Thursday, March 22, 2012

Већина Муслимана који је данас сведочио Ла илаха Иллаллах (Нико нема право да буде светиња бога осим Аллаха) не разуме добро значење Ла илаха Иллаллах

Већина Муслимана који је данас сведочио Ла илаха Иллаллах (Нико нема право да буде светиња бога осим Аллаха) не разуме добро значење Ла илаха Иллаллах

ПоШејх Мухамед ал Албани Насхируддин


Већина Муслимана који је данас сведочио Ла илаха Иллаллах (Нико нема право да буде светиња бога осим Аллаха) не разуме значење Ла илаха Иллаллах и можда они разумеју њено значење са схватањем да обрнутом уопште. Даћу један пример за то: Неки од њих (Он је Шејх Мухамед Ал Хасиими, истакнути суфи пепела-Сиадзилиииах тарика у Сирији пре око 50 година) је написао расправу о смислу Ла илаха Иллаллах, и тумаче "Но Рабб (креатор и регулатор), осим Аллаха"! Идолопоклоници ни разумели значење, као што су, али њихова вера није корисно значење за њих. Аллаху теала Субханаху ВА каже:
"Што значи: и ако их питају:" Ко је створио небеса и земљу ' Они сигурно ће рећи: 'Аллах' "[Лукман: ​​25]..
Његове неверници верују да овај универзум има Створитељ није партнер за њега, али они су са Божијим ривала и савезника у обожавања до Њега. Они верују да Рабб (регулатор и креатор) је (један), али они верују да је Бог много. Стога, Аллах оповргао је ово уверење се зове слављење осим Аллаха поред славе Бога кроз Његову Реч:
"Што значи: и они који се на заштиту, осим Аллаха (кажу):" Ми их не обожавају само да нас приведе Богу довољно близу. '" [АЗ-Зумар: 3].
Мусхрикеен први знају да су речи Ла илаха Иллаллах га захтева да невина богослужења да осим Аллаха Свемогућег. Већина муслимана данас, тумачећи одреднице Ла илаха Иллаллах таииибах ово са: "Не постоји Рабб (креатор и регулатор) осим Аллаха". Ипак, када муслиман рећи Ла илаха Иллаллах и његов слављење осим да обожавају Аллаха, поред Аллаха, онда он и многобожачка су исти правници, иако споља је ислам, јер је рекао Ла илаха Иллаллах лафазх, тако да је овај израз је је муслиман, а рођен је у лафазх.
А то укључује све наше обавезе као проповедник ислама за јединством и подрже менда'вахкан доказ онима који не знају значење Ла илаха Иллаллах где падне на било шта што крши Ла илаха Иллаллах. За разлику од неверницима, јер он није био вољан да каже Ла илаха Иллаллах, тако да он није био муслиман по рођењу и ментално. Већина муслимана данас су муслимани, јер је Посланика саллаллаху алејхи То савс рекао:
"То је: Ако они кажу (ла илаха Иллаллах), тада част и имовина, осим од мене су будни са његове десне стране, а њихови прорачуни о Аллаху теала Субханаху ва". ] Сахеех хадис наратор је ал-Бухари (25) и на другим местима, и муслиманска (22), и још много тога, од хадиса од Умара ибн 'анхум]
Зато, кажем реч која ретко сте добили од мене, наиме: Сигурно чињеница да већина муслимана данас је гора него ситуација Арапи уопште у првом периоду незнања, неразумевања значења реченице тахииибах то, јер људи Арапске многобожачка прво схвате значење Ла илаха Иллаллах, али они не менгиманиниа. Док већина муслимана сада кажу нешто што не верују, они кажу: 'Ла илаха Иллаллах', али они заправо не верујем у-са-значење. (Они су обожавали гробове, клање жртву осим Аллаха, моли да људи који су умрли, ово је реалност и природу онога што се сматра од стране оних који шиитског рафидхах и схуфииах, и следбеницима других тарика,Ходочашће на гробље и место забушавати и обилазити око њега и беристигхатсах (за помоћ) на праведне људе и куну (име) исправне људи су уверења да су чврсто држе).
Стога, верујем да прва обавеза на муслиманске проповедника који се заправо позива их да Тавхеед о овој реченици и објаснити укратко њихово значење. Затим је детаљно последице ове реченице са таииибах косекуенси менгикхласкан обожавања према Богу и све те ствари, јер када је Аллах Узвишени каже речи о идолопоклоницима, да је:
"То је: Ми их не обожавају само да се приближимо Богу са нашим близу довољно". [АЗ-Зумар: 3]
Бог је сваком од обожавања осим Бога намењен неверства Ла илаха Иллаллах таииибах казне.
Дакле, данас кажем да не постоји корисност на свим својим напорима да окупи и уједини муслимане у контејнер, а затим оставите их у њиховом грешком без таииибах разумем ову реченицу, тако да их не користи у свету, посебно на ахирету! .
Знамо речима пророка саллаллаху алејхи ве селлем То
"Значење: Ко је умро, а он је изјавио да нема бога осим Аллаха има право да буде обожаван у искреност његовог срца, не дај Боже његово тело из пакла" у другој нарације: "Онда ћу ићи на небо". [Сахеех хадис, Ахмед (5/236), Ибн Хиббан (4) у Зава'ид и класификовано као сахеех од ал-Албаани у ал-Сахеехах (3355)].
