Monday, March 19, 2012

Kebid'ahan demontaj ve düzensizlikler, bilimin görevi taşıyıcıları

Kebid'ahan demontaj ve düzensizlikler, bilimin görevi taşıyıcıları

Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in Kelimeler.
يحمل هذا العلم من كل خلف عدله ينفون تحريف الغالين و انتحال المبطلين و تأويل الجاهلين
Bu bilgi, her nesil adil bir insan taşıyacak. Onlar intihaal uzman tavil sleaze ve aptallar reddederek çizgiyi Tahrif'e reddetti.
TAKHRIJ HADITS : Bu iletim yolun ikinci anlatılmıştır dahil olmak üzere, pek çok vardır A. Bin İbrahim El Abdirrahman tarihin Mursal yılında Udzri [1] Tarih İbn tarafından verilir 'Sünen 10/209 olarak el-Kübra ve Tarikh Dimasyq 2/233 İbn Asakir el-Kâmil, el-Beyhakî de Adi. Onlar Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in gelen öğretmenlerin tsiqah kişi İbrahim bin Abdirrahman Al Walid bin Müslüman şekilde rivayet.
Aynı şekilde, kitap, el-Kâmil, İbn 'Adi, Ebu Nu'aim Sahabah ma'rifat Kül 1/53, 1/59 az Tamhid İbn Abd al-Barr İbn Hibban Tsiqah Ats tarafından, bu İbrahim bulaşması başka bir yolu vardır Sinir Ashhabil Hadis, s Al Khathib. 29 ve Tarikh Dimasyq 2 / Salam gibi yol Mu'an bin Rifa'ah 233 İbn Asakir.
Benzer şekilde, ADH Dhu'afa Al Uqaili '4 / 256, ta'dil 2 İbn Ebi Hatim Al Cerh Wat / 17 ondan rivayet.
2. Usame bin Zeyd tarihinin Arkadaşa zayıf Sened ile Sinir Ashhabil Hadis, 28 Al-Bağdadi Al Khathib tarafından verilir.
3. Abdullah bin Mes'ud tarih kitabı Sinir Ashhabil, bu hadisin Al Khathib tarafından verilir. İbn Mes'ud ile Sa'id bin Al Musayyab gelen Yahya ibn Said gelen Layth Abu Salih Salih bin Abdullah bin Sa'ad arasında sanadnya 28. Ebû Salih, bir shaduq katsirul ghaladz [2] (yazı dikkatli ama eksiklikler var).
4. Ali bin Ebi Talib'in Tarihi Sened mu'dhal İbn 'Adi el-Kamil tarafından yayınlanan [3].
5.. Zayıf bir Sened ile adh Dhu'afa ', İbn Al Kamil yılında Adi Al Uqaili tarafından verilen Abu Al Bahili Umamah tarafından seslendirilmiştir.
6. Tarih Mu'adh bin Jabal Al Sinir Ashhabil Hadis, s Al Khathib tarafından yayınlandı. Bir zamanlar zayıf Sened 11.
7. Ebu Hurairah üç yol ile onun öyküsü anlatılıyor. Bir. İletim yolu Salman Ebu Hazım El Asyja'i el-Kâmil, İbn 'Adi tarafından verilir. Hiç Yezid bin Kisan sanadnya bir shaduq yukhti olarak. [4] b. İletim yolu Ebu Salih el-Eş'arî oldukça zayıf bir Sened ile Sinir Ashhabil Hadis, 28 Al Kamil ve Al Khathib İbn 'Adi tarafından seslendirilmiştir. c. İletim yolu Qubail Huyaiy bin Ebu Hani 'çok zayıf Sened ile Kasyful Astar, 1/86 ve adh Dhu'afa Al Uqaili yılında Al Bazar tarafından verilir.
8. Abdullah bin Ömer bin Al Khathab Tarihi çok zayıf Sened ile İbn 'Adi tarafından verilir.
9. Tarih Abdullah bin Amr bin el-As `çok zayıf Sened ile 'Dhu'afa, ADH Uqaili' Al-tarafından seslendirilmiştir.
10. Wal Idhah, p anda Taqyid Al-Irak söz Cabir bin Abdillah geçmişi. 139 henüz bilinmemektedir sanadnya.
11. Gibi Fathul Mughits Sakhawi, 1/294 ve sanadnya bilinmeyen İbn Abbas'ın öyküsü bahsetti. [5]
Sonuç. Şeyh Abdul Aziz Ali Abdillathif "demişti Amr 'Ebu Qubail Ebu Hurairah, tarih Abdillah bin Ömer ve Abdullah ibn hadis rivayetine gelen, Uqaili' Mu'adh bin Cebel, el-Bazzar ve bir tarihi geçmişi sadece çok zayıf olduğunu Sened. Diğer zayıflık ağır değil. "[6]
Bu hadisi İmam Ahmed ve İmam-Irak zayıflatılmış sahih olarak sınıflandırılır. Rajih, bu hadisin pek çok yollar hasan hadis rivayet olduğu gibi Wat Tashfiyah Tarbiyah, s At kitabında, Şeyh Ali Hasan el-Halebî belirtti. Şeyh Salim bin 24 ve 'bayram Hilyat el-Hilali' Alim Al Mu'alim Bulghatit Talib Al Muta'allim Wa, s. 77. Allah Teâlâ en iyi bilendir.
Şerh DAĞARCIĞI • يحمل هذا العلم: Burada bilim bilim kitap ve sünnet, ya dindir. Asil İmam Muhammed bin Şirin tarafından ifade, "Gerçekten bu dinin bilim dalıdır. Ve şimdi, Hani, öğrendiğiniz size din alır. "[7]
• من كل خلف عدله: anlamlı, bilim kitap ve sünnete 'onları [8] adil insanlar tarafından Selef sonra gelen her nesil getirilecek. Qayim Ibnul "Bu hadiste Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in bilim insanları her kuşak onun zaman adil bir pay tarafından alınacak getirdi bulunduğunu, bu yüzden yerinden ve kayıp değil." Demişti [9] Ve burada adil akademisyenler üst üç şey servis peygamberlerden varisleridir. Yani, ghuluw tutum (ötesinde) reddetme kötülük yok ve cehaleti ortadan kaldırmak için, yukarıdaki hadiste olduğu gibi. [10]
• ينفون تحريف الغالين: dini konularda anlamlı bir değişim haddi karşı.
Tahrif'e, diğerleri [11] konumunda ve gerçeği uzak döndü. Tahrif'e, iki, yani Tahrif'e Tahrif'e lafadz anlam ve ayrılır. Bu Tahrif'e anlamı tavil sapkınlık olarak uzmanlar tarafından çağrılır.
İbn-i Kayyım Tahrif'e iki, (yani) Tahrif'e Tahrif'e lafdzi ve anlamlı ayrılmıştır dedi. Bazen toplama veya çıkarma lafadz veya ek i'robnya i'rob yılında ünlü değişiklik ya da değişiklikler ile Tahrif'e lafdzi anlamlı değişim. Benzer şekilde, bu dört bölümlük Tahrif'e lafadz. Al Jahmiyah ve Rafidhah hepsi, ama onlar sadece hadis metinlerinin Tahrif'e yapmak ve lafadz Kur'ân bunu yapamaz. Ancak lafazd Kur'an için yapılacak çok Ahlus Sünnet ve Kur'an değişikliği suçluyor hala Rafidhah.
Onlar ortaya koyarak ve tavil adı ile geliştirilen anlamlı Tahrif'e Tahrif'e iken Sonra İbn-i Kayyım, belirtti. Yani bu yanlış terim, diada icat ve Arapça hiç kullanmadım. Bu gerekenden daha tavil anlam dönüm demektir. Esasen, kökeni ve anlamı tavil anlam arasında hafif bir benzerlik ile başka bir anlam lafadz vermektir. [12]
• و انتحال المبطلين: uzman intihal nedeniyle, yalan yalan sökmeye. Birisi sya'ir veya kelimeleri ya, bir yalanın ona iddia (iddia) bir şey yatıyordu Yani, eğer, ama başkasına aittir.
• و تأويل الجاهلين:. Ayetleri ve Peygamber hadisleri temel bilgi ve anlayış olmadan bunu yapmak için reddetme takwil kişi, daha sonra dzahir lafadznya onu açın [13]
Şerh HADITS Bu soylu hadiste, Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in Allah'ın Subhanahu wa Ta'ala peygamberler ve elçiler ölümünden sonra din adamlarının yarattığı, anlattı. Onlar götürür erkekler talimatlara kaybetti ve onları Tanrı'nın gerçek dinin gerçeği görüyorum olun. Kaç öğretim ve propaganda için mücadeleye yardımcı oldu insanlar.Misiniz onların toplum üzerindeki etkisi ve insanlar.
Böylece bilim alimleri taşıyıcılarından görev. Onlar, kebid'ahan ve itaatsizlik şirk dört bir yanından gelen İslam'ın ve Müslümanların dini tutmalısınız. Onlar parçalanması ve bunların yıkım onu ​​tutmak.
Ama ne aldım? Sansür, terör kınama ve birçok gelir ve gider. Onlar bölücü insanlar, ırk keskinleştirme farklılıkları, iftira ve diğer masraflar sayısız olarak mahkûm edildi. Yani kazanmış bir bilgi görevi taşıyıcıları, tüm riskleri var. Onlar koruması altında yaşayan bu insanlar için adamış sevgi, bölünme ve yıkım bu dinler ve insanların korunması görevi gerçekleştirmeye devam etmektedir. Onlar haksız iyilik beramar nahi ile, kendi dinine davet etme ve döneklik insanların faaliyetlerinden Allah'ın kâfir ve düşmanı durdurmak ve tüm kesyirikan bertauhid, kebid'ahan ve itaatsizlikten uzak kalmak için insanları davet ediyoruz. O kim, halkın birliğini korumak kutup, güç ve diğer dinler üzerinde İslam'ın zaferi korumak ve şehvet, sapkınlık, kefajiran ve itaatsizlik yok edebilirsiniz onlardır.
Şeyhülislam İbni Teymiye âlimler bu dinin insanları korumak ve teslim yükümlülüğü var "dedi. Onların dini veya din tutmak için görevi ihmal, bu bilginin aktarılması yoksa, o zaman Müslümanlara karşı büyük zulümdür. Bu nedenle Allah, Subhanahu wa Ta'ala diyor.
إن الذين يكتمون مآأنزلنا من البينات والهدى من بعد مابيناه للناس في الكتاب أولائك يلعنهم الله ويلعنهم اللاعنون
Şüphesiz biz Kutsal insanlığa anlatmak sonra biz, ek açıklamalar (net) ve rehberlik şeklinde ortaya ne gizlemeye edenler, lanetli edilebilir tüm (yaratıklar) tarafından lanetlenmiş ve Allah (da) küfür edildi. [Al Bakara: 159].
Bunun sebebi, onların bilgi gizleme kötü etkileri (tehlikeler), hayvanlar ve diğerleri etkiler. Böylece tüm hayvanlarda da dahil olmak üzere, kendilerine lanetlerim. "[14]
Bu nedenle Selef daima kebid'ahan ve uzmanlar hakkında, insanlara açmak ve açıklamak. Bu, yeterli hatta iftira ve Müslümanların birliğine karşı uyarmak tehlike değildir. Kebid'ahan karşı Selef tutumu hakkında konuşurken İmam İbn-i Sünnet alimleri Qayim, belirtildiği bak. Rahimahullah O Selef ve rahiplerin inkar onlar sapkınlığa giderek daha zor olduğunu "" dedi. Onlar tüm dünyada ve iftira uzmanlar sapkınlığı şiddetle uyarır gelen faili yalanladı. Kebida'han onların inkar vahşet, zulüm ve düşmanlık onların inkar aşan kadar. Çünkü tehlike kebid'ahan arasında, din yıkım ve büyük muhalefet. "[15]
Müslümanlar bak, alimler, tüm hataları ve mevcut kebid'ahan sökmeye yeteneği ile din ve Müslümanlar tutmaya çalıştım, kardeşim edenler! Çünkü tehlikeleri ve Müslümanların birlik böyle korkunç bir sapkınlığın etkileri o tüm.
Yani halkın birliğini kırmaya ve anlaşmazlığı körüklemek değil, dinin sapması açmaktır. Ama bu dünyada İslam'ın birlik ve zafer yolunda Müslümanların saflarına kadar derli toplu gerçekten yardımcı olur.Böylece günümüze kadar Hz sallallaahu 'alaihi sellem'in bu yana, çok uzun Müslümanların tarihte görülebilir.
Hatalar ve düzensizlikler, dini ortadan kaldırmak önemli bir konudur ve bilim asil görevin taşıyıcısı haline gelir. Ayrıca Müslümanlar Allah'ın Subhanahu wa Ta'ala bir nimet ve lütuf olabilir. Insanlar kendi hatalarını anlamak ve daha iyi ve mükemmel için bunu düzeltmek böylece.
Bir hadis-i şerifte işaret beyan eder, aynı zamanda kendi erdem ve bilim göstermek zorundadır bu asil nedeni.
İmam İbn Qayim dedi ki: Bu hadis bilim mirasını aldı akademisyenlere Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in övgü gösterir. Bilim onun söyleyerek ima edilir o n:
(هذا العلم). Tüm bilim taşıyıcıları bir "adil belirtilmelidir. Bu nedenle de yeniden herhangi bir tereddüt ve kararsızlık olmadan, bu özellikleri 'adil penukil ve bu bilginin taşıyıcıları halk arasında bilinmektedir.
Elbette, Hz sallallaahu 'alaihi sellem'in övüldü her kişi onlara Cerh (sansür) alamadım. Anlatıcılar nabawi bilim ve mirası olduğu bilinen tüm rahiplerin, alaihi sellem'in Durumum sadece övgü (ta'dil) Peygamber sallallaahu için 'insanlar böylece. Bu nedenle, diğerlerinin bazı onaylanmama bazı kabul edilmemektedir.
Kusursuz karakteri ve kötü olan bu insanlar arasında bir ünlü kişi ile Bebeda. Bu yenilik uzman ve keshalihanya şüphe edenler onları takip liderleri. Bunlardan dolayı değil, hademe nabawi bilim de dahil olmak üzere bu insanlara göre. Bu nedenle, sadece Durumum olanlar hariç, n bilim Messenger varsayılır.
Ama bazen, bu fuarın vadeli bir yanlış anlaşılma söz konusudur.Böylece referans günah olan kişi olduğunu düşünün. Gerçekten de, bu değildir. Gerçeği "anlamlı fuarı, bu din güvenilirdir. [16]
Onlar aksi peygamberler ve elçiler mirasçıları, onun söylerken Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in çünkü yok bu şeyleri merak ediyorum:
وإن العلماء ورثة الأنبياء وإن الأنبياء لم يورثوا دينارا ولا درهما ورثوا العلم فمن أخذه أخذ بحظ وافر
Nitekim alimler peygamberlerin varisleridir. Peygamberler dinar ne de dirhem miras, ancak bilginin miras yoktur. Yani, yani, aldığı herkes mükemmel take sahiptir. [17]
Birisi daha sonra İslam birliği ve kardeşliği kırma, iftira bir dağıtsınlar olarak Müslümanların namazı, bir hata veya grup düzeltmek için çalışıyor zaman garip. Daha Dahası, bir delil ve Amerikan ve Yahudi uşağı, dalkavuğu hükümet, ya da bir aptal gibi fıkıh waqi 've diğerleri bilmiyor gibi takma gibi net bir açıklama, olmadan sataşmalarına ve hakaretler ve suçlamalar, çeşitli tarafından terörize edilmiştir. Ne aşağılık suçlamalar ve özellikle şeriat uyarınca akılsız-insanlık. Bilim sağ taşıyıcıları anlayan biriyle çıkması olası değildir İddialar. Uygulanabilir ve uygun bir Müslüman cemaat veya grubun sapma boşaltmak insanlara hitap ücretleri, tüm bilinçli tövbe ve Allah'a dönüş l? Mi! Bu son derece uygunsuz ve son derece uygunsuz oldu.
Böylece sunatullah havariler ve peygamberlerin gerçeği uygulanması, ve onların takipçileri isabet olur.
ولن تجد لسنة الله تبديلا
Ve zaman zaman Allah'ın kanununda hiçbir değişiklik bulacaksınız.[Al Ahzab: 62].
Küfür ve kötü ezelden beri mat Ehli sünnet alimlerine oldu. İmam Ebu Osman'ın Shabuni Ash "Ben Ehli Sünnet içinde mat-mat Allah 'alaihi sellem'in Messenger ile anlaşmazlığa yol kötü bir taklidi olduğunu vermek için yenilik uzman tavrı görmek, açıklıyor. Onlar (müşrikler) farklı takma menggelari o sallallaahu 'alaihi sellem'in olmuştur. Bir el ulağı cadı olarak Çoğu menggelarinya. Bir şaman ile menggelarinya, sya'ir, deliler, sahip, bir palavracı ve yalancı vardır.Rağmen o sallallaahu 'alaihi sellem'in bu iğrençlikleri bir çok ve kutsal. O sallallaahu 'alaihi sellem'in, sadece seçilmiş bir elçi ve peygamber idi. Dedi Tanrı.
انظر كيف ضربوا لك الأمثال فضلوا فلايستطيعون سبيلا
Onlar yanlış yola gitti ve (sağ) bulamadığı için, onlar benzetmelerle size karşı olmak nasıl bak. [İsra: 48].
Aynı şekilde, yenilik uzmanlar, Herşeye gücü yeten Allah onlara birçok hadis başkasına onu geçmek anlatıcılar ve Resulullah Sünnet takipçileri SAW bu alimlerin unvanı verilen aşağılamak. Hasyawiyah başlıklı Çoğu menggelarinya. Diğerleri mat musyabihah, nabitah, nashibah ve jabariyah onu çağırdı. Ashhabul Hadis kendisi çok uyanık, çok ve bu rezillik sitemini net olmasına rağmen. Onlar ancak sünnetin takipçisi olduğunu ışık, bir mübarek hayat peri Allah'ın Subhanahu wa Ta'ala sahibi, düz ve sağlam bir kanıtı ve güçlü üstünde yürümek insanlar. Hiçbir şeysin Allah Subhanahu wa Ta'ala kitap, vahiy ve kalamNya takip Tevfik onlara verdi. Onlar tüm hadis üzerine Peygamber sonrasında da Tevfik olsun. Tüm kemungkaran yasağı içeren, kelime ve fiilde kemakrufan yapmak kavmine komutları içerir hadisler o sallallaahu 'alaihi sellem'in.
Benzer şekilde, Allah Subhanahu wa Ta'ala onlara sarılmak ve onun davranış ve sünnet sallallaahu 'alaihi sellem'in talimat almaya yardımcı olur. Ayrıca Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in, rahipler ve ruhban şeriat sevmek için göğüslerini büyütür. Yani, insanları seven herkes, o zaman temel kelimeleri o sallallaahu 'alaihi sellem'in ile, kıyamet günü onlarla olduğunu.
المرء مع من أحب
Sevdikleriyle birisi. [18]
Ayrıca Tahrif'e, sınırını aşan bir kişi yatıyor tehlikeler ve makyaj uzmanları tavil açıklıyor bu asil Hadis, insanlar bu dinin habersizdir.Yani bu durumda İslam'ın arıtma, bilim için sorumluluk ve görevlerimiz taşıyıcıları syar'i olduğunu. I kifayedir farz olduğunu görgü ve şeriat kuralları ile uygulanması gerekir, bu yüzden bu insanların günah ve görevi ortadan kaldırabilir. Allah Subhanahu wa Ta'ala iyi bir çift ile akademisyenler cevap verdi.
TEHLİKE VE KEBID'AHAN sessizlik münker İslam'ın toplum içinde yayılan Kebid'ahan sessizlik ve münker zarar ve tehlike çeşitli yol açacaktır. Hasar ve zarar arasında olmasıdır:
A. İslam, şefkat ve mücadele sleaze yasaklayan yani haksız tedbir yaşam ve zafer önemli öğeleri kaybı. 2. Zafer uzmanlar Ehli Sünnet Vel Jama'ah onurunu Çünkü 3. Dağıtma ve uygulama veya her iki i'tikad sorunları, düşünce ve amel içinde menyelisihi gerçeği, kişi gelişir. 4. Şüpheli, şüpheli zarar aqeedah ve ahlak gibi Müslümanların kalplerini Büyüyen. 5.. Inanç ve i'tikad (Aqeedah) gücünü zayıflatmak doğru. 6. Meteoroloji uzmanları ve bilim adamları ve uzmanlar şehvet sapkınlığa ceza syar'i ortadan kaldırın. 7. Bid'at ve sünnet ve münker kemakrufan arasındaki engeli ortadan kaldırın. Ayrıca ghirah kesuciam bu dinini savunmak ortadan kaldırır.8. Çürütmek ve kebid'ahan söküp nedeniyle Çünkü insanlar, bu günah işlemekle yeteneğine sahiptirler ve hata bir zorunluluktur. 9. Karıştırma hakikat ve batıl dine zarar verir. [19]
Elbette ortaya çıkan tehlikeler ve zararlar, bazı baktığımızda, bu uygulamaya mutlaka denemelisiniz. Bütün görgü ve şeriat koridorlarında. Umarım bu yararlı yazı ve dikkatli olmak Müslümanların ibret. Allah Teâlâ en iyi bilendir. (By Derleyen: Ebu Aisha)
[As-i Sünnet Vakfı Yayın 04/Tahun VII/1424H/2003M Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl dergisi baskısından kopyalandı. Yalnız - Purwodadi Km. 8 Selokaton Gondangrejo Yalnız 57 183 Tel.08121533647, 08157579296]
YAHUDİ VE Nassara İLE sapkın KIRMIZI DİŞLİ ayrıştırma Ehl-

