Wednesday, March 21, 2012

Закон, да слушате музика и песни и гледане на сапунени опери по телевизията в исляма

Закон, да слушате музика и песни и гледане на сапунени опери по телевизията в исляма
ОтШейх Мохамед бин Салих Ал-Uthaymeen "



ВъпросШейх Мохамед бин Салих Ал Uthaymeen е попитал: Какво е законно, да слушате музика и песни? Какво е законно да гледат сапунени опери, в които има дендито дама?
ОтговорСлушайте музика и пеене и безспорно е харам keharamannya.Тя е разказана от спътници и праведен салаф, че песента може да нарасне в сърцата на естеството на лицемерие. Песните включват думи, които не са полезни. Казва Аллах Subhanahu WA Ta'ala.
", Което означава: И сред мъжете има хора, които използват думи, които не са полезни заблуди (мъже) на път на Аллах без знанието и да направи пътя на подигравка на Бог Те ще имат една унизително наказание.." [Luqman: 6]
Ибн Масуд в тълкуването на този стих казва: "Аллах не е Бог в другите, което означаваше, на песента".
Тълкуване на един приятел е доказателство и тълкуване са на трето ниво при тълкуването, защото в общи линии има три тълкувания. Тълкуване на Корана с айята на Корана, тълкуването на Корана с хадиса и трето тълкуване на Корана с обяснение приятели. Дори някои учени казват, че тълкуването на закона има приятел Рафа "(да Пророка sallallaahu" alaihi WA Sallam). Но истината е, че приятелите не е нужно юридическо тълкуване на Рафа ", но всъщност са тези, които са най-близо до истината.
Слушайте музика и песни, които ще се потопите предупреждение от alaihi за WA Sallam Пророка sallallaahu "в хадисите.
"Значение: Ще има хора на моята общност, за да оправдае прелюбодеяние, коприна, вино и музикални инструменти."
Тоест, оправдава прелюбодеяние, виното, коприна и той е човек, който не може да се използва коприна, и оправдава музикални инструменти. [Хадис на Бухари от хадиси на Абу Малик Ал-Ash'ari или Абу Амир Ал Ash'ari]
Въз основа на това аз предам съветите на брат ми към колегите си мюсюлманин да слушате музика и да не се заблуждавайте от някои становища като излага своите Халал песни и музикални инструменти, тъй като на аргументи, които казват, че за по незаконен природа на музиката е много ясно и категорично. Въпреки че няма жени, които гледат сапунени опери е забранено, защото то би могло да доведе до клевета и привлечени към жени. Средната всяка вреда покровител, въпреки че има жените, нито жените не гледат на мъжете, тъй като повечето сапунени опери са опасност за обществото, както по отношение на поведение и морално.
Питам Аллах да пази мюсюлманите от злини и да се подобри управлението на мюсюлманите, защото те ще подобри добротата на мюсюлманите. А Аллах знае най-добре.
[Fatawal mar'ah 1/106]
[Копирано от книгата на Ал-Fatawa на Ал Jami'ah Mar'atil Lil Muslimah, Индонезия въпрос фетва фетва за жените, писател Амин бин Яхия Ал-Хак Darul Wazan издателство. Преводач Амир Hamzah Fakhrudin]