Онда то може бити лице које изговорене искрено таииибах гарантовано на небо. Аллах чак и након рекавши да прво примио. Људи који верују у истинске вере против таииибах ова реченица, онда можда он диадзаб основу неморалних дела и грехе, почињене, али на крају, где је повратак Небо.
И обрнуто, свако монотеизам је изговорио својим језиком, тако да вера не уђе у његово срце, онда то не даје никакву корист у даљем тексту мада понекад му дати предност у свету у облику кесаламатан борио и убио, ако је живео под покровитељствомМуслимани који имају снагу и моћ. Што се тиче загробном животу, не дајте му ни најмању корист, осим ако:
[1] Он је говорио, и разумеју њено значење.[2] Он сматра да је значење, јер разумевање није довољна, већ мора бити праћено вером у оно што говори.
Претпостављам да већина мушкараца занемаривање овог питања! То јест, они сумњају да разумевање не треба да буде праћено вером. Када је у ствари сваки од ових две ствари (тј. разумевање и вера) морају бити у тандему са другима, тако да је постао верник. То је зато што највећи део Писма Јевреја и хришћана зна да је Мухаммед саллаллаху алејхи савс То је прави апостол у свом признању као апостол и пророк, али њихово знање је да је Аллах Узвишени има мемперсаксиканниа у Његовој речи.
"То значи: Они (Ахл-ул-књига од Јевреја и Нассара) знала га (Мухамед) као они препознају своју децу ...." [Ел-Бекаре: 146 & Ал `ам: 20]
Међутим, то знање их не користи уопште! Зашто? Зато што не одобравају све што је признат његов саллаллаху алејхи ве селлем То је нубувах (посланство) и минута (Апостолат). Дакле, вера мора да претходи ма'рифах (знање). И није довољно само знање, без пратње по вери и послушности, јер Ал Маула Јалла Ала Ва То каже у Кур'ану:
"То значи: Па знам да нема бога осим Аллаха има право да буде обожаван и молим опроштај за своје грехе ......." [Мухамед: 19].
Према томе, ако је муслиман рећи Ла илаха Иллаллах са оралним, онда би их укључити са знањем казне таииибах кратко касније у детаље. Дакле, ако зна, оправда и верујемо, онда заслужује да има врлине као што је поменуто у хадиса који сам споменуо раније, укључујући и речи пророка саллаллаху алејхи ве селлем То као Цуе у детаљ:
"Значење: Ко каже Ла илаха Иллаллах, онда корист за њега иако један дан од свог времена". [Сахеех хадис.Класификована као сахеех од ал-Албаани у Ал-Као-Линеаге Сахеехах (1932), и он нагну да Са'ид Ал А'раби у Му'јамниа, и Абу Ал-Хидаиах Ну'аим у (5/46) и у Му Тхабрани "на Ал Аусатх (6533), и Даиа од хадиса Ебу Хураирах]
То је: ово реченица-таииибах после знајући своје значење, било би за њега Спасилац из вечности у паклу. Ово понављам да смо заглављени чврсто на уму.
Може бити, од последица не ради овај вид реченице окончања таииибах прегледати и оставити све на добра дела за грешника, али је био спасен од главних забушавати и он је испунио оно што се тражи и захтева условима вере јетре дела и дела Захир / рођење, према неким научницима иџтиходом, у овом случају постоје детаљи који нису место да о томе разговара-овде (ово је акеедах праведници, и то је наша демаркација и Мурји'а Кхавариј). Да је био под Аллаховом вољом, он може да иде у пакао први повратак неморалност-неморалности је он и учинио, или обавезе које је запостављено, онда ова реченица таииибах га сачувате или опрости му дар Бога и славу Његову. То је смисао речи пророка саллаллаху алејхи ве селлем То, наиме:
Значење:.. Ко каже Ла илаха Иллаллах, онда су речи које ће му користи ни један дан свог времена "[Сахих хадис класификована као сахеех од ал-Албаани у Ал-Као-Линеаге Сахеехах (1932), и он нагну да Са'ид Ал- А'раби у Му'јамниа, и Абу Ал-Хидаиах Ну'аим у (5/46) и Тхабрани у Му `гужви Ал Аусатх (6533), а из хадиса Абу Хураирах]
Што се тиче оних који изговори својим језиком, али не разумеју њено значење, или не разумеју њено значење, али не верује да је значење речи Ла илаха Иллааллах то му не даје корист у даљем тексту, иако у свету речи још увек корисно ако се живи по исламском закону.
Дакле, требало би да постоји напор да се фокусирају на преобраћењем монотеизам на свим нивоима друштва или групе муслимана који се труде да буду реални и искрени да се постигне оно што се зове за стране свих или већине исламских група, односно реализацију једног исламског друштва и успостави исламске земље да изврши исламски закон у свим угловима земаљским се не владају по закону било је Бог открио.
Ове групе нису вероватно да оствари циљеве договорене су и они покушавају озбиљно, али почети са оним што је почео по пророку саллаллаху алејхи ве селлем То, тај циљ може да постане реалност.
[Преписан из књиге На-Тавхеед Исламска Ду'атал Аввалан Да, Тавхид издања Индонезији, приоритетне Један и магистрални, од стране Схаикх Мухаммад ал-Албани Насхируддин, стр 16-26, објавио Дар ал-Хак, преводилац Фарик Гасим Ануз]