Ehl-ül-bid'at hakkındaki görüşmeler hakkında, aslında yaşamın her alanında bunları şeffaf bir hayal böylece, geçmiş tarihin insanların ideolojisini incelemek için bizi çekiyor. Bir kişi bazen bilinçsiz, düşünce ve karakter atmosferinde kilitlenmiş. Bu nedenle, çürüyen diş etleri etkilenmez hepsi ins ve çıkışları hakkında bir an için bakmak gerekir. Fazlalaştı Muhtemelen, Halife Ömer'in tavsiye.Allah 'anhudan bir keresinde şöyle demişti O edilir: "Ben uygulamak için değil (kötü) kötü öğrendik, ama kalkan kendisi. Kötülüğün doğası bilmiyorum edenler, o zaman "içinde düşecek
Yahudiler ve Nassara, önceki iki yarışı, medeniyet inşa ve dünyaya hakim var. Yani az ya da diğer insanların merkezi olacak.Peygamber mensiyalir vardır, en takipçileri bunlar geniş anlamda olan sünneti (yaşam tarzı) takip edecek. Resulullah dedi ki: "Siz gerçekten Cubit tarafından arşın, önce Sünnet (yaşam tarzı) insanları takip etmek, sedepa tarafından sedepa, onlar Çöl Lizard Dhob delikler) girdiklerinde kadar da sizi takip edecektir gidiyorsun Sahabeler, sordular." Onlar Ey kimiz Peygamber? Yahudiler ve Nassara mı? O sallallaahu 'alaihi sellem'in, "Başka kim olabilir (onlara)" dedi
Sapkınlığın uzman karakteri dahil olmak üzere önceki halkların talaqqi (alma / almak) bilgidir. Sonuç olarak, uzman yenilik, dışarıdan İslam kavramını benimsemeye ölçüde kimliğini ortaya çıkardı var. Nedeni, onlarla İslam (Ehl bid'at) var hizipler arasında yaygın bir konu var. Yukarıdaki hadiste Peygamberimiz tarafından dikkat çekti. Uzman kılığında alimlerin zor iş, bazı Yahudi ve Nassara karşı tasyabuh kendi sapkınlığı ortaya bakalım. Umarım Uzmanlar sapkınlığı profili üzerine küçük bir resim sirah Salafush Salih gözden daha yoğun yol açabilir. [1]
YAHUDİLER İLE TASYABBUH firqah sapkın UZMAN [2]
Khawarij A. Firqah Hariciler Cennet olarak kendini iddia, keshalihan ve başarılarını görmek .. Kendi topluluklarının yanı sıra, kâfirlerin bir koleksiyondur. Bu gerçeğin kendi daire sınırlayan Yahudi özellikleri, bu kısmı gibi Alacaklar, kendilerine karşı olanları yanlış hat üzerinde iken. Tanrı'nın Sözü: Ve Yahudiler [: Bakara 113] "Hıristiyanların bir kolu yok" derler.
Başka bir ayette Allah şöyle buyuruyor: Biz, Allah ve O'nun sevdiklerini çocukları oluşturmaktadır. [Al Maidah: 18]
2. Khawarij kalp, fikir aqeedah ve fikirlerini katılmıyorum rakibini mücadele. Benzer şekilde, Yahudiler, muhaliflerini susturmaya çalışıyor. Tanrı onları söyler: [Bakara: 87] herhangi bir hak daha sonra size inkar bazı insanlar (aralarında) ve "öldürülen bazı kişilerin, kibirli sen çalışmıyor şey (ders) getirmek için bir haberci gelir mi
3. Bireye karşı din, hukuk ve ceza (kâfirlerin) Ekstrem eylemleri, bu marka bir teolojik akışı. Bu model dini uygulama, orijinal ürün Yahudiler. Dedi ki: "Ey Kitap ehli size din sınırları aşan yoktur ve Allah kecuaIi gerçek karşı yalan söyleme .." [An Nisa: 171]. Khawarij insanlar bir cehennem gibi mümin bir çok mahkum Tanrı'nın kural öncesinde var.
4. Khawarij rakipleri haklı özelliğinde Yahudileri taklit. ". Müslümanların kan ve hazine haklı çıkarmak için, kendi ürün yeniliği abone günah değil dikkate alınarak veya Khawarij, Müslümanların firqah mengkafirkan ilk," O ekledi: İbn Teymiyye'nin açıklar "Onlar (Hariciler) göre, Müslümanlara karşı daha düşmanca bir Diğer gruplar. Kimse onlar da Nassara, ne de Yahudiler göre, Müslümanlara daha fazla zararlıdır. O kadar Müslüman erkek karşı Müslüman kanı ve hazine ve soykırım haklı, onlarla hemfikir Müslümanları öldürmek için coşkusu, artı onların pengkafiran vardır.Cehalet "çirkin ve yanıltıcı sapkın çünkü hareket, din adına geldi. [3]
5.. Yahudi karakteri gibi hoşgörü olmadan Khawarij qaswah renk (sabit) ve Yafa '(şiddet). Dedi ki: "aşağı (onlara) ve daha önce onu Al kitabını, daha sonra uzun berlalulah ortaya olmuştu insanlar gibi değil mi gelmiştir gerçeği Allah ve kalplerindeki anma boyun inananlar için, gelmedi Onları ve onların kalpleri üzerinde sertleştirilmiş oldu. Ve bunların çoğu "[Hadid: 16] isyan olanlar
6. Khawarij mücadele Müslümanlar, ancak kâfirler rahatsız değil. Bu Yahudi geçmiş ve mevcut bir hobidir. Dedi ki: Eğer Kitap parçası olanların sayılmaz mı? Onlar Jibt ve Evil inanan ve onlar "inananlar için daha doğru bir yol olduğunu orng kâfirlerin (Mekke müşriklerinin) söylemek. [Bir Nisa: 51]
Fırçalamayı kafir Müslümanların birbirleri ile el Hatta elini. İbni Teymiye şöyle anlatır: "arkadaşlar ve bilim adamlarının yeni nesil Hariciler mücadele (berijma ') katılıyorum. Onlar bughat (rakip) kendi okulları olduğunu kabul eder, biri dışında bütün Müslümanları düşman idi. Onlar, Müslümanlarla savaş kışkırtmak. Onların suçları savaş yoluyla dışında gitmeyecek. Onlar soyguncular göre, Müslümanlara daha fazla tehlikelidir. Nedeni, soyguncular sadece maddi hırsları. Verilirse, onlar zarar vermez. Ve bazı insanlar karşı karşıya kalırlar. Hariciler, insanların Al Kur'an, Sünnet ve icma 'arkadaşı uzak açmak için savaşan ve daha sonra Kur'an "bir yanlış ve hatalı anlayış dayalı olarak ürün yeniliği takwil destek katılıyorlar.
7. Khawarij mentahrifkan (büküm) Yahudilerin tutumu doğrultusunda gerçek anlam argümanlar. Dedi ki: (Al Bakara: 75) "Ve onlardan bir parti anlamadıkları bir kez değiştirin ve bildikleri sonra Allah'ın sözü duydu ve". "Onlar kaymasını paragraf mutasyabih içinde ayet muhkam, (maalesef) iman: İbn Abbas söyleyerek portre Khawarij nitelendirdi. Hiç kimse onun gizli Allah'tan başka anlamlar (yorumlama) ve bilgi diyenlere bilir: "Biz mengimaninya" [5]
8. Khawarij özenle Kur'an okuma, ama aslında onlar atıcılık üzerine bir ok gibi İslam'ın dışında .. Yahudilerin dini liderler ve alimler Tevrat çok aşina idi. Tuhaftır ki, bunlar gerçeği raylı boşluğu hata sapma.Allah onlar hakkında şöyle diyor: [Bakara: 75] "Ve onlardan bir parti anladıkları ve bildiklerini sonra bunu değiştirmek sonra Allah'ın sözü duydu ve".
9. Ghurur tutum (parlama kendine bir bak) ve akademisyenler hatta kibirli, Khawarij kimliği eklenir. Onlar kapasitesi ilmiyah Ali bin Ebi Talib, İbn Abbas ve diğer tüm sahabe fazla olduğuna inanıyorum. [6]
Bu bağlamda, İbn Teymiyye'nin sonuca varıyordu: ". Kök hata Hariciler, onlar İmam (Müslüman liderler, akademisyenler) ve Müslümanların adalet ruhu ve yanlış yolu kapalı koyduk inanıyorum" [7]
Hatta rakam diğerlerine karşı kibirli daha iyisi her zaman Yahudi [8] gömülü olduğu bir karakter. Dedi ki: "Ve aralarında okuma yazma bilmeyen, efsanevi saçma sürece (Tevrat) Kutsal anlamıyorum ve sadece tahmin edilmektedir" [Al Bakara: 78].
Bu tutum, yüksek bir konumda din koymak salih olanları kültürü ile çelişmektedir. Süfyan ibni 'Uyainah tavsiye: "salih insan çağrıldığında Allah'ın Grace iniyor [9].
10. Istikrarsızlık ve iç çatışmalar kurulması ile Khawarij popüler.Bunun sonucu olarak, Jewish durumuna Kuran'ı tarif etmiştir gibi vücutlarını birçok uyuşmazlıkları ve bölümler kıvılcım vardır. Dedi ki: "Ve onlara ne olduğunu doğrulayan Allah'tan bir elçi geldiğinde (kitap) bu onlara Kitabı (Tevrat) verildi insanların çoğu bilmezler onları sanki (geri) arka Allah'ın kitabı attı edilir (Allah'ın kitabı olduğunu). [Al Bakara: 101]
Tanrı'nın Sözü: "Ve (do) değişiklik emirleri zhalim insanların buyurduğu değil. Onlar dinsiz var çünkü biz, onların üzerine gökten bir veba indirebilmek Bu nedenle .. "[Al Bakara: 59]
Tanrı kelimesi Ayrıca: ". Sonra şüphesiz siz ziyana uğrayanlardır kişilere ait üzerinize Allah'ın lütuf ve rahmetini için, sonra (anlaşma) sonra olmasa da çevirin" (el Bakara: 64) Ve O'nun sözlerini: "mıEğer 'Kutsal çoğu inanan ve diğerleri inkar [Al Bakara: 85].
11. Firqah Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in hata batağına saplanmış ve hata kezhaliman olabilirdi, söylenir. Onların rol modeli olarak Yahudiler, belirgin bir sapkın ile de Havariler ve Peygamberler çok pervasız, ve öldürme memfasikkan varlıklar seçilir. Dedi ki: "Herhangi sonra dilek ve ruhlar bazı insanlar (aralarında) inkar ve bazı (diğer) öldürmek uygun olmayan bir şey (ders) getirmek için bir elçi size geldin." [Al Bakara: 87 ]
Ve O'nun sözlerini: "Onlara denildiği zaman:" Allah'a iman Kur'an ortaya, diyorlar. "Biz sadece bize vahyolunana inanıyorum" Ve Kur'an'ı daha sonra açıklanacak inkâr, Al Kuran oldu bu onlara ne haklı (Kitap) haktır. De ki: [Al Bakara: 91] "bu iman insanlar olduğuna göre, neden ilk önce Tanrı'nın peygamberlerinin öldürdün"
Şii A. Şiiler ve Yahudiler arasındaki bağlantı (tasyabuh) bir Şii ve yaratıcılarından çıkması yönlerini bakar çünkü. Abdullah bin Saba, piyasa değeri Müslümanlar için sorun çeşitli aracılığıyla düşüncelerini yaymak gerçek bir Yahudi figürü oldu. Raj'ah (reenkarnasyon) inancını ve Ali isteğimi Havari gibi. Bu tür fikirler kaçınılmaz Yahudi Aqeedah yatmaktadır. [10]
2 Şiiler Al Khaliq (Creator) ve O'nun yaratıkları arasındaki benzerlikleri inanıyorum. . Bu inanç onlara Allah naqaish (eksikliği / rezil yüklenmiş olduğundan diyenler teslim Yahudi kenekadannya da vardı Dedi ki: "Yahudiler:" Allah'ın eli bağlıdır "(Ali İmran:.. 64) Ayrıca sözünü biz "[: 181 Aal İmran] zengin iken Allah'ın Sesungguhnyaa yoksul,:" Tanrı söyleyen insanların sözlerini duymuştur ".
Benzer sözleri, kolaylıkla birçok Israiliyat bulundu. [11]
3. İran'da Bersentral din, cehennem ateşi bir süre dışında onları değmeyecek iddia .. Aynı zamanda gururlu bir Yahudi. Dedi ki: "Onlar itiraf etti:" Biz cehennem ateşi ancak bir süre "[Ali İmran: 24] basmayacak
Burada kalmak için değil, sadece Aslında rakibini, onlar da mengkafirkan ve cehennem sakinleri olarak mahkum etti. ". İbni Teymiye şöyle dedi: "Ve daha korkunç, mengkafirkan ve Müslümanlar kâfirler gibi kirli düşünün insanlar olarak Rafidhah sapkınlık (Şii), bu gibi Hariciler ve diğerleri ... Karakterler genellikle renkli uzmanların çoğu böyleydi konuşkan grubu (benzetim) Yahudiler. [12]
4. Şiiler olarak da Yahudiler tarafından inanılan tanasukh (deplasman ruhları) olduğuna inanıyorum. Onlar da yazılarında bunları ayarlayın.
5.. Bu ideolojinin taraftarları oldukları dini liderleri (imamlar) yücelten ve onurlandıran çok fazladır. Benzer şekilde, Yahudi. Peygamberler ve büro ölçülebilir olmayan kişilerden gelen saygı olsun. Dedi ki: ve söyleyerek sol insan vardır: "Tanrı'nın bir oğlu Uzair 'Yahudiler": "Mesih Allah'ın oğlu". Bu onların ağızlarıyla söyleyerek, onlar önce Kâfirlerin söyleyerek taklit. Allah dönüp nasıl, onlara lanet etti.İnsanların alimnya ve Allah "[Tevbe At :30-31] dışında tanrılar olarak rahipler yapmak
Ayrıca söyleyerek: "Kitabın Ey insanlar size din sınırlarını aşmamasını ve salih hariç Allah'ın söyleme" [An Nisa: 171]
6. Şiiler, en menggandrungi firqah yalan. Onlar büyük bir ismi kafa derisi ile Peygamber'in birçok yalancı hadis üretmek. Ataları olarak Yahudiler Israiliyat yatıyor hikaye ile aynı şeyi yaptı.
7. Kendi doktrin biri, Şiiler, çünkü Ali ve İmamlar karşı büyük mahabbah (aşk) bunların cennete var. Gizli, inanç, doğanın kendi sürümüne göre inanmaktır (inanç) ve rahipleri sevmek .. Geri onları Allah'ın sözü: Ey müminler ki, biz Allah'a inanıyoruz, İbrahim, İsmail, İshak, Ya'qub ve çocukları ve torunları ve ne için ortaya ne Musa'ya ve İsa'ya verilen ile peygamberlere verilen ne Rabbinin. Biz onları ve biz O'na kendimizi teslim olduğum tek ayırt edemez. Onlar inandıklarımız inanıyorum Yani, aslında onlar talimatları almış. Onlar açarsanız onlar gerçek düşmanlıklar vardır (seninle) "[Bakara :136-137]
Bu ayetin anlamı rahiplerin imana memlintir. Bu nedenle, iddia: "Şüphesiz iman aksine, sayyiah (günah) ile solmaz, aldatma (hasanah) tüm iyi nötralize. Gerçek inanç sevgi ve İmam tanınması yansır. [13]
Böylece, sahte aşk bu Cennet'e ulaşmak için bir merdiven yaptı.Yani, doluluk Cennet kadar güzel bir göbek ile kendi denetimi var ..Konuşma Yahudi halkının patlama benzemez. Allah onları söyleyerek hakkında şunları söylüyor: ". Biz Allah ve O'nun sevdiklerini çocukları olan" [Al Maidah: 18].
