Sunday, March 25, 2012

Запрашэнне празелітызму Сахих Патрэбнасць Крадзеж сапраўды намаганні і ўстойлівага

Запрашэнне празелітызму Сахих Патрэбнасць Крадзеж сапраўды намаганні і ўстойлівага

ПаШэйх Мухамад аль-Албанія Nashiruddin


Прызыву запрасіў да монатэізму і манатэізм ў сэрцы чалавека патрабуе, каб мы не прапусцілі вершы без дэталяў, як, дзе ў першыя дні.
Гэта таму, што, па-першае, што яны разумеюць арабскія фразы з лёгкасцю, а апошні, таму што калі няма адхіленняў у плане Акіда, якія ўзніклі з навукі Калам і філасофіі навукі, у адрозненне ад прамой Акіда.

 
Наш стан у гэты час адрозніваюцца ад умоў мусульман у першыя дні. Таму мы не павінны лічыць, што празелітызму прынялі выправіць Акіда ў стане лёгка падабаюцца першыя дні. І я хачу, каб закрыць гэта на прыкладзе, што ў гэтым прыкладзе, два чалавека не ў ладах адзін з адным, з божай дапамогай, а менавіта:
Сярод лёгкасці, калі вядома, што спадарожнікі пачулі Хадысе Алах і прарок хай дабраславіць яго Алах і вітае непасрэдна, то tabi'in чуў Хадысе непасрэдна з сябрамі ... Такім чынам, мы знаходзім тры пакаленні, якія сведчылі дабра.
І мы пытаемся: Гэта там, калі ёсць навука, званая навука аб Хадысе? Адказ "не". І ці ёсць месца для навукі, калі ён завецца навука Jarh ta'dil ва? Адказ "не". На дадзены момант, чалавек павінен мець як пракурор навука ёсць навука, навука ўваходзіць у фард кифая. Гэта было тое, што пра «Алім ў цяперашні час у стане знайсці Хадысе дакладны або даиф.
Тады бізнэс не проста, як гэтыя пытанні разглядаюцца лёгка для сяброў, для сяброў ўзяў Хадысе ад іншых сяброў, што яны былі ўпэўненыя ў паказаннях Усявышні Алах на іх ... да канца.
Такім чынам, нішто так не лёгка, не проста ў сапраўдны навукі з пункту гледжання яснасці і ўпэўненасці ў вырашэнні рэсурсаў навукі. Такім чынам, не павінна быць сур'ёзная ўвага да гэтай праблемы, як гэта павінна быць у парадку ў адпаведнасці з праблемамі вакол нас, як мусульмане сёння, калі праблема не падзяляе папярэдніх пакаленняў мусульман з боку Акіда прымешак, якія выклікаюць ( ) праблемы, праблемы і прывесці да сумніўным, сумнеўна экспертна-Абяцанай інавацый Акіда, якія адрозніваюцца ад сапраўдных і сапраўдных манхаджа з рознымі назвамі, у тым ліку заклік прытрымлівацца Карану і Сунне, у адпаведнасці з іх мысленнем , як гэта прызнана тымі, хто прыпісвае (Я) да навуцы Калам.
І гэта добра, тут мы згадаем некаторыя з таго, што змяшчаецца ў Хадысе пра гэта, напрыклад, што Прарок, хай дабраславіць яго Алах і вітае, калі ён згадаў пра ghuraba (замежных грамадзян) у некаторых Хадысе, Хадысе, ён сказаў:
"Гэта азначае:" Для аднаго чалавека, сярод іх 50 ўзнагароду «Яны (паплечнікі) сказалі (50 ўзнагароды), у нас ці ў іх, так, Пасланец Алаха Ён адказаў:". Ад вас "[1]
І гэта ўключае ў сябе ад адчужэння ісламу на дадзены момант, у якім адчужэння не адбываецца падчас папярэдніх пакаленняў.Няма сумненняў, што ў час ранніх пакаленняў адчужэнне адчужэння паміж ясным і ўхіляцца Таухид ачысціць ад усякай нечыстаты, ад рэальнай няслушнасці праўдзівай веры.
На дадзены момант п праблема, якая адбылася паміж самімі мусульманамі, большасць з іх запоўненыя пляма tauhidnya Шырко, аддаць яму пакланяцца, акрамя Алаха, і ён прызнаўся, веры.
Гэтыя пытанні павінны быць вырашаны ў першую чаргу. А па-другое, не павінна некаторыя людзі кажуць: "Мы павінны рухацца паставіць іншы, чым этап монатэізму, гэта значыць палітыка"! Таму што першы ў ісламскім прызыву з'яўляецца прызыву на права (г.зн. празелітызму Запрашаем да праўды) ён не падыходзіць для нас, каб сказаць: "Мы арабаў і Каран ўніз з нашай мовы"