Увод: У-Тавхид Исламска Ду'атал Аввалан Да


АТ-иа АВВАЛАН ДУ'АТАЛ ИСЛАМ Тавхид [монотеизма, Приоритет Један и главна]
Хвала Аллаху, Господу над војскама. Нека молитве и поздраве након пророка Мухамеда остали посвећени, породица, пријатељи и његови следбеници.
Следе путању Салафусх Салиха је обавезна за сваког муслимана, као речи Божије.
Значење: И то (што ми је наредио) ово је прави пут, па га пратите, и не пратите улицама (други)? [Ал-Анам: 153]
У ред реалности живота, верске посебности налазе се међу муслиманима. Они добијају далеко од учења ислама, тако да они живе у конфузији и неодлучности. Више збуњени када покушају да нађу решење проблема религије и живота у погрешно покушавајући да примените мисли и учења незнања.Дакле, самим тим било много секти и потоци атрибут грешака са својим учењима на Ал-а: Кур'ана и Суннета. Тако да њихови услови не разликује много од пагана, као што је рекао у речи Божије.
што значи: и не укључују оне који приписују Богу, то јест, људи који деле њихову веру и постали су неке од класа. Свака група је задовољна што је у својој класи? [Ар-Рум: 31-32]
У идеалном нивоу живота ретко се муслиман да се помире проблеме с којима се суочава разумевање Салафусх Салих, многе неправилности понашања и мисаоних образаца у личном, а понекад чак и за разлику од акеедах Салафусх Салиха.
Иако људи не може бити добар случај без позивања на генерације најбоље, посебно када су у питању уверења и вероисповести.
Сви смо сведоци да су муслимани који живе у стању повлачења и пао у свим аспектима живота, па чак и на зенит. Али, лоше стање није могуће да се опорави и поново победник трке осим пречишћавања Тавхеед и Акеедах Фик, себагиамана речима пророка Мухаммеда саллаллаху алејхи ве селлем.
што значи: Ако сте заузети трговина и животиња стоцарства и пољопривредним и оставити џихад, Бог ће оснажити понижење и да неће бити одвојен од (понижавање) док се не вратите у своју веру? [Хадис Ебу Давуд Историја]
Дакле, не постоји најбоље решење осим ислама у свеобухватну ревизију од стране Приоритети јединству без негирајући другим гранама науке. Ако се пажљиво размотрити људе, њихово знање монотеизма је био веома низак, чак већина њих још увек не разумеју добро смисао и последице казне Схахадах Ла илаха Иллаллах. Многи од њих чини кривично дело и отказивање саиахадах без оптерећења, како политеизам, јерес и празноверје, најједноставнији ствари налазимо много мање трансакције и јерес забушавати је раширено међу Муслиманима
За сваку од муслимана посебно треба да буде саслушано проповедника, а нарочито књижицу како би утврдили приоритете у проповедању и ширењу ислама, тако да ће свако од муслимана чине већину монотеизма врло хитно (хитно) и фундаментално. Само остваривањем смисао монотеизма, муслимани могу да дођу заједно и поново доживљава славу.
Како могу муслимани бити велика ако они и даље не слажу по питању идеологије и схватања акеедах. Онда се уједине људе акеедах је важније од стила да уједини људе, јединство је више него хитна исправите исправите линију и остваре јак и чист акеедах од забушавати и јереси и празноверје више маинстреам над свим облицима власти.
Надамо Ова брошура је могао да расте нашу свест да се врати у манхај и коректна акеедах и укупне исправке грешака из прошлости све нас.

