Wednesday, March 21, 2012

Օրենքը լսել երաժշտության եւ երգերի ու դիտելով սերիալների հեռուստատեսությամբ եւ իսլամի

Օրենքը լսել երաժշտության եւ երգերի ու դիտելով սերիալների հեռուստատեսությամբ եւ իսլամի
ByShaykh Muhammad bin Salih Ալ - Uthaymeen



ՀարցShaykh Muhammad bin Salih Al-Uthaymeen հարցրել են `ինչ օրինական է լսել երաժշտության եւ երգերի. Ինչ իրավական դիտելու սերիալների որտեղ կա շքեղ հագնված տիկինը:
ՊատասխանԵրաժշտությունը լսեք եւ երգում, եւ դա անկասկած haram keharamannya. Այն narrated կողմից ուղեկիցները եւ արդար salaf որ երգը կարող է աճել սրտերում բնույթի կեղծավորության. Երգեր են բառերը, որոնք բացակայում են օգտակար. Allah Subhanahu wa Ta'ala է.
"Ինչ է նշանակում: Եւ տղամարդկանց շրջանում (կան), մարդիկ, ովքեր օգտագործում են բառերը, որոնք բացակայում են օգտակար մոլորեցնել (տղամարդու) - ից ճանապարհին Ալլահի առանց գիտելիքի եւ ճանապարհը Աստծո ծաղր: Նրանք կունենան նվաստացուցիչ պատիժ»: [Luqman: 6]
Ibn Mas'ud է բանավոր այս հատվածում ասվում է. «Ըստ Ալլահի ոչ մի Աստված ուրիշների, որոնք կոչված երգը շարքը.
Մեկնաբանումը ընկերոջը մի ապացույց եւ մեկնաբանում են երեք մակարդակով, այն մեկնաբանմամբ, քանի որ հիմնականում այնտեղ են երեք մեկնաբանություններն. Մեկնաբանումը է Qur'an հետ չափածո է Qur'an եւ մեկնաբանման հետ Quran հետ hadith եւ երրորդ մեկնաբանության մեջ Ղուրան հետ բացատրության ընկերներին: Նույնիսկ որոշ գիտնականներ պնդում են, որ մեկնաբանության օրենքի ունի ընկեր rafa (վերագրվող Մարգարե sallallaahu ի alaihi WA sallam). Սակայն ճշմարտությունն այն է, որ ընկերներ չունեմ իրավական մեկնաբանման rafa, բայց, իսկապես են ամենամոտ ճշմարտությունից.
Երաժշտությունը լսեք ու երգերի, որ կոխել մի նախազգուշացում մարգարեի sallallaahu ի alaihi WA sallam է hadith.
«Միտք կլինի ժողովուրդը իմ համայնքում արդարացնելու դավաճանություն է, մետաքս, գինիների եւ գործիքներով»:
Այսինքն, արդարացնում է դավաճանություն է, Գինու, մետաքս, եւ նա մի մարդ, որը չի կարող օգտագործել մետաքս ու արդարացնում են երաժշտական ​​գործիքներ. [Bukhari Hadith է hadith է Աբու Malik Al-Ash'ari կամ Աբու Ամիր ալ - Ash'ari]
Ելնելով եմ փոխանցել եղբորս խորհուրդ իր ընկերների մահմեդականների խուսափելու լսել երաժշտություն եւ չեն կարող fooled որոշ կարծիքով, նշելով իր halal երգեր եւ երաժշտական ​​գործիքների, որովհետեւ փաստարկները, որոնք ասում են ապօրինի բնույթը երաժշտության շատ պարզ է եւ հստակ. Թեեւ ոչ մի կին Կինո սերիալների արգելվում է, քանի որ դա կարող է հանգեցնել զրպարտության եւ lured են կանանց Միջին յուրաքանչյուր բարեխոս վնասը, սակայն չկան կին կամ կանայք չեն նայում մարդկանց, քանի որ մեծ մասը սերիալների մի վտանգ են հասարակության համար, այնպես էլ առումով վարքի եւ բարոյական.
Ես խնդրում եմ Allaah պահել մուսուլման է ills եւ բարելավել կառավարության մահմեդականների, քանի որ նրանք բարելավել բարության եւ մահմեդականների. Եվ Allaah գիտի լավագույն.
[Fatawal mar'ah 1/106]
[Պատճենված է գրքի Ալ - Fatawa Al-Jami'ah Mar'atil Lil Muslimah, Ինդոնեզիա հարցը Fatwa Fatwa մասին Կանանց եւ գրող Amin bin Yahya Ալ - Հաք Darul Wazan հրատարակում. Թարգմանիչ Ամիր Hamzah Fakhrudin]

ԻՍԼԱՄԱԿԱՆ ՕՐԵՆՔԸ nasyid, nasyid

ByShaykh Muhammad ալ - Albani Nashiruddin



ՀարցShaykh Muhammad Ալ - Albani Nashiruddin հարցրել են շրջանառվում թվում մահմեդական երիտասարդության nasyid tapes որը նրանք կոչվում են «մի - Սայաթ Islamiyyah". Ինչպես հենց այդ խնդիրը.