 
Хоць майце на ўвазе, што арабы ў гэты час адрозніваюцца ад арабаў Аджам, якія разумеюць іх роднай мове. Гэта прывяло іх ад кнігі свайго Госпада і Сунне іх Прарока.
Дапусцім, што мы арабы і зразумелі сапраўднае разуменне ісламу, але не патрабуе ад нас мабілізацыі палітычнай і чалавека з палітычнымі рухамі і трымаць іх занятымі ў палітыцы, але цяпер гэта іх абавязак, каб зразумець іслам з пункту гледжання Акіда, глыбокая пашана, muamalah і маральнасці!
Я не ўпэўнены, што сёння народ складаецца з мільёнаў людзей, каб зразумець Іслам у правільным разуменні ісламу ва ўмовах Акіда, глыбокая пашана, і мараль, і яны атрымалі адукацыю на ім.

[Скапіяваныя з кнігі Ат-Таухид ісламскага Du'atal Awwalan Так, Таухид выдання Інданэзіі, Priorias першы і галоўны, Шэйх Мухамад аль-Албанія Nashiruddin, стар 36-40, апублікаваныя Дар аль-Хак, перакладчык Fariq Гасымаў Anuz]_________Фут Заўвага[1]. [Сахих Хадысе: Перададзена Ат-Thabrani ў Mu'jam аль-Кабірыя (10/225) № 10394, з Хадысе хай будзе задаволены ім Алах ібн Масуд. І гэты Хадысе мае пакутніка Хадысе ад 'Укба бен Ghazwan адзін з паплечнікаў Алаха "Алах перадаў Аль-Bazzar, як у Аль-Zaqaid (7282). І гэты Хадысе мае яшчэ адзін пакутнік Хадысе Алах Абу аль-Khusyani Tsa'labah Алаха ", расказаны Абу Дауд (4341). І як сахих аль-Албаніі ў аль-Сахиха (494)

Абавязковае кожнага мусульманіна прымянення Закона Божага ва ўсіх аспектах ў адпаведнасці з магчымасцямі

ПаШэйх Мухамад аль-Албанія Nashiruddin





Абавязак кожнага мусульманіна з'яўляецца дабрачыннасць у адпаведнасці з яго здольнасцямі, Алах не абцяжарвае чалавека толькі ў адпаведнасці магутнасці. Падтрымліваць адзінства і сапраўднае пакланеньне не заўсёды суправаджаюцца Давул Іслам выканання ў краінах, якія не арбітраж з тым, што Алах паслаў, таму што Божы закон павінны выконвацца Першая складалася ў стварэнні адзінства.

 
І без сумневу, ёсць канкрэтныя пытанні, якія адбыліся на некаторы час, а менавіта uzlah (спасылка) лепш, чым змешваць, так што мусульманскае выгнанні ў аддаленай даліне, або месца, і ён пакланяўся свайму Госпаду, чалавек перажыў злачынствы яго і ад самога злачынства і для чалавека.

 
У гэтым выпадку ёсць Хадысе, што вельмі шмат, хоць і законнага паходжання, якія змяшчаюцца ў Хадысе ад Ібн Умара anhuma.
"Значэнне: Вернік, які можа мець зносіны з людзьмі і пацыент з злачынствамі лепш, чым вернікі, якія не ладзяць з людзьмі і не магу дачакацца свайго злачынства» [1]
Такім чынам, Давул Іслам, без сумневу, у якасці сродку для забеспячэння выканання законаў Бога на зямлі, а не пункт прызначэння.
І ўключае ў сябе дзіўнае адбылося на большасць прапаведнікаў: яны надаюць ўвагу пытанням, якія не могуць быць рэалізаваны і пакінуць абавязацельства, якое лёгка для іх, каб выканаць яго! Гэта і ёсць джыхад супраць іх жадання, як было сказана на мусульманскі прапаведнік, які даў завяшчанне сваім паслядоўнікам з яго словамі:
"Гэта азначае: Забеспячэнне ісламскага Давул ў сябе, ён будзе ўзвесці ісламскі Давул на зямлі цябе".
Хоць у той жа час, мы выявілі, большасць яго паслядоўнікаў menyelisihi будзе, яны зрабілі верхнюю яны празелітызму Адзінства Алаха Усемагутнага з пункту гледжання закона, і яны называюць гэта з пункту гледжання вядомых: «Аль-Hakimiyah да Бога". Няма сумненняў, што закон ставіцца толькі да Алаха, няма партнёра да Яго ў гэтым ці ў іншых тэрмінах.Тым не менш, некаторыя з іх ўключаюць у сябе людзей, якія ў дагматычных школ у чатырох школах у Іслам, які ў гэты момант, і, калі прывялі да яго, Ас-Сунна ясныя і сілу, ён сказаў: "Гэта парушае madzhabku". Дык дзе ж праўда арбітраж з тым, што Алах паслаў з пункту гледжання наступных сунне?. І сярод іх сустракаюцца сярод тых, хто пакланяецца Алаху наступных тарикат тарикат shufiah!. Дык дзе ж праўда арбітраж з тым, што Алах паслаў з пункту гледжання монатэізму? Так што яны патрабуюць ад іншых, што яны не патрабуюць ад сябе.
На самай справе, у тым ліку вельмі лёгка для вас з'яўляецца прымяненне закона з тым, што Алах паслаў з пункту гледжання Акіда, глыбокая пашана, akhlakmu з пункту гледжання выхавання сваіх дзяцей дома, з пункту гледжання продажу belimu, у той час яна ўключае ў сябе вельмі цяжкую рэч вынакладваць і выдаляць кіраўнікі ў большасці сваёй законы арбітражу ні з чым акрамя таго, што Алах паслаў. Дык чаму ж вы пакінеце яго лёгка, і цяжка, што трэба зрабіць?.
Гэта паказвае, адна з двух магчымасцяў, у першую магчымасць нізкі ўзровень адукацыі і кіраўніцтва, другі варыянт з-за дрэннай Акіда якая заклікае іх надаваць больш увагі таму, што яны не могуць дазволіць, каб гэта адбылося, а не звяртаць увагу на тое, што яшчэ ў межах сваіх магчымасцяў.
На дадзены момант я не бачу, але заняўся, каб tashfiyah і tarbiyah і чалавека menda'wahi ў Акіда і сапраўднага пакланення. Усё было ў адпаведнасці з іх межы. Алах не абцяжарвае чалавека толькі ў адпаведнасці з магчымасцямі.Хвала Алаху Rabbil "Аламин.
Малітвы і свет яго Алах нашага Прарока Мухаммада хай дабраславіць яго Алах і вітае, і яго сям'я.