ПреводилацГасим Фарик Ануз


МУКАДДИМАХ
Хвала Аллаху, ми Га хвале, молећи за помоћ, савет, и праштања, а ми тражимо уточиште од зла Бога кепад наши себи и нашим лошим делима.
Ко је добио упутства од Бога, онда ништа не може да завара. И ко се завести од Бога, онда нико не може да му дају смернице.Ја свједочим да нико има право да буде светиња бога осим Аллаха сами, без партнера Њему. И ја свједочим да је Мухаммед је његов роб и Његовог Посланика.
Значење: О ви који верујете, Бојте се Аллаха, у десној искрене побожности, и да нећеш умрети, али у муслиманске државе?[Али Имран: 102]
Значење: О човечанство, страх Раббму, који вас је створио од једног себе, и њеног Бога њу је, и уместо Бога пропагирају и мушкарце и жене толико. И страх Аллаха, да (употреба) његово име питате међусобно једни другима, и (стражар) Силатуррахим односа. Заиста је Аллах увек и на очи? [-Ниса: 1]
Значење: О ви који верујете, плаше Бога свога, и рећи праве речи, Аллах ће поправити за вас дела-дела и опрости вам гријехе ваше. И ко Покоравајте се Аллаху и Његов апостол, онда сигурно он има велику победу? [Ал-Ахзаб: 70-71]
Бааду Ва.
То је трактат [1] веома велика корист и фаидахниа добар за лаици и интелигенције, јер у њој садржи одговор на савремене научнике, наиме шеик Мухамед ал-Албани Насхируддин Нека Бог помилује и дати (наш) знања-корист. У овој расправи је одговорио на питање који је развио међу људима који имају гхирах (дух) од религије ислама, они су забринути дана и ноћи размишљања о овом питању и њиховим срцима су направљене заузет са њом, суштинско питање је:
Који је пут којим треба ићи да се постигне оживљавање муслимана? А шта је путања треба узети од њих, тако да је Аллах даје моћ да њима и ставити их на право место дианатара другим народима?
Дакле, Ал-Ал-Албани алламех може Бог дати (нас) са својим научно-корист одговорили на ово питање потпуно и јасно, јер је осећао да су људи заиста потребан овај одговор, али смо сматрали да је неопходно да га редистрибуирати.
Молим се Аллаху ва Субханаху Таала ова расправа може да буде користан и да Аллах даје смернице муслимана према ономе што је вољен и диридхаиНиа. Заиста Он је Најплеменитији подухват и Мајестиц.

Дар-Набави Хадии
[Преписан из књиге На-Тавхеед Исламска Ду'атал Аввалан Да, Тавхид издања Индонезија, Приоритет Један Главни и, по Схаикх Мухаммад ал-Албани Насхируддин, В-4, објављује Дар ал-хак, преводилац Фарик Гасим Ануз]_________Напомена Фооте.[1] Ова расправа је била пореклом из снимљене траке, а затим написао, и објавио АС-Салафи Но Магазине. 4. 1419Х
Обавезно обратити пажњу на начин као превентивно Тавхеед од пророка и апостола

