Wednesday, March 14, 2012

Die afbreek van Kebid'ahan draers en Diversion Taak een Wetenskap (die kategorie Bid'ah in Islam)

Die afbreek van Kebid'ahan draers en Diversion Taak een Wetenskap (die kategorie Bid'ah in Islam)
Profeet Mohammed sallallaahu 'alaihi wa sallam verduidelik het, dat Allah Subhanahu wa Ta'ala die geestelikes geskep het na die dood van die profete en apostels.

 
Hulle lei die mense verloor die instruksies en maak hulle die waarheid van God se ware godsdiens. Hoeveel mense wat gehelp het met die onderrig en die stryd vir hul propaganda.
Wil hê dat hul invloed op die samelewing en die mense. So het die taak van die geleerdes draers van die wetenskap. Hulle moet die godsdiens van Islam en die Moslems van regoor die onttrekken aan, kebid'ahan en ongehoorsaamheid hou.Hulle hou van die disintegrasie en die verwoesting van hierdie dinge. Maar wat het hulle ontvang? Afkeuring, veroordeling van skrik, en baie kom en gaan. Hulle is veroordeel as verdelende mense, slyp verskille in ras, lasterlik en 'n magdom van ander koste.
Dit is al die risiko's van die plig draers van die kennis wat hulle opgedoen het. Hulle bly die taak van die handhawing van hierdie godsdienste en mense van verdeeldheid en vernietiging, met toegewyde liefde vir hierdie mense wat onder beskerming uit te voer. Hulle stop die ketter en vyand van God uit die aktiwiteite van bekering en afvalligheid mense, met vriendelikheid beramar nahi onreg, en nooi mense om weg te bly van alle kesyirikan bertauhid, kebid'ahan en ongehoorsaamheid.
Bid'ah oor Tarawih Gebed
Tarawih gebed vinnig, soos 'n hoender pik aan kos. Die meerderheid van die imams gebrek aan gesonde verstand en kennis goeie trou. Dit was duidelik uit hoe om te bid.
 
Dat byna al die gebed gedoen word, soortgelyk aan die gebede van die mense wat besit word, veral wanneer tarawih gebed. Hulle voer 'n 23 rak'ahs gebid het in net 20 minute, met die voordrag Surat Al 'Ala Duha of ADH.
Volgens al die skole, moet die gebede nie wees soos dié, want hy is 1 skynheilig gebede as Sy woorde:. "En wanneer hulle staan ​​op vir gebed, hulle staan ​​met luiheid Hulle plan is Riya 'in teenwoordigheid van die mens en het nie noem God, maar slegsbaie min ".

 
Vorm en die wyse tarawih gebed soos wat duidelik in teenstelling met die manier tarawih gebed profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam, die bewoners en die Salaf. Die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gesê. "En Hou die sunnahku-en die Sunnah van die vier kaliefs wat die instruksies gegee het, en gigitlah hou hom met jou tande.
Pasop vir nuwe sake (bid'ah), omdat elke nuwe geval is 'n innovasie en elke innovasie is 'n verkeerde ".
 
En het die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gesê. "Bid julle almal as jy sien, ek bid".

Ontrafel Yarn Ahlul Bid'ah met rooi tussen Jode en Nassara
Oor die gesprekke oor die Ahl-ul-bid'ah, in werklikheid trek ons ​​die ideologie van die mense van die vorige geskiedenis te bestudeer, sodat ons kan beelde om dit deursigtig in alle aspekte van die lewe.
 
'N Persoon wat soms onbewustelik, is toegesluit in die atmosfeer van denke of karakter. Daarom het ons nodig het om te kyk vir 'n oomblik oor al die ins en outs van hulle wat nie geraak word deur die verrotting van tandvleis.

 
Vermoedelik, die Kalief Umar se advies opmerklik. Hy is Allaah 'anhu het eenkeer gesê: "Ek het geleer wat verkeerd was (slegte) toegepas word nie, maar die skild self. Diegene wat nie die aard van die bose leer ken, dan sal hy val dit ".

 
Jode en Nassara-, twee mense van die verlede wat 'n beskawing te bou en die wêreld regeer. So wat min of meer sal die sentrum van ander mense te wees. Profeet mensiyalir, sou die meeste volgelinge volg die Soenna (leefstyl) hulle is in die breedste sin van die woord.