[Скапіяваныя з кнігі Ат-Таухид ісламскага Du'atal Awwalan Так, Таухид выдання Інданэзіі, прыярытэтнай і асноўны, Шэйх Мухамад аль-Албанія Nashiruddin, стар 52-56, апублікаваныя Дар аль-Хак, перакладчык Fariq Гасымаў Anuz]_________Фут Заўвага[1]. Сахих Хадысе Ат-Тирмизи (2507), Ібн Маджа (4032), Аль-Бухара ў Аль-Adabul сімплекс (388), Ахмад (5/365), з Хадысе шэйх сярод паплечнікаў Алах і прарок хай дабраславіць яго Алах і вітае, і як сахих аль-Албаніі ў аль-Сахиха (939)
Прынцып змены манхаджа Tasfiyah Рамонт і Tarbiyah

ПаШэйх Мухамад аль-Албанія Nashiruddin




Такім чынам, мы заўсёды напяваў ўвесь час і заўсёды упорам на фундаментальныя пункту аб двух якое з'яўляецца правільным змены правілаў. Абодва Tashfiyah (ачысткі) і Tarbiyah (адукацыя), абедзве гэтыя рэчы павінны ісці разам, а, менавіта tashfiyah і tarbiyah.
Калі ў краіне ёсць свайго роду tashfiyah, а менавіта tashfiyah ў Акіда, гэта ўключае ў сябе вельмі вялікая падзея, што адбываецца ў ісламскім грамадстве, якая з'яўляецца часткай нацыі сярод іншых народаў.
Як і ў выпадку глыбокай пашаны, неабходна вызваліць яго ад фанатычных рэлігійных школ і паспрабаваў звузіць яго да сапраўднай Суны. Часам бываюць вялікімі навукоўцамі, якія разумеюць іслам з сапраўдным разуменнем усіх бакоў, але я не ўпэўнены, што ёсць адзін, два, тры, дзесяць ці дваццаць чалавек знаходзяцца ў стане забяспечыць выкананне абавязацельстваў, узятых у tashfiyah (ачышчэнне) ісламу, што адбываецца ў кожным гэта, як з пункту гледжання Акіда, глыбокая пашана і маралі.
На самай справе, мала не будзе ў стане выканаць гэта абавязацельства, абавязацельства ўступіла ў tashfiyah (ачышчэнне) нічога уласцівыя ісламу рэчы, якія ідуць у іслам (хоць на самай справе гэта не ад ісламу), і мы павінны выхоўваць людзей у вакол нас tarbiyah (адукацыя) справядліва і прама, але і tashfiyah tarbiyah цяпер страчаны.
Такім чынам, палітычнае рух у любым ісламскім грамадстве не правіць шарыят (Іслам) можа прывесці да неспрыяльных наступстваў, перш чым рэалізаваць гэтыя два важных пытання.
Савет павінен быў замяніць пазіцыю любога палітычнага руху ў бяспраўнай краіне шарыят, шляхам кансультацыі або савета выказалі такім чынам, што лепш адпавядае з абмежаваннямі syar'i ад прымусу або pendiskriminatifan мове. Дастаўка савет, які будзе праводзіць у жыццё доказы і вызваліць нас ад граху.
І уключаны ў савет у тым, што мы занятыя людзі нічога карыснага ў іх, за кошт паляпшэння Акіда, глыбокая пашана, маральнасць і muamalah.
Большасць з іх падазраюць, што мы хочам рэалізаваць tarbiyah і tashfiyah за ўсё ісламскага супольніцтва. Гэта не мы думаем і марым ў сне, таму што гэта немагчыма ажыццявіць гэта, і таму, што Алах Усемагутны кажа ў Каране Карым.
"Гэта азначае: калі Rabbmu пажадаў, ён бы адной чалавечай расы, але яны заўсёды не згодныя» [Huud: 118].
Слова Божае не будуць рэалізаваны на іх, калі яны не разумеюць іслам правільнага разумення і выхоўваць сябе і сваіх сем'яў і людзей вакол іх, у праўдзівым ісламе ёсць.

