nog 'n voorbeeld van die benadering bo Hadith, Hadith al-Jariyah-dat hy 'n bok herder was nie, is bekend Hadith, wil ek noem dit as 'n versterker.

 
Wanneer die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam vir hom gesê: "Waar is God?" Hy het geantwoord: "In die hemel" [Sahih Hadith vertel deur Moslem (537), die Abu Daud (930 aan) Nasa'i, (I/14-18) vanaf die Hadeeth van Mu'awiyah ibn al-as-Sulami Hakami Allaah 'anhu]
As jy vandag 'n paar groot onderwysers, soos Al-Azhar-: "Waar is God?" En hulle sal antwoord: "In elke plek" gevra. Hoewel Jariyah (slavin) geantwoord dat Allah in die hemel, en die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam Jariyah die antwoord regverdig.Hoekom nie? Omdat Jariyah antwoord deur die natuur en hy geleef het in 1 plek wat kan die terme vir ons in hierdie tyd wat ons noem "salafiyah omgewing" wat is nie deur 1 slegte omgewing besmet is, want hy het gegradueer van die "Islamitiese profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam" as hulle termyn dit vandag is.
Madrasah is nie spesifiek net om n paar manne en nie net vir 'n paar vroue ook. Maar hierdie madrasah vir die hele gemeenskap van mans en vroue bestaan, dus 'n bok herder weet die korrekte aqeedah, want hy is nie besmet is deur 'n slegte buurt.
Hy weet die korrekte aqeedah, soos vervat in die boek van die Koran en Sunnah, maar die meeste van die mense wat aanspraak maak op kennis oor die Koran en Sunnah het nie weet nie dit nie, het hy nie weet waar sy heer! Hoewel die probleem in die Koran en Sunnah.
Op hierdie dag ek sê dat nie gevind enige van hierdie verklarings onder die Moslems, wat as jy vra my nie 1 bok herder te vertel, maar aan die leier of groep mense deurmekaar raak wanneer hy sal antwoord so baie mense verward in hierdie tyd, tensy die persoon wat is, geseën word van God, en hulle getal was baie klein.

[Gekopieer vanaf die boek At-Tawheed Islamitiese Du'atal Awwalan Ja, Tawhid uitgawes Indonesië, Prioriteit Een en hoof deur Shaykh Muhammad Al-Albani Nashiruddin, p 31-35, gepubliseer deur Dar al-Haq, die vertaler Fariq-Gasim Anuz]
Laste Gee aandag vir die steel het nie bedoel wat ander ignoreer shari'a


DeurSjeik Mohammed al-Albani Nashiruddin

Ek is nie van plan om hierdie waarskuwing dat ek in gesprekke oor die verduideliking van die mees belangrikste ding te herhaal, dan is belangrik en wat is onder, ten einde die predikers uitsluitlik menda'wahkan tayyibah sinne te beperk en die betekenis daarvan te verstaan, maar na God se volmaakte gunste ons met Sy volmaakte godsdiens, selfs 'n noodsaaklikheid vir die prediker Islam te neem as 'n geheel, nie in stukkies.
En as ek sê dit na die sluiting van die verduideliking van die Islamitiese predikers is regtig aandag aan die mees belangrikste ding in Islam, naamlik die Moslems die ware aqeedah spruit uit die frase La ilaha illallah tayyibah is om te verstaan, dan wil ek bespreek Die verduideliking is dat 'n Moslem is nie net bedoel om die betekenis van Laa ilaha illallah te verstaan, is: "Niks word deur die reg in die heelal, behalwe God alleen aanbid nie!"
Maar dit vereis ook 'n Moslem die dade van aanbidding te verstaan ​​dat ons Here aanbid moet word om hom, en het nie enige van die aanbidding dit oormerk om 'n dienskneg het onder die dienaars van Allah Subhanahu wa Ta'ala. 'N verduideliking van hierdie besonderhede moet ook vergesel word deur 'n bondige betekenis van die sin tayyibah. En dis goed ek sal 'n paar voorbeelde gee volgens wat vir my lyk, as 'n globale verduideliking is nie genoeg nie.
Ek sê dit is presies die meeste van die Moslems wat het korrek bertauhid en diegene wat van voorneme is slegs Allah die Almagtige te aanbid, hulle harte is leeg van denke en oortuigings wat werklik in die Koran en Sunnah genoem word.