Ислямския закон nasyid, nasyid

ОтШейх Мохамед ал-Albani Nashiruddin



ВъпросШейх Мохамед ал-Albani Nashiruddin попита: Много разпространен сред мюсюлмански ленти младежки nasyid,, които те наричат ​​"един nasheed Islamiyyah". Как точно този проблем?
ОтговорАко един-nasheed не е придружен от музикални инструменти, а след това аз казвам "По принцип няма значение", при условие, че такъв nasyid независимо от някакво друго нарушение на Shari'ah, като например искане за помощ, различна от Аллах Subhanahu WA Ta'ala на създание bertawassul, , така също не трябва да се използва като един милиард навик (слушане,-PENT), тъй като той ще се превърне поколения мюсюлмани от четене, изучаване и отразяване на Книгата на Аллах Всемогъщия е силно препоръчва от alaihi WA Sallam на Пророка sallallaahu "в една Сахих хадиса, в кого говори.
"Значение: Тези, които не четат Корана, с спретвам гласа си, тогава той не е от нашата група." [Хадис Ал Бухари История не.5023 и мюсюлманин не. 232-234]
"Това означава: Прочетете Ал-Корана и baguskanlah, глас дойде към него, преди някои от прибързани отговори (заплати показанията) и не могат да чакат, за да получите (наградата в отвъдното), а след това се чете Корана с спретвам звук (MU) заедно с него ".
В края на краищата, всеки, който наблюдава за спътници на anhum на Аллах ", той няма да получите annasyid-annasyid в живота си, защото те са поколението, които наистина, а не поколение на забавление.
[Ал-Ashaalah ", 17 стр.. 70-71]
[Копирано от книгата отново Шейх ал-Albani Биография rahimahullah реформатор на исляма и хадисите експерти на века. Мубарак бин Mahfudh съставка Bamuallim LC, Reader Издателство Имам ясен Shafi'i]
Пазете се от НА трябва nasyid певци и забрани нейното разпространение и продажба на КУПИ
ОтШейх Салих за бин Fauzan Ал-Fauzan "

Нещо, което се счита за подходящо, съществуването на ленти съдържат nasheed nasheed изключителен хор сред младежките активисти, които нарекли исляма Ислямски nasheed, но тя включва песента. И понякога nasyid се съдържа съблазнителен глас, които се продават на панаири покрай ленти на Корана и религиозни проповеди.
Penamanaan ислямски nasheed от nasheed се именуване на грешно, защото Ислямът не mensyariatkan nasyid за нас. Но mensyariatkan спомен ни от Бог, четене на Корана, както и да научат полезни знания. Що се отнася до това включително религия nasheed, (ноу-хау) специалистите Суфи ерес, а именно хората, които го правят безсмислено и играта като неговата религия. Въпреки че вземане на nasyid част от религията е tasyabbuh Nassara с хора, които правят песни заедно, и скандират като част от (поклонение) религия.
Така на задължително (за мюсюлманите) да се пази на nasyid, nasyid, както и забранени съдържание на съдържанието им и продаван в допълнение на грозен, които се водим една дух клевета буен (по-малко изчисляването), и сеят семената на раздора сред мюсюлманите. Хората, които разпространяват nasyid понякога се твърди, че никога не Пророка sallallaahu "alaihi WA Sallam чул неговата страна на поезията, и той се радва и да зададете (умение).
Тогава той отговори:, че стихотворенията че неговият отбор,, играли sallallaahu "alaihi WA Sallam не е изпята от вида на хорово пеене, нито наречена nasheed nasheed-Ислами", но той е арабска поезия, която включва законите и tamtsil (permisalan), определянето на характера на героизма и щедрост.
Приятелите на песнопение сам, защото смисълът тя съдържа.Те рецитира поезия по време на работа изтощителен sebagan, като сграда (джамия), течаща през нощта, когато Сафар (джихад). Така че това, което те направиха, беше да се покаже уменията кръг на рибаунд (стихотворение), при особени обстоятелства (искал), това. А не да служи като клон на образованието и пропаганда! Тъй като това е реалност днес, в които студентите ditalqin обучени да запомнят nasyid, nasyid, след това казва, че е nasyid, nasyid исляма. Това е един акт на ерес в религията. Той беше Суфи религиозни експерти ерес. Те са тези, които правят nasyid, nasyid призната като част от религията.
След това трябва да разгледа сепаратизъм, държавна измяна.Защото най-напред тя започна малко грозота и постепенно се превърна в много, когато не веднага ликвидирана, когато kemuculannya.
[Ал-Khuthabul "Minbariyah, Syaih Салих Ал-Fauzan"]
Неговото име е NO-nasyid певци Ислямска книга в книга салаф
Въпрос.Шейх Салих за бин Fauzan Ал-Fauzan "попита: Шейх, много се говори за ислямски nasheed. Има berfatwa го позволяват. Други казват, че той пее вместо ленти. Как виждате?
ОтговорИменуване не е вярно. Той е новото име. Има не се, именуване nasheed nasheed-Ислами в книгата на салаф и Ahl-ул-ilmi, че тяхното мнение е важно. И трябваше да бъдат уведомявани, че sufilah nasyid, nasyid го прави като тяхната религия и това е, което те наричат ​​на "същото" (песен).
В нашия век, когато много от нововъзникващите групи и партии, а след това всеки има nasyid група, която да насърчава духа на времето, те наричат ​​nasyid, nasyid Ислами. Това именуване не е вярно. И не трябва да приемате това nasyid, nasyid и се разпространяват сред хората. Wa billahit Taufiq.
[Ad-Da'wah Magazine Vol 1632, 7-11 Дата-1416H]
[Копирани от Ал Furqan списание, Брой 06 Година IV. За Publisher Lajnah Ma'had Ал-Furqan Da'wah, за Адрес Maktabah Ma'had Ал Furqan, Gresik, Източна Ява Srowo Sidayu]
Nasyid ПРАВНА или песни, които Ислямът дъх