[Скапіяваныя з кнігі Ат-Таухид ісламскага Du'atal Awwalan Так, Таухид выдання Інданэзіі, прыярытэтнай і асноўны, Шэйх Мухамад аль-Албанія Nashiruddin, стар 41-43, апублікаваныя Дар аль-Хак, перакладчык Fariq Гасымаў Anuz]
Тлумачэнне аб крадзяжы невядомасці Такім чынам Праўда, і большасць людзей у розум


ПаШэйх Мухамад аль-Албанія Nashiruddin


З гэтага прыкладу, я хачу ўдакладніць, што Акіда Таухид з усімі вынікаючымі наступствамі не ясна, на жаль, у свядомасці большасці людзей, якія вераць у Салафія Акіда сябе, асабліва ў свядомасці іншых людзей, якія ідуць Акіда Ash'arite або maturidiyah або jahmiyah ў бядзе як гэта.
Таму я падняў такі прыклад, каб паказаць, што гэтая праблема не так простая, як гэта малююць некаторыя прапаведнікі, якія разам з намі ў menda'wahkan Каран і Сунна сёння рэальны бізнэс не так лёгка, так як меркаваная некаторыя з іх.

 
І чаму гэта так, як вы апісалі раней, а менавіта розніца паміж людзьмі, невуцтва 1. Ідаласлужнікі, калі патэлефанаваў, каб сказаць Ля иляха ллах, яны адмовіліся, таму што яны разумеюць сэнс гэтай прапановы Тайибе, і большасць мусульман ў гэты перыяд Тайибе прапанову, але не разумеюць яго значэнне правільна.
Гэтая розніца прынцыповая розніца, пра што сведчыць на пытанне веры так, я маю на ўвазе праблему з вышыні Алах перш за ўсё яго істоты. Гэта патрабуе тлумачэння, мусульманін не дастаткова проста верыць:
"Гэта азначае: (Алах) Міласцівага быў над« Трон ». [Таха: 5]
Irhamuu чалавек FII аль-Ardhi yarhamkum чалавек FII аль-samaa'i
"Гэта азначае, што: Запасныя зямлі, на нябёсах, несумненна, будзе menyayanginmu" [Сахих Хадысе, расказаны Абу Дауд (4941) і Ат-Тирмизи (1925), ацэнены як сахих аль-Албаніі ў аль-Сахиха (925)].
Без яе, ведаючы, што слова "FII", якія змяшчаюцца ў Хадысе не абавязкова адлюстроўвае месца (гл. ніжэй). Гэта як "FII", якія змяшчаюцца ў слове Алаха субханаху ва та'аля:
Am amintum чалавек FII аль-samaa'i
"Гэта азначае: Вы адчувалі сябе ў бяспецы ад (Алах) у () неба" [Аль-Мульк: 16].
Таму што "FII", што азначае тут "Ала" (гл. вышэй), і спрэчка пра гэта шмат, нават вельмі шмат. Сярод іх шмат папярэдні Хадысе называюць людзьмі, і пра тое, што ўвесь ход Хадысе, хвала Алаху, сілу. І сэнс слоў Алах і прарок хай дабраславіць яго Алах і вітае: "пашкадуй зямлі", не азначае, казурак і чарвякоў у зямлі!
Але пытанне, які знаходзіцца над зямлёй, як чалавека і жывёл. І гэта адпавядае са словамі ён хай дабраславіць яго Алах і вітае: «... на небе буду любіць цябе" азначае: што ў небе.Людзі, якія атрымалі права прызыву (справа), гэта павінна быць на вяршыні яснасці дэталі, як, што. І яшчэ адзін прыклад такога падыходу вышэй Хадысе, Хадысе аль-Jariyah, што ён быў пастухом коз, вядомы Хадысе, я б згадаць пра гэта, як ўзмацняльніка.