ПоШејх Мухамед ал Албани Насхируддин


ПитањеПлеменити Шејх, нема сумње да знате о суровом реалношћу коју доживљавају муслимана данас у виду незнања у питању веровања и другим верским питањима, као и расцеп у методологији разумевања и практиковања ислама. Посебно сада када је ширење исламског прозеличког у разним деловима света није више у складу са акеедах и манхај прве генерације која је у стању да донесе најбољу генерацију.
Нема сумње да је чињеница да је подигао болно гхирах (дух) људи који су искрени и спремни да се мењају и да поправи штету. Једино се разликују у начину одређивања овај феномен, узрокован разлика у њиховом разумевању акеедах и манхај-Као што знате, са појавом разних покрета и заједница-Исламске паству који су тврдили да су били исправни Хизбиииах муслимани деценијама године, али заједно нису успели, чак и ови покрети проузрокују људи пасти у ове клевете и великог несреће задеси, јер манхај манхај-Каида и њихових акеедах мениелисихи командни апостола саллаллаху алејхи савс То и ништа донео саллаллаху алејхи његове То селлем, у ком случају то оставља велики утицај у виду конфузије муслимана и посебно њеног младих у решењима за превазилажење овог горку стварност.
Муслимански проповедник који држе до манхај нубуввах и пратите путању оних који верују и следе пример разумевања и пријатељима и таби'ин између исламских учењака сматрају да он носи веома велики мандат у светлу ове стварности и исправан или учествују у финишу.
Дакле, шта је ваш савет за следбеника ових покрета и збор, збор је.?
А шта је корисно и носио решење у решавању ову чињеницу.?
А како муслиман може бити без ове одговорности пред Узвишеног Аллаха на Судњем дану.?
Одговорите.У вези са оним што се помиње у питање изнад, односно лошег стања муслимана, онда кажемо: Сигурно ово није болна стварност је гора од услова Арапа у дане незнања када је Посланик саллаллаху То алејхи ве селлем послати на њих, због поруци ислама између нас и савршенства, и постојање група које постоје у Ал-Хак (истина), давање упутстава и позвати људе у ислам је тачно у смислу акеедах и богослужења, морала и манхај. То је неоспорна чињеница да Арапи у време незнања као што већина муслиманских група данас.
Сходно томе, кажемо да: Решење је излаз икада предузете од стране Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То и медицина је као дрога некада преко пророка саллаллаху алејхи ве селлем То. Као пророк је лечење непознавање прво, онда тренутни тумач Исламске да'ва треба истегнути смисао људске грешке непознавања Лаа илаха Иллаллах, и морају да пронађу излаз из сурове стварности их је ударио са третманом и излаз у путовања по Мессенгер Аллаха 'алејхи ве селлем. И тако значење је јасно када гледамо речи Аллаха Свемогућег.
"Што значи: Заиста је дошло на (само) да је Аллахов Посланик добар узор за вас (да) за људе који очекују (Граце) од Бога и (долазак) Дан Васкрсења и Аллах много." [Ал-Ахзаб: 21]
Посланика саллаллаху алејхи савс То је добар узор у пружању решења за све проблеме муслимана у савременом свету, у било ком тренутку и стању. То је оно што од нас захтева да се почне са оним што смо почели од стране Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То је пре свега поправити нешто што је оштећен од Акеедах муслимана. А друга је њихов обожавање.А трећи је њихов морал. Није да мислим раздвајање секвенце био случај са другима, то значи стављање најважнији, а затим пре тога важно, и следећи. Али оно што желим је да муслимани гледају са великом пажњом и озбиљним стварима изнад.
А шта мислим по муслимана је тумач преобраћењем, или прецизније су научници међу њима, јер је толико несрећна да је сваки муслиман је сада лако да се добије титулу као проповедник иако су крајње недостаје у смислу науке. Чак и сами себе крунисан као проповедник ислама. Ако се сетимо познато правило да-не кажем да су правила позната међу научницима, чак и добро позната међу свим људима разумевања, правило је:
"Значење: Људи који немају, не може дати."
Онда ћемо сада знамо да постоји велика група муслимана уопште, може достићи милионе у броју, ако је познато речи: проповедник онда људи ће се окренути према њима. Шта хоћу да кажем је заједница или заједница преобраћењем проповеди.Истовремено, већина њих су само као Свемогући Аллах.
"Значење: Али већина људи не зна" [Ал-А'рааф: 187].