8. Şeyhülislam İbni Teymiye bazı hata özetlenen ve Yahudilere karşı tasyabbuh etti. Rahimahullah dedi: "belirtiler vardır, bu fitne Şii Yahudilerin hareket andırıyor. Yahudiler: "Güç Davut'un soyu dışında mümkün değildir. Şii kendisi söyledi: "İmamlık (halifeliği) Ali tek başına soyundan sürece mümkün değildir".
Yahudi devleti: "hayır cihad hala deccal ve bir kılıç ortaya çıkması gökten düştü kadar vardır." Şiilerin bir tarafında ısrarla: "Mehdi cihad ve gökten çağrı sesi gelene kadar uygulama yapmayınız.Mengakhirkan Yahudi dua, aynı zamanda Şii demikain alışkanlıkları.Başka bir hayatın pratik yönü de zorunlu namaz 50 kat tutarında kanısındadır, kadın ve mengtahrif kutsal kitap Yahudi öngörülen sürede ortadan kaldırarak, Müslüman merhaba demek değildir. tüm insanlığın hazine haklı. Şiiler tarafından güzel bir diadopi ile bütün bu. Zaten kaçırmayın. 'Peygambere vahiy aktarılması yanlış olduğu için Şii aynı melek karşı nefret olarak da Yahudiler için bir kez düşman Cebrail. [14]
QADARIAH Mu'tazilah. A. Her şeyden önce onun özelliklerini (çıplak) Tanrı. Inkar görüş attı Ja'd bin Dirhem, Allah Arş'ın üzerinde değil, anlam istivâ isti'la '(mengusai), Allah için söz etmez. Kişi oluşturucu Jahm bin Safvan, Tanrı Öz ile her yerde olduğu iman kurucusu firqah Jahmiyyah olduğunu. Labid bin Al A'sham, Peygamber enchant asla insanların adlı rakam bu kayıp Yahudi kökleri Aqeedah. [15]
2. Bisy Al Mirrisi, bir solisti Mu "tazilah, maske ile onun gerçek saklandığı bir Yahudi" tazilah. [16]
3. Allah tanrısı Qadariah tanımazlığa al khalqu özellikleri (yaratma) ve irade (will). Bu iyi ve Tanrı'nın kader ötesinde kötü. [17] Yahudi davranışı söyleyerek aynıdır
4. Hudzailiyah, Qadariah firqah bir parçası Tanrı canlılardan farklı değildir beyan, Cennet sakinleri de onları taşımak mümkün olmayan hareket ve Tanrı'nın gücüne sahip değildir. Onlar sadece cansız donmu bir höyük olacak. Bu ifade, [18] Yahudilerin günlük konuşma olduğunu
5.. Mu'tazilah görüşleri ile uyum içinde olmayanlar mücadele yanı sıra, Yahudi
6. Kendi kutsal kitapları doğru Mu'tazilah da mentahrifkan Al Kur'an yanı sıra Yahudi tutum.
7. Mu'tazilah tanrının iradesi ile Allah'ın eşit tanrı onun yaratılışı, O'nun sözü, bu davranışı Yahudi olmanın söyleyerek olacak
8. (Ta'thil) Tanrı'nın Özü ilahi niteliklerini inkar akışı dahil Qadariyah.Tanrı ve Qadariyyah Jahmiyyah, Tanrı'nın görüntünün doğadan hem silgi Temelleri diğer insanlar üzerinde olan özellikleri olan nitelendirir: inanç denklemi muncu Khalik (Creator) ve onun yaratılışından bu Stealing İbn Teymiyye oturdu.
MURJIAH A. Aşırı murjiah takipçileri Bu nedenle, büyük günah ve günahkarların anlamda hafife "itaat inançsızlık karşısında yararlı değildir inanç, ahlaksızlık tarafından aşınmış olmayacaktır" dedi. Yahudiler, onlar çeşitli kemungkaran ihlal ve günah yükü olmadan hafifçe edildi.Dedi ki: "Ve (Yahudiler) çoğu görmek günah ve düşmanlık acele ve haram yeme edeceğiz. Çok onlar ne yaptıklarını gerçekten de kötü ". [Al Maidah: 62]
Ayrıca başka bir ayette: "Bu Meryem David ve 'İsa oğlu diliyle İsrail Çocuklar kâfirlerin lânet etmiştir. Bu şekilde, isyan ve çünkü her zaman "sınırını aştı. [Al Maidah: 78]
2. Yahudilerin yaptığı gibi Karamiah, Murjiah bir dalı birçok hadis uydurdu. Yahudiler gibi Artı, bu grubun karakterler de akide tajsim (pembendaan) Tanrı sosyalleşmek. [19]
3. Murjiah çok mengesampingakan khauf yönleri ile ibadet kral yönlerini (umut) (korku, endişe) vurgulayın. Bu aşırı tutum onları Cennet sakinleri olmak için çok iyimser olmak için neden umuyoruz.Böyle modelleri de Yahudiler tarafından iddia edilmektedir. Dedi ki: [Al Maidah: 18] "Biz Allah'a ve O'nun sevdiklerini çocuklarıyız".
Ayrıca söyleyerek: "Biz sayılabilir birkaç gün dışında cehennem ateşi dokunmaz". [Ali İmran: 24]
4. Murjiah ayrıca varsayım, inanç istikrarlı düzeyleri, artmış ne de sönük değil nedeniyle Tanrı'nın tarafında en sofistike yaratıklar olarak kendimizi güçlendirmek. Onlara göre, müminlerin iman derecesi aynı seviyede bulunmaktadır. Kısacası, elçiler ve melekler iman kalitesi ile bir sınıf olan inançlarını. Böylece, soylu yaratıklar olarak görüyorlar Yahudilerin davranışları benzer. Tanrı'nın Sözü: ":" Biz Allah'a ve O'nun sevdiklerini çocuklarıyız .. De ki: Tanrı neden sizin günahlarınız için "[: 18 Al Maidah] seni cezalandırdım yok.
JAHMIAH A. En tehlikeli fikir Jahmiah Jabriah biri, insanların rüzgar tarafından atılan bir tüy gibi hiç arzu, sahip olduğu düşünülmektedir. Bu inanç aynı zamanda Yahudi geçmiş ve mevcut. Gibi komünizm gibi bazı modern ideolojilerin insanlardan irade (tanrı irade) varlığını inkar.[21]
2. Jahmiah kaderin bir cilvesi, hata ve bunların yaptığını usulsüzlükler ile kelime oyunu .. Dediler ki: "ışık niş rehberlik nüfuz edemez böylece Allah'ın kalplerimizi kilitledi." Bu gerçeği kabul etmeyeceğini müşrikler ve din bilginleri ve Nassara Yahudiler için nedenidir. Allah onlar hakkında şöyle diyor: "Bizi kilitli izlemek" [An Nisa: 155]
Yani, anlamak ve yakalamak mümkün değildir. Dedi ki: Allah atfetmek kim Oraang, diyecekler. Allah dilerse, biz ve atalarımız (de) bize hiçbir şey vermez "onu ilişkilendirmek ve yok olmayacaktır.Yani onlar inkar etmeden önce insanlar (Peygamberleri) Onlar bizim ceza hissettim kadar ... "[Al-An` am: 148].
Yahudiler ve Nassara insanlar önce. Yani, Allah, şeriat Jahmiah kaderi ile çöktü. Bunun sonucu olarak, bunlar, iyi ve esirgesin zalimler komuta semboller döküldü. Böylece Yahudilere karşı tasyabuh sıkışmış. İbn Teymiyye'nin sonuca varıyordu: "iyi ve korusun zalimler komuta Şeriat ve ruhunun ta'thil doğru davranışlarını (kaldırılması) Estuary [22].
3. Ta'thil, Yahudilerin temel öğretilerinden biri Jahmiah kabul
4. Jahmiah böylece Yahudilerin eylemi olarak onun yaratıklar ile Yaratıcının eşit Kur'an olmak olduğunu söyledi.
Nassara İLE sapkın Ahlu TASYABBUH
Firqah-firqah ki, El haq da yaygın parçası dinsel öğretileri Nassara akışı prensip olarak kabul edilmiştir hattan sapma. Bu nedenle, onları ve dinler Nassara arasında bazı benzerlikler vardır. Aşağıdaki şekilde açıklama:
Şii A. Şiiler papazların eline dinin bu öğretim söylüyorlar. Tam [23], helal veya haram rahiplerin ayrıcalığıdır etiketli. Yani din kendi ürünlerinin başkası değildir. Bu tedavi, kendi dini liderlere karşı Nassara tutumdur. Allah, yani diyor ki: Onlar insanlar alimnya ve Allah'tan başka lordlar olarak rahipler yapar ve onlar da Mesih İbn Meryem tapmak. [Tevbe At: 31].
Resulullah dedi ki: Eğer gevşek İsa İbni Meryem için Nassara saygı menyanjungku etmeyin. Ben sadece bir kuluyum ki: "Allah'a ve onun elçi (Muhammed) bir kulu." [Buhari, Kitabü'l-Enbiya, Bölüm Qauliallah (6/365)]
2. Aziz ve salih insanların mezarları Allah'tan başka ibadet yeri haline. Rahiplerin körlük, cüzzam, ölüleri diriltme ve rububiyyah ilişkin diğer hususlarda tedavi olabilir inancı uzaklaşmaktadır.Nassara insanların sebelummya de aynı şeyi vardı. Havari şöyle dedi: Eğer cami olarak peygamberler ve salih insanların mezarları yapmadan önce Hani, insanlar. Eğer cami gibi mezar yapar mı.Aslında bunu yasakladı. [Müslim, Kitabul Masajid, Bildiren Bölüm Nahyu 'Bir Binail Masajid' alal (5/13) Bury]
3. Şii ibadet ve putlaştırmak Ali. Nassara da, Peygamber kült 'İsa istasyonu Uluhiyah geldi. [Ar Raddu' Ala Rafidhah, s. 46]
4. Şii onun kadın takipçileri ile İlişkiye anüs yoluyla kaldı rağmen adet kanamasının bir devlet olarak halkın Nassara. [Minhajus Sünnet (1/72)]
5.. Kendi rahipleri ile [24]: Şiiler (Yunus 64) "Tanrı'nın cümleler herhangi bir değişiklik yoktur" ayette kalimatullah yorumlayabilir.Nassara da kalimatullah olarak İsa'nın kaldırdı. Aslında, Hz İsa'nın yaratılış benzetmeyi off "Kun" ile zemin kendini yaratılmasında Adam gibi olduğunu orada kalimatullah amacı,. Yani, aslında İsa da onun sözleriyle Allah'ın yaratıkları bir parçasıdır. Bu ile, Şii Nassara izleyin bu konuda netleşiyor.
AL QADARIYAH Mu'tezile A. Bir hizmetçi onun eylemlerinin yaratıcısı olduğu için hareket etmek mutlak hakkına sahip olduğuna inandıklarını ifade. Bu teori, onlar programlanmış Nassara din özgürlüğü ruhundan aldı.Bildiğimiz bile, inkar bir Hıristiyan adında taqdir Sosan olduğu fikrinin yaratıcısı. [Al Farqu Bainal Fırak, s. 4-15]
2. Firqah Hıristiyan ve Yahudi felsefi düşünce büyüyor ve gelişiyor.Kronoloji, Halife el-Ma'mun Nassara ile sözünü aldık, o Yunan kitapları referans istedi. Onlar bu içerik bilgisi Müslüman inanç veya akademisyenler arasında farklar tetikleme tahrip olacağına inanıyorum, çünkü Nassara insanlar, mengiriman kitaplar biliyor ve zeki. Mu'tazilah da, Yahudiler ve atalarının Nassara takiben, kelam manthiq bilgi ve bilim ile kol onların Hz atmak. [Ashawaiq mursalah (1/230)]
3. Nidhamiyah, bir Qadariyah yaratıcı tanrı olan doktrinin dalı ve iki vardır. Eski ve yeni Tanrı ve İsa. Böylece, bunların uygun olarak, İsa'nın gücü rububiyah sahiptir. Bu sözler menuhankan Nassara İsa ve kimin ahirette insan hesaplaşma uygulama üzerinden alacağını kelimeler ve inançlar farklı değildir. Onları yorumlamak: "Rabbin ve melekler sıra geldi" [Al Fajr: 22]
Onlara göre, Rabbiniz bu ayetlerde Hz İsa'nın bir peygamber olduğunu. Ru'yatullah hakkında hadisler onlar da İsa gibi bir sonuca çekin. [Müslim, Kitabu'l-İman, Bölüm Ithbat Rukyatul Sadık Fil Lirabbahum Subhanah Ahiret (3/17) tarafından rapor]
Murji'a A. Liderleri cehenneme Ehl-Qiblah sonbaharda büyük Mürcie hiçbiri, ama günah içinde kalmış bir bildiri yayınladı. Nassara, yaşıtları, daha önce iddia etti. Allah, yani diyor ki: Ve onlar (Yahudiler ve Nassara) dedi [Al Bakara: 111] "Şüphesiz Yahudiler ve Nassara hariç cennete gitmiyorum."
2. Düşünce firqoh Mürcie bir akışı almak ikisi Eş'arîlik ve Maturidiyah, yasadışı aktivite ile süsleme ise, mezarlar ve kutsal yerleri ile tawasul gerçekleştirmek için kullanılmıştır. Örneğin, Allah'a göre, dua ve kurban bernadzar secde. Hala hayatta olan ya da sefalet ve sıkıntı yaşamın sıkılmış zaman gömüldüğü olanlar azizlere olay veya isti'anah istighatsah (yardım için) eklendi. Bu mezarlıkta bir cami inşa unutmayın. Onlar Nassara taklit yapışmış böylece.
3. Sufiler gibi wihdatul formu ve 'ishmah (iki konularda evliyalık ve günah onların keterpeliharan ile ilgili) olarak Hıristiyanlığın pek çok doktrinler arasında, Eş'arîlik inanıyorum. Bu mezarlık ziyaretleri için motivasyon uzmanlarından yardım istemeye mezarlar olduğu, bilinen bir gerçektir. İbni Teymiye şöyle dedi: "Onlar, o evde zorunlu dua yaparken, ihmalkar, onları yüzer izleyebilirsiniz. Takdir ve tevazu 'olmadan Kur'an-ı Kerim okunması. Eğer (saygın), bu kadar kolay tevazu insanların mezarları ziyaret ve gözyaşı döktüğünü Ama eğer, istifa ve uysal. "[Al-Raddi Istighatsah Fi 'alal Bekri (1/330-333]
JAHMIYAH Jahmiyah ve mevcut düşünce öğretileri Nassara dayanmaktadır.Jahm, kurucusu firqah Sumaniyah Jahmiyah kabilesi ile bir araya geldi zaman olduğu gibi İmam Ahmed nitelendirdi. Onların düşünce ve postscript Nassara din, diğerleri için bir dayanak ve yayılması olarak düşünme onun önünü açmak. [Ar Raddu 'alal Jahmiyah Zanadiqah Wa, s. 26-28]
Benzer şekilde, daha önce dini liderler tarafından değiştirilmiştir iki dini uzmanlar sapkınlık arasında var olan ilişkinin "duygusal" hakkında brifing vermek üzere maruz kalma. Müslüman sağlam bir Izzah ile stand gerektiğini, din mevcut değerleri gurur, aslında öbür dünyada onun için bir gaf olur ek temizleyicisi için, iki tarafına da bakmak gerekmez. Bir hadiste, Peygamber uyardı: Allah Teâlâ en iyi bilen "bir kişi benzer ederse o bir parçasıdır".
(Bu yazıda Dr göre, Muhammed 'kitap Tanaqudhu Ahlil Ahwa Bida `wa gelen atandı Asım,' ücretsiz bir tercümesidir. 'Afaf binti Hasan bin Muhammed bin Muhtar, Riyad Tarbiyah Kadın Fakültesi. Kitap Ar Maktabah Rüşd, Matter tarafından yayımlanan Ben, 1421H Yılı)
[As-i Sünnet dergisinin VIII/1426H/2005 10-11/Tahun Edition kopyalandı. Vakıf yayınlandı Lajnah Istiqomah Surakarta, Jl. Yalnız - Yalnız Gondanrejo Purwodadi Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-761016]
UZMANLAR sapkın bir netice SONU