 
Die profeet het gesê: Julle is regtig die Soenna (leefwyse) mense voor jou, el by el, sedepa na armlengte te volg. Tot wanneer hulle in die put akkedis, sal jy volg. Die inwoners het gevra, "Wie is hulle o boodskapper van Allah? Jode en Nassara? Hy het gesê: "Wie anders as (nie hulle)"

Die afbreek van Kebid'ahan En Diversion een taak draer van Wetenskap
Profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam verduidelik het dat Allah Subhanahu wa Ta'ala die geestelikes geskep het na die dood van die profete en apostels.
Hulle lei die mense verloor die instruksies en maak hulle die waarheid van God se ware godsdiens. Hoeveel mense wat gehelp het met die onderrig en die stryd vir hul propaganda. Wil hê dat hul invloed op die samelewing en die mense.
So het die taak van die geleerdes draers van die wetenskap. Hulle moet die godsdiens van Islam en die Moslems van regoor die onttrekken aan, kebid'ahan en ongehoorsaamheid hou.

 
Hulle hou van die disintegrasie en die verwoesting van hierdie dinge. Maar wat het hulle ontvang? Afkeuring, veroordeling van skrik, en baie kom en gaan.
Hulle is veroordeel as verdelende mense, slyp verskille in ras, lasterlik en 'n magdom van ander koste. Dit is al die risiko's van die plig draers van die kennis wat hulle opgedoen het. Hulle bly die taak van die handhawing van hierdie godsdienste en mense van verdeeldheid en vernietiging, met toegewyde liefde vir hierdie mense wat onder beskerming uit te voer.

 
Hulle stop die ketter en vyand van God uit die aktiwiteite van bekering en afvalligheid mense, met vriendelikheid beramar nahi onreg, en nooi mense om weg te bly van alle kesyirikan bertauhid, kebid'ahan en ongehoorsaamheid.
Ten opsigte van dwaalleer van dwaalleer-Qira'ah
Fitnah (Fout: Fout) na te boots die stemme van die qaari "(mense wat die Koran lees) en beoefen in die moskees in die teenwoordigheid van God is 'n saak wat beskou word as ketters (addisionele) in sake van aanbidding om die Koran te lees.
In werklikheid is 1 saak wat is verstaanbaar dat dit lyk soos qaari alaihi wa sallam en sy metgeselle by die Allaah 'anhum' wat kan óf by die van die profeet sallallaahu gedoen word 'n geluid, maar geen bekend onder diegene wat bertaqaarub (aanbidding) tot God deur te boots boots die stem van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam nie.
So van hier af daarop dat die Wet nie was masyru (disyari'atkan / geleer) sowel as 'n gesindheid van wat dit tot die kwessie van aanbidding.

 
Tog volgens Qaeda persoonlikheid "dat elke geval van aanbidding is bid'ah diada uitvindings en alle innovasies is misleiding. Dit is in ons tyd dat 'n baie mense wat rondom die moskees wat die priesters het 'n beginsel as hierbo (boots die geluid van die qaari se bekende) te verdring.So baie mense gedurende Ramadan reis van een land na 'n ander met die doel om in 'n moskee van tarawih gebed dat die priesters het 'n "goeie klank".

 
Probeer om in gedagte te hou, dit is goed, hoe op hulle vertrap die Sunnah van die profeet met betrekking tot die verbod op "doelbewus gereis (tot 'n verheerlikte rooi), behalwe tot drie moskees: Haram Moskee, die profeet se moskee en Masjid Al-Aqsa"


Waarskuwing verjaarsdag van die profeet sallallaahu-alaihi wa Sallam Volgens die Islamitiese Shari'ah
Waarskuwings Birth van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam is die kettery van die ongeregtigheid. Onder die eerste om dit te hou is die Bani Ubaid al-Qaddah-wat hulle geroep het deur die Fatimids in die 4de eeu AH.Hulle skryf hulle aan die seun van 'Ali bin Abi Talib Allaah' anhu. In werklikheid is die skepper van die vloei van psigoterapie. Hulle voorvaders bekend Disan Ibn al-Qaddah, medestigter Bathiniyah vloei in Irak.
Die geleerdes van die Ummah, die leiers, en sy meerderes het getuig dat hulle die geveinsdes zindiq, wat verskyn het ontrouheid en Islam om weg te steek.
As daar is mense wat getuig dat hulle gelowiges is, dan het hy getuig van iets wat nie bekend is nie, want daar is niks wat hulle geloof toon, op die teendeel baie dinge wat wys die skynheiligheid en kezindikan hulle.

 
Jy moet die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam liefhê nie aan te bied gebeure so 'n verjaardagviering, maar sy bevele te gehoorsaam, bevestig al die dikabarkannya, weg van alles wat is verbode en diperingatkannya, en nie aanbid behalwe Allah Almagtig met sy Shari'ah' atkan.