Као што је познато из њихових прозеличког методама које су у потпуности су се окренули од главног пажње на први или најважнији ствари међу стварима поменутих, односно акеедах, обожавање и морал. И они одбијају да исправи акеедах које је Послаников саллаллаху алејхи То савс почела са њим, чак и сви пророци који почињу са овим акеедах. Аллаху теала Субханаху ВА рекао је.
"Што значи: и заиста смо послали гласнике да сваком народу (прокламује):" слављење Аллаха (сами), и одступи од зла "[-Нахл: 36]..
Они немају интерес у овој теми и на први стуб од стубова ислама, као што је познато Муслимани-све. Први апостол апостола су племенити Нојева То алаихис селлем је позван да у питању веровања скоро хиљаду година. А сви знамо да је у претходном Схари'а Схари'а постоје детаљи о церемонијалном закону и муамалах као што је познато у нашој религији, јер је наша религија је последња религија Схари'а Схари'а другим религијама. Све у свему, Ноах То алаихис селлем остао позива свој народ за 950 година и он је чак провео целу пажњу на да'ва Тавхеед. Ипак, његов прозеличког одбаци народ свој, као што је описано у Кур'ану.
"Што значи: А они кажу: 'Никада не остављајте вас (обожавање) богове и не би требало да икада оставити (обожавање) Вадд, а не и Суваа', Иагхутс, Иа'ук и Наср". [Нух: 23].
Ово јасно показује да је најважнија ствар за приоритет од стране проповедника ислама су преобраћењем за монотеизма.И то је значење речи Аллаховом теала Субханаху ва.
"То значи: Па знате, да је управо Бог не постоји (право да буде обожаван) осим Аллаха". [Мухамед: 19]
Тако Суннету Посланика саллаллаху алејхи савс То у пракси и настави. Што се тиче његових дела, тако да не треба да се разговара, због дела и да'ва Макках период од Посланика саллаллаху алејхи ве селлем То менда'вахи највише ограничени у погледу својих људи да обожавају само Аллаха, не партнер у Њега.
Док у погледу наставе, наведених у хадиса од Анас бин Малик испричао анху Аллаха у Асх-Схахихаин. Посланика саллаллаху алејхи То савс када Муадх послао у Јемен, рекао је он.
"То значи: Прва ствар коју треба позвати на њих је песаксиан да нема право да буде обожаван осим Аллаха бога Само, онда ако су ментаатиму на њега и тако даље ..... до краја хадиса [Сахих хадис је наратор Бухари. (1395) и другим местима, и муслиманска (19), Абу Дауд (1584), На-Тирмизи (625), сви из хадиса од Ибн Аббас Аллах анху]
Овај хадис је познат и славан, иншаАллах.
Ако је тако, Посланик, саллаллаху алејхи То савс је наредио својим друговима да почне са оним што је сам иницирао да'ва да тавхеед.
Нема сумње да постоје огромне разлике између Арапа су били идолопоклоници када схвате шта им је речено по свом језику, са већином Арапа муслимана су сада. Арапски муслимански народ данас не треба да буду позвани да кажу: Лаа илаха Иллаллах, јер они су ти који имају да кажу Цреед Лаа илаха Иллаллах, иако проток и њихова различита веровања. Сви они кажу Лаа илаха Иллаллах, али у ствари они заиста морају да схвате више о значењу ове реченице таииибах. А та разлика је фундаментална разлика са Арапима прва у којој су били поносни када је Посланик саллаллаху алејхи То савс позвао их да кажу Лаа илаха Иллаллах, као што је описано у Ал Кур'анул Азхим [1]. Зашто су они поносни. Јер они схвате да смисао Лаа илаха Иллаллах је да они не треба да ривала са Богом, и да они не обожавају сем Аллаха, док су раније они обожавали Бога селиан свега, они позивају, поред Аллаха, беристигхатсах (помоћ) да осим Аллаха , чак и више тако да је у питању за надзар осим Аллаха, бертавасул да осим Аллаха, клања жртву осим Аллаха и да арбитрира, осим Аллаха, и тако даље.
То је средство забушавати паганизам познат и практикује од њих, а они знају да је међу последицама Лаа илаха Иллаллах таииибах реченице на арапском језику јесте да морају бити невини од свих ових питања, насупрот смислу Лаа илаха Иллаллах.
[Преписан из књиге На-Тавхеед Исламска Ду'атал Аввалан Да, Тавхид издања Индонезији, приоритетне Један и магистрални, од стране Схаикх Мухаммад ал-Албани Насхируддин, стр 5-15, објавио Дар ал-хак, преводилац Фарик Гасим Ануз]_________Напомена Фооте.[1] Он је наговестио у речима Аллах Субханаху ва теала у Аш-Схаффат писму: "То значи: Заиста им се каже унапред ако су: Лаа илаха Иллаллах (Нема бога осим Аллаха има право да буде светиња), они хвале, и кажу : 'Да ли заиста морате да напустите наше богове зато што смо били луди песник "? [Јасен-Схаффат: 35-36]
Обавезно На Сваки муслиман Примена Закон Божији у свим аспектима, у складу са могућностима
ОБАВЕЗАН за сваког муслимана ЗАКОНА ЗА МОЛБЕ Бога у свим аспектима лифес према способностима.