ՊատասխանԵթե-Սայաթ չի ուղեկցվում երաժշտական ​​գործիքների, ապա ես ասում եմ, «փաստորեն, չունի», պայմանով, որ նման nasyid անկախ որեւէ այլ խախտում Shari'ah, ինչպիսիք են `խնդրելով օգնություն բացառությամբ Allah Subhanahu WA Ta'ala, որ արարած bertawassul , այնպես էլ չպետք է օգտագործվի որպես սովորություն ԹՎԱԿԱՆԻՆ լսում, - զսպված), ինչպես այն կանդրադառնա սերունդներին մահմեդականներ են կարդալու, ուսումնասիրելու եւ արտացոլում է գրքում Allah Ամենազորի բարձր է առաջարկվել Մարգարե sallallaahu ի alaihi WA sallam մի saheeh hadeeth է, որին նա խոսեց.
«Միտք Նրանք, ովքեր չեն կարդացել Quran է պճնվել է իր ձայնը, ապա դա ոչ թե մեր մասին»: [Bukhari Al-Hadith Պատմություն no.5023 եւ մահմեդական no. 232-234]:
«Դա նշանակում է,: Կարդալ Al-Qur'an եւ baguskanlah ձայնը եկավ նրա առաջ որոշ շտապ թեմա ստացել (աշխատավարձի ընթերցումներ), եւ չի կարող սպասել, ստանալ (այդ reward է այսուհետեւ), ապա կարդացեք Qur'an է պճնվել ձայնային (Mu), նրա հետ ":
Ի վերջո, որեւէ մեկը, ով նկատել մասին ուղեկիցները եւ Allaah է anhum, նա չի ստանա, որ annasyid-annasyid իրենց կյանքում, քանի որ նրանք են սերունդ, որոնք իսկապես, եւ ոչ թե սերունդը զվարճանքի.
[Ալ - Ashaalah, 17 p. 70-71]:
[Պատճենված է գրքի համար - Shaykh ալ - Albani կենսագրությունը rahimahullah բարեփոխիչի իսլամի եւ Hadith փորձագետներ դարում. Մուբարաքի bin Mahfudh բաղկացուցիչ Bamuallim LC, Reader Publishers իմամ Ash-Shafi'i]
Զգուշացեք Է ՊԵՏՔ, nasyid երգիչների եւ արգելել նրա շրջանառությունը ԵՎ ՎԱՃԱՌԵԼ ԳՆԵԼ
ByShaykh Salih bin Fauzan Ալ - Fauzan

Մի բան, որ համարվում է պատշաճ, որի գոյությունը, որը պարունակում է tapes - Սայաթ Սայաթ չմարված երգչախմբի մեջ, երիտասարդական ակտիվիստների, որոնք իրենց անունը կրող իսլամի իսլամական Սայաթ, սակայն այն ներառում է երգը: Եւ երբեմն nasyid պարունակում է հրապուրիչ ձայն վաճառվում է տոնավաճառներում երկայնքով tapes է Qur'an եւ կրոնական քարոզների.
Penamanaan Իսլամական Սայաթ - ի Սայաթ - ն անվանելու սխալ է, քանի որ իսլամը չի mensyariatkan nasyid մեզ համար. Բայց mensyariatkan մեր հիշատակ Աստծո, կարդում են Ղուրան, եւ սովորելու օգտակար գիտելիքներ. Ինչ վերաբերում է այդ թվում կրոնի Սայաթ (նոու - հաու) մասնագետները Sufi հերետիկոսություն, մասնավորապես մարդիկ, ովքեր դա անօգուտ է եւ խաղն իր կրոնը. Թեեւ դարձնելով nasyid մասը կրոնի, որ tasyabbuh Nassara մարդկանց հետ, որոնք երգեր են միասին, ու վանկարկում `որպես մասի (երկրպագությունը) կրոնը.
Այսպիսով, պարտադիր (for մահմեդականների) զգուշանալու nasyid եւ nasyid, ինչպես նաեւ արգելված բովանդակությամբ իրենց բովանդակությամբ եւ վաճառվում են Բացի տգեղ է, որը մղում զրպարտություն բուռն ոգի (less հաշվարկ), եւ ցանել սերմերը հակասում շրջանում մուսուլման. Մարդիկ, որոնք տարածվել են nasyid երբեմն պնդում է, որ Մարգարե sallallaahu ի alaihi wa sallam չեմ լսել նրա կողմը պոեզիայի, եւ նա վայելում է այն եւ սահմանել (հմտություն) այն.
Այնուհետեւ նա պատասխանեց, որ բանաստեղծություններ է, որ իր կողմն է խաղացել sallallaahu alaihi WA sallam չի երգում է մի հին երգչախմբի Երգեցողություն նման, ոչ էլ կոչվում է Սայաթ Սայաթ - իսլամի, բայց նա եղել է Արաբական պոեզիան, որը ներառում է օրենքները եւ tamtsil ( permisalan), ապա նշանակում է բնույթից հերոսության եւ առատաձեռնության.