ОтЗа Lil Buhuts Da'imah Lajnah Ал-Wal Научен IFTA.


ВъпросЗа Lil Buhuts Da'imah Lajnah Ал Wal Научен IFTA попита: Ние знаем за незаконния характер на песен или песни във формата, която е съществувала по това време, тъй като тя съдържа думите на укор или други поговорки, които не съдържат очакваните ползи , докато сме млади мюсюлмани, чиито сърца са озарени от светлината на Божията истина, така че ние трябва да променим навика. Така че изберете да слушате песните,, дишаме исляма, в които са бурен дух, съчувствие и т.н., които може да добавите към духа и нашата симпатия. Певци или песни диша исляма е поредица от стихове на поезията, че бучене от проповедници на исляма (Бог да даде сила за тях) са изразени в такива "Brother" тон стихотворение от-rahimahullah Quthub-Саид. Какъв е законът на песните дишат чист ислям, в който се съдържат думите на насърчение и симпатия, изречени от проповедници в настоящето или в миналото, в която песните са изобразени исляма и приканва публиката да му исляма.
Добре ли е да слушате nasheed песни или на ислямистката дъх, когато песента бе придружено от звука на тъпанчета (барабани)? По време на моето ограничено знание, чух, че на Messenger Shollallahu "alaihi, WA Sallam, за да позволи на мюсюлманите да бие барабана в навечерието на сватбата, докато барабана е инструмент, който не се различава с други инструменти? Моля, обяснения и Бог да ви даде инструкции.
ОтговорФетва агенция описва както следва: Вие правилно да се каже на песни, че решението оформили днешния е незаконно, тъй като тя съдържа думи, които са осъдителни и не доброта в него, и дори са склонни да възвеличавам страст и сексуално привличане, което кани слушателите да не правя глоба. Нека Аллах да ни покаже diridlaiNya начин. Можете да промените навика на слушане на такива песни с nasheed песни или дъх на исляма, защото в него има мъдрост, предупреждение и пример, (ibrah), които да разпалят религиозен дух и ghirah, предизвикват симпатия, се penjauhan от всички форми пороци. Жалбата му могат да предизвикат певицата и душата на слушателя с цел да принуди послушание към Аллах Subhanahu Wa Ta'ala, промени неподчинение и нарушаване на нейните разпоредби относно защитата на шериата и джихад по Неговия начин.
Но не бива да го направи, като nasyid задължителни за себе си и като навик, просто в определени моменти, когато това е необходимо hhal като сватби, спасение, преди да направи пътуването в пътя на Аллах (джихад), или събития, Тези певци също могат да пеят, да пробуди духа, за да вършат добри дела, когато хората не се вълнуват и да губят духа. Също така по време на душата, принудени да направят лошо, тогава nasyid песни Ислами или може да се пеят, за да се предотврати и да избягва злото.
Но някой по-добре да се избегне нещата, които му донесли за злините, като четене на Корана, помня Аллах и практиката на хадисите на Пророка Мохамед, за със сигурност го е чист и чиста за душата, както и допълнително укрепване и успокояване на черния дроб, като на Божието слово .
"Значение:" Той изпраща в най-добрата дума (IE) подобен Коран (качеството на стиховете) отново и отново, разклащане на кожата Поради това тези, които се страхуват от своя Господ, а после е спокоен кожата и сърцето си в Хитове от рождената инструкциите на Бог. Божии, с книгата, Закарва когото пожелае. който Аллах подведени, тогава няма да има, като му дава инструкции. " [Az-Zumar: 23]
В един друг айят Аллах казва.
"Значение: Тези, които вярват и чиито сърца намират удовлетворение в споменаването на Аллах Не забравяйте, че само със споменаването на Аллах сърцата удовлетворение Онези, които вярват и извършване на добри дела, за тяхното щастие и добро място отново." [AR-Ra'd: 28-29]
Това е обичай на приятелите да menjadikah на Корана и Сунната, техните помощници от наизуст, учат и да го практикуват. В допълнение те също имат nasyid, nasyid и ги пее, тъй като те рецитира падина копаят окопи, изграждане на джамии и като те главата битка (джихад), или по други поводи, където е необходимо, без да прави песента като символ или лозунги, но само служи като морал бустер и ги pengobar.
Докато барабани и други музикални инструменти, не трябва да се използва да придружава nasyid, nasyid като Пророка-Shollallaahu'alaihi на WA Sallam и другарите му не го направи.Нека Аллах да ни покаже правия път. Поздрави и благословии за Мохамед и могат да бъдат делегирани на семейството и приятелите си.
[Fatawa Islamiyah, Ал-Lajnah "АД-Da'imah, 4/532-534]
[Копия от книгата Ал-Fatawa "пепел-Fi Syar'iyyah Masa'il Ал-Fatawa" Ал-Ulama "Ashriyyah Min Al-Balad Ал-Харам Ал-Халид Композитор Jurasiy, издаване фетва фетва Последни Индонезия, Дар ул Хак Издател]