ПоШејх Мухамед ал Албани Насхируддин





Дужност сваког муслимана је добротворна према способностима, Аллах не оптерећује особу, осим у складу капацитета. Подржи јединство истинито и обожавање није нужно прати Даулах Исламииах спроводи у земљама које не арбитрира са оним што је Аллах открио, јер је Божји закон се мора прво потврдио је да се успостави јединство. И без сумње, постоје специфичне ствари које су се десиле у неком тренутку, наиме узлах (изгнанство) је боља од мешају, тако да је муслиман изгнаник у удаљеној долини или место, а он је обожавао своју Господу, преживели људска криминала му и од самог злочина на људе. У овом случају постоје хадиси који веома много, иако законско порекло садржан у хадиса од Ибн Умар анхума '.
"Значење: верник који могу да се мешају са људима и за пацијента са њиховим злочинима боље од верника који не добијају заједно са људима и не могу да чекају свој криминала" [1]
Тако, Даулах Исламииах-без сумње-као средство да се спроведе законе Божје на земљи, и не одредиште.
И обухвата изненађујућа ствар се десило да већина проповедника: Они дају пажњу на питања која нису у могућности да се примењује и оставити обавезу да је лако за њих да их спроведе! То је џихад против својих жеља, како је речено од стране муслиманског проповедника који је дао завет да са својим следбеницима његовим речима:
"То значи: Применити исламске даулах у вашим себе, Он ће изградити исламску даулах на Земљи".
Иако је у исто време, нашли смо већина његових следбеника мениелисихи воље, они чине њихов прозеличког врх је јединство Аллаха Свемогућег у смислу закона, а они га називају у смислу чувени: "Ал Хакимииах Богу". Нема сумње да закон припада само Аллаху, не партнер у Њега или да се у другим терминима. Међутим, неки од њих су људи који су догматични у школама у четири школе у ​​исламу који је у овом тренутку, и када донео му, АС-Суннет су јасан и аутентичан, он је рекао: "То крши мадзхабку". Па где је истина оно што је Аллах посредовати са послао у смислу након суннета!. А међу њима се налазе међу онима који обожавају Аллах наставак тарикат тарикат схуфиах.Па где је истина оно што је Аллах посредовати са послао у смислу монотеизма? Тако да они траже од других оно што они не траже од себе.
Заиста, укључујући и веома лак ствар за вас је да се примењује закон са оним што је Аллах послао у смислу акеедах и молитвом, акхлакму у смислу едукације своју децу код куће, у смислу продаје белиму, а укључује врло тешко ствар је данаметне или уклањање лењира у већини њених закона арбитрира са било шта друго од онога што је Аллах открио. Па зашто си га оставити на једноставан и тешко ствар да уради.
Ово показује једну од две могућности, прва могућност слабог образовања и васпитања, друга могућност због лошег акеедах који подстиче их да обрате више пажње на оно што не могу да приуште да се то деси пре него обрате пажњу на оно што је још увек у границама своје способности.
У овом тренутку, ја не видим али бусиед себе да тасхфииах и тарбииах и људски менда'вахи да акеедах и истинског обожавања. Све је било у складу са својим границама. Алах не оптерећује особу осим у складу са могућностима.Алхамдулиллах Раббил То аламин.
Молитве и мира на наш Посланик Мухаммед саллаллаху алејхи ве селлем То и његове породице.

[Преписан из књиге На-Тавхеед Исламска Ду'атал Аввалан Да, Тавхид издања Индонезији, приоритетне Један и магистрални, од стране Схаикх Мухаммад ал-Албани Насхируддин, стр 52-56, објавио Дар ал-Хак, преводилац Фарик Гасим Ануз]_________Напомена Фооте[1]. Сахеех хадис наратор по Ат-Тирмизи (2507), Ибн Мајах (4032), Ал-Букхари у Ал Адабул симплекса (388), Ахмад (5/365), из хадиса шеик међу асхаби Посланика саллаллаху То алејхи ве селлем и и класификовано као сахеех од ал-Албаани у ал-Сахеехах (939)

Позивно прозеличког Сахеех Потребна до крађе Заиста напоре и одрживи
Прозеличког позива на сахеех ТРЕБА ДА АкеедахСтварно раде И ОДРЖИВИ Д
ПоШејх Мухамед ал Албани Насхируддин