Իսկ ընկերներն երգել միայն այն պատճառով, որ այդ իմաստով այն պարունակում. Նրանք անգիր պոեզիան, միաժամանակ աշխատելով grueling sebagan, օրինակ, շենք (մզկիթ), վազում գիշերը, երբ Սաֆար (Ջիհադ). Այսպիսով, ինչ արել էր ցույց հմտություն շրջանակը ընկրկել (պոեմ), ի հատուկ հանգամանքների բերումով (ինչպես): Այս. Եւ ոչ թե ծառայում է որպես մասնաճյուղի կրթության եւ քարոզչության. Քանի որ սա իրականություն է, որի աշակերտները ditalqin (պատրաստված անգիր) nasyid, nasyid, ապա նա պետք է nasyid, nasyid Islam. Սա ակտը հերետիկոսություն է կրոնը. Նա Sufi կրոնական հերետիկոսություն փորձագետները. Նրանք, ովքեր կատարել nasyid, nasyid ճանաչվում որպես կրոն:
Ապա այն պետք է դիտարկել խռովությանծ ապստամբության կոչ, դավաճան է. Քանի որ սկզբում պետք է սկսել փոքր ugliness եւ աստիճանաբար զարգացել է, քանի որ, երբ մի անհապաղ վերացնել, երբ kemuculannya.
[Ալ - Khuthabul Minbariyah, Syaih Salih Ալ - Fauzan]
ՆՐԱ ԱՆՈՒՆԸ ՉԷ, nasyid երգիչներ ԻՍԼԱՄԱԿԱՆ ԳԻՐՔ Է Գրքերի-ի Salaf
Հարց.Shaykh Salih bin Fauzan Al-Fauzan հարցնում: o Շեյխ, շատ խոսել Իսլամական Սայաթ. Կան berfatwa թույլատրել է այն: Մյուսները պնդում են, որ նա երգում էր փոխարեն tapes. Ինչպես եք դիտել?
ՊատասխանԱնվանարկելն ճիշտ չէ: Նա նոր անուն է: Չկա անվանելու Սայաթ Սայաթ - իսլամի գրքում է Salaf եւ Ahl-ի ուլ - ilmi, որ իրենց կարծիքը հաշվում. Եւ պետք էր տեղեկացրել է, որ sufilah nasyid, nasyid է այն որպես սեփական կրոնի եւ դա ինչ անվանում են «նույն» (երգը).
Մեր տարիքում, երբ շատ խմբեր եւ ձեւավորվող կուսակցություններին, ապա յուրաքանչյուրը ունի nasyid խումբ, որը խրախուսում է ոգին ժամանակների են զանգահարել nasyid, nasyid իսլամի. Այս Անվանարկելն ճիշտ չէ: Եվ չպետք է առնելու այս nasyid, nasyid եւ շրջանառության մեջ են մարդկանց. WA billahit Taufiq.
[Ad-Da'wah Magazine Vol 1632, 7-11 Date `1416H]
[Պատճենված է Ալ - Furqan ամսագրի պարբերականի 06 տարվա IV. Պահեստավորված Lajnah Ma'had Ալ - Furqan Da'wah, Հասցե Maktabah Ma'had Ալ - Furqan, Gresik, East Java Srowo Sidayu]
Nasyid իրավաբանական կամ երգեր ՈՐ ISLAM շունչն

ByLil Buhuts Da'imah Lajnah Ալ - Wal Գիտական ​​Ifta.


ՀարցLil Buhuts Da'imah Lajnah Ալ - Wal Գիտական ​​Ifta խնդրեց: Մենք գիտենք, որ անօրինական բնույթի երգի կամ երգերի ձեւով, որը գոյություն ուներ այս պահին, քանի որ այն պարունակում խոսքերը կշտամբում կամ այլ ասացվածքներ, որոնք չեն պարունակում ակնկալվող օգուտները , մինչդեռ մենք երիտասարդ մուսուլմանները, որոնց սրտերն են լուսավորված կողմից լույսի Աստծո ճշմարտությունը, որ մենք պետք է փոխել սովորություն.Այնպես որ, մենք ընտրում ենք լսել երգերը շնչել իսլամի որոնք են կատաղի ոգին, համակրանքը, եւ այլն, որոնք կարող են ավելացնել ոգուն եւ մեր տղամարդուն. Երգիչները կամ երգերը շնչել նյութեր մի շարք քառյակներ եւ պոեզիայի, որ մռմռալ կողմից preachers իսլամի (Աստված տա ուժ նրանց), որոնք արտահայտված է նման ազդանշան բանաստեղծությունը է եղբոր ըստ rahimahullah Quthub-Sayyid. Ինչ է օրենքը երգերի շնչել մաքուր իսլամ, որում պարունակվող խոսքերը խրախուսման ու համակրանքը, արտասանել է preachers է ներկա կամ նախորդ անգամ, որի երգերը պատկերել իսլամ եւ հրավիրում է հանդիսատեսին Islam.
Արդյոք Okay լսել երգերի Սայաթ կամ իսլամական շունչը երբ երգի ուղեկցությամբ ձայնը tambourines (հարվածայիններ): Ողջ իմ Սահմանափակ գիտելիքներ, ես լսեցի, որ Մեսսենջեր Shollallahu ի alaihi wa sallam, թույլ տալ, որ մահմեդականները ծեծել են Հայոց նախօրեին այդ հարսանիքին, իսկ թմբկահար է գործիք, որը տարբերվում է այլ փաստաթղթերին. Խնդրում ենք բացատրություն, եւ կարող է Աստված Ձեզ տեղեկացնել.