Ислямското право и nasyid Ислямска фарс

ОтШейх д-р Салих бин Абдула бин Ал-Fauzan Fauzan

Въпрос.Шейх д-р Салих бин Абдула бин Ал-Fauzan Fauzan беше зададен: Какво е фарс на ислямския закон и че dinamakn nasheed nasheed nasheed-Ислами, които това се прави от някои младежи в центъра на развлечения през лятото?
ОтговорПиеси [1], аз не трябва да се каже, защото.
Първо: В нея не обръща внимание на публиката [2], защото те обръщат внимание на движенията на изпълнителя и те са щастливи (смее се) [3]. Пиесата обикновено е предназначен за забавление, така че пренебрегването на тези, които гледат.Това е от едната страна.
Второ: хора, които имитира, понякога идват от мюсюлмански лидери, като приятел. Смята се, пренебрежение към тях [4], и двамата играчи, които се чувстват или не. Пример: на малко дете или някой, който не е достоен за имитация на духовенството или приятели. Това не трябва да бъде. Ако има някой, който идва ви имитира, ходят като пътя си, не сте доволен от това? Това не е отношение е класифициран като снизхождение към вас? Въпреки, че хора означават, и, имитирайки на sangkaannya. Но всеки човек е някой, който ще бъде готов да смири го.
Трето: Това е много опасно, някои от техните лични, имитиращи неверници като Фараона и Абу Jahl, или в допълнение към тях.Той говори с реч че kufr, който вероятно той щеше да се твърди, kekufurannya, или биха искали да се обясни как състояние на невежество. Това е tasyabuh (копие). На Пророка sallallaahu "alaihi WA Sallam забранява tasyabuh с идолопоклонниците и kufr [5] или имитират (наподобяват), личност и думите му. Забранено да проповядва по този начин, защото има не показва Пророка sallallaahu "alaihi WA Sallam, а не на дела salafu пепел и ръководството на мюсюлманите. Тези модели не са известни, освен за пиеса извън исляма. Влизане ни от името на проповедта ислям, и се счита като средство за пропаганда. Това не е вярно, защото средствата на da'wah е tauqifiyah (ittiba "). Доста взето с Пратеника на Аллах "alaihi WA Sallam и не се нуждаят от пътя по този начин. [6]. , Че мисията все пак ще спечелят в период, който е различен. Без модели на тази шарада. Когато този начин (театрален) да не показва доброта на човека изобщо, и не може да му се повлияе. Това показва, че по този начин (скечове) е отрицателно случаи и не полезността на всички. Дори там, където има опасни неща.
Тогава, ако някой казва: "Със сигурност това прилича на формата на ангел Адам дете.
Ние казахме: "Ангелите дойдоха под формата на сина на Адам, защото хората не са в състояние да видите в оригиналния си вид. Това е добре за хората. Защото, ако един ангел идва в истинската им форма, а след това хората не биха били в състояние да говоря с тях и не може да ги види. [7] ангели, когато наподобяват човешка форма, не означава да отидеш на сцената, тъй като те искат. Той прилича на човешко ангел, за да се подобри. Тъй като ангелите имат своя собствена отделна форма на човешко. Човекът след това как тя променя формата, за да формират един човек на друг. Какво е управление на промените?
[Копия от книгата на Ал-Ал-Mufidah Ajwibatu As'illah Един-Ал-Ал-jadidah Manahij, Индонезия издаване отхвърли Diversion Manhaj Размножаване, Производство на колектора бин Абу Джамал Abdillah Farihah Ал-Harithi, Yayasan Ал-Медина издатели, преводачи Muhaimin]__________Фуут Забележка[1]. Шейх Бакр Абу Заид казва, че в му книга At-Tamtsil, "съществуването на една пиеса първоначално е била форма на немюсюлманските поклонение. Повечето от ahlu ilmi потвърждавам, че в основата на пиесата е част от символите, символи на езически поклонение в Гърция. (Стр. 18).