Tarafından Şeyh Muhammed Musa An-Nasr



Ebu Musa El As'ari Allah 'anhudan Kufe cami, camiye girdi ve form-halaqah halaqah (oturan) bir dizi var insanların bulundu. "Övmek (Subhan Allah diyerek) yüz kere!" Sonra onlar da çakıl ile (sayı) tesbih: Orada her halaqah bir şeyhi, at ve önce onları sonra Şeyh onlara (kim halaqah oturdu), çakıl yığını oldu. "! Bertahmidlah (söz Elhamdülillah) yüz kere" Ve bu kadar diyor ......: Sonra Şeyh tekrar onlara dedi:
Sonra Ebu Musa Allah 'anhudan yüreğinde inkar ve o sözlü talimatları inkar etmez. Onun evi Abdullah bin Mes'ud doğru tırıs uzakta hızlandırdı sadece, ve sonra o Abdullah bin Mes'ud merhaba demeye başladı ve Abdullah bin Mes'ûd onun tebrik döndü. Ebu Musa Ebu Mes'ud şöyle dedi: "Ey Ebu Abdurrahman, gerçekten ben sadece camiye girmiş, sonra ben bunu inkâr edecek bir şey gördüm, Allah rızası için benim görüşüme ama iyi değil. Sonra Ebu Musa devlet halaqah zikir söyledi.
Ebu Mes'ud sonra Ebu Musa dedi ki: "Eğer onlara çirkinlik, çirkinlik hesaplamak için sipariş musunuz? Ve onların yararları hiç yok olmayacak konusunda güvence vermek "Ebu Musa cevap verdi:" Ben onlara herhangi bir sipariş yok ". Ebu Mes'ud şöyle dedi: "Bizim onlara gidelim".
Sonra Ebu Mes'ud onlara merhaba deyin. Ve onun tebrik döndü. İbn Mes'ud şöyle dedi: "Bunu görmek ne eylemi, Muhammed Ey insanlar?" Dediler ki: "Ey Ebu Abdurrahman, bu sayma boncuk, tahmid ve tahlil ve tekbir için kullanılan çakıl" dedi. Sonra Ebu Mes'ud dedi: birçok bir yaşam ve onun giysi yoldaşları hiç zarar görmemiş ve bu geminin kırık olmamıştır, Muhammed Ey ümmet, (ama) yok ne kadar hızlı "ya da daha râşid din olmasını istiyorsanızMuhammed'in din? ya da sapkınlığı kapısını açtı olur? Onlar da dedi ki: "Ey Ebu Rahman, Allah rızası için bizim arzu ama iyi değil". Ebu Mes'ud da dedi ki:
"Kaç iyilik isteyen insanlar bunu anlamıyor."
Amr ibn Seleme dedi ki: "Hariciler ile" An Nahrawan "Aslında, biz bir savaş içindedirler bir anma düzenledi kendi genel kurul gördük".(Tarihçe Darimi, sahih bir Sened)
"Önsezi İbn Mes'ud onlara karşı uzmanlar Khawarij neden sapkınlık katıldı nerede (halaqah zikir tutun yani yenilik uzmanlar), doğrudur" sürekli dize "onlara kebid'ahan içinde: Ben (Şeyh Musa Nasr) dedi.Ve bu adam son sonunda kebid'ahannya içinde "sürekli" ve menyelisihi sahabeden olmasıdır.
Ancak, belki bizim kez birisi dedi ki: "Allah, inkar edilemez ibn Mes'ud 'anhudan nedir? Bu sapkınlığı zikir Allah mı?! Biz ki: "En kutsal olan Tanrı, zikir zikir reçete zikir, özellikle de bid'at, ama sapkınlık sadece onlar ona toplanan bir yol (zikr), ve zikir yapmak yoludur ona söylemek Allah, Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in ve onun sahanbat o hangi uygulama asla. Ve Khawarij Peygamber SAV tarafından itham 'alaihi wasallam ve o SAV' alaihi wasallam onlar hakkında kim dedi:
[Hadisi Buhari ve Müslim tarihinin] "Ben onları görürseniz, kesinlikle ben gerçekten İlan öldürülmesi gibi onları öldürmeye gidiyorum"
Eylemleri sapkınlığı ve adaletsiz, çünkü Resulullah SAV gerçekten sadece 'alaihi wasallam, yani onları tehdit: Müslümanlar mengkafirkan maksiyat amellerini ve Müslümanların ebediyen cehenneme gideceğini düşünmüyorum çünkü (çünkü ahlaksız işler) (sağ) büyük günah işleyenler ne zaman Cehennem ebedi değil. Yanı sıra, onlar (o zaman adet gören olsaydı Ramazan) diye hızla değişen olduğu gibi (o zaman âdet bıraktığınız) namaz yerine bir adet gören kadın için gerektirir.
Yani onların din sınırını aşan yapmak ve büyük sadaka ile kendilerini yük onları, onlar bile (yani khawari) çocuğun amcası, hatta oğlu Ali bin Ebu Talib Allah 'anhudan (o Halife olunca) için Peygamber bağlılığın khuruj (çıkış) sahiptir onlar dhalim aldatma ve Ali bin Ebu Talib Allah 'anhudan öldürdü.
Ve Peygamber Efendimiz SAV 'alaihi wasallam söyledi:
"Anlamı: O kebid'ahannya tövbe kadar Şüphesiz Allah her uzman sapkınlığı repenting tutmak"
Sırasında sözlü durumu sapkınlık uzman söyledi: "Bu, Muhammed bin Abdullah dindir". Dedi İmam Malik ne güzel kelimeler:
"Barangsapa Allah'ın dediği gibi Muhammed, mesaj ihanet ettiğini gerekiyordu o iyi bir görünümü vardı İslam'ın bir kebid'ahan yapın:" Bugün sizin için dininizi ikmal ettim ve bir cümle `ni üzerimdeki biter hem de olsaydı; ve Ku-ridhai İslam dinini (Al Maidah 3) "sizin için olmuştur. Yani zaman, bugün bir din olarak kabul edilmez din değildi ve iyi bitmeyecek, ama bu insanlar bir kişi (sahâbe) başında iyi olan budur. "
Sapkınlar Peygamber SAV 'alaihi wasallam telaganya elinden su lezzetli bir lokma içme ve hangi gölün kar daha beyaz ve baldan tatlı idi yasaklanmıştır.
Sonra gerçekten Anas Allah'ın hadisten böyle oldu 'anhudan dedi: Resulullah SAV' alaihi wasallam söyledi:
"Anlamı: Bir yabancı deve reddedilir olarak Ümmetimin bir kişi (deve kalabalıktan) gölden reddedilecektir gerçekten bu", o zaman derler ki: "Ey Allah'ım, benim insanlar," sonra dedi ki: "Şüphesiz siz orada-ne olduğunu bilmiyorum "sonra düzenledi. [Hadisi Buhari ve Müslim geçmişi]
Bu yüzden geçmişte veya mevcut hem de nihai akıbet yenilik uzmanlar, (Allah onların sonu gibi olumsuz kardiyovasküler ölüm bizi korusun) olmasıdır. Onlar her yaşta sapkınlığı uzmanların bilinçli ve kötü yere geri koyun Böylece ister? Tövbe "Nasuha" (hakiki tevbe) ile Tanrı onlara tövbe edelim, biz isteyenler için bekliyoruz.
Ve sadece Allah ittiba 'yolunu (Allah'ın rehberlik ve Resûlüne takip) rehberlik veren biri.
[Al Ashalah dergisinin 27 sayfa 17-18 çeviren]
[Dergisi Al-ADH-İslamiyye baskısı Dzakhiirah Th kopyalandı. II / Hayır 07 Ma'had Ali Al-Irsyad Surabaya, Arapça Video Library Ali Al-Irsyad Ma'had Jl Sultan Iskandar Muda 46 Surabaya Yayınlandı]