 
Калі прарок хай дабраславіць яго Алах і вітае сказаў яму: "Дзе Бог?" Ён адказаў: "На нябёсах" [Сахих Хадысе Мусліма (537), Абу Дауд (930) НАСА (I/14-18) з Хадысе Муавия ібн аль-Ас-Салами хай будзе задаволены ім Алах секчы ']
Калі сёння вы спытаеце некаторых вялікіх настаўнікаў, такіх як Аль-Азхар-: "Дзе Бог?", То яны адкажуць: "У кожным месцы".Хоць Jariyah (рабыні) адказалі, што Алах на нябёсах, і прарок хай дабраславіць яго Алах і вітае Jariyah апраўдаць адказ.Чаму? Таму што Jariyah адказаў па сваёй прыродзе, і ён жыў у такім месцы, што дазваляе ўмовы для нас у гэты час мы называем "salafiyah навакольнага асяроддзя", якія не былі сапсаваныя дрэнны раён, таму што ён скончыў «ісламскі прарок хай дабраславіць яго Алах і вітае" як яны называюць гэта сёння.
Медрэсэ не з'яўляецца спецыфічнай толькі для некаторых мужчын, а не толькі для некаторых жанчын таксама. Але гэта медрэсэ для грамадства ў цэлым складаецца з мужчын і жанчын, таму коз пастух ведае правільны Акіда, таму што ён не заплямлены дрэнным раёне.
Ён ведае, што правільны Акіда, якія змяшчаюцца ў кнізе Каране і Сунне, але большасць людзей, якія сцвярджаюць, што веданне аб Каране і Сунне не ведаю пра гэта, ён не ведаў, дзе яго Гасподзь! Нягледзячы на ​​праблемы, згаданыя ў Каране і Сунне.
У гэты дзень я кажу, што не знайшоў ні аднаго з гэтых тлумачэнняў сярод мусульман, якія, калі вы спытаеце мяне, каб не сказаць коз пашчы, а лідэр ці група людзей блытаюцца, калі ён адкажа, як многія людзі блытаюць гэты час, калі асобаякія блаславіў Бога, і іх колькасць было вельмі мала.

[Скапіяваныя з кнігі Ат-Таухид ісламскага Du'atal Awwalan Так, Таухид выдання Інданэзіі, прыярытэтнай і асноўны Шэйх Мухамад аль-Албанія Nashiruddin, стар 31-35, апублікаваныя Дар аль-Хак, перакладчык Fariq Гасымаў Anuz]
Абавязацельствы надаваць увагу Крадзеж не азначае, што іншыя ігнаруюць шарыяту


ПаШэйх Мухамад аль-Албанія Nashiruddin

Я не збіраюся паўтараць гэта папярэджанне, што я ў перамовы аб тлумачэнні самае галоўнае тое важна і тое, што ўнізе, для таго, каб абмежаваць прапаведнікаў выключна menda'wahkan Тайибе прапановы і зразумець іх сэнс, але пасля таго, як Бог дасканалы карысць да нас з Яго дасканалай рэлігіі!, нават неабходнасць прыняць прапаведнік ісламу ў цэлым, а не па частках.
І калі я кажу пра гэта пасля завяршэння тлумачэння ісламскіх прапаведнікаў сапраўды звярнуць увагу на самае галоўнае ў ісламе, а менавіта мусульман, каб зразумець сапраўдную Акіда выцякае з фразы Ля иляха ллах Тайибе, то я хацеў бы абмеркаваць Тлумачэнне ў тым, што мусульманскае азначае не проста зразумець сэнс Laa иляха ллах гучыць так: "Нічога не пакланяліся права ў гэтым свеце толькі адзін Бог!"
Аднак яна таксама патрабуе мусульманскі зразумець іншых актаў глыбокай пашаны, што наш Гасподзь варта пакланяцца яму, а не вылучаць любога культу яго слугу з рабоў Алаха субханаху ва та'аля. Тлумачэнне гэтых дэталяў павінна суправаджацца кароткай сэнс фразы Тайибе. І гэта добра, я дам некалькі прыкладаў таго, паводле таго, што мне здаецца, як глабальнае тлумачэнне недастаткова.
Я кажу, што менавіта большую частку мусульман, якія bertauhid правільна, і тых, хто мае намер пакланяцца толькі Алаху Усемагутнаму, іх сэрца пустыя думкі і перакананні, якія сапраўды згадваецца ў Каране і Сунне.