Maar die einde van die einde van Bid'ah Kenners
Ketters word verbied om 'n heerlike mondvol water te drink uit die hand van die profeet Sallallahu 'alaihi wasallam telaganya en wat die meer was witter as sneeu en soeter as heuning.Toe dit regtig het is waar van die Hadeeth van Anas Allaah 'anhu hy het gesê: Rasulullah Sallallahu' alaihi wasallam het gesê: "Dit werklik is 1 mense van my Ummah sal word verwerp van die meer as 1 buitelandse kameel word verwerp (uit die skare van kameelhare)" ek sê: "Ya Allah Dit is my volk, "het toe gesê:" Waarlik, jy weet nie wat hulle uitgevind nadat jy is ".

 
Daarom is dit dat die finale ontknoping innovasie kundiges in die verlede of die hede, (Mag Allah ons beskerm as hulle einde van 'n negatiewe kardiovaskulêre dood). So of hulle bewus is van kettery kundiges in elke ouderdomsgroep en plaas dit terug in die slegte plek?

Tussen tradisionele en aanbidding
Dit is 'n baie belangrike sub-studie wat weerlê die oppervlakkige idee van rede en kennis, innovasie of praktyk as hulle uitgedaag en gekritiseer, hulle het gedink hulle is goed doen, het hulle geantwoord: "Dit is dwaalleer! As dit so is, die motor kettery, dwaalleer elektrisiteit, en die ure van kettery! "
Sommige mense wat 'n bietjie van die wetenskap van die Regsleer kry soms voel slimmer as Sunni geestelikes en diegene wat die Sunnah volg, deur vir hulle te sê as 'n ontkenning van berisping diegene wat sê dat die nuwe liefde wat hy gedoen het terwyl hy besig was ketters verklaar dat "die oorsprong van alle dinge is moontlik". Sulke uitdrukkings kom nie uit hulle, maar as gevolg van onkunde oor die onderskeid tussen die gebruiklike reëls en praktyke.

Kettery en goeie bedoelings

Wanneer die meeste mense van kettery, hulle het dat hul dade met goeie bedoelings gedoen het, is nie gemik teen die Shari'ah, geen gedagte gehad het vir die korrekte godsdiens, en nie in die lewer vir kettery! Selfs sommige van diegene wat deur die hadith van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gepostuleer. "Waarlik, die liefde, hang af van die bedoeling".
Uit te brei die omvang van om die waarheid van die stelling en sommige van die redes waarom hulle sit dit aan te sluit, ons het opgemerk dat van 1 Moslem wat wil om te weet die waarheid wat gekom het vir hom en wou dit na die praktyk se plig is nie toegelaat om sommige van die argumente hadith te gebruik om deel van dit te verlaat.

 
Maar wat hy moet doen is Vaste Tellend al die wetlike argumente in die algemeen tot nader aan die waarheid en 'n baie foute gemaak. So wat om te doen as hy was onder diegene wat kundigheid in die sluiting van argumente.

Enige beslissing in die Hel
Die frase is beslis waar dat afgelewer die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam dit klink absurd in die gedagtes van baie mense wanneer hulle blootgestel word aan dit toe te maak of van dwaalleer. Waar 'n persoon met misnoeë geantwoord: "Is dit as gevolg van hierdie klein innovasie dat ek in die hel?"

 
Om hierdie kwessie te verduidelik en die antwoorde aan hierdie kemusykilan kan ons kyk na van die twee punte as volg. Eerste: Een van die basiese geloof van Ahlus Sunnah wal Jama'ah is, "Ons wil nie sit iemand van die kundige leiding van die hemel of die hel".Tweede: Ibn Taymiyyah in Fatawanya (IV/484) het gesê: "As gevolg van die bedreiging van tekste algemene vorm, dan is ons verklaar nie hom aan sekere mense wat hy was onder die inwoners van die hel.


Vir die redes Bid'ah

Inderdaad is die vorm van die fout wat gelei het tot die opkoms van innovasie is as gevolg van onkunde van die Sunnah, qiyas posisie en rang, ook oor die styl van die Arabiese taal.
Onkunde van onkunde oor die hadith sluit die saheeh ahaadeeth en die dwaasheid van die gebruik van hadiths in die Islamitiese wet bepaling.
Waar die voormalige beteken die verlies van die reg, selfs al is sy reg grondslag die Hadeeth is, is die tweede impak nie gedra outentieke hadiths en nie deur hom gelei word nie, en selfs sy posisie met argumente wat nie geregverdig is in die Shari'ah vervang.
Terwyl onkunde van die Islamitiese wet in die bepaling van qiyas is die geslag van regsgeleerdes wat maak 1 definieer Khalaf qiyas in sake van aanbidding en spesifiseer dit wat is nie vervat in die hadith en liefde, maar baie nodig het om dit te beoefen en niemand hom stop.