Шейх ал-Ислам заяви в книгата си Ал-Mustaqim "Iqtidha Sirath (191 / ч. централноевропейско време. Darul Хадис) за това, което те правят Nassara в деня на техния празник се нарича" Ден rayanya тези, шантав "(ID ASY-Sya'anin) : "Те идват на празника с маслинови листа и подобни, и помислих, че прилича sikapdemikian това, което е на Alaiahis Sallam на Ал Масих".Това е цитиран от Шейх Бакр Абу Заид в AT-Tamtsil,. Шейх Бакр намекна за това в своята книга. 27-28: "Вие вече знаете, че играта няма нищо общо с историята на мюсюлманите в първото поколение (Основно). Неочакваното пристигане на най-малко на учените, а именно 14з век. Тогава посрещнати от установяване на къщи, забавления и театрални сгради, преминете непременно от местата за поклонение, за да играе група от участници Nassara ислямски училища, отколкото повечето от ислямски поклонници.
[I (Абу Abdillah) каза: Например, Мюсюлманското братство "]
Ако сте разбрали това, това да знаете, че правилата и принципите на исляма, който е отгледал експертите, до степен на съвършенство търсен и благородна съпротива по този начин. Както знаем, че благотворителност може да бъде включена като услуга, или могат да бъдат включени като обичай. Тогава произхода на поклонение, не се предписва с изключение на това, което е предписано от Аллах и местен произход, не е забранено, освен онова, което Аллах е забранил. Поради това не трябва да бъде игра Ислами проведе като начин на поклонение, или дори като част от навика или обичай, който съдържат елементи, игри и забавления.
Театър не е уточнено в ислямския Шериата, той е един нов път.Част от общите учения на исляма е това, което се говори от "alaihi WA Sallam" Пророкът sallallaahu Тези, които се правят нови въпроси в делата на нашата (ислямска), случаят е отворен от исляма отхвърля ". Следователно, това, което се наблюдава в някои училище или колеж кампуса, а именно ислямската игра шарада то със сигурност това е един акт на ерес, защото тя е неизвестен произход. практика е за мюсюлманите е въпрос, който е на площ се определя въз основа на предложение syar'i.
Тъй като на практика е езически поклонение на гръцки и ahlu, Nassara ерес, тогава има няма основание в исляма е абсолютно. Така че това е въпрос на нова практика в исляма и всеки нов случай в исляма е ерес, която прилича на шериата.Подходящо име за срока, въз основа на ислямската Шериата е "театър Bid'ah".
Ако играта е включена като обичай, то той прилича на враговете на Аллах (сорго). Докато ние сме били забранено да ги наподобяват. Докато делото не е било известно, с изключение от тях.
I (Абу Abdillah) каза: "Истина;" Театър Ислами ", както ги наричат, съществуват само на развлекателен център през лятото и в училище skolah, се счита като един от на методи dakwan и начини за влияние върху младежта. Това е трик, който в личността отхвърля. Въпреки, че начинът и методът на da'wah към за Аллах tauqifiyah (ittiba), тогава има няма право някой да направи нещо (за поклонение) от нея. Няма да се спирам на средствата на разпространение дължина.
Ако има хора, които казват "Ето начин на проповядване е част на mashalihul mursalah". Ние казахме: "Какво е ислямски подценяват всички добри за служители?