ՊատասխանFatwa գործակալությունը բնութագրում է հետեւյալ կերպ. Դու ճիշտ է ասել, որ երգերը, որոնք ստեղծված այսօրվա իշխող է անօրինական, քանի որ այն պարունակում է բառեր, որոնք դատապարտելի եւ չկա բարություն է դրան, եւ նույնիսկ հակված glamorize lust եւ սեռական ներգրավման, որը հրավիրում է ունկնդիրները պետք չէ Թեմա. Թող Allah ցույց տալիս ճանապարհը diridlaiNya. Դուք կարող եք փոխել ձեր սովորություն լսելով այդ երգերը երգելով Սայաթ կամ շունչը իսլամի պատճառով, որ դրա մեջ կա իմաստություն, նախազգուշացում եւ օրինակը (ibrah), որոնք բորբոքվել կրոնական ոգին եւ ghirah, հիշեցնում համակրանքը, penjauhan են բոլոր ձեւերի vices. Նրա կոչը կարող է առաջացնել նաեւ երգիչ է ունկնդիր հոգին, որպեսզի ստիպի հնազանդությունը ինչպես Allah Subhanahu WA Ta'ala,,, փոխել անհնազանդությունը ու խախտելը իր դրույթների, ինչպես նաեւ պաշտպանության sharia ու ջիհադի Նրա ճանապարհին:
Սակայն դա չպետք է դարձնել այն որպես nasyid պարտադիր ինքնին որպես սովորություն է, ինչ կատարվել է որոշակի ժամանակ, երբ այն անհրաժեշտ hhal ինչպիսիք են հարսանիքների եւ փրկության նախքան ուղեւորության է ճանապարհին Ալլահի (Ջիհադ), կամ նման միջոցառումներ Այս երգիչները կարող են նաեւ երգում է առաջացնել ոգին լավ գործեր անել, երբ մարդիկ չեն ոգեւորված է եւ կորցնում է ոգին. Նաեւ ժամանակ հոգու, որն առաջնորդվում է անել վատ, ապա nasyid երգերի իսլամի, թե դա կարող է երգում, ինչպես կանխել եւ խուսափել չարից:
Բայց ինչ - որ մեկը, ավելի լավ է խուսափել այն բաները, որ բերել է նրան, որ չարիքից կողմից կարդալով Qur'an, հիշելով Allah եւ պրակտիկա է hadiths է մարգարեի համար, անկասկած, այն մաքուր ու purer համար հոգու, ինչպես նաեւ հետագա ամրապնդման, եւ մխիթարել the լյարդի, որպես Աստծո խոսքին .
«Միտք, Նա ուղարկում է ներքեւ ամեն բառը (այսինքն) նման Qur'an (այդ որակը քառյակներ), կրկին ու կրկին, թափահարում է մաշկը, հետեւաբար, նրանք, ովքեր վախենում են Տիրոջը, ապա կարող եք հանգիստ մաշկի եւ նրանց սիրտն է ժամանակն է հիշել Աստծո կամքին: Աստված նրա հրահանգները, այդ գրքում, Նա leadeth ում: Նա գոհացնում է: Եվ ով էլ Allah ապակողմնորոշում, ապա չկա մի տալով նրան հրահանգները. " [AZ-Zumar: 23]
Մեկ այլ հատվածում Allah է.
«Միտք Նրանք, ովքեր հավատում են, եւ որի սիրտը գտնել գոհունակություն է հիշատակ Ալլահի: Հիշեք, միայն հիշատակ Ալլահի ես սրտերն գտնում բավարարվածություն: Նրանք, ովքեր հավատում են եւ իրականացնում լավ գործերը, իրենց երջանկության եւ լավ վայրի օջախում». [Ար - Ra'd. 28-29]:
Դա եղել է գործարկողի կողմից ընկերների menjadikah է Qur'an եւ Sunnah որպես իրենց helpers անգիր, սովորեք զբաղվելու համար:Բացի այդ, նրանք ունեն նաեւ nasyid եւ nasyid եւ երգում նրանց, քանի որ դրանք անգիր ասել, որ խրամատ փորում խրամատների, կառուցելով մզկիթներ եւ ինչպես իրենք են գլխավոր ճակատամարտում (Ջիհադ), կամ այլ առիթներով, երբ դա անհրաժեշտ առանց երգը, քանի խորհրդանիշների կամ կարգախոսները, բայց, ոչ միայն ծառայում է որպես բարոյական վիճակ booster եւ pengobar դրանք.
Մինչ հարվածային գործիքներ եւ այլ երաժշտական ​​գործիքներ, չպետք է օգտագործվի ուղեկցելու nasyid, nasyid ինչպիսիք են Մարգարե-Shollallaahu'alaihi-WA sallam եւ նրա ուղեկիցները չի անել. Թող Allah ցույց մեզ ուղիղ ճանապարհ. Շնորհավորանքներ եւ օրհնությունները վերաբերյալ Մուհամադը եւ կարող են պատվիրակվել իր ընտանիքի եւ ընկերների հետ:
[Fatawa Իսլամիան, ալ - Lajnah Սպամ - Da'imah, 4/532-534]
[Պատճենված է գրքի ալ - Fatawa մոխիր-Fi Syar'iyyah Masa'il Al-Fatawa ալ - Ulama Ashriyyah Min Al-Balad Al-Haram Ալ - Khalid կոմպոզիտոր Jurasiy պարբերականի Fatwa Fatwa Վերջին Ինդոնեզիա Դար ul Հաք հրատարակիչ]

ԻՍԼԱՄԱԿԱՆ ՕՐԵՆՔՆ ՈՒ nasyid ԻՍԼԱՄԱԿԱՆ ֆարս

ByShaykh դոկտոր Salih bin Աբդուլա բեն Ալ - Fauzan Fauzan

Հարց.Shaykh դոկտոր Salih bin Աբդուլա բեն Al-Fauzan Fauzan էին հարցնում: Ինչ է ֆարս իսլամական օրենքի, եւ որ dinamakn Սայաթ Սայաթ Սայաթ - իսլամի, որը դա արել է մի քանի երիտասարդների կենտրոնների զվարճանքի ամռանը.