 
Die meeste mense wat ons lees baie verse bertauhid en hadiths wat die aqeedah, maar hulle betaal nie aandag aan wat dit beteken, maar dit sluit die volmaaktheid van die geloof in Allah Almagtig.
Neem 'n voorbeeld van wat getrou aan die Aqeedah van Allah Almagtige se hoogte bo wat Hy geskape het. Gebaseer op ervaring, ek weet dat die meerderheid van ons broers en bermanhaj bertauhid Salaf (om regverdiges begrip te volg) saam, ons glo dat God, die Almagtige hierbo is die "troon met geen ta'wil (sin verandering) en sonder takyif (hoe vra).
Maar wanneer dit kom by hul jahmiyah Mu'tazilites moderne of modern of die persone Maturidi of Ash'ari onwaarskynlik dat hulle dra aan die begrip op die bepalings van zhahirnya kursus, waar diegene wat gee en diegene wat twyfelagtig twyfelagtige is nie die betekenis daarvan te verstaan, dan Hy het verward en verloor baie van aqidahnya.

 
Hoekom nie? Omdat hy nie die korrekte aqeedah neem van alle kante wat aan die verduideliking in die boek van Allah Almagtig en die hadith van ons profeet Mohammed sallallaahu 'alaihi wa sallam blootgestel is wanneer die moderne Mu'tazilite gesê: Allah Almagtige sê:
"Dit beteken: Het jy veilig voel teen die (Allah) is in die lug?". [Al-Mulk: 17]
En jy sê Allah is in die hemel, dan is hierdie betekenis is bedoel om jou God wat jy by 'n plek wat 'n dier wat die hemel!.
Dan gooi hy twyfelagtige vir diegene wat voor hom.
[Gekopieer vanaf die boek At-Tawheed Islamitiese Du'atal Awwalan Ja, Tawhid uitgawes Indonesië, Prioriteit Een en Hoof, deur Shaykh Muhammad Al-Albani Nashiruddin, p 27-30, gepubliseer deur Dar al-Haq, vertalers Fariq Gasim Anuz]
Verpligte aandag te gee aan die metode soos preemptively Tawheed van die profete en apostels