Отговорът се крие в описанието на Шейх ал-Ислам Ибн Taymiyyah, както следва: "С една дума, не подценявайте добре, че шериатът (maslahah) на всички, дори Всемогъщият Бог е съвършена на Deen радост за нас. Така че няма нищо по-близо до небето, отколкото сме били каза той пред sallallaahu "alaihi WA Sallam да го направя. Той ни е оставил на чисто. -Късно същата вечер мрачен следобед, не се отклонява от него, но хората загиналите [Цитат от книгата: на Ал Qawiyyah Hujaju Анна Wasa'ila Ала АД-Da'wah Шейх Tauqifiyah работа Abdussallam бин Barjas. 40]
I (Абу Abdillah) каза: "Ако голям брой различни неверие, нечестие и неподчинение се изповядат пред Ал-Хак с syar'i път и тя трябва да бъде. Така че, защо да проповедник търси начин, който не се съдържа в личността "? След всичко, което наистина това, което се съдържа в личността "вече е достатъчно, за да се получи пропагандни цели на Бога. Което прави ahlu Покайте се грешници и тези, които са загубили инструкциите. Нека проповедници проповядват, за да изчистите място за него, когато Бог чрез проправят другари себе си върху него. В действителност те се върнем към науката. Ибн Масуд каза: "Със сигурност ще създадете нова кутия и нов случай ще бъдат създадени за вас, след това, ако видите един нов случай, трябва да бъде върху вас остана с първия случай (Пророкът и неговите спътници)". Ибн Масуд казва, добре, "Бъдете внимателни срещу ерес, предупреждават срещу прекалено, ви предупреждават, срещу berdalam дълбините и трябва да се придържаме към първото поколение" [Цитат от книгата: Ала Ал-Qawiyyah "Hujaju Анна Wasa'ila АД-Da'wah Шейх Tauqifiyah работа Abdussallam бин Barjas. 43]
Шейх Abdussalam каза: "Наистина благост при определяне на даден случай е трудно. Понякога наблюдател maslahah menyengka, че това е, но това, всъщност решението да се определи в полза е ahlu ilmi. Те са пълни с правосъдието и bashirah, който винаги донесе шериатски закони и добродетели.Следователно е необходимо да се издава предпазлива позиция е страхотно и много предпазливи по отношение на овладяването на страстите Ако искате нещо добро. Жаждата често се украсяват нещо, което е разделено на изглежда добре, така че много хора заблуждавайте. Въпреки, че опасностите големи от ползите. Тогава как muqallid (които имитация) може да се контролира от твърдението и да определи, че е maslahah? Не е ли това самонадеяно отношение към религията и лошо отношение към закона syar'i да не бъде осъден? (Стр. 45)
Abdussalam Той също цитати от Шейх Hamud бин Абдула По-Tuwajiri rahimaullah,, той каза: Ето, въведете игра в проповядване на Бог, Всемогъщият е не на сунната на alaihi WA Sallam на Пророка sallallaahu ", не и на първите четири халифа ал-Суна Mahdiyin. , Но включва нов случай в наше време. И наистина Аллах е предупредил на нови въпроси, заповядал да ги отхвърли, и го информира, че новият случай, че е лошо и погрешно "(стр. 45)
[2]. В него се съдържат елементи на загуба на време.Мюсюлманите ще бъдат държани отговорни за времето си. Той се изисква да се поддържа и се Наличност на времето, да практикуват това, което е благословена от Всевишния, така че ползите от него се върна при него, както в световен мащаб и в отвъдното. Както хадис на Абу ал-Aslamy Barzah, каза той, "Пратеника на Аллах е казал,