ՊատասխանԽաղում [1], ես չեմ ասում, քանի որ.
Առաջին իսկ դա անտեսում է հանդիսատեսին [2], քանի որ նրանք ուշադրություն շարժումների կատարողի, եւ իրենք ուրախ են (ծիծաղում) [3]. Պիեսը, որը սովորաբար նախատեսված է ժամանցի, որպեսզի անտեսումը, ովքեր հետեւում. Սա մի կողմից:
Երկրորդ անձինք imitated, երբեմն գալիս մահմեդական առաջնորդները, օրինակ, որպես ընկեր. Այն համարվում է արհամարհել, նրանց համար [4], թե խաղացողներն են զգում դա, թե ոչ: Օրինակ `փոքր երեխան է կամ ինչ - որ մեկը, ով արժանի չէ իմիտացիա հոգեւորականների կամ ընկերներին: Դա չպետք է լինի: Եթե ​​կա մեկը գալիս imitating ձեզ, քայլում եմ քո ճանապարհը, ես գոհ այս խմբին: Չէ, սա վերաբերվում է, դասակարգվում է որպես ներողամտություն դեպի քեզ. Չնայած մարդիկ նշանակում նաեւ imitating է sangkaannya. Բայց ամեն անձ պետք է մեկը, ով կուզենա խոնարհ նրան.
Երրորդ, որ շատ վտանգավոր է, ոմանք իրենց անձնական imitating infidels նման փարավոն եւ Աբու Jahl կամ ի լրումն իրենց Նա խոսում է մի ելույթով, որը kufr, որոնք, ենթադրաբար, նա պատրաստվում վիճել kekufurannya, կամ ուզում եմ բացատրել, թե ինչպես վիճակը անտեղյակության. Սա tasyabuh (վերարտադրելու). Մարգարե sallallaahu է alaihi wa sallam արգելել tasyabuh կապնվել idolaters եւ kufr [5], կամ նմանակող (նման), անձի եւ նրա խոսքերը. Արգելվում է քարոզելու այդ ճանապարհով, քանի որ չկա որեւէ նշում Մարգարե sallallaahu ի alaihi wa sallam, եւ ոչ թե գործերով salafu մոխիր եւ ուղեկցում են մահմեդականների. Այս մոդելներն են, հայտնի չէ, բացի այդ խաղի համար դուրս իսլամի. Entry եւ ուղարկեք մեզ `հանուն քարոզչական Իսլամի եւ համարվում միջոցներով քարոզչության.Դա ճիշտ չէ, քանի որ միջոցները da'wah է tauqifiyah (ittiba).Միանգամայն տարել հետ Ծաղիկներ եւ Allaah Ադրբեջանի alaihi WA sallam, եւ պետք չէ ճանապարհ են սա: [6]: Այն, որ առաքելությունը դեռեւս հաղթել ընկած ժամանակահատվածում, որն այլ է. Առանց մոդելների այս վանկախաղ. Երբ այս ձեւը (թատերական), եկել է ոչ թե ցույց տալ բարություն է մարդուն ժամանակ է, եւ չի կարող ազդել այն. Այն ցույց է տալիս, որ այս ձեւով (skits) եւ բացասական դեպքեր, եւ ոչ օգտակարության համար: Նույնիսկ եթե կան վտանգավոր բաներ են.
Ուրեմն, եթե որեւէ մեկը ասում ա, անշուշտ, այն հիշեցնում է ձեւավորել մի երեխայի հրեշտակ Ադամի.
Մենք ասացինք, որ հրեշտակները եկան ձեւով որդու Ադամի, քանի որ մարդիկ չեն կարողանում տեսնել իր սկզբնական տեսքով: Սա լավ է մարդկանց. Եթե ​​մի հրեշտակ է գալիս նրանց իրական տեսքով, ապա մարդիկ չէին կարող խոսել նրանց հետ եւ չի կարող տեսնել նրանց: [7] հրեշտակները, երբ նման մարդկային ձեւ չի նշանակում գնալ բեմի վրա, քանի որ ուզում. Այն նման է մարդու angel բարելավելու նպատակով: Քանի որ հրեշտակները ունեն իրենց հստակ ձեւը մարդու. Մարդը, ապա ինչպես է դա փոխում է ձեւավորել է ձեւավորել մի մարդկային մյուսը: Ինչ է վարորդական փոփոխությունները:
[Պատճենված է գրքի Al-Al-Mufidah Ajwibatu As'illah An-Al-Al-jadidah Manahij, Ինդոնեզիա Issue մերժել դիվերսիոն Manhaj բազմացման Մանրամասն նաեւ կոլեկցիոներ bin Աբու Jamal Abdillah Farihah Ալ - Harithi, Yayasan Al-Madinah էք Translators Muhaimin]__________Foote Note[1]. Shaykh Bakr Աբու Zaid է իր գրքի-Tamtsil, գոյությունը մի խաղի մասին մի ձեւ է, ոչ մահմեդական պաշտամունքային. Մեծ մասը ahlu ilmi հաստատում է, որ հիմնական այդ խաղի մի մասն է խորհրդանիշներ, խորհրդանիշներից հեթանոսական պաշտամունքի Հունաստանում (էջ 18).