DeurSjeik Mohammed al-Albani Nashiruddin


VraagNoble die Shaykh, geen twyfel dat jy weet oor die harde werklikheid wat ervaar word deur die Moslems vandag in die vorm van onkunde in die saak van geloof en ander geloofstradisies, sowel as 'n skeuring in die metodologie van begrip en praktyk van die Islam.Veral nou dat die verspreiding van die Islamitiese bekering in verskeie dele van die wêreld is nie meer in ooreenstemming met die aqeedah en manhaj eerste generasie wat in staat was om die beste generasie te bring.
Geen twyfel nie dat die feit dat dit pynlik ghirah-(gees) wat van mense wat opreg is en bereid is om te verander en om die skade te herstel.
Net hulle verskil in die pad van die vasstelling van hierdie verskynsel, wat veroorsaak word deur verskille in hul begrip van aqeedah en manhaj-as jy weet, met die opkoms van die verskillende bewegings en die gemeente-Islamitiese gemeente wat beweer korrek te gewees het Hizbiyyah Moslems vir dekades jaar, maar saam met hulle het nie daarin geslaag om selfs hierdie bewegings veroorsaak dat mense val in hierdie beswadder en 'n groot ongeluk oorkom, omdat hulle manhaj manhaj-Qaeda en hul aqeedah menyelisihi opdrag apostel sallallaahu 'alaihi die wa sallam en niks gebring deur sy sallallaahu 'alaihi. wa sallam, in welke geval dit laat 'n groot impak in die vorm van die verwarring van die Moslems en veral sy jeug in die oplossings vir hierdie bitter werklikheid te oorkom.
'N Moslem-prediker wat klou aan die manhaj nubuwwah en volg die pad van diegene wat glo en volg die voorbeeld van begrip van vriende en goed tabi'in onder Islamitiese geleerdes dink dat hy 1 baie groot mandaat is die uitvoering in die midde van hierdie werklikheid en in die korrekte of deel te neem in die einde.
So wat is jou raad vir die volgelinge van hierdie bewegings en die gemeente, die gemeente is.?
En wat is voordelig en het 'n oplossing in die oplossing van hierdie feit.?
En hoe 'n Moslem kan wees vry van die verantwoordelikheid voor die Almagtige Allah op die Dag van Oordeel.?
Beantwoord.In verband met wat word genoem in die bogenoemde, naamlik die swak toestand van die Moslems, dan ons sê: Waarlik, hierdie is nie 1 pynlike werklikheid is erger as die voorwaardes van die Arabiere in die dae van onkunde toe die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gestuur vir hulle, as gevolg van die Islam se boodskap tussen ons en perfeksie, en die bestaan ​​van groepe wat bestaan ​​in die Al-Haq (waarheid), en gee aanwysings en nooi mense na Islam is in terme van aqeedah, aanbidding, sedes en manhaj-korrek. Dit is 'n onteenseglike feit dat die Arabiere in die tyd van onkunde, soos die feit die meeste van die Moslem-groepe vandag!.
Gevolglik, sê ons dat: Die oplossing is die pad uit ooit deur die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam geneem het en die medisyne is soos 'n dwelm wat gebruik word deur die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam.
Soos die profeet het is die behandeling van die onkunde van die eerste, dan is die huidige tolk van Islamitiese da'wah moet die betekenis van menslike fout vreemdheid Laa ilaha illallah strek, en moet 'n manier vind uit van die harde werklikheid tref hulle met behandeling en die pad uit in die reis deur engel van Allaah 'alaihi wa sallam. En so is die betekenis is duidelik wanneer ons kyk na die woord van Allah Almagtig.
"Wat beteken: Gewis, daar is by die (self) dat die Boodskapper van Allah 'n goeie rolmodel vir julle dat vir mense wat verwag (genade) van God en die (koms) Dag van die opstanding en Allah veel." [Al-Ahzab: 21]
Die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam is 'n goeie rolmodel in die verskaffing van oplossings vir al die probleme van die Moslems in die moderne wêreld te eniger tyd en toestand. Dit is wat van ons vereis om te begin met wat ons het begin deur die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam, is die eerste van alle fix enigiets wat uit die Aqeedah van die Moslems beskadig is. En die tweede is hulle aanbidding. En die derde is hulle morele waardes. Nie dat ek bedoel die skeiding van die ry was die geval met mekaar, dit beteken dat die belangrikste en dan voor dit belangrik, en die volgende!. Maar wat ek wil hê, is vir die Moslems met groot aandag en ernstige sake hierbo gekyk.
En wat ek bedoel deur die Moslems is die tolk van die bekering, of meer presies is die geleerdes onder hulle, want dit is so jammer dat elke Moslem nou is maklik om 'n titel te kry as 'n prediker selfs al het hulle is erg ontbreek in terme van die wetenskap. Selfs hul eie gekroon homself as 'n prediker van die Islam. As ons herinner aan die bekende 1 reël om nie te sê dat die reëls is goed bekend onder geleerdes nie, selfs die bekende onder al die manne van verstand, die reël is:
"Betekenis: Mense wat nie kan gee nie."
Dan sal ons nou weet dat daar 'n groot groep van die Moslems aan almal, kan bereik miljoene in getal, as bekende woorde: die prediker dan sal mense draai na hulle. Wat ek bedoel is die gemeente of die gemeente bekering preke. Op dieselfde tyd, het die meeste van hulle is net as Allah die Almagtige.