Tussen dwaalleer en kettery Ahlu
Elke studie is om die verlede te verstaan, hy moet duidelik weet wat die verskil tussen ons woorde oor 'n nuwe probleem, naamlik "Dit is kettery," en ons reg te perlakunya dat hy "Ahlu kettery"! Omdat die wet oor die nuwe liefde dat hy 'n ketter was, is die toepaslike wet, volgens wetenskaplike beginsels en bepalings van die wetenskap van usul, wat ontstaan ​​uit die bestudering en toepassing van die wet in 'n duidelike en tasbare.
Die ketters is so mag wees dat hy 'n mujtahid, soos reeds genoem.Toe ijtihad asof 'n mens kan nie gesê word dat die skuldige as 'n dwaling. En dit kan wees ketters wat ontken dat hy die stomme-as-onkunde ahlu cap as kettery, maar hy gesondig melalaikannya soek kennis, behalwe as Allah wil. Miskien is daar ook struikelblokke wat verhoed dat mense wat prooi val aan kettery as kettery ahlu.

Ahlul Bid'ah manier van argumenteer
Elke (groep) wat afwyk van die Sunnah, maar hy gepreek het die Sunnah om te implementeer, moet takalluf (krag myself) op soek na argumente om sy optrede (afwyking) om hulle te regverdig.

 
Omdat, as hulle dit nie doen nie, (hul optrede) opsy gesit die Soenna self het daardie aanklagte ontken. Elke oortreder kettery onder die Moslems beweer dat hy 'n volgeling van die Soenna, in teenstelling met ander firqah firqah-menyelisihinya-net hulle het nog nie bereik nie die mate van begrip van die Sunnah as 'n geheel.

 
Dit is waarskynlik omdat dit is nie hul begrip van die Arabiese woorde en nie verstaan ​​nie die doeleindes soos vervat in die Soenna. Of dalk ook omdat dit is hul begrip in terme van die kennis van die beginsels van usul.


Verpligte weet kettery en gewaarsku
Monoteïsme is nie bekend nie, behalwe om te bly weg van sy teenstander, wat hom onttrekken, en geloof is, sal nie besef word keculi weg te bly van sy teenstander, wat kufr, dan sal die waarheid nie verkry word nie, behalwe deur die waarneming van die fout. En dat dit heeltemal dieselfde as "Sunnah".Begrip van die Sunnah sal nie duidelik wees, en die tekens sal nie verduidelik word nie, behalwe deur te weet van die opponent sê hy, is "kettery". En inderdaad, was so vereis deur die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam in die sy woord. "
Werklik die beste van spraak is die Boek van Allah (die Koran), en die beste van leiding leiding van die profeet Mohammed sallallaahu 'alaihi wa sallam is, en as erg as die ergste geval is dat die nuwe dinge, en elke nuwe 'n innovasie , en elke dwaalleer in die Vuur "

Wie Onderskeiding Vorme van dwaalleer?
Weet dat die betekenis van die taal is: "'n weg of pad". En daar is geen twyfel dat diegene wat die pad van die lewe en die manier waarop die profeet sallallaahu 'alaihi die wa sallam en sy metgeselle volg, is 'n groep van Ahlus Sunnah. Want in daardie dae het nie gebeur kettery.

 
Inderdaad, die verskeidenheid van dinge wat nuwe en ander vorme van innovering is na die tyd van die profeet sallallaahu 'alaihi die wa sallam en sy metgeselle.
Op grond hiervan, is dit nie almal wat lees, luister na 'n lesing of 'n kwessie van 'n paar boeke ondersoek kan die verskil tussen dwaling en ketters te vertel is nie 'n eenvoudige en maklik.
Maar vir mense wat wil om te onderskei tussen dwaling en ketters is nie twee dinge te verstaan. Eerste: Ken sirah boodskapper van Allaah 'alaihi wa sallam-Sunnah en die Sunnah. Tweede: Ken die basiese beginsels van wetenskaplike kettery.

Is Tasbeh Bid'ah?