 
Большасць людзей, хто прачытаў шмат вершаў bertauhid і Хадысе, які змяшчае Акіда, але яны не звяртаюць увагі на тое, што маецца на ўвазе, хоць ён уключае ў сябе дасканаласць веры ў Алаха Усявышняга.
Возьмем прыклад, які з'яўляецца дакладным Акіда вышыні Усявышні Алах найвышэй таго, што Ён стварыў. Зыходзячы з вопыту, я ведаю, што большасць нашых братоў і bermanhaj bertauhid Салафія (праведнікі прытрымлівацца разуменні) разам, мы верым, што Бог Усемагутны над "Трона, не ta'wil (маецца на ўвазе змяненне) і без takyif (спытаць, як).
Але калі справа даходзіць да іх jahmiyah мутазилитов сучасныя або сучасныя або асоб Матуриди або Ашары сумнеўна, што яны данесці да разумення умоў zhahirnya Вядома, калі тыя, хто дае і тыя, хто сумнеўна сумнеўны не зразумець яго сэнс, то Ён разгубіўся і страціў большую частку aqidahnya.

 
Чаму? Таму што ён не прымаў правільныя Акіда з усіх бакоў, якія былі выстаўленыя на тлумачэнне ў кнізе Усявышняга Алаха і Хадысе яго Алах нашага Прарока Мухаммада хай дабраславіць яго Алах і вітае, калі сучасныя Mu'tazilite сказаў: Усявышні Алах кажа:
"Гэта азначае: Вы адчувалі сябе ў бяспецы ад (Алах) у небе?».[Аль-Мульк: 17]
А вы кажаце Алах на небе, то гэта значэнне на ўвазе, каб вы Бога, вы знаходзіцеся ў месцы, якое з'яўляецца істотай, што гэта рай!.
Затым ён кінуў сумнеўныя для тых, хто перад ім.
[Скапіяваныя з кнігі Ат-Таухид ісламскага Du'atal Awwalan Так, Таухид выдання Інданэзіі, прыярытэтнай і асноўны, Шэйх Мухамад аль-Албанія Nashiruddin, стар 27-30, апублікаваныя Дар аль-Хак, перакладчыкі Fariq Гасымаў Anuz]
Абавязкова звярнуць увагу на метад як прэвентыўна Таухид прарокаў і апосталаў