"Betekenis: Maar die meeste mense nie weet nie" [al-A'raaf: 187].
Bekend as van hul bekering metodes dat hulle heeltemal van hulle afgewend van die belangrikste aandag aan die eerste of die mees belangrike saak onder die sake wat hierbo genoem is, dit wil sê aqeedah, aanbidding en moraliteit. En hulle weier aqeedah wat die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam begin saam met hom, selfs al die profete begin met hierdie aqeedah is reg te stel. Allah Subhanahu wa Ta'ala het gesê.
"Wat beteken: Voorwaar, Ons het ook boodskappers gestuur na elke nasie (verkondig):" Aanbidding Allah (alleen), en wyk af van die kwaad "['n-Nahl: 36].
Hulle het geen belangstelling in hierdie onderwerp en aan die eerste pilaar van die pilare van Islam, as deur die Moslems-alle is bekend. Die eerste apostel van die apostels is edel Noag se alaihis sallam is genooi om die saak van geloof amper 'n duisend jaar. En almal weet dat in die vorige shari'a sharia is daar geen besonderhede van die seremoniële wet en muamalah as in ons godsdiens is bekend, omdat ons godsdiens is die godsdiens van die sharia sharia ander godsdienste.
Altesaam, het Noag alaihis sallam gebly nooi sy volk vir 950 jaar en hy het selfs sy hele aandag te Da'wah te Tawheed. Tog, sy bekering verwerp sy mense, soos beskryf in die Koran.
"Wat beteken: En hulle sê:" Moet nooit laat jou (aanbidding) gode en nie jy moet ooit laat jy (aanbidding) Verlaat, en nie ook Suwaa ', Yaghuts, Ya'uq en Nasr ". [Die Nuh: 23].
Dit toon duidelik dat die belangrikste ding vir geprioritiseer deur die predikers van Islam is 'n bekering te monoteïsme. En dit is die betekenis van die woord van Allah Subhanahu wa Ta'ala.
"Dit beteken: So weet, wat presies daar is geen God nie (die reg om aanbid te word), maar Allah". [Muhammad: 19]
So die Sunnah profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam in die praktyk en onderrig. Soos vir sy dade, nie so hoef te word nie bespreek nie, want die werke en da'wah Makkah tydperk van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam menda'wahi mees beperk in terme van sy volk Allah alleen te aanbid, geen vennoot aan Hom.
Terwyl hy in terme van onderrig, in die Hadeeth van Anas bin Malik vertel anhu Allaah in die Ash-Shahihain genoem. Profeet sallallaahu 'alaihi die wa sallam toe gestuur Muadh in Jemen, het hy gesê.
"Dit beteken: die eerste ding wat jy moet 'n beroep op hulle is pesaksian dat daar geen reg om aanbid te word God behalwe Allah nie alleen dan, as hulle mentaatimu dit ..... en so aan tot die einde van die hadith [Sahih Hadith vertel deur Al-Bukharistraat.(1395) en ander plekke, en Moslem (19), die Abu Daud (1584), At-Tirmidhi (625), almal van die Hadeeth Ibn Abbas Allaah anhu]
Hierdie hadith is bekend en 'n beroemde Plegtighede, Insha Allah.
As dit so is, het die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam beveel om sy metgeselle te begin met wat hy self geïnisieer deur die da'wah te Tawheed.
Geen twyfel nie dat daar groot verskille tussen die Arabiere was afgodedienaars toe hulle verstaan ​​wat hulle vertel is deur hul eie taal, met die meerderheid van die Arabiere is Moslem nou.
Moslem-Arabiese mense vandag nodig het nie word opgeroep om te sê: Laa ilaha illallah, want hulle is die mense wat om te sê die geloof Laa ilaha illallah, hoewel die vloei en hul verskillende geloofsoortuigings. Hulle sê almal Laa ilaha illallah, maar die feit dat hulle regtig nodig het om meer te verstaan ​​oor die betekenis van hierdie sin tayyibah. En hierdie verskil is 'n fundamentele verskil met die Arabiere wat hulle was trots toe die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam n beroep op hulle om te sê Laa ilaha illallah, soos beskryf in Al-Qur'anul-Azhim [1]. Hoekom is hulle trots?. Omdat hulle verstaan ​​wat die betekenis van Laa ilaha illallah is dat hulle nie moet maak teenstanders met God, en dat hulle aanbid nie nie, behalwe Allah, AANGESIEN dit voorheen hulle aanbid God selian al, hulle noem op behalwe Allah, beristighatsah (vir hulp) aan ander as Allah. , selfs meer so in die saak nadzar vir ander as Allah, bertawasul anders as Allah, slag offer, behalwe Allah en arbitreer, behalwe Allah, en so aan.
Dit is die wyse onttrekken aan die heidendom bekend en deur hulle toegepas word, terwyl hulle weet dat een van die gevolge van Laa ilaha illallah tayyibah sin van die Arabiese taal is dat hulle onskuldig moet wees van al hierdie sake, in teenstelling met die betekenis van Laa ilaha illallah.
[Gekopieer vanaf die boek At-Tawheed Islamitiese Du'atal Awwalan Ja, Tawhid uitgawes Indonesië, Prioriteit Een en Hoof, deur Shaykh Muhammad Al-Albani Nashiruddin, bl 5-15, gepubliseer deur Dar al-Haq, die vertaler Fariq Gasim Anuz]_________Let Foote.[1] Hy het laat deurskemer in die woorde van Allah Subhanahu wa Ta'ala in Ash-Shaffat brief: "Dit beteken: hulle vertel vooruit indien hulle: Laa ilaha illallah (Daar is geen God nie, maar Allah het die reg om aanbid te word), hulle spog, en hulle sê : "Ons het regtig ons gode te verlaat nie, want ons was 'n mal digter"? [Ash-Shaffat: 35-36]
bron: http://almanhaj.or.id

No comments:

Post a Comment