Dus, met die regterhand die aantal krale meer hoofstroom as die gebruik van die linkerhand te tel, dit is die implementering van die Sunnah volg en het 'n prioriteit aan die regterkant. € ~ die profeet sallallaahu-alaihi wa sallam baie gelukkig om daardie reg in die skoene te dra, en begin stappe in die suiwering, asook ander dinge. Dus, die lied deur die gebruik van tasbeh nie oorweeg kettery in godsdiens nie, want dit is 'n verbode innovasie is 'n vernuwing in godsdienstige sake, terwyl die lied net tasbeh tussengangers gebruik om die presiese getal te bereken.
Dit is net 'n tussenganger wat marjuh. Egter oor die hoof tel krale getalle deur die vingers.

Stel wettige voedsel Op September Sewe-en-twintig van Rajab, Sha'ban, en die Dag van Ashura Nisyfu
Vanaand se vyf-en-sewende maand Ramadhan as baie mense gedink het die nag in wat die profeet sallallaahu alayhi wa sallam in mi'rajkan deur God.
 
Dit is al histories ongegrond. Elkeen van ongegronde leuens en almal is gebaseer op baatil is 'n leuen. Hoewel sulke gebeurtenisse plaasgevind het op nag van die twintig-sewe, so nog moet nie wees vir ons om dit 1 viering of n vorm van aanbidding te maak, want dit was nooit gestig deur die profeet sallallaahu alayhi wa sallam en sy metgeselle, maar hulle menslike wesens wat die meeste Hou Van te volg Sunnah en implementeer syari'atnya.Hoe waarskynlik is toelaatbaar vir ons om vas te stel wat nooit daar by die tyd van die profeet sallallaahu alayhi wa sallam en metgeselle by die tyd?
Birth Day Celebration van die profeet [Profeet se verjaarsdag]
In terme van Shari'ah, die viering nie daar was nie oorspronklik. As dit sluit die Shari'ah van die God van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam in het dit gedoen en het gesê sy mense, en as hy dit gedoen het en dit lewer, sekerlik sal dit in stand gehou word Shari'ah, want Allah Subhanahu wa Ta'ala het gesê.

 
"Nee, ons wat die Koran verloor, en Ons sal dit sekerlik waak nie."Omdat dit nie die geval is, dan is dit bekend dat die fees nie die godsdiens van Allah, en as dit nie van die godsdiens van Allah nie, dan moet ons nie aanbid nie met Allah Subhanahu wa Ta'ala en nader aan Hom met dit.
Die verhouding Bid'ah en voordele mursalah
Ketterye het spesiale eienskappe wat iets wat bedoel is om van die begin af deur die skuldige is. Hulle is gewoonlik-taqarrub aan God deur die beoefening van kettery en hulle nie van dit af weg te draai nie. Baie ver moontlik-vir-innovasie deskundige dade uit te skakel, omdat hulle beskou dit as ketters te wen oor almal wat hom teenstaan.
Terwyl mashlahat musrshalah is nie die bedoeling van beide die eerste en val binne die bestek van ondersteunende fasiliteite (wasa'il), want dit is eintlik mashlahat murshalah voorgeskryf word as 'n middel van ondersteuning in die verwesenliking van die doelwitte van die bestaande shari'a shari'a.
As bewys hiervan, kan mashlahat murshalah val wanneer gekonfronteer met mafsadah (skade) is groter.

Verskille tussen die kant van dwaalleer met vise
Verskille tussen die kant van dwaalleer met vise, soos: Basiese verbod op onsedelike gewoonlik spesifieke argumente, beide die teks van openbaring (die Koran, die Sunnah) of ijma 'of qiyas. In teenstelling met die kettery, dat die basis van die verbod, die argumente gewoonlik is algemeen en die woorde van die profeet sowel as die dekking maqaashidusysyarii'ah 'Kullu bid'atin dhalaalah "(elke dwaalleer is kettery).

 
Ketterye pas disyari'atkan dinge, want dit was gebaseer is en die dwaalleer toegeskryf tot godsdiens. In teenstelling met die immorele, in teenstelling met wat hy voorgeskryf het, want dit is immoreel is buite godsdiens, en nie aan hom toegeskryf, tensy sondige is gedoen om naby aan God te teken, dan terkumpullah in hierdie soort van onsedelikheid, vise en dwaalleer in die tyddieselfde.
Die verhouding tussen kettery vise
Gelykvormigheid Bid'ah saam met die sondaars: Beide is ewe verbied, verwerplik in die Shari'ah, en die skuldige het sonde. Gaan dan in die ware ketters ongehoorsaamheid [sien Al-Itisham-2/60].Met hierdie hersiening elke dwaalleer is immoreel, maar nie elke immoreel is dwaalleer. Van beide terras tingkart, nie een van die graad, want volgens die konsensus van die geleerdes, die sondaars is verdeel in die euwels wat kan maak dat die skuldiges ongelowiges, en onsedelikheid wat kaba'ir (groot sondes) en shagha'ir (klein sondes) [sien Al-Jawaabul-Kaafi 145-150], sowel as kettery verdeel in verskeie vlakke.