ПаШэйх Мухамад аль-Албанія Nashiruddin


ПытаннеВысакародны шэйх, не сумняваюся, што вы ведаеце аб суровай рэальнасці сутыкаюцца мусульмане сёння ў выглядзе невуцтва ў пытаннях веры і іншыя пытанні веры, а таксама раскол у разуменні метадалогіі і практыцы ісламу. Асабліва цяпер, што распаўсюджванне ісламскага празелітызму ў розных частках свету ўжо не ў адпаведнасці з Акіда і манхаджа першага пакалення, які быў у стане прынесці лепшае пакаленне.
Няма сумненняў, што той факт, што яна выклікала хваравітую ghirah (дух) людзей, якія шчырыя і гатовыя да зменаў і пакрыць шкоду.
Толькі яны адрозніваюцца па спосабе фіксацыі гэтай з'явы, выкліканыя адрозненнямі ў разуменні Акіда і манхаджа, як вы ведаеце, з з'яўленнем розных рухаў і грамадства-ісламскага сходу які сцвярджаў, што было правільным Hizbiyyah мусульмане дзесяцігоддзямі гадоў, але разам ім не ўдалося, нават гэтыя руху выклікаюць людзі трапляюць у гэтую паклёп і вялікі спасцігае няшчасце, таму што яны манхаджа манхаджа-Каіды і іх Акіда menyelisihi каманда апостал хай дабраславіць яго Алах і вітае, і нічога прынёс яго Алейхему хай дабраславіць яго Алах і вітае, у гэтым выпадку гэта пакідае вялікі ўплыў у выглядзе змешвання мусульман і асабліва моладзі ў рашэнні для пераадолення гэтай горкай рэальнасцю.
Мусульманскі прапаведнік, які чапляецца за манхаджа Нубуввах і рухацца па шляху тых, хто верыць і рушыць услед прыкладу разуменне сяброў і добра tabi'in сярод ісламскіх вучоных лічаць, што ён нясе вельмі вялікія паўнамоцтвы ў твар гэтай рэальнасці і ў правільным ці ўдзельнічаць у фінале.
Так што Вашы парады для паслядоўнікаў гэтых рухаў і грамадства, абшчына.?
І тое, што выгадна і насіў рашэння ва ўрэгуляванні гэтага факту.?
І як мусульманін можа быць свабодным ад гэтай адказнасці перад Богам Алахам ў Судны Дзень.?
Адказ.У сувязі з тым, што згадана ў пытанні вышэй, а менавіта дрэнны стан мусульман, то мы гаворым: Вядома, гэта не з'яўляецца балючай рэальнасцю горш, чым ўмовы арабаў ў часы невуцтва, калі Прарок хай дабраславіць яго Алах і вітае паслаў да іх, у сувязі з пасланнем ісламу Паміж намі і дасканаласці, і існаванне групы, якія існуюць у Аль-Хак (праўда), даючы ўказанні і запрашаць людзей да ісламу з'яўляецца карэктным з пункту гледжання Акіда, глыбокая пашана, маральнасць і манхаджа. Гэта бясспрэчны факт, што арабы падчас невуцтва, як тым, большасць мусульманскіх груп сёння!.
Такім чынам, мы кажам, што: рашэнне выхаду з калі-небудзь прынятых прарока хай дабраславіць яго Алах і вітае, і медыцына як наркотык калісьці на прарока хай дабраславіць яго Алах і вітае.
Як прарок быў лячэнне невуцтва, а затым бягучага інтэрпрэтатара ісламскага прызыву павінна расцягвацца сэнс чалавечай памылкі няведання Laa иляха ллах, і павінны знайсці выхад з суровай рэальнасці ўразіць іх лячэнне і выхад у падарожжа па Пасланца Алаха яго Алах і вітае. І, такім чынам, сэнс зразумелы, калі мы глядзім на словы Алаха Усявышняга.
"Што азначае: праўду адбылося ў (само), што Пасланец Алаха добры прыклад для пераймання для Вас (што) для людзей, якія чакаюць (мілата) Божага і (прыбыццё) Дзень ўваскрасення Алах і шмат". [Аль-Ахзаб: 21]
Прарок хай дабраславіць яго Алах і вітае з'яўляецца добрым узорам для пераймання ў галіне рашэнняў для ўсіх праблем мусульман у сучасным свеце ў любы час і ўмовы. Гэта тое, што нам неабходна пачаць з таго, што мы пачалі на яго Алах і прарок хай дабраславіць яго Алах і вітае, у першую чаргу выправіць усе, што было пашкоджана ад Акіда мусульман. І другі іх глыбокай пашаны. І, па-трэцяе, іх норавы. Не тое, што я маю на ўвазе падзел паслядоўнасці і ў выпадку з адзін з адным, гэта азначае паставіць самы важны і тое, што перад важнымі, а на наступны!. Але тое, што я хачу, каб мусульмане глядзелі з вялікай увагай і сур'ёзныя пытанні вышэй.
І тое, што я маю на ўвазе мусульман перакладчыка ў празелітызму, ці, дакладней, з'яўляюцца навукоўцамі сярод іх, таму што гэта так шкада, што кожны мусульманін цяпер лёгка атрымаць званне, як прапаведніка, нават калі яны вельмі не хапае з пункту гледжання навукі. Нават іх уласныя каранаваў сябе як прапаведнік ісламу. Калі ўспомніць вядомую ў правілах я не кажу, што правілы добра вядомыя сярод навукоўцаў, нават вядомы сярод усіх людзей разумення, правіла:
"Значэнне: людзі, якія не маюць, не можа даць".
Тады мы ведаем, што ёсць вялікая група мусульман наогул, можа дасягаць мільёнаў у нумар, калі вядомыя словы: прапаведнік, то людзі будуць звяртацца да іх. Я маю на ўвазе сходу або сходу празелітызму пропаведзі. У той жа час, большасць з іх так жа, як Усявышні Алах.
"Значэнне: Але большасць людзей не ведаюць" [аль-А'рааф: 187].