Shaykh ալ - իսլամ է իր գրքի Al-Mustaqim Iqtidha Sirath (191 / CET: Darul Hadith), մոտավորապես այն, ինչ իրենք անում են իրենց Nassara Տյառնընդառաջ կոչվում է 'Day rayanya նրանց, խելառ - brained "(id asy-Sya'anin) «Նրանք գալիս են տոնի հետ ձիթապտղի տերեւների եւ ինչպիսին է, եւ իրենք մտածում, որ նման sikapdemikian ինչ - ին Ալ - Masih ի Alaiahis Sallam. Սա մեջբերում է Shaykh Bakr Աբու Zaid մեջ հաղորդագրությունները At-ի Tamtsil. Shaykh Bakr ակնարկեց դրա մասին իր գրքի համար.27-28. «Դուք արդեն գիտեք, որ պիեսը էր հետ կապ չունեն պատմության մեջ մահմեդականների առաջին սերնդի (Գլխավոր).Անսպասելի ժամանումը առնվազն է սովորել, մասնավորապես 14H դարում. Այնուհետեւ ողջունեց հաստատելու տները զվարճանքի թատրոնի եւ շենքերի, Նոր պարտադիր է վայրերից պաշտամունքի մի խումբ դերասանների խաղում Nassara իսլամական դպրոցները, քան շատերը իսլամական worshipers.
[I (Աբու Abdillah) է: Օրինակ, մահմեդական եղբայրություն "]
Եթե ​​դուք հասկանում դա, ապա գիտեք, որ այդ կանոնները եւ սկզբունքները, որոնք իսլամի բարձրացված փորձագետներ այն աստիճանի կատարելություն պահանջել եւ ազնիվ դիմադրությունը այդ ճանապարհը: Ինչպես հայտնի է, որ մի բարեգործություն կարող է ընդգրկվել որպես ծառայություն, կամ այն ​​կարող է ներառել որպես սովորությամբ. Այնուհետեւ ծագման պաշտամունքի, այն չի սահմանում, բացի այն, ինչ նախատեսված է Ալլահի, իսկ տեղական ծագման արգելված չէ, բացառությամբ այն, ինչ Allah արգելել. Ուստի այն պետք է լինի ոչ մի խաղ իսլամի տեղի որպես ճանապարհ երկրպագության կամ նույնիսկ որպես սովորություն կամ մաքսային որը պարունակում տարրերը խաղերի եւ ժամանցի.
Թատրոն չէ նշված իսլամական Shari'a, նա պետք է նոր ճանապարհը. Մասը ընդհանուր ուսմունքների իսլամ չէ, թե ինչ է խոսվել է Մարգարե sallallaahu ի alaihi WA sallam, ովքեր նոր հարցեր են մեր գործերին, (իսլամական) գործը բաց է իսլամի այնուհետեւ մերժեց. Ուրեմն, ինչ է տեսել, որոշ դպրոցի կամ քոլեջի campuses, մասնավորապես իսլամական վանկախաղ խաղը, ապա, անշուշտ դա ակտը հերետիկոսություն է, քանի որ դա եղել է անհայտ ծագում. պրակտիկան այն է, որ մահմեդականները պետք է մի բան, որը դուրս է գալիս մակերեսը որոշվում է ելնելով առաջարկություն syar'i.
Քանի որ պրակտիկան մի հեթանոս երկրպագությունը եւ հունական եւ ahlu Nassara հերետիկոսություն, ապա չկա մի հիմք է իսլամի բացարձակ. Ուրեմն դա մի հարց է նոր պրակտիկայի Իսլամի եւ յուրաքանչյուր նոր դեպքի իսլամի է հերետիկոսություն է, որ նման sharia. A կցամասեր անուն ժամկետով հիման վրա իսլամական Shari'a է «Թատրոն Bid'ah.
Եթե ​​պիեսը, որը ներառված է որպես սովորությամբ, ապա այն հիշեցնում է թշնամիները Ալլահի (kafir). Թեեւ մենք արդեն արգելել է հիշեցնում նրանց. Եթե ​​գործը հայտնի չէ, բացի իրենցից:
I (Աբու Abdillah) ասաց. «Ճշմարիտ, 'թատրոն իսլամի, քանի որ նրանք կոչվում են, կան միայն զվարճանքի կենտրոնի ընթացքում գարնանն ու դպրոց - skolah եւ համարվող մեկը մեթոդները եւ ուղիները dakwan վրա ազդելու երիտասարդությանը: Սա հնարք է, որն անձ մերժված: Թեեւ կարգն ու եղանակը da'wah է Ալլահի tauqifiyah (ittiba), ապա չկա իրավունքը որեւէ մեկին դարձնել մի բան (երկրպագության համար), նրա. Չեմ քննարկի այն միջոցները տարածման երկարությամբ.