Kettery, dwaalleer moskee en Ghuluw
Eintlik 'n foto graf van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam is in 'n moskee of na te boots, is 'n dwaalleer en onregverdig.

 
Besoek en staan ​​in die voorkant van haar is 'n ketter en ander munkar omdat lead man ghuluw (oortollige) om aansoek te doen teen die regverdige mense en daarna in die verheerliking van die profete en apostels, as die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam, die uitspattigheid verbode in die verloop van godsdiens, het hy gesê.

 
"Bly weg deur jou ghuluw (oordrewe) in die (verloop) godsdiens, want dit vernietig het die mense voor jou is as gevolg van hulle oormatige lebihannya in (loop) godsdiens.". Anders as dit, is hierdie wet nooit voorbeeld deur die vriende of die geslag ná hulle die beste in die eeue hierdie mense, wanneer hulle in verskillende lande gewoon het, en weg van Madinah Al-Munawwarah

Wet van n Sufi godsdienstige besoek aan die graf en toegewyde onderwysers Offer
Hierdie kemungkaran en baie kwaad, omdat gaan na die begraafplaas 1 godsdienstige besoek kemungkaran, die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê, "Moet nie harde reis probeer, behalwe 3 moskees; Masjidku hierdie (die profeet se moskee), die Groot Moskee en die Aqsa moskee."

 
Na alles, nader aan die bewoners van die grafte met nadzar, opoffering, seëninge, gebed en vra die hulp van hulle, al is dit onttrekken aan, aan Allah.

 
'N Moslem moet nie bid vir die inwoners van die begraafplaas, hoewel die inwoners van die graf van 'n edel soos die apostels nie vra vir hulp aan hulle, soos nie vra vir hulp aan die afgode betref, bome en die sterre. Die spel geregte en tromme wat hulle van plan is om nader aan Allah Subhanahu wa Ta'ala, dit is 'n onregverdige kettery.

Die viering van die wetlike geboorte van die profeet in die moskee
Moslems moet nie hou van die viering van die profeet op nag van 12 Rabi al-Awwal of die ander aand se geboorte, en kan nie wees goed georganiseer viering van sy geboorte as Saw, vir die verjaardag viering, insluitend innovasies in godsdiens, omdat die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam nooit sy verjaardag gevier tydens sy leeftyd nie, maar sy wat godsdiens en set-Shari'ah die Shari'ah van sy Here leer, het hy ook nooit beveel dit Khulafa'ur caliphs en die metgeselle en die tabi'in is nooit gedoen nie.
 
So met dit in gedagte dat dit 'n viering van innovasie, terwyl die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê, "Wie maak iets nuuts in ons sake (in Islam) wat nie (leiding) is aan hom, sodat hy vervaardigde

Die verhouding Tussen Bid'ah Met Sunnah

M terme van die betekenis van die taal lughawi Sunnah beteken ook innovering, omdat die Sunnah beteken letterlik Aat-tariqa (pad), of dit goed of sleg is. Daarom, elke persoon wat die ding wat uiteindelik deur baie mense daarna begin het, dan is dit genoem word die Soenna. [Sien Al-Al-Munir Mishbah 292].
So het die Sunnah en innovasie in lughawi adalam dieselfde betekenis. Onder die voorbeelde van die gebruik van die Sunnah in die sin lughawi lafazh woorde van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam.
"Wie het die voorbeeld van die Islam met 'n goeie voorbeeld, dan sal hy kry 'n beloning (soos) beloon diegene wat dit beoefen daarna, sonder vermindering van hul loon by. En elkeen wat 'n slegte voorbeeld gee, dan sal hy sy sonde en die sonde van dié wat dit beoefen agter hom dra, sonder om afbreuk te doen aan die minste van hul sondes "

Verhouding tussen Ibtida 'Met Ihdaats
Ibtida en Ihdats in die tale wat 'n gemeenskaplike oorsprong van betekenis, is dat die totstandkoming van iets nuuts wat nog nie bestaan ​​het voor. Soos die betekenis syar'i, dan is die 4 hadith gelede het getoon dat dit kettery is volgens die Shari'ah het twee name, die "ketter en muhdatsat".Dit is net dat die woord kettery word algemeen gebruik en word in die sake van (iets) wat diada uitvind en verwerplik in enige godsdiens. Die wyd in woorde uitgedruk muhdatsat diada uitvind iets meer verwerplik, beide in die sake van godsdiens of die ander.Daarom kan ons weet, wat ihdats meer algemeen en meer wydverspreid as ibtida, omdat die woord dek alles ihdats diada uitvind en verwerplik, beide in die sake van godsdiens of die ander, dan het al die dade van die sonde en die sondaars in die definisie ihdats is.