Як вядома з іх метадаў празелітызму, што яны цалкам адвярнуліся ад асноўнага ўвагі на першы або самы важны пытанне з пытанняў, згаданых вышэй, гэта значыць Акіда, глыбокай пашаны і маральнасці. І яны адмаўляюцца выправіць Акіда якой прарок хай дабраславіць яго Алах і вітае працу з ім і ўсе прарокі, пачынаючы з гэтага Акіда. Алах субханаху ва та'аля сказаў.
"Што азначае: Сапраўды Мы паслалі паслоў да кожнай нацыі (абвяшчэнне):" Пакланенне Алаху (у адзіночку), і пазьбягай ліха "[-Наль: 36] ..
Яны не маюць ніякай цікавасці да гэтай тэме і на першы слуп са слупоў ісламу, як было вядома мусульманам ўсіх. Першы Апостал Апосталаў высакародныя лістапада alaihis вітае была запрошаная да пытання аб веры амаль тысячу гадоў. І ўсе ведаюць, што ў папярэднія Шарыят Шарыят няма дэталяў цырыманіяльны закон і muamalah як ужо было вядома ў нашай рэлігіі, таму што наша рэлігія з'яўляецца апошняй рэлігіяй Шарыят Шарыят іншых рэлігій.
Усяго лістапада alaihis вітае застаўся запрашае свайго народа за 950 гадоў, і ён нават правёў усё сваё увагі прызыву на Таухид. Тым не менш, яго адпрэчваюць празелітызму свайго народа, як было апісана ў Каране.
"Што азначае: А яны кажуць:« Ніколі не пакіне вас (пакланенне) багоў і ні калі вы калі-небудзь пакіне вас (пакланенне) Вадд, а таксама не Suwaa, Yaghuts, Ya'uq і Наср ". [Нух: 23].
Гэта ясна паказвае, што самае галоўнае для прыярытэтнымі прапаведнікаў ісламу празелітызму да монатэізму. І ў гэтым заключаецца сэнс слова Алаха субханаху ва та'аля.
"Гэта значыць: так ведаю, што дакладна няма бажаства (годнага пакланеньня), акрамя Алаха". [Мухамад: 19]
Такім чынам, Сунна Прарока хай дабраславіць яго Алах і вітае ў практыку і вучэнні. Што тычыцца яго справы, так што не трэба абмяркоўваць, таму што ў справах і прызыву Мецы перыяд Алах і прарок хай дабраславіць яго Алах і вітае menda'wahi найбольш абмежаваныя з пункту гледжання свайго народа, каб пакланяцца Алаху, няма партнёра да Яго.
Хоць з пункту гледжання навучання, згаданыя ў Хадысе ад Анаса бін Маліка, ды будзе задаволены ім Алах перадаў у Аш-Shahihain. Прарок хай дабраславіць яго Алах і вітае, калі паслаў Муаз ў Емене, сказаў ён.
"Гэта азначае: першае, што вам варта патэлефанаваць на іх pesaksian, што не варты глыбокай пашаны, акрамя Алаха, бог адзін, то, калі яны mentaatimu на яго ..... і так далей да канца Хадысе [Сахих Хадысе перадаў аль-Бухара. (1395) і іншых месцах, і мусульманскія (19), Абу Дауд (1584), Ат-Тирмизи (625), усе з Хадысе Ібн Абас Алах будзе задаволены ім Алах]
Гэты Хадысе быў вядомы і знакаміты, инша Алах.
Калі гэта так, прарок хай дабраславіць яго Алах і вітае загадаў сваім спадарожнікам, каб пачаць з таго, што ён сам ініцыяваны прызыву на Таухид.
Няма сумненняў, што існуюць велізарныя адрозненні паміж арабамі былі ідалапаклонцамі, калі яны разумеюць, што ім было сказана, на іх мове, пры гэтым большасць арабаў з'яўляюцца мусульманамі цяпер.
Мусульманскія арабскія людзі сёння не павінны быць прызваны, каб сказаць: Laa иляха ллах, таму што яны з'яўляюцца тымі, хто павінен сказаць, што вера Laa иляха ллах, хоць струмень і розных вераванняў. Яны ўсе гавораць Laa иляха ллах, але на самой справе яны сапраўды патрэбныя, каб зразумець больш пра значэнне гэтай фразы Тайибе. І гэтая розніца прынцыповая розніца з арабамі першай, у якой яны ганарыліся, калі Прарок хай дабраславіць яго Алах і вітае заклікаў іх сказаць Laa иляха ллах, як апісана ў Аль-Qur'anul Azhim [1]. Чаму яны ганарацца?. Таму што яны разумеюць, што сэнс Laa иляха ллах тым, што яны не павінны рабіць канкурэнтаў з Богам, і што яны не пакланяюцца, акрамя Алаха, тады як раней яны пакланяліся Богу selian ўсе яны заклікаюць акрамя Алаха, beristighatsah (для даведкі), выдатнае ад Алаха , тым больш у пытанні nadzar для акрамя Алаха, bertawasul іншым, акрамя Алаха, забіваючы ахвяру, акрамя Алаха, і ў арбітражным, акрамя Алаха, і гэтак далей.
Гэта сродак ўхіляцца ад паганства вядомая і практыкуецца імі, а яны ведаюць, што сярод наступстваў Laa иляха ллах Тайибе прапанову арабскай мовы з'яўляецца тое, што яны павінны быць нявіннымі ўсіх гэтых пытанняў, а не сэнс Laa иляха ллах.
[Скапіяваныя з кнігі Ат-Таухид ісламскага Du'atal Awwalan Так, Таухид выдання Інданэзіі, прыярытэтнай і асноўны, Шэйх Мухамад аль-Албанія Nashiruddin, стар 5-15, апублікаванай Дар аль-Исхак, перакладчык Fariq Гасымаў Anuz]_________Звярніце ўвагу, фут.[1] Ён намякнуў ў словах Алаха субханаху ва та'аля ў Аш-Shaffat ліст: "Гэта азначае: На самай справе яны сказалі загадзя, калі яны: Laa иляха ллах (Існуе няма Бога, акрамя Алаха, мае права на пакланеньне), яны могуць пахваліцца, і яны кажуць : "Ці сапраўды мы павінны пакінуць нашым багам, таму што мы вар'яты паэт»? [Аш-Shaffat: 35-36]
Крыніца: http://almanhaj.or.id

No comments:

Post a Comment