"Това означава: Да не се движат двата крака на слуга на Деня на възкресението, така че е бил питан за неговата възраст, за това, което той прекарва. на имуществото му, където той може да получи, и за това, което той infakkan. по тялото му за това, което събере. [Издаден от Ал Тирмиди 2417 и той menshahihkannya,]
[3]. Като цяло, играта беше лъжа. Това може да бъде въздействие за хора, които идват и гледат или да привлекат вниманието към тях или дори да им се смеят. Тази част от фентъзи истории. Той не е бил заплаха от Пратеника на Аллах, за човек, който е лъгал, да се смея на хората със силна заплаха. Т.е. от Аллах на ибн Muawiyah "anhu Haidah, че Пророкът каза,
"Това означава: Горко на онези, които говорят (проповядват), докато лежи в преговори, така че един народ да се смея след това Горко на онзи, язък за него". [Хадис Хасан, издадена от съдия (I/46), Ахмад (V / 3-5) и най-Тирмиди (2315)]
Придружава този хадис Шейх на исляма, каза: "И наистина Ибн Масуд заяви:" Истина, лъжа не е вярно или сериозно или шеговито "Но ако лъжата, която е предизвикала враждебността на мюсюлманите и застрашаването на забраната диен със сигурност по-трудно. Въпреки това, виновника се смее на лъжите на един народ, заслужават наказанието, което могат да възпрат syar'i на престъплението. Majmu Fatawa (32/256)]
За историите, той беше учени "мразя салаф истории и разкази възли. Те предупреждават, всички предупреждения и да се борят с разказвач (разказвач) с различни средства. От книгата на Ал-Mudzakir Tadzkin WA WA По-ADH-Dhikr ибн Аби Асим, Ал Ridadi на tahqiq Khlaid (стр. 26). Ибн Асим е разказана с Сахих sanad, че Али Аллах; anhu видя, някой ми каза, той каза, знаеш ли за naskh (премахнете стих) и mansukh (отм.)? Тогава той (разказвач) каза, бр Али каза, погинеш и ти си ги унищожени. Ал Mudzakir WA-Tadzkir. 82]
Имам Малик каза, аз наистина мразя истории в джамията.Погледнах опасно с техните bermajelis участват. Реални истории на ерес.
Салим заяви, че Ибн Умар се срещна мъж, който излезе на джамията, той каза: "Няма фактор, който ме накара да се махна (на джамията), с изключение на разказвача на твоя."Имам Ахмад заяви, че лъжата на Ман е разказвач и един от най-често задаваните (един въпрос, който не прави добро).Тогава го помолих (Имам Ахмад), не се явяват на техни събрания? Той отговори: Не, цитирано от книгата на Ал-ЗБДС WA Ал-At-Turtusyi работа Hawadits, стр. 109-112]
[4]. Един от името на театъра е: Ал-Muhakkah ", които имитират лице в своите движения. Е дошъл да денонсира хадис, които имитират човек и на забраната за такава, че, от Aisha, че Пророкът каза: "Аз наистина не ми харесва някой имитира и наистина за мен по този начин и по този начин". Сахих, издаден от Имам Ахмад (6/136-206), AT-Тирмиди (2503).
[5] хадис, който забраняват, наподобяващи езичници и неверници са се разпространили, като думи на Пророка sallallaahu "alaihi WA Sallam," Selisihilah евреи и Nassara ... "[Ибн Hibban Taqrib (2186)," Berbedalah с тези Езичниците ... "[Мюсюлмани (259)], "Berbedalah зороастрийски хора ..."[Мюсюлмани (260)]
[6]. Има публикува книгата Ал Hujaj Qawiyyah ал-'Ала Анна Wasa'ilah Da'wah работа Taufiqiyyah Шейх Abdulkarim бин Abdussallam бин Barjas. Добър обсъждане на книгата, ние препоръчваме да прочетете книгата tersebt.
източник: http://almanhaj.or.id
[7]. Тогава ангелът не имитира думите на някой, който diserupai форма, и не си отиде по пътя или други движения, които хората правят един diseruapinya.

No comments:

Post a Comment