Die betekenis van Bid'ah In vergelyking Lughawi En Syar'i het
Definisie van kettery in die oë van die taal (lughah tale) is meer algemeen as syar'inya betekenis. Tussen die twee betekenisse het algemeenheid en spesifisiteit is absolute, want elke dwaalleer in die definisie van kettery syar'iyyah lughawiyyah, maar nie andersom nie, want sekerlik 'n so 'n uitvinding of innovasie lughawiyyah wesens omstandighede wat nie ingesluit in die materiaal begrip van innovasie in Shari'ah [Sien Iqhtidlaush Shirathil Mustaqim 2/590].
As dit gesê word absolute dwaalleer te wees, dan is dit 'n dwaalleer is bedoel word met die hadith "Elke innovasie is verkeerde", en innovasie lughawiyyah nie ingesluit, dus eintlik kettery toegeskryf aan dlalalah syar'iyyah (valse) en mardudah (verwerp).
Die Begrip Bid'ah Volgens die Shari'ah

Hadeeth Jabir bin Abdullah, die profeet vrede en seëninge 'Alaihi Wasallam het gesê in khuthbahnya: Waarlik, die beste van die boek van God se woord is die mooiste en leiding is leiding van Mohammed en die lelikste saak is iets wat diada uitgevind godsdiens en elk van die diada uitgevind (godsdiens) is dit 'n innovasie en elke innovasie is kettery en dwaling setap (waar) in die hel. ".

 
En as dit is duidelik met albei hierdie Hadith, want dit is al-bid'ah mubdatsah (diada uitvind iets in die geloof), dan is dit nie vereis dat (ons) die betekenis ibda (smee in godsdiens) te ondersoek in die Sunnah .

In die driehoek taal begrip Bid'ah

Beteken iets wat geskep word (gehou) sonder enige voorafgaande voorbeeld. Hierdie betekenis as die woord van God. "Sê," Ek is nie die eerste apostel onder die apostels ". Hierdie betekenis word ook vervat in die woorde van Umar 'anhu. "Ten beste kettery".
Ook in ander woorde Imams soos Imam Shafi'i, "Bid'ah is tweeledig, kettery en ketters wat bo verdenking is, indien toepaslik Sunnah dan, dit is goed, maar as die teendeel, dan is 'n skande ".Ibn Rajab het gesê, "soos vervat in die woorde van die Salaf, word beskou as óf deel van die dwaalleer is kettery in die sin van die taal. Nie 'n ketter in die sin van Shari'ah.
'N Paar voorbeelde Bid'ah Vandag: aanbidding en taqarrub aan Allah Subhanahu Wa Ta'ala
Kettery, dwaalleer verwant te aanbid, op hierdie oomblik 'n baie.Basies is dit tauqif diens (beperk tot die teenwoordigheid en afwesigheid van 'n argument), dus nie iets wat voorgeskryf word in terme van aanbidding, behalwe op die grond.
Iets is wat nie gekategoriseer as ketters argumente, wat gebaseer is op die woorde van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam,."Diegene wat nie ons bestellings oefen om hom hy verwerp". Baie dade van aanbidding wat op die oomblik beoefen is, is legio, onder hulle; verhard voorneme in gebed. Byvoorbeeld, deur hardop te lees. "Ek is van plan om sulke omdat Allah Ta'ala om te bid".
Sommige voorbeelde Bid'ah Vandag: viering van die geboorte van die profeet wat saamval met die maan Rabiul Awwal
Moderne kettery van dwaalleer-baie vorme, met die verloop van tyd, ten minste die wetenskap, die nommer van die oproeper (predikers) word uitgenooi om kettery en afwyking, en die uitbreek van tasyabuh (boots) diegene wat nie glo nie, hetsy in doeane-sowel as hul godsdienstige rituele.Dit toon die waarheid (feite) van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam. "Wat weë voordat jy jou sal volg, byvoorbeeld, is: die viering van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam se geboorte is kettery, omdat die viering het geen basis in die boek en Sunnah, Salaf Salih ook met die daad en in opeenvolgende generasies vorige keuses. Die viering van die verjaarsdag van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam kom kort ná die vierde eeu AH.
Gesindhede teenoor-Oortreders Manhaj Ahlus Sunnah en Bid'ah weerlê Akteurs In Bid'ah
Manhaj hulle in hierdie geval gebaseer op die boek en die Sunnah.Manhaj bestendige en nie in dispuut nie, wat hulle eers aan die lig te betwyfel, betwyfel van die ketters en dan ontken nie (een).