Sapkın SEBEPLERİ

Tarafından Şeyh Ali bin Hasan el-Halebî Al-Atsari


Bunun doğru ya da yanlış görülebilir her olayın bir nedeni vardır herkes için değil belirsiz bir şey. Çeşitli formları ile sapkınlığın nedeni üç dönem iade edilir. [1]
İlk: Kaynaklar Hukuku Hakkında Cehalet Ve nasıl O'nun anlayış Syar'i hukuk kaynakları Kur'an ve Hadis, ve ne şekil ve kıyas icma hem de dahildir. Ama kıyas ibadet hukuku referans olarak kullanılamaz. Diqiyaskan yasal dalına hukukun konusu önermede ortak bir nedeni olduğunda kıyas temel direkleri arasında yer olduğundan, ibadet kurulduğunda sadece saf ibadet dayanmaktadır.
Gerçekten de yenilik ortaya çıkmasına neden hata formu da Arap dilinin tarzı hakkında Sünnet, kıyas konumu ve rütbe, cehalet kaynaklanmaktadır.
Hadis sahih include ahaadeeth ve İslam hukuku belirlenmesinde hadis kullanarak çılgınlık hakkında cehalet Cehalet. Hukuki dayanağı hadis olsa bile eski, hukukun kaybı anlamına gelir nerede, ikinci darbe sahih hadisleri takılmaz ve onun tarafından güdümlü olarak, ve hatta şeriat haklı olmayan argümanlarla tutumunu değiştirdi.
Kıyas belirlenmesinde İslam hukukunun cehalet dini bir ibadet konularında Khalaf kıyas tanımlamak ve hadis ve sadaka yer değil ne için bunu belirtmek yapmak, ama çok pratik ve kimse onu durdurmak için gereken hukukçuların nesil iken.
Arap tarzı cehalet değil yönü üzerinde daha argümanları anlamaya neden oluyor. Böylece önceki nesiller tarafından bilinmeyen yeni şeylerin nedeni de olur.
Bir örnek Hz sallallaahu 'alaihi sellem'in hadis hakkında bazı insanların inancıdır.
"Bu şu demek: Ezan sesi duyarsanız, o da bana bershalawatlah dediklerimi söylemek" [Hadis Müslüman tarafından rapor]
Bunlar hadis yüksek bir sesle argüman disyariatkannya bershalawat olarak kullanılır, böylece namazdan sonra bereket için bir dua okumak ve onun sesini yükseltmek için sordum insanlara bir komut olarak hadis görüyoruz. Onlar doğrudan emir Müslümanlara bütün hadislerin ortak görüşmeler gerekçesiyle dua bershalawat kişiye anlam, bu namaz için gidenleri ise. Veya "Eğer duyarsanız" ibaresi o da kendi adzannya çünkü ezan duydum kişi içerdiğini!
Her iki dili tarzı hakkında bilgisizlik penakwilan kaynaklanır. Hadis başlangıcı için ilk gelen, bu yüzden namazı arayanlara yanı sıra kapsamaz namaza çağırmak insanlara emir ve hadis doğrultusunda sonuna içermez.
Kur'an ve Hadis anlamak için Arap dilinin özelliklerini belirlemek Nitekim alimler erken qurun berijma (kabul) çalışkanlıklarıyla edilebileceği için temel bir koşul olarak ve argümanları syar'i sonucuna vardı.
Konuda hiçbir hadis varsa yani İslam hukukuna kıyas, kıyas kaynakları hakkında bilgisizlik düzeyi kullanılabilir, bu bir halkın cehalet yol açacaktır 'güçlü bir hadis varken kıyas yapmak, ama onlar teklif düşmek böylece onu geri dönmek istemiyorum ah.
Fıkıh bilginleri arasında görüş çeşitli bakıyor insanlar için şüphesiz bu bir çok örnek alacak. Ve en yakın ne ezan sonra Peygamber sallallaahu 'alaihi sellem'in bereket okumak için ezan duydum mengqiyaskan insanların bazı insanlar. Hadis kıyas üzerinde önceliğe sahipken Yine hadis, az önce bahsedilen kanun hakkında çok açık düşüncem. Redaksai için, "Eğer ezan ... (hadis sonuna kadar) duyarsanız" özgüllük namazı için sadece arama duyanlar ve dua nimetini çağrısından sonra oku komutu gösterir.
İkincisi: Hukuk ayarlama olarak aşağıdaki Lust Zaman dikkat sayr'i argümanlar Kontamine kişi isterse, o zevk ve arzuları doğrultusunda yasa bırakmaya rehberlik ve delil arayan argüman olarak kullanılan zorunlu olacak.
Yani, o tutkular hukuk çıkarsama ve öneri rehberlik yapar. Böylece şeriat hukukunun konumunun bozulması anlamına gelir ve argüman ayar amacı zayıflatır.
Kök tutkular Allah'a ve düz yolundan temel sapma takip ediyoruz.Word.
"Anlamı: Ve kim daha yoldan Allah'ın seikitpun yol gösterici olmaksızın kendi arzuları aşağıdaki birden mi?" [El-Kasas: 50]
Din tutkularını takip nedeniyle her iyi solmaya kurallara yapar ve silinmez olması bu gerçeği Membutktikan.
Bu tutkuları takip ettiği Heresy onun Allah katında günah ve erdem karşı en büyük suçun en aksine budur. Için kaç din değiştirmek için şeriat değişti ve adam düz bir hata içine düştü tutkular.
Üçüncüsü: kriterler olarak Hukuk Syar'i Anlamak. Şüphesiz Allah akıl mantıklı ve her şeyi bilmek için bir kılavuz olarak yapmaz sınırlıdır. Olduğundan bir kaç şey sebebi tamamen ulaşılmaz ve bazıları sadece dış değil, maddenin ölçüde erişilebilir. Ve çünkü aklın sınırlamaları, daha sonra hemen hemen hiçbir şey anlayışının doğası hakkında bilinmektedir. Gücü ve insanların araştırmacı göre farklılık nasıl anlamak için.
Yani, ulaşılabilir akıl ve muhakeme olmayan bir şey, insan ailesi mucizeler getirdi çünkü gerçeği kefil messenger bakmalıdır. O, Allah'ın mucizeleri ile doğrulandı bir elçi her şeyin farkında olduğunu yarattığı ne Yüce dikkatli olduğunu.
Bu temelde Allah onların mutluluğunu sağlamak, Yaratıcı onları kutsadı ne erkekler açıklar yaptığı elçiler göndermiş ve onları dünyada iyi şans almak ve ahirette iyi yapmak.
Yukarıda belirttiğimiz sapkınlığı gerçek nedenlerini tüm tarafların ve terpadunya hadiste konularda kapsama dahil edilmiştir.
"Anlamı: Her kuşağın bilgisi kabul edilir, insanlar insanları aşırı inkar edecek olanlar arasında sadece, ve sleaze ve penakwilan aptal insanların yaptığı öğretim insanlar" [2]
Ibaresi "aşırı, bu değişiklikleri" bağnazlık ve belebihan için ima etti.İyi bir neden ve tutkular koyarak düşünün önerir syar'i ayarlamak hukuku takip ibaresi "sleaze yok insanlar öğretme" oldu. Sonra ifade "penakwilan aptal insan" yasa ve onun kaynaklardan anlaşılmaktadır yol kaynaklarında cehalete ima etti.
[Kitap Bilim Usûl Al-Fıkıh Kökler sapkınlık Kesme Al-Bida 'Dirasah Taklimiyah ILMI Muhimmah Fi Usul Fıkıh, Endonezya baskısı, Yazar Şeyh Ali Hasan Ali Abdul Hamid el-Halebî Al-Atsari, Asmuni Solihan Zamakhsyari Çevirmenler, Yayıncılar Basın Kopyalandı Al-Kautsar] __________ Foote Not [1]. Al-Bid'at Kitabı, Şeyh Mahmud Syaltut çalışmalarına bakınız: 17-36 . 70: [2] Hadis hasan Profil Sari Al-Qasthallani ve Al-Sıddık Hasan Han tarafından Hiththah / 4-I gibi Isryad
Ahlu sapkın sapkın ARASINDA