Եթե ​​կան մարդիկ, ովքեր ասում են, 'ահա միջոցներ քարոզի մի մասն mashalihul mursalah թ. Մենք ասացինք, ինչ իսլամական պակասեցնել բոլոր ծառաների համար:
Պատասխանը կայանում է նկարագրության Shaykh ալ - իսլամի Ibn Taymiyyah, ինչպիսիք են, «Կարճ ասած, չեմ թերագնահատում, որ լավ է, որ sharia (maslahah) - ին, այսինքն, Աստված Ամենազոր է, կատարելագործվում է Deen եւ ուրախություն է մեզ համար.Այնպես որ, չկա ոչինչ ավելի մոտ է երկնքին, քան մենք արդեն ասել է նա sallallaahu ի alaihi WA sallam դա անել. Նա թողեց մեզ վրա մաքուր կշտամբել. Հետագայում այդ գիշեր ամայի կեսօրին, չի շեղվում, բայց այն մարդիկ, ովքեր զոհված [մեջբերում է գրքից: al-Qawiyyah Hujaju Anna Wasa'ila Ala Սպամ - Da'wah Shaykh Tauqifiyah աշխատանք Abdussallam bin Barjas այն. 40]
I (Աբու Abdillah) ասաց, «Եթե մեծ քանակությամբ տարբեր չհավատալը եւ ամբարշտության եւ անհնազանդություն խոստովանել է Ալ Հաք կապնվել syar'i ճանապարհից եւ այն պետք է լինի. Ուրեմն, ինչու պիտի մի քարոզիչ փնտրում է այնպես, որ չի պարունակվող անձը '? Չէ որ, իսկապես, ինչ է պարունակում է անձին, արդեն բավարար է ստանալ քարոզչական նպատակների Աստծուն. Ինչը կազմում ahlu ապաշխարել sinners, ովքեր կորցրել են իրենց հրահանգներին: Թող preachers քարոզում մաքրել տարածքը նրան, երբ Աստված միջոցով, սալահատակ այն ուղեկիցները իրենց այն. Իրոք, նրանք գնում են գիտության Ibn Mas'ud ասաց, անշուշտ դուք ստեղծել նոր գործ ու նոր դեպք կստեղծվեն ձեզ համար, հետո, եթե տեսնում եք, նոր գործը, պետք է Ձեզ մնում է: Առաջին դեպքում (Մարգարեն եւ նրա ուղեկիցները). Ibn Mas'ud ասաց, լավ է, զգույշ պետք է հերետիկոսություն: Զգույշ եղեք ձեզ դեմ չափից ավելի, Զգույշ եղեք ձեզ դեմ berdalam է խորքերը եւ դուք պետք է մնում առաջին սերնդի հետ: [մեջբերում է գրքից: Ala Al-Qawiyyah Hujaju Anna Wasa'ila Սպամ - Da'wah Shaykh Tauqifiyah աշխատանք Abdussallam bin Barjas այն. 43]
Շեյխ Abdussalam ասաց, 'իհարկե բարություն որոշելու գործը դժվար է. Երբեմն դիտորդ maslahah menyengka, որ սա, բայց դա, փաստորեն իշխող որոշելու օգուտ է ahlu ilmi. Նրանք լցված են արդարության եւ bashirah, որոնք միշտ բերում sharia օրենքների եւ արժանիքներ. Ուստի անհրաժեշտ է թողարկել է զգուշավոր դիրքորոշումը մեծ է եւ շատ զգույշ է տիրապետման եւ կրքերի, եթե ուզում ես մի բան լավ. Lust հաճախ զարդարել մի բան, որ քանդված է փնտրում, լավ է, այսքան մարդ fooled. Չնայած նրան, որ վտանգները գերակշռել առավելությունները. Հետո, թե ինչպես է muqallid (որը իմիտացիա) կարող է եւ վերահսկվում է հայտարարություն, եւ որոշել, որ այն maslahah. Չէ, սա մեծամիտ վերաբերմունքը դեպի deen եւ վատ վերաբերմունքի նկատմամբ օրենքի syar'i ոչ համոզմամբ. (P. 45)
Abdussalam Նա նաեւ մեջբերում է Shaykh Hamud բին Աբդուլլահ At-Tuwajiri rahimaullah, - ասել է նա: Ահա մուտքագրել դեր է խաղում քարոզելու է Աստծո Ամենազորի չէ sunnah է Մարգարե sallallaahu ի alaihi WA sallam, եւ ոչ թե առաջին չորս caliphs ալ - Sunnah Mahdiyin. Բայց այդ նոր գործը մեր ժամանակը. Եվ իրոք Allah զգուշացրել է նոր գործերով, հրամայում է մերժել դրանք եւ տեղեկացնելով նրան, որ նոր գործ, դա վատ է եւ սխալ »(P. 45)
[2]: Իսկ այն պարունակում է տարրեր, որը ժամանակի ավելորդ վատնում: Մահմեդականները պետք է պատասխանատվության ենթարկվեն իր ժամանակին: Նա պարտավոր է պահպանել եւ օգտվել այն ժամանակ, զբաղվել, թե ինչ է օրհնել է Ամենազորի, որպեսզի դրա բարիքներից օգտվելու իրավունք վերադառնալ նրան, թե գլոբալ եւ այսուհետ. Ինչպես hadith է Աբու ալ - Aslamy Barzah, - ասաց նա, Messenger - ը Ալլահի ասել է,