 
En wat gebaseer is op die boek en die Soenna, hulle druk verpligting vashou aan die leer van die sharia en die verpligting om 'n wye verskeidenheid van innovasies en dinge wat gehou te verlaat. Ahlus Sunnah geleerdes het 'n baie werk in hierdie verband uitgereik.En in die boeke van Aqeedah, hulle het ook die ketters met betrekking tot geloof en regsgeleerdes weerlê. Inderdaad, het 'n paar geskryf spesifiek vir hulle werk.
Agtergrond Die opkoms van die Bid'ah

Profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam dit het verduidelik in 1 Hadith vertel deur Ibn Mas'ud bewoners van Allaah' anhu, het gesê: Boodskapper van Allah sallallaahu 'alaihi wa sallam 'n lyn te maak vir ons sê: "Dis die pad van Allah", dan het hy maak die lyne aan sy regterhand en sy linkerhand, en dan sê: "En dit is een of ander manier bo elke straat, daar is satan wat altyd nooi (mans) aan die pad".Wie hom van die boek en die Soenna, sal altyd druk op die strate van vals en ketter. So het die agtergrond wat gelei het tot die opkoms van innovasie-Innovasie, in opsomming is soos volg: onkundig van die wette van die Ad-Deen, as gevolg van die passies.

Definisie van kettery, dwaalleer en verskillende soorte van die wet Die wet
Die daad van kettery in doeane (gewoontes), as die nuwe ontdekkings in die veld van wetenskap en tegnologie (ook nuwe openbaringe van die wetenskap met verskeie soorte). Dit is toelaatbaar (toegelaat) omdat die oorsprong van al die gebruike (gewoontes) toelaatbaar is.
 
Die kettery in die advertensie-Deen (Islam) Akte is haraam, want dit is in die Deen is tauqifi (kan nie wees verander-verandering), die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het gesê: "Dit beteken: Mense wat 'n nuwe ding hou (doen nuwes) in ons sake is nie van sulke sake, dan die wet verwerp word (nie aanvaar nie). " En in 'n ander vertelling sê: "Dit beteken: Enige persoon wat 'n daad wat nie gebaseer op enige van ons besigheid, dan is sy optrede verwerp word.

Kriteria Bid'ah
Verstaan ​​innovasie in syar'i punt is om Allah te aanbid met iets wat nie disyari'atkan God is. Jy kan ook sê dat die innovasie is om Allah te aanbid met iets is wat nie deur die profeet sallallaahu 'alaihi die wa sallam of die vier kaliefs getoon.Die gevolgtrekking gekom die eerste definisie van die woord van Allah Subhanahu wa Ta'ala "het hulle nie enige gode naas God mensyari 'atkan hul godsdiens is nie toegelaat nie aan Allah".Terwyl die tweede definisie afgelei van die woorde van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam. "Kom jy hou vas aan die die Soenna sunnahku en Khilafat ur Rashidun wat leiding ontvang. Gigitlah-Sunnah, Sunnah dit met wysheid, en laat jou weg te bly van sake wat diada nuwe uitvindings"

Is Bid'ah slegs effektief by die gebied van aanbidding, die aard van Bid'ah
Die Innovasie soos deur die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam."Laat jou weg te bly van sake dat diada nuwe uitvindings, soos elke nuwe geval (godsdiens) is bod 'ah, ah van enige bod was verdraai, en elke verdraai dit (waar) in die hel".
So, al die dwaalleringe begin en deurlopende, die skuldige is skuldig, want as dit sê in die Hadeeth die profeet, "(waar) in die hel" Ek bedoel, wat fout was die oorsaak vir diadzab is in die hel.Omdat Rasulullan sy mense teen dwaalleer gewaarsku het, dan is dit is te verstane dat dit is regtig skadelik, omdat die profeet noem dit wêreldwyd en nie spesifiek genoem word, soos in die woorde het hy gesê: "Elke innovasie is verkeerde."
bron: http://almanhaj.or.id

No comments:

Post a Comment