Tarafından Şeyh Ali bin Hasan el-Halebî Al-Atsari



Her çalışmada geçmişte anlamak, o açıkça yeni bir sorun hakkındaki kelimeler arasındaki farkı bilmek gerekir, yani "Bu, sapkınlık var" ve bizim hukuk perlakunya bu o "Ahlu sapkınlık"!
O bir kâfir olduğunu yeni sadaka üzerinde hukuk, eğitim ve hukuk uygulayarak kaynaklanan usul bilim, bilimsel ilke ve hükümlerine göre yürürlükteki yasa olduğu için net ve somut.
Sapkınlar yüzden önce de söylediğimiz gibi, bir müçtehid olabilir vardır. Tek bir sapkınlık olarak o suçlu söylenemez sanki Sonra içtihad. Ve onu sapkınlık gibi aptal-olarak-cehalet ehlu kap inkar sapkın olabilir, ama melalaikannya Allah dilerse hariç, bilgi talep günah.
Belki sapkınlığı ehlu gibi sapkınlık kurbanı insanlar önleyen engelleri de vardır.
O atalarının takip ve geleneği ile yönlendirilmelidir çünkü ondan sonra kebid'ahan gerçeği aramaya devam edenlere gelince, bu gibi insanlar, çünkü tam "ehlu sapkınlık" olarak damgalanmış hak hakikat keberpalingan ve reddedilme
Bu çalışma, bu Sünnet savunucuları menggelari rahipler sebagaii uzmanlar "insanlar seçim" için sapkın ve yanlış beyan gördüğünü, ona düşman olanlar tarafından Sünnete arayanlar yönettiği birçok yanlış temizlemek için dikkatle anlaşılabilir olmadığını .
Öyle derler! Gerçeği uzak dönerken, tutkular ve bilim çalışmaları cahil izleyin!
Görüş doğru ve ne yadsınamaz biz bu makale ve önceki yazımızda [1] ve Allah'a hamd olsun ayarlanmış olmasıdır.
[Kitap Bilim Usûl Al-Fıkıh Kökler sapkınlık Kesme Al-Bida 'Dirasah Taklimiyah ILMI Muhimmah Fi Usul Fıkıh, Endonezya baskısı, Yazar Şeyh Ali Hasan Ali Abdul Hamid el-Halebî Al-Atsari, Asmuni Solihan Zamakhsyari Çevirmenler, Yayıncılar Basın Kopyalandı Al-Kautsar] __________ Foote Not [1]. Göre doğru ona fikir isnya Tanrı-in 'At-Tasyhir Silah milyar Bid'at "başlıklı en zorlu bilim seminere teslim bir kağıt. O, sapkınlığın sorunlarına Sünnet ve bunların uygulama savunucuları tarif ve belki de bu yorum seminer ile ilgili konularda düşüncelerimi ve argümanlar benim kalemin en açık bir cevap ve Tanrı gerçeği rahatlama veriyor .
NASIL Ehl sapkın bir argüman