Да'ва позвани да монотеизма и монотеизма који му је у срцу човека захтева да не дозволите кроз стихове без детаља где као у раним данима. То је зато што, прво они разумеју арапске фразе са лакоћом, а други, јер када постоји одступање у смислу акеедах које су настале из науке Калам и филозофији науке насупрот правој акеедах. Наш услов у овом тренутку се разликује од услова муслимана у раним данима. Дакле, не треба претпоставити да прозеличког је да исправи акеедах у стању да је лако као у раним данима. И желим да затворите овај са примером да у овом примеру две особе нису у супротности једни са другима, ако Бог да, да је:
Међу лакше када се зна да су асхаби чули директно Хадис пророка саллаллаху алејхи ве селлем То, затим таби'ин Хадис чуо директно од пријатеља ... Тако смо пронашли три генерације који су сведочили доброту. И ми питамо: Да ли је тамо када се наука зове наука о хадису? Одговор је "не". И да ли је било простора за науку, када се зове наука Јарх та'дил ВА? Одговор је "не". Како за сада, особа мора имати и тужилац наука је наука, наука је укључена Фард кифаиа. Било је да од 'алим у овом тренутку у стању да пронађе хадис је сахеех или да'ееф.
Тада посао није лако као ова питања се сматрају једноставан за пријатеља, пријатељи су Хадис из других пријатеља да су уверавања од стране сведочења Аллаха Свемогућег о њиховом ... до краја. Дакле, ништа није као што је лако, није лако у данашње науке у погледу јасноће и поверење у одлуке ресурса науке. Дакле, требало би да постоји озбиљна пажња на овај проблем као што би требало да буде у реду према проблемима око нас као муслимана данас гдје се проблем не деле по ранијим генерацијама муслимана од стране акидах нечистоћа које изазивају ( ) проблеме-проблеме и довести до сумњиво, сумњиво од стручно-обећаних акидах иновацијама које одступају од оригиналних и истинит манхај са различитим именима, укључујући и позив да прати Кур'ана и Суннета према њиховом мишљењу , као и признат од стране оних који се приписују (само) да науци Калам.
И то је добро овде ћемо поменути неке од онога што је садржано у хадиса о томе, што да је Посланик саллаллаху алејхи То савс када је поменуо о гхураба '(страна лица) у неком хадиса и хадиса, он је рекао:
"То значи:" За једну особу међу њима педесет награду "Они (асхаби) рекли (50 награда) од нас или од њих, да, Аллахов Посланик је одговорио:" Од вас '"[1].
А то укључује од отуђења ислама је у тренутку у коме отуђење није случај у време ранијих генерација. Нема сумње, да је током раних генерација отуђења је отуђење између забушавати јасан и чист тавхеед од свих мрља, између стварног неверства од истинске вере. Што се тиче Ни сада је проблем који се десио међу муслиманима се, већина њих пун мрља таухидниа Схирк, послати га обожавају осим Аллаха, и он је признао веру.
Ова питања морају да се прво обратили. И друго, не би требало да неки људи кажу: "Морамо да се креће да изведе осим фази монотеизма, то је политика!" Јер први у исламском да'ва је да'ва да право (тј. прозеличког позивају на истину) то не доликује нам да кажемо: "Ми смо Арапи и Куран доле са нашим језиком" И имајте на уму да Арапи у овом тренутку се разликује од Арапа Ајам који разумеју свој језик. То их је довело у гостима из књиге свог Господа и Суннета њиховог Посланика.
Узимајуци у обзир да смо Арапи и нису разумели истинску схватања ислама, али не захтева да се мобилишу политичка и људска бића са политичким покретима и чувати их бави политиком, али сада је њихова обавеза да разумеју ислам у смислу акеедах и молитвом, муамалах , и морал! Нисам сигуран да данас постоји народ састављен од милиона људи морају да схвате ислам у исправном разумевању ислама у смислу акеедах култа и морала, и они су образовани на њему.

[Преписан из књиге На-Тавхеед Исламска Ду'атал Аввалан Да, Тавхид издања Индонезија, Приориас први и основни, је Схаикх Мухаммад ал-Албани Насхируддин, стр 36-40, објавио Дар ал-Хак, преводилац Фарик Гасим Ануз]_________Напомена Фооте[1]. [Сахеех хадис: испричао АТХ-Тхабрани у Му'јам Ал Кабир (10/225) бр 10 394, из хадиса од Ибн анху Мас'уд Аллах '. А овај хадис има мученик у хадиса о "Укбах бин Гхазван једног од другова Аллаховог То анху приповедач Ал-Баззар, као у Ал-Закаид (7282). И Овај хадис има још мученик у хадиса од анху Абу Ал-Кхусиани Тса'лабах Аллах То је приповедач Абу Дауд (4341). И класификована као сахеех од ал-Албаани у ал-Сахеехах (494)
извор: хттп://алманхај.ор.ид

No comments:

Post a Comment