«Դա նշանակում է Չշարժվեք երկու ոտքերը մի ծառա օրը Հարության այնպես, որ հարցրել են իր տարիքի համար, թե ինչ է ծախսում: նրա գույքից, որտեղ նա կարող է ստանալ եւ ինչ է նա infakkan. իր մարմնի համար, թե ինչ զորակոչ: [Թողարկվել է Ալ - Tirmidhi 2417 եւ նա menshahihkannya]
[3]: Ընդհանրապես, պիեսը էր սուտ. Դա կարող է ազդեցություն մարդկանց համար, ովքեր գալիս են ու նայում, կամ ուշադրություն գրավել են կամ նույնիսկ նրանց ծիծաղել. Որ մասը Ֆանտազիա պատմվածքների. Արդեն չի սպառնում է Ծաղիկներ եւ Ալլահի համար անձի ստել է ծիծաղել մարդկանց ուժեղ վտանգը. Այսինքն, մինչեւ Haidah Allaah ibn Muawiyah ի anhu, որ Մարգարե ասաց,
«Դա նշանակում է, դժբախտություն բոլոր նրանց, ովքեր խոսում են (քարոզել), մինչդեռ նա պառկած (in բանակցություններում), որպեսզի մարդիկ ծիծաղում, հետո դժբախտություն նրան, ցավոք նրա համար»: [Hadith Հասան տրված է դատավորի (I/46), Ahmad (V / 3-5) եւ At-Tirmidhi (2315)]
Ուղեկցել այս hadith Shaykh իսլամի ասաց, «Եվ իրոք Ibn Mas'ud ասաց.« Ճշմարիտ, կեղծիք ճիշտ չէ կամ լրջորեն, կամ կատակով "Բայց եթե սուտ է, որոնք պատճառ են թշնամանք եւ մահմեդականների, եւ վտանգելով իր dien արգելքը, անշուշտ, դժվար: Այնուամենայնիվ, հանցագործ է, ծիծաղում է ստերի մի ժողովուրդ արժանի պատիժը, որ կարող է խրտնեցնել syar'i է հանցագործության [Majmu Fatawa (32/256)]
Մասին պատմություններից էր գիտնականների, ատում salaf պատմություններն ու Պատմություններ Ժողովներ. Նրանք զգուշացնում են բոլոր նախազգուշացումները, եւ պայքարելու են պատմող (այդ պատմող), ինչպես նաեւ տարբեր միջոցներով.Գրքի Al-Mudzakir Tadzkin wa wa At-Adh-Dhikr Ibn Abi Asim, Al-Ridadi tahqiq Khlaid (P. 26): Ibn Asim է narrated հետ saheeh sanad, որ Ալի Allaah; anhu տեսավ ինչ - որ մեկը ինձ ասաց, - ասել է նա, անհրաժեշտ է իմանալ naskh (ցուցադրվողների չափածո) եւ mansukh (ջնջվում). Այնուհետեւ նա է (պատմող) հայտարարել է, No. Ալի ասաց, մեռնել ես ու դու քանդել է դրանք: [Al-Mudzakir wa At-Tadzkir է. 82]
Իմամ Malik ասել եմ ատում այդ պատմությունները է մզկիթի: Ես նայեցի վտանգավոր է իրենց bermajelis մասնակցել: Իրական պատմությունները հերետիկոսություն է.
Սալիմ ասաց. «Որ Ibn umar հանդիպեց մի մարդու, ով դուրս եկավ է մզկիթի, - ասաց նա, չկա գործոն է, որը ինձ ստիպում է դուրս (այդ մզկիթի), բացառությամբ պատմող զրկելու կապակցությամբ»:Իմամ Ահմադ ասել է, որ սուտը մարդու է պատմող ու մեկը հարցրեց, թե (ա, որ լավ չի անում): Հետո հարցրեցի նրան. (Իմամ Ahmad), Դուք մասնակցել իրենց հավաքները? Նա պատասխանեց, N [մեջբերում է գրքի Al-Bida WA Al-At-Turtusyi Hawadits աշխատանք, էջ 109-112]:
[4]: Մեկը թատրոնի անվան է Ալ - Muhakkah, որը mimicked անձին իր շարժումներին. Եկել է այն չեղյալ hadeeth որը mimicked մարդուն եւ արգելելու այնպիսին է, որ, սկսած Aisha որ Մարգարե ասաց, «Ես իրոք չեմ սիրում, մեկը նմանակել, եւ իսկապես ինձ նման է, եւ սա. Saheeh է Իմամ Ահմադ (6/136-206), ժամը եւ Tirmidhi (2503):
[5] Hadith, որ չանի հիշեցնող այդ polytheists եւ infidels են տարածել, ինչպես օրինակ խոսքերով Մարգարե sallallaahu ի alaihi WA sallam, Selisihilah հրեաներ եւ Nassara .. [Ibn Hibban Taqrib (2186)], Berbedalah նրանց հետ, Pagans ... [Մահմեդական (259)], 'Berbedalah եւ զրադաշտական ​​ժողովուրդը ... » [Muslim (260)]
[6]: Հրատարակել է մի գիրք ունի Ալ - Hujaj Qawiyyah Al-'Ala Anna Wasa'ilah Da'wah աշխատանք Taufiqiyyah Շեյխ Abdulkarim bin Abdussallam bin Barjas. Լավ գրքույկ քննարկում, ապա մենք խորհուրդ են տալիս կարդալ գրքույկ tersebt.
source: http://almanhaj.or.id
[7]: Ապա հրեշտակը չի mimicking խոսքերը, ով diserupai վիճակում եւ չեն գնա իր ճանապարհը կամ այլ շարժումների, որ մարդիկ կատարել են diseruapinya.

No comments:

Post a Comment