Peringkas Şeyh Alevi bin Abdul Qadir Al-Saqqaf


Ön Her bir (grup) Sünnet sapan ama sünneti uygulamak için vaaz olduğunu, onun eylemleri (sapma) onları haklı argümanlar arıyor takalluf (kuvvet kendimi) olmalıdır. Bunu yapmazsanız, (yaptıklarının) kenara Çünkü Sünnet kendisi bu suçlamaları reddediyor.
Müslümanlar arasında her suçlunun sapkınlık diye diğer firqah aksine firqah-menyelisihinya-sadece onlar henüz bir bütün olarak Sünnet anlayışı derecesi ulaşmış değildi, sünnetin takipçisi olduğu iddia ediliyor. Bunun Arapça kelimelerin kendi anlayışı değildir ve sünnetin içerdiği amaçlar anlamıyorum çünkü muhtemelen. Ya da, evlat edinme şeriat kanunları veya temeli olarak usul kuralları ile ilgili bilgi açısından kendi anlayış belki de çünkü bu da aynı anda iki şey kaynaklanıyor olabilir.
Çarpık ve gerçeği sapan usul ilkeleri, onun bilgisi değil ikinci grup, günü, biz Kuran'da ayet dayalı onlara iki özelliği var. İlk doğa, doğası çarpık ve çarpık, bu Allah'ın kelimesi, yüce şudur:
"Anlamı:. Kalpleri eğim (hakikat) vardır olanlara gelince" [Ali İmran: 7]
Yukarıdaki ayette Skew onu doğru yola sapma anlamına gelir ve onlara karşı iftira şeklidir.
İkinci doğa, (usul kuralları hakkında) bilgilerini derinleştirmek değil.Eğer iftira aramak istiyorum çünkü nasıl o takip ederse (bir argüman) ne olacağını düşünüyorsunuz? Biz sık sık makyaj argümanlar veya otantik olan argümanlar, (ama sadece parçaları) ile kendilerini (savunmak) için berhujjah aptal insanlar görüyorum; kısmen an için argümanlar ve diğer argümanları konularda, ya bertaraf edilir müdürü veya şube, ya desteklemek ya da onunla zıt görüş.
Bilim sahip olduklarını iddia edenler, çoğu görünüşte tabii bir yolu olarak aldı. O sadece istenilen argümanlar doğrultusunda fetva vermek ve bir difatwakannya ve hedefleri (spesifik) sahiptir pratikte ne büyük olasılıkla. Bu şekilde derin bilgi insanların alışkanlık değildir. Şekilde hiçbir şey bir alışkanlık insanların iddianameye göre bir çözüm olan, acelesi olan budur.
Daha önce biz derinlemesine bir bilgi olur özellikleri gerçeği sapma olmayacağını bulmak değinilmiştir ayetin. Değil bütün, ama derin bilgi bir kişi kaza gerçeği sapma olmayacak olsa da.
Bir rağmen alınan yol Gerçeği takip etmek onların yolunda derin bir bilgi ve farklı bir yol bozuk olan insanlar var olanlar.
Biz, bize uzak kalmak için yollar (sapan kişi) onlar tarafından seyahat bilmemiz gerekir. Bize de nasıl bir yol belirtir ve nasıl insanların derin bilgi bir madde ele alalım. Allah Ta'ala diyor ki:
"Bu şu anlama gelir: O yüzden scatter Onun yolu sizi boşamak çünkü başka yolları takip etmeyin izleyin, benim dosdoğru yoldur." [Al-An `am: 153]
Yukarıdaki ayette sleaze birçok yollar, sadece birine sahiptir ve sınırlı sayıda olmasa da Hak yolunda, biri olduğunu belirtiyor.
Sonra bize de ayette İbn-Allah 'anhudan rivayet Mes'ud yorumlayan bir hadis düşünelim.
Bu yolu şudur: "bir çizgi açıklar Peygamberimiz varlığında (A gibi), ve dedi ki, Bu demektir 'Sonra söyleyerek, sağda hatlarının çok bıraktı ve o diğer çizgileri tanımlanan bu Allah'ın doğru yoludur."'"Sonra bu ayeti okudu." herhangi bir yolu var götürdü şeytana.-başka bir yol (Allah'tan başka), [Hadis Sahih]
Hattının yukarıda bahsedilen hadisinde (sapkın gruplar anlamına gelir), pek çok çeşitli ve sayıda sınırlı değildir. Naqli biz miktarını sınırlamak gerekir; yanı aqli veya istiqra '(araştırma) gibi. Ancak, biz, yani bu gruplara görmek için kılavuz olarak kullanılmak üzere bazı genel kriterler söz edeceğiz:
[1]. Onlar Zayıf Hadisler-Hadis için Yalın konum Zayıf Hadis sandnya pleh olasılıkla Peygamber konuşmadı. Yani mümkün olduğu gibi hadis, hadis dayanan bir yasa değildir. Ya hadis, hadis onlar kanıtı yalan yapmak bilinmektedir?
[2]. Onlar Amacı ve okullar Onlarınkini hadis-Hadis (Sahih-i), ne Tutarlı değil reddediyoruz. Onlar (Hadis-Hadis) gibi menyelisihi anlamda ki, bir önermenin amaçları ifade etmez ki, bu reddedilmelidir. Onlar mezarın cezalandırılmasının, kül-shirath (köprü), mizan (hayır ölçekleri), ve ahirette ru'yatullah (Allah'ı görme) inkar olarak öne sürerek. Onlar da 'sinek' ve (emir) kill (yani daldırarak bu içki içine girer. Pent) hakkında hadis reddediyoruz. Onlar kanat hastalığı bulunan iken bir kanat üzerinde bir sinek Peygamber ilk söz kanat (Sahih-i Buhari (hadis no.3142) ve diğer kitaplar Kitap bakın. Pent) hastalığı bulunan tek panzehiri, içerdiği inanmıyorum. Ve diğer birçok otantik hadis, hadis (onlar reddettiği) (güvenilir) adil insanlar tarafından seslendirilmiştir. Aslında, onlar olsa arkadaşları ve tabi'in arasında, hadis, hadis ravilerin kınadı ve ayrıca adalet inanç ve muhadditsin (hadis) kabul edenler kınadı. Onların okullarında menyelisihi herkes çürütmek için Yaptığın bütün. Onlar uzakta Sünnet ve onu takip insanlardan Müslümanlar için, menyelisihi-jelekannya onları ve insan izleyiciler önünde konuştuk insanların fetvaları reddediyoruz.
[3]. Bu kelime Kur'an ve Arap Dili ve Sünnet'te vardır demek sanırım.Orada Kur'an ve Sünnet Arapça kelimeleri, ancak Allah'a ve Resûlüne gelen anlamak için Arapça yeterli bilgiye sahip olmadıkları anlamına sanırım. Sonunda anlayışı ile Şeriatın sleaze ve oldukları gibi, menyelisihi insanlar derin bilgi yaptı. Ya kendilerini karşı önyargılı ve profesyonelleri bir hukuki içtihat hakkı, ama bu sınıfa ait gerçeklik ayarlamak olduğuna inanmaktadır çünkü onlar bunu istemiyorum.
[4]. Onlar Clear-Case Has Din İlkeleri sapan Ve Faint (mutashabihat) Her Kişi Intellect tarafından itiraz edilebilir ardından Alimler içinde belirsizlik ve zorluk içeren her önerme, aslında olmayan önermeler, anlamı net ve parlak hale gelene kadar ne anlama geldiğini kanıtlamıştır. Bir önermenin niteliği nedeniyle devletin başka bir şey göstermek (açıkça) olabilir kendisi açık ve dzanya olması gerektiğidir. Bu demek değildir Eğer hala başka bir argüman gerekiyor. Argümanı olmayan shahihannya (bir öncül olarak) olduğu gösterilmiştir Ve eğer aracı argüman olarak kabul edilecek hak etmiyorsun.
Bu durumda hata kaynakları amaçları hakkında hiçbir şey ancak cehalet ve şeriat argümanları shar'ie birbirleriyle entegre istemiyorum. Insanların bilgi derin olduğunu düşünüyorum, çünkü argümanlar alınmasında syar'i örneğin, tam ve syar'i kurallara uymanız gerekir.
[A]. Bir eleman bir Külliyat'e (büyük toplama) juz'iyyat (parçası) 'dir; [B]. Genellikle tuhaf bir şey (özel) takip Birşey am (genel); [C]. Something muthlaq (mutlak) genellikle muqayyid (sınırı) takip eder; A [D]. Something mujmal (global) genellikle bir papağan (açıklayıcı) takip eder; [D]. Ve buna benzer diğerleri.
[5]. Gerçek Of Evidence-Delil anlamı bozun Belirli bir vaka tartışmak argümanlar, iki olgu aynı olduğu varsayımı ile, diğer durumlarda davanın (onlar) palingkan varsa. Bu da gerçek anlamını argümanları için ne gizli aberasyonları şeklindedir. Allah Ta'ala bu tür işler bizi korumak.
Büyük olasılıkla, İslam'ın tanır ve içler acısı eylemler gerçek anlamını kelimeleri deforme biliyor kişi, bu tür vakaların yapmazdım. Ancak, ona geçti belirsizlik olduğu zaman bunu, ya da çünkü onu hatta bazen kaynak argüman almak için kör edici bir şehvet kalbi eşliğinde, gerçeği bilmek engeller cehalet olabilir. Bu nedenleri bir araya buysa, o kafir oldu.
Açıklama aşağıdaki gibidir. Bu zikir gibi ibadet konularda küresel bir komut içeren Syar'i önerme, dua, pratik, pratik sünneti tavsiye ve bunun uygulanması için diğer uygulama uygulama uygulama prosedürleri Yüce tabi değildir, bu bir tarafından yapılmalıdırmukallaf küresel yanı. O iki taraftan anlaması gereken argüman Yani: (yani) anlamı ve nasıl salih dindar pratikte bu argümanları. Jiak mukallaf belirli bir prosedüre sahip bir komut yapmak veya belirli bir zamanda, o da sürekli bunu, bu yüzden yönetmeliği veya ne zaman veya nerede göstermek için argümanları olmadan şeriatla tarafından tasarlanmıştır varsayar, Küresel önerme O olmalıdır anlamı ayrılmış edilmiştir.
Bu açıklığa kavuşturmak için biz genel bir görüş verecek. Biz Allah'ın Ta'ala bir şeriat zikir savunan biliyoruz. O zaman onlar camilerde olduğu gibi bir oleg commandeered ile kim (her zaman yaptığın) bir ses, veya belirli zamanlarda uyum içinde yol cemaatle bir kişi, ve biz bu şeriat tavsiye değil biliyorum, Hatta tam tersi. Kesinlikle menyelisihi kuralları var gibi Yani, hareket. Çünkü, önce, o mutlak meyelisihi bir tartışmam olmuştu irade belli sınırlamalar zihinleri sağlamak, ikincisi, kendisini daha Şeriatın daha bilinçli insanlar, salih olanları menyelisihi. Peygamber kendisi uygulamaya bırakmış olsa da, bunu yapmak için mutluluk, korku için daha sonra onları yükümlü bir adam tarafından takip edilecektir. Zorunlu değil namazı gibi iki Id dua gibi alimler göre, sünnet muakkad dua demektir eğer biz, Peygamber hiç cemaatle yaptığını bilmiyor musun, Ramazan Bayramı ve Ramazan el-adh-ha, Istisqa '(yağmur), dua kusuf (güneş tutulması) veya semisalnya? Dualar (önerilir) yasal olan sadece müstehap çünkü O, akşam namazı ve Sünnet diğer fiiller için cemaatle yapmadım. Peygamber kendisi yalnız bu namazı uygulanması önerilir. Dualar belirtilen ve dinampakkan uygulama (cemaat) zaman Çünkü sorunlu olabilir değildi.
Bu durumda başka bir örnek hep birlikte dua ve mengeraskannya tarafından namazından sonra kullanılır. Bu sorun geri inşaAllah Ta'ala özellikle ele alınacaktır.
[6]. Syar'i ta'weel nedir Not Acceptable Sebep Vaka Tabanlı Vaka ayarlayın edenler arasında bulunmaktadır. Onlar istenen ve şeriat tarafından budur (kurulması) suçluyorlar.Onlar (argümanlar shar'ie anlamak) olarak Araplar tarafından anlaşılmış değil iken. Dediler ki: "Herhangi bir şeriat ne içerdiği, insanlar tarafından yapılması hem de ilgili şeyler, insanlar sorunu toplanan ve (Allah onların amellerini-amel (gün), hem de ibadet ile ilgili konularda ortaya ), o zaman doğaüstü işlerinin örneğidir. "
[7]. Aşırı Mengangungkan Onlar Öğretmenler Onlar öğretmenlerin yerine düzgün değildi koydu. Eğer değilse dini ılımlılık, aşırı okulların savunma ve sapkın aşık çok fazla, böyle bir öğretmen yüceltmek aklına orada olmazdı. Fakat Peygamber söylemişti.
"Bu şu demek: bir uzunluk ölçüsü birimi tarafından inç ve Cubit tarafından inç öncekilerin yolunu takip edecek ne" hayır [HR.Bukhari.3456 ve Müslüman yok. 2669 ve Ebu Said el-Hudrî ve hadisin geri kalan]
. Yani, onlar gereksiz (kendi öğretmenlerine) yanı sıra "Şüphesiz, Allah, Mesih İbn Meryem dedi ki," İsa bin Meryem, 'abartılı Hıristiyan Yani, Allah şöyle buyurdu:
"Bu şu anlama gelir: (Ey Muhammed) De ki" Ey Kitap ehli, doğru olmayan bir şekilde dine abartmıyorum Ve uzun zaman önce (Muhammed'in gelişinden önce) kaybolmuş insanların arzularına uymayan ve. çoğunlukla kendisini kandırmaya (erkek) olmuştur ve onlar düz yolda "saptıkları var [Maide: 77]
Peygamber dedi ki:
"Bu şu demek: Meryem Hıristiyanlar abartılı (övgü) 'İsa oğlu olarak, (övgü) Abarttım ama demeyin: Allah'ın Servant ve Resulü (Ben)" [Buhari İK yok... Ömer bin el-Khathab of 6830]
Insanlar (yukarıdaki gibi hareket eden) izleyen herkes, şüphesiz onlar Şeriatın dallarında yapmak bid'at bir çok kaynak bulabilirsiniz.Için, gerçekten bir sapkınlık adını konu (usul) girmiştir, onu kolayca dalları (Furu ') uyacak.
[8]. Düşler ile Berhujjah Zayıf kanıtı yürütmek veya bir uygulama bırakarak hayallerini dayanan bir halkın kanıtıdır. Genellikle diyorum, "Biz doğru bu yüzden ve bu yüzden,-genellikle birinin rüya ile bir araya geldi, ve o uygulama bırak ', bize söyledi, ve bunu yaparken pratik!" Diğerleri Peygamber zamanında (met) Ben hayal "dedi uyku ve o bunu dedi ve böylece emretti "sonra uygulama ya da rüyasını dayalı bir uygulama bırakarak, şeriat tarafından yapılmıştır kısıtlamalar uzaklaştırdı."
Açıkçası bu bir hata. Çünkü, şeriat göre, ancak peygamberlerin rüyaları yasası olarak alınamadı. Bu rüyalar var şeriat yasaları iade edilmelidir. Şeriat hukuku ile eşleşen, o zaman rüya tatbik edilebilir, ama uymuyor, o zaman terk edilmeli ve kaçtım. Yasal hükümler olarak kullanılamaz, biz sadece iyi bir haber ya da uyarı olarak yapabilirsiniz rüyalar. Ve biz Düşler göz ardı edilmemesi gereken bir kehanet parçasıdır ", diyemeyiz. O dedi, çünkü, Allah'ın elçisi olduğuna rüya söylüyorum olabilir:
"Anlamı:. O gerçekten şeytanın menyerupaiku yapamam, çünkü beni gördü yüzden yatakta beni gördüğünde kim".... [Al-Buhari tarafından rapor, hiçbir 6993, Müslüman hiçbir Ebu Hurairah 2266 Of zamanda hiçbir Al-Buhari rivayet 6994 . Anas yok 6997 den ve Abu Al-Hudrî dedi ve Müslüman hiçbir 2268 Cabir den].
Yani o uyanma anındaki vaazlar veriyordu gibi uyku (rüya) sırasında vaazlar veriyordu.
(Yukarıda böyle sözler söyleyemez), çünkü: [1]. Rüya peygamberliğin bir parçası ise, o rüya bir bütün olarak bir vahiy değil, sadece sadece kısmen. Iken bir bölümü her anlamda bütün işgal, ama sadece bir tarafta oturdu olamaz. Düşler iyi haber (bisyarah) ve uyarılar (nidzarah) tek başına bir formu olarak kullanılabilir, hukuki yönleri ulaşmadı.
[2]. Koşulları bir kehanetsel hayali bir parçası doğru bir doğru birinin hayali olmalıdır. Bunun yerine ve yanıklara neden iyi değil böylece henüz araştırma şartlarının yerine getirilmesi açıkça ihtiyaç vardır.
[3]. Kendilerini rüyalar ayrılır. Ortak bir rüya şeytan gelen bir rüya vardır; bir yanılsama olduğunu ve uykudan önce meydana gelen olayların bir kayıt da var. Biz bir kriter yasa olarak alınabilir ve biz geride rüya gerçek olmadığı, gerçek rüya belirlemek ne zaman?
Hukuki bir mesele hakkında Peygamber vaaz tasvir Düşler değerlendirmek gerekir. (Rüya kişi) o şeriat ile bir çizgi üzerinde rapor, o zaman (aslında) bir yasa gerçekleştirildi hukuku (şeriat) olduğunu söyledi. O şey hakkında vaaz olsaydı Ve menyelisihi (şeriat), o zaman imkansız. Peygamberin ölümünden sonra, Şeriat onun ömrü öngörülen Çünkü (başkaları tarafından değiştirilen) manshukh olmazdı. Peygamber ölmüş olsa bile Çünkü bu din, kanun hükümleriyle biri için bir rüya ile değişmez. Bu icma 'göre bir yalan olmasıdır. Pek pratik değil (Peygamber mevcut şeriat ile çatışma bir yasa bulmak için vaaz) hayal kim o yüzden. Ve o zaman dedik: Dream kişi doğru değildir. Gerçekten (rüya) Resulullah görseydin, mutlaka bir şeyler menyelisihi şeriat vaaz olmaz çünkü.
Şimdi, Peygamber sözcüklerin anlamını bahsedelim
"Anlamı: O beni görmüştü, yani yatakta beni görenler."
Bu durumda, iki yorum, yani vardır.
İlk. Hadisin anlamı işletme (ler):
"Kim (rüya) Ben oluşturulan ve o beni gördü hangi şekli görmek için, şeytanın menyerupaiku alınamıyor."
O söylemedi, çünkü, ama "diye gördü sonra bana (bir rüya) görür Kim" dedi, "O, (bir rüya) beni görüyor, o zaman gördü ki kim inanıyor". Insanlar o Resulullah o gerçekten bir form olduğunu rüyasında gördü emin olduğunu gördüm nerede sizce? O (ısrar) onu görmüş, ama gerçekten onu bir şeklidir görürse o anlayamadı kalırsa, buna inanmak zor bir şeydir.
Sonuç olarak: Bir rüyada görülen şey bir kişi olabilir Allah, rüyasında gördüğü kişinin o olduğuna inanıyor olsa.
İkincisi. Ta'bir rüya uzmanlar söylüyor, "Şeytan aslında rüya veya diğer tarafından bilinen bir adam şeklinde olduğu gibi, bir çeşit uyku birisine gidebilirsiniz. Sonra (Şeytan) diğerleri (ve söyle) bunu gösteriyor: 'Bu yüzden ve bu yüzden bu Peygamber!' Rüya halkına karşı hileler şeytanın yürüten alınır Nasıl böyle. Nitekim, Peygamber rakam bazı işaretler var. Sonra, şeytan tarafından gösterilen şekil emir veya kişi (rüya) ile şeriat uygun olmayan kısıtlamalar sunmalıdır.İnsanlar kimin Peygamber bir rüya olduğunu düşündü, ama o kadar, biz inanıyoruz gerektiğini rüya aktarılan konuşmasında, komut veya yasaklama değil. "
Bu nedenle, bu sorunu ortadadır. Olası bir rüyada resmi batıl ile karışık, çünkü Yani, bir yasa, argümanı ile ilk maç öncesi rüyalardan alınamaz.
Hukuk-kanun (syar'i) bir konuda onun hayalleri ile tartışır yalnız sadece zayıf insanlar. Gerçekten de, bir (rüya) görebilirdim özel haber, müjde ve uyarı ile gelen, ancak uzmanlar ta'bir rüya belirlenmesi ve hukukun üstünlüğünü kurarak bunu bir rehber olarak yapmıyor. Bu ne rüyada görülen her zaman şeriat uymak oldu ele doğru tutum, wallahu iyi bilir.
Inovasyon uzmanı biçimini fark herhangi bir kişi onların köklü bir nedenleri olmadığını bilmek isterim elbette, savunuyor. Onlar akımı değişiklikleri devam etti bu nedenlerden dolayı, belirli bir nedeni de asla durmayacak. Ve bu nedenlerle, başıboş edenler ve inkâr ve kekufurannya penyimpanmgan tabanı olanlar ve şeriat için doktrin özniteliğe dayalı.
Bu tür eylemler içine düşmek istemeyen herkes, netlik almalısınız nerede onun için düz yol. (Bu) hafife cesaret kimin için, tutkuların mutlaka ellerini hiç kimse Allah'ın, diğer sürece, onu özgür olabilir farklı imha içine atmak.
[Al-I'tisham Muhtashar Kutaib, Peringkas Alevi bin Şeyh Abdülkadir el-Saqqaf, yazar Ebu İshak İbrahim bin Musa kül-Syathibi, Al-İmam kül-Syathibi I'tishom Endonezya Sayı Özeti, Arif Syarifuddin çevirmenler, yayıncılar "Kopyalandı Medya Rehberlik]
Kaynak: http://almanhaj.or.id/ ...

No comments:

